Αγαπητά μέλη, φίλες και φίλοι της Α.Μ.Ρ.Α.,
το μυητικό σύστημα της Αυθεντικής Μυστικιστικής Ροδοσταυρικής Αδελφότητας, σύμφωνο με τον παραδοσιακό και αυθεντικό Ροδοσταυρισμό, απαρτίζεται από 7 μυητικούς βαθμούς, όπου κάθε μυητικός βαθμός ξεκινάει με την αντίστοιχη μύηση και συνεχίζεται με έναν όγκο αποστελλόμενων εργασιών προς συζήτηση πάνω σε θέματα επιστήμης και αντίστοιχο πλήθος θεμάτων διδασκαλιών προερχομένων από την ανεκτίμητη εσωτερική παράδοση του δυτικού μυστικισμού και αποκρυφισμού.
Στους επτά μυητικούς βαθμούς ενάσκησης, προστίθεται και προηγείται αυτών ένας εισαγωγικός και πληροφοριακός βαθμός, χωρίς να περιλαμβάνει μύηση, ο βαθμός του Δοκίμου. Έτσι, το πλήρες μυητικό σύστημα της Α.Μ.Ρ.Α. έχει ως εξής :
ΒΑΘΜΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΕΠΙΠΕΔΑ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
0. Δόκιμος - - Εισαγωγή
1. Νεόφυτος Γαία 4 Στοιχεία Γενικές γνώσεις επιστημών και εσωτερισμού
2. Οδοιπόρος Σελήνη Αιθερικό Αυτογνωσία
3. Αδελφός Αφροδίτη Αστρικό Μυστικισμός - EQ
4. Μάγος Ερμής Νοητικό Αποκρυφισμός - IQ
5. Ήρωας Ήλιος Πνευματικό Φώτιση
6. Ιππότης Άρης Κοινωνικό Ιπποτισμός
7. Ελεήμων Δίας Ανθρωπιστικό Αλτρουισμός - φιλαλληλία
Αναλυτικά, ο κάθε βαθμός ξεχωριστά, αρχίζοντας με την μύηση, διαπραγματεύεται την αντίστοιχη επιστημονική και εσωτερική θεματολογία και πρακτική.
0. Δόκιμος
Ο μεν εισαγωγικός βαθμός του Δοκίμου, απαρτίζεται από 7 συνολικά διδασκαλίες που πληροφορούν γενικά για το πνεύμα και την θεματολογία του μυητικού συστήματος της Α.Μ.Ρ.Α. στο σύνολο, της διαδικασίας της μυητικής ενάσκησης και εντρύφησης. Μέσα σε επτά θέματα – εργασίες, προσεγγίζεται η επιστημονική γνώση, θεώρηση και προσέγγιση των κύκλων γνώσης που οι διδασκαλίες εντρυφούν, σύμφωνα με τις εσωτερικές επιστήμες. Και μέσα σε επτά διδασκαλίες, αποκαλύπτεται ολάκερη η διδαχή και παρουσίαση του κορμού του συνόλου των εσωτερικών αληθειών που το μυητικό σύστημα της Α.Μ.Ρ.Α. διαπραγματεύεται.
1ος Μυητικός Κύκλος
1. Νεόφυτος
Στον βαθμό του Νεοφύτου, στο επίκεντρο της μελέτης βρίσκεται η φύση και τα μυστήριά της. Γραμμές Lay, ενεργητικά σημεία, Ιεροί τόποι, Ιερή Γεωμετρία, Τριγωνισμοί, θεωρία της Γαίας κλπ, όπως και η εντρύφηση σε θέματα στοιχείων – στοιχειακών (Νάνοι – Καλλικάντζαροι, Νηριήδες – Νεράιδες, Αερικά – Συλφίδες και τέλος Δράκοι – Πύρινα ερπετά), είναι ένα μέρος που εμπεριέχεται στην ύλη του πρώτου βαθμού. Φυσικά μεγάλο μέρος αναφέρεται στις φυσικές επιστήμες και σε θέματα που άπτονται του περιβάλλοντος.
