Λάβαμε σε γνώση μας κάποιες απόψεις - ενστάσεις περί εθνικών συμβόλλων από τινές που εκφράζονται περί *Εθνικων σημαιων εντος του ναου.Θεωρουν ατοπημα της
ΑΜΡΑ να βαζει βεβηλα αντικειμενα(οπως αφηνεται να
εννοηθει στο σχεδιο κατοψεως της στοας)πισω απο τις
θεσεις των ιερεων.Η εθνικη σημαια σημαινει "συνορα"
και "περιχαρακωση" και η παρουσια τους αντικειται στην
ιδεα και στο διεθνες πνευμα Αδελφοσυνης μεταξυ
ανθρωπων.
Είναι ειλικρινά λυπηρό, αυτοαποκαλούνοι μυημένοι να θεωρούν "βέβηλο αντικείμενο" το σύμβολο που εκφράζει έναν ολόκληρο Λαό, ένα ολάκερο έθνος. Είναι, τουλάχιστον προσβλητικό, άτομα που θέλουν να αυτοαποκαλούνται πνευματικά, να επιδεικνύουν τέτοιου μεγέθους ασέβεια απέναντι στην κοινωνία που τους γέννησε, ανέθρεψε και τους ανέχεται, παρότι κατά τα φαινόμενα δρoυν δόλια προς κατάλυσή της.
Όχι κύριοι, η παρουσία των εθνικών συμβόλων μέσα στους χώρους μυητικών τελετουργιών δεν αντίκειται σε κανένα πνεύμα Αδελφοσύνης μεταξύ των ανθρώπων. Ο σεβασμός που επιδεικνύει ο Τεκτονισμός, έχοντας απαραίτητα εντός των Στοών το εθνικό σύμβολο και το πρωταρχικό καθήκον που διακηρύσσει για κάθε μυημένο, που είναι σεβασμός στο θείο και αγάπη προς την πατρίδα και την κοινωνία, κάθε άλλο παρά βεβήλωση συνιστά και δεν αντίκειται στο διεθνές πνεύμα Αδελφοσύνης που αποδεδειγμένα προάγει και ο Τεκτονισμός.
Αλήθεια κύριοι, ποιο πνεύμα αδελφοσύνης εννοείτε; το καθολικόν του χριστιανισμού που συντάσσεται πάντα με τον εκάστοτε δυνάστη, φασισμό και δικτατορία ή το νεοεποχίτικο παγκοσμιοποιητικό που στο όνομα της δήθεν αδελφοσύνης, πολεμά τις ρίζες του ανθρώπου - την παράδοσή του - πασχίζοντας να τον καταστήσει άβουλο και κατευθυνόμενο ον σε μια ομογενοποιημένη μάζα καταναλωτών;
Ναι, η εθνική σημαία σημαίνει σύνορα και ορίζει τα όρια μιας κοινωνίας με κοινές παραδόσεις, με ξεχωριστή πραγματικότητα, έναν αυτόνομο και αυτοτελή κοινωνικό οργανισμό, όπως το δέρμα σημαίνει όρια της δραστηριότητας των οργάνων και των κυττάρων ενός οργανισμού που από την μια τα προστατεύει από κάθε εξωτερική επιβολή και από την άλλη τα συγκρατεί σε έναν φυσικό και απόλυτα φυσιολογικό οργανισμό, αποτρέποντας την χαοτική διάχυση των κυττάρων σε μια χύδην κυτταρική μάζα.
Η ΑΜΡΑ, θεωρεί ικανό και αναγκαίο παράγοντα για την υγιή και ομαλή ανάπτυξη του ανθρώπου, την επανασύνδεσή του με τις ρίζες της κληρονομιάς του, με την φυλετική του παράδοση, γιαυτό και υποστηρίζει απόλυτα την ανάπτυξη και διάδοσή της παράδοσης κάθε λαού, σεβόμενη τις δοξασίες, πεποιθήσεις, λατρείες και κάθε έθος και ήθος κάθε φυλετικής ομάδας ανθρώπων. Ως εκ τούτου, η ΑΜΡΑ είναι κάθετα αντίθετη στις θεωρίες που δυστυχώς προάγουν και κάποιοι στο όνομα του εσωτερισμού (όπως π.χ. το AMORC), στις θεωρίες περί παγκοσμιοποίησης, περί μιας παγκόσμιας κοινωνίας και κυβέρνησης, όπως επίσης είναι ενάντια σε κάθε ιδέα μίας παγκόσμιας θρησκείας. Μάλλιστα, η ΑΜΡΑ και οι ιδρυτές της είναι ορκισμένοι αγωνιστές του δικαιώματος κάθε λαού και κάθε ανθρώπου να εκφράζει ελεύθερα τις πεποιθήσεις του και την διαφορετικότητά του και ως εκ τούτου, είναι ορκισμένοι ενάντιοι σε κάθε προσπάθεια επιβολής μιας παγκόσμιας κυβέρνησης και μιας πανθρησκείας.
Για την ΑΜΡΑ, το αληθινό πνεύμα διεθνούς Αδελφοσύνης, είναι ο σεβασμός στην ξεχωριστή ατομικότητα και διαφορετικότητα καθενός ανθρώπου και ο σεβασμός στην πολιτιστική ταυτότητα και στο έθος που χαρακτηρίζει κάθε διαφορετική εθνικότητα. Η ΑΜΡΑ, κηρύσσει και προάγει την διεθνή Αδελφοσύνη, σύμφωνα πάντα με όσα η φύση διδάσκει. Έτσι, δεν συντάσσεται με την αντίληψη της ένωσης όλων των κυττάρων – ανθρώπων σε έναν παγκόσμιο οργανισμό, αλλά σύμφωνα με την φυσική διαδικασία της εξέλιξης, υποστηρίζει και προάγει την ξεχωριστή – εθνική ανάπτυξη οργάνων – κοινωνιών, τα οποία όργανα – κράτη θα συνεργάζονται σε μια παγκόσμια συνομοσπονδία – οργανισμό, για την ειρήνη και ευημερία όλων ανεξαιρέτως των κυττάρων – ανθρώπων και την υγεία και ισορροπία όλων των οργάνων – κρατών, επιτυγχάνοντας την παγκόσμια αρμονία και Αδελφοσύνη.