Αντίστοιχα, με παραπλήσια οπτική, η μελέτη επικεντρώνεται και στον φυσικό – υλικό άνθρωπο, στην διατροφή και υγιή ανάπτυξη του σώματος, του μέσου ανθρώπου και πιο ειδικά του εσωτεριστή, στους ενεργειακούς μεσημβρινούς και ενεργειακά κέντρα του σώματος, στην φυσιολογία και στην στοιχειακή δομή του σώματος, στους αδένες και στις απόκρυφες λειτουργίες του και εν γένει στην εσωτερική σημασία και λειτουργία του υλικού φορέα. Η θεωρία συμπληρώνεται με σημαντικό αριθμό ασκήσεων και πρακτικών, με κορύφωση στις πρακτικές προστασίας και ασφάλειας. Με εσωτερική προσέγγιση, η αίσθηση που διερευνάται είναι η ΑΦΗ….
2. Οδοιπόρος
Αν ο πρώτος βαθμός ασχολείται με τα απτά, με όσα μπορούμε να έρθουμε σε επαφή στην φύση ως Μακρόκοσμο και Μικρόκοσμο, στον δεύτερο βαθμό πρωτοκαθεδρία κατέχει η ενασχόληση με το εικονικό, το μη αντικειμενικό – πραγματικό, με το ονειρικό. Φαινόμενα που –εσφαλμένα βέβαια- αναφέρονται ως μεταφυσικά ή υπερφυσικά, αποτελούν το αντικείμενο ενασχόλησης, εντρύφησης και ενάσκησης του βαθμού του Οδοιπόρου. Το φανταστικό και τα φαινόμενά του που καταλαμβάνουν τις ζώνες του Λυκόφωτος και του Λυκαυγούς, τα όνειρα και τα οράματα, οι φαντασιακοί συνειρμοί και οραματισμοί, τα φαντάσματα και οι κάθε μορφής αιθερικές οντότητες, όπως και πλειάδα ιστορικών και εσωτερικών αναφορών που σχετίζονται με το αιθερικό πεδίο και τα μυστήριά του, απαρτίζουν την ύλη του βαθμού αυτού, σε σχέση με τον Μακρόκοσμο.
Στον Μικρόκοσμο, ουσιαστικά στον ίδιο μας τον εαυτό, η ενασχόληση στον δεύτερο βαθμό προσπαθεί να προσεγγίσει κυριολεκτικά τον άγνωστο εσωτερικό εαυτό, κάνοντας στην ουσία το πρώτο σημαντικό βήμα προς την αυτογνωσία, προς το «Γνώθι σεαυτόν». Κατερχόμενοι στα σκοτεινά βάθη του ασυνείδητου, εξερευνούμε τους άγνωστους αυτούς κόσμους και την πληθώρα των σημαντικών και ασήμαντων ενοίκων του. Από τον φοβερό ένοικο του κατωφλίου, μέχρι την σκοτεινή βασίλισσα, από τις λεγεώνες των σκοτεινών ιεραρχιών μέχρι τις ζηλευτές στρατιές των φυλάκων, εξερευνούμε βήμα βήμα τον ίδιο τον εσώτερο εαυτό μας, με συνδρομητή την πολύτιμη παράδοση που μας κληροδότησαν οι μεγάλοι εξερευνητές του εσωτερισμού και με γνώμονα την επιστήμη της ψυχολογίας.
Φαινόμενα μαγνητισμού, διαίσθησης και μαντικής, φαινόμενα αιώρησης και τηλεκίνησης, όπως και φαινόμενα υλοποίησης και αορατότητας, πέραν του ότι αποτελούν αντικείμενα μελέτης, αποτελούν παράλληλα πεδία άσκησης και πειραματισμού, στα πλαίσια άσκησης που κατέδειξε η παραψυχολογία κάτω από το πρίσμα της ενδελεχούς εργαστηριακής επιστημονικής παρατήρησης. Σ’ αυτόν τον βαθμό αρχίζει σταδιακά η αφύπνιση κάποιων κοιμισμένων δυνατοτήτων και ικανοτήτων του ανθρώπου, όπως π.χ. η διαίσθηση, η δονησιουργία κλπ…. Τέλος, η αίσθηση που αντιστοιχεί στον δεύτερο βαθμό, τον βαθμό του Οδοιπόρου, είναι η «ΟΣΦΡΗΣΗ» και διερευνώνται τα εξωτερικά και εσωτερικά μυστήρια που σχετίζονται με αυτήν.
3. Αδελφός
Βαθμός Μυστικιστικός. Τα μυστήρια της επιθυμίας, της προσευχής και της Διονυσιακής έκστασης, καθώς και την καταδυνάστευση από τα πάθη που υφίσταται ο μη εγκρατής, έρχεται να διερευνήσει ο τρίτος βαθμός. Τα τρομερά μυστήρια των θελγήτρων της φύσης και το φοβερό μυστικό του πράσινου σμαραγδιού – εκπεσόντος αστέρος, όπως και η ερμηνεία και η εσωτερική σημασία των πράσινων παιδιών της εσωτερικής μυθολογίας, μας εισάγουν στον κόσμο του ψυχικού ή αστρικού επιπέδου. Ένα πεδίο όπου κυριαρχεί η Μάγια, όπου διενεργείται η τρομερή πάλη ανάμεσα στο δεξιό και αριστερό μονοπάτι, όπου επιλέγεται η ατραπός του ταξιδευτή. Ένα πεδίο όπου διερευνάται η δύναμη της πίστης και η εφαρμογή αυτής στην δυνατότητα κάθε εκπλήρωσης.
Στον βαθμό αυτόν αποκαλύπτεται η Φύση, είτε ως βιβλίο Μούντι, είτε ως Αφροδίτη πηγή ζωής, είτε ως Μάρα (θάλασσα) μητέρα του ανθρώπου παναγία παρθένος, είτε ακόμη ως Μαρία, «αμαρτωλή» ερωμένη και σύζυγος του υιού του ανθρώπου. Εδώ προσεγγίζεται το κοινό γνώρισμα του ανθρώπου ως αδελφού κάθε ζωντανού όντος, ως υιού της Χήρας μητέρας φύσης, καθώς και ο βαθύτερος προορισμός του που ως άλλος Θησέας, εκπαιδευόμενος κατάλληλα και λαμβάνοντας δικαιωματικά τα θεία όπλα που έκρυψε στην ύλη ο ουράνιος πατέρας, αρχίζει το ηρωικό του ταξίδι για να καταφέρει επάξια και να ξανααναλάβει δικαιωματικά τον βασιλικό θρόνο που κληρονόμησε. Στον βαθμό αυτόν, η Ροδοσταυρική κοσμοαντίληψη έρχεται να επιδείξει ως διάδοχος και κληρονόμος, την μοναδική Ελληνική κοσμοαντίληψη και την αναμφισβήτητη ορθότητά της ως γνήσια φυσιολατρεία που προάγει πρώτιστα την αγάπη και την προστασία της μητέρας φύσης.
Μακροκοσμικά προσεγγίζονται και αναλύονται τα φαινόμενα του αστρικού και των κατοίκων του, των αστρικών οντοτήτων, τα φαινόμενα της τηλεπάθειας και οι επιρροές της συμπαθητικής μαγείας, καθώς και οι αυρικές χρωματικές επιρροές και δράσεις επί του παρασυμπαθητικού. Μικροκοσμικά αναλύονται τα μυστικά του αστρικού ταξιδιού, του αστρικού σώματος και της ανθρώπινης Αύρας, καθώς και οι ιδιότητες και η δύναμη των συναισθημάτων ως βασικού παράγοντα στον οραματισμό και στις απόκρυφες πρακτικές και τεχνικές. Τέλος, η μελέτη του βαθμού αυτού συμπληρώνεται και με την διερεύνηση των εσωτερικών και εξωτερικών μυστηρίων της αίσθησης της ΓΕΥΣΗΣ.
4. Μάγος
Βαθμός Αποκρυφιστικός. Κατεξοχήν Ερμητικός βαθμός ο τέταρτος, φιλοδοξεί να περιγράψει τις γνωστές Ερμητικές τέχνες και να διερευνήσει τα μυστήρια του Λόγου. Τα Ερμητικά κείμενα, Ελληνιστικά κείμενα της Νεοπλατωνικής φιλοσοφίας, αποτελούν την βάση της θεωρητικής εντρύφησης στα απόκρυφα μυστήρια και η Αλχημεία συνιστά την διαδικασία όπου μελετάται και αναλύεται η μεταστοιχείωση του υλικού ανθρώπου σε πνευματικό ΟΝ. Ο Λόγος και η δύναμή του στις ευχές και στις άρες και η επικλητική χρήση του στις απόκρυφες τέχνες και τεχνικές, ο Λόγος ως αρμονία και η δονητική του στην ομιλία και στην υμνωδία, καθώς και η δύναμη του Λόγου ως παράγοντας επιρροής και επιβολής – υποβολής, είναι ενδεικτικά η θεματολογία που επεξεργάζεται ο τέταρτος βαθμός. Η διδασκαλία των εισαγωγικών και βασικών γνώσεων των Ερμητικών τεχνών και η πρακτική επί αυτών, κατέχουν ένα σημαντικό ποσοστό της ύλης του βαθμού του Μάγου. Ανάλογο ποσοστό βέβαια καταλαμβάνει και η εσωτερική μελέτη της γλώσσας και του λόγου ως μέσου γλωσσικής επικοινωνίας, αναλύοντας τις απόκρυφες ιδιότητες των γραμμάτων καθώς και την εσωτερική σημασία και αριθμητική προσέγγιση – ερμηνεία του λόγου, μέσα από την μυστική ερμηνεία των γραμμάτων, την δονητική και την αριθμολογική – αριθμοσοφική ανάλυση του πρωτογεννούς ιερού Έλληνος λόγου. Επιπλέον εντρύφηση και εσωτερική προσέγγιση στα μυστήρια της ΑΚΟΗΣ.
5. Ήρωας
Ο τελευταίος βαθμός του πρώτου κύκλου. Κύριος και Θέληση είναι οι λέξεις – κλειδιά που υποδεικνύουν το περιεχόμενο των εργασιών και διδασκαλιών του πέμπτου βαθμού. Το περιπετειώδες ταξίδι του Ήρωα στην εσωτερική ατραπό, φτάνει σε έναν σημαντικό σημείο - σταθμό για την πνευματική μεταστοιχείωση. Το μυστήριο του Ροδόσταυρου, ως Ρόδου και Σταυρού, ως η επίτευξη της πεμπτουσίας της εσωτερικής Αλχημείας, αποκαλύπτεται στον επιμελή ζηλωτή και η ανάδυση της ατομικότητας μέσα από τα σκοτάδια της μη συνειδητής κατάστασης καθίσταται πλέον χαρμόσυνο γεγονός. Ο ζηλωτής Ροδόσταυρος μεταστοιχειώνεται πλέον σε αληθινό Ροδόσταυρο, ελεύθερο από τα πάθη, εγκρατή στις επιθυμίες, Κύριο των εσωτερικών και εξωτερικών τάσεων, αυτόβουλο και με αδάμαστη θέληση, δίκαια αναγορευόμενο Ήρωα.
Η συγκινησιακή συγκέντρωση γίνεται πλέον η ανοδική κλίμακα, φέρνοντας τον ζηλωτή πιο κοντά στα ανώτερα συνειδησιακά πεδία. Οι επιστημονικές εργασίες και οι εσωτερικές διδασκαλίες κτίζουν σταδιακά την ανώτερη συνείδηση και βοηθούν τον επιμελή ζηλωτή να καταστεί υπεύθυνος του εαυτού του, να εκπαιδευτεί ως ανιδιοτελής θεραπευτής, να αναγορευτεί Διδάσκαλος και να προετοιμαστεί κατάλληλα για την θυσία του παλαιού εαυτού, για την ανάσταση μιας νέας συνειδησιακής κατάστασης, την ανάσταση της ατομικότητας πέρα και πάνω από την Εγωικότητα. Ως Αληθινός Ροδόσταυρος είναι πλέον έτοιμος για τα μυστήρια της φώτισης που έχει ως συνέπεια την μεταλλαγή της συνείδησης, την κατανόηση του Μεγάλου Έργου και την ανακάλυψη και ανάληψη της εκπλήρωσης του σκοπού της ζωής του.
Στον βαθμό του ΗΡΩΑ, αναπτύσσεται η ανώτερη συνείδηση, η συνείδηση της ατομικότητας ή του ανώτερου εαυτού, μπαίνοντας ουσιαστικά ο μυημένος στην ανώτερη κατάσταση του θρησκευτικού μυστικισμού –γεγονός που τον κάνει να ξεχωρίζει από τον χαμηλότερο ψυχισμό της μαγείας – κερδίζοντας ουσιαστικά το δικαίωμα να συμμετέχει στην Λευκή Στοά, όντας ισότιμος Διδάσκαλος και ετοιμασμένος και πρόθυμος να αναλάβει κάποιο κοινωφελές ανθρωπιστικό έργο. Κλείνει ο πρώτος κύκλος των μυήσεων και διδασκαλιών με εντρύφηση και στα μυστήρια της αίσθησης της ΟΡΑΣΗΣ και τους συμβολισμούς της και ξεκινάει πλέον ο δεύτερος μυητικός κύκλος της ΑΜΡΑ.
2ος Μυητικός Κύκλος
6. Ιππότης - 7. Ελεήμων
Οι δύο βαθμοί που απαρτίζουν τον δεύτερο μυητικό κύκλο της Α.Μ.Ρ.Α. θα περιγραφούν σε εύθετο χρόνο μαζί με την παρουσίαση του τελετουργικού του δεύτερου κύκλου μυήσεων και διδασκαλιών, όπου μετέχουν επτά τελετουργοί και το οποίο θα τελείται στις συγκλήσεις του έκτου και του έβδομου και τελευταίου μυητικού βαθμού. Καθότι άπτονται της ανάληψης από τους μύστες των βαθμών αυτών, ανθρωπιστικών δράσεων κοινωνικής και φιλανθρωπικής φύσης, εσόμενοι ενεργοί πολίτες στις κοινωνίες των, φιλοπάτριδες και φιλάνθρωποι, καθότι προάγονται οι πλέον υψηλές αξίες και ιδανικά τα οποία καλούνται να υπηρετήσουν, όπως το δίκαιο, η προστασία των αδυνάτων, το έλεος, η φιλαλληλία κλπ και προπάντων υπηρετούνται και προάγονται τα αναφαίρετα και απαράβατα δικαιώματα του ανθρώπου και καθότι ταυτίζονται τα ιδανικά αυτά και οι ανθρώπινες αξίες με τους σκοπούς και στόχους της Α.Μ.Ρ.Α., για τους λόγους αυτούς θα γίνει μια εκτενέστερη ανάλυση των βαθμών αυτών μαζί με την συνολική παρουσίαση των αρχών και των όσων συνολικά φιλοδοξεί να προάγει η Α.Μ.Ρ.Α. για την δόξα, την ευημερία και την πραγματική ελευθερία του ανθρώπου.
Φως και Ζωή είθε να πλημμυρίζει την ύπαρξή μας.