Επειδή κύρος αγωνιστικός σκοπός μας είναι ο ορισμός της αληθινής μας αυθεντικής ταυτότητας και γίνετε η όλη συζήτηση περί Ελληνικών μας θεοτήτων και Ιουδαίο χριστιανισμού και γενικός των ότι έχει προκύψει απο τον Ιουδαϊκό θεό. Θα πρέπει στην έρευνα αυτήν να ξακαθαρίσουμε ότι η θεϊκή αυτή οντότητα αναφερόταν σε έναν συγγενικό πληθυσμό κάποιου συγκεκριμένου ανθρώπου του Αβραάμ ,με τον οποίο είχε συνάψει μια συμφωνία διατήρησης επιβίωσης και επικράτησης των απογόνων του.Το όλο κείμενο της παλαιάς διαθήκης της Τορά και της εκπλήρωσης του στην Καινή ,κατά την ερμηνεία των Χριστιανών ,αναφέρετε σε νόμους δοσμένους απο μία θεική οντότητα στο όρος Σινά ,προς έναν λαό κάτω απο διωγμό , ταλαιπωρία ,χωρής γη και περιπλανώμενο ,,κάτω δηλαδή από αντίξοες συνθήκες διαβίωσης .ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ λόγο μηδαμινής σοβαρής εξέτασης του θέματος.
Η όλη υπόθεση του Ιουδαισμού λοιπών και των παραγώγων θρησκειών αναφέρεται σε μια κατάσταση ομάδας ανθρώπων ,που προσπαθούν να εδραιωθούν σε ένα τοπικό διαφορετικό κατεστημένο .Οπότε εγώ όπως το καταλαβαίνω μιλάμε για μία θρησκεία που αναφέρετε σε ανθρώπους κάτω από μια πολύ σπάνια και ιδιαίτερη επείγουσα κατάσταση ,επιβίωσής και εδραίωσης .Μιλάμε για μία θεολογία σε ανθρώπους που είναι συνεχώς σε μία έκτακτη ανάγκη και επιζητούνε μέσα στα δεινά τους μια απλή καθιέρωση .Σε ανθρώπους πού είναι έν ενεργεία δύσκολων συνθηκών και πανικό ακόμα .Για αυτού του είδους της θεολογία μιλάμε και στον Ιουδαϊσμό και στον χριστιανισμό και στον μουσουλμανισμό ,,όλα αναφέρονται σε αυτην την πρωταρχική βάση θέασης της ζωης ,σε αυτόν τον θεό.
Οπότε θα μπορούσε πολύ λογικά να πει κάποιος ,,,'' Το να ασχολούμαστε με αυτές τις θρησκείες ,,ενώ δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα διωγμού ,εξορίας ,κυνηγητού κτλ , όπως στους ανθρώπους που εμφανίστηκε αυτό το υπερφυσικό και θεϊκό φαινόμενο ,δεν έχει απολύτως κανένα νόημα ,δε αναφέρετε η μεταφυσική παρουσία αυτών των φαινομένων σε εμάς και σε βασικός έλλογες οργανωμένες κοινωνίες .'' και αυτή η σκέψη είναι απολύτως σωστή .
Η δε όλη ηλιθιότητα της υπόθεσης είναι , το ότι αυτά τα δυναμικά μεταφυσικά φαινόμενα που παρουσιάστικαν στις εκεί τότε έκτακτες καταστάσεις ..έαν θεωρηθούν ώς επίσημη θρησκευτική πίστη , σε κάποιο κράτος ή λαό ,,για να προσεγγισθούν θα πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες έκτακτες ,επείγουσες και σε πανικό καταστάσεις .Δηλαδή η προσπάθεια βίωσης αυτών των θρησκειών , θεωρεί αυτονόητη την δύσκολη και αφύσικη κατάσταση και δυστυχώς η προσήλωση σε αυτά τα πιστεύω παλινδρομεί προς τα πίσω μια πιο εξελιγμένη πραγματικότητα αυτονόητων αξιών που πρέπει και να διατηρήσουμε και να συνεχίσουμε.Δηλαδή πολύ πιθανόν λόγο θρησκευτικής αφέλειας ,,αναγκαζόμαστε να προκαλέσουμε μια καταστροφική κατάσταση σαν αυτήν που περιγράφετε βάση των θρησκειών αυτών ,,για να προσπαθήσουμε μετά να την εξομαλύνουμε μέσω των κανόνων που δίνονται.
Έτση η τελική άποψη μου είναι ότι , αυτές οι θρησκευτικές βάσεις ,δεν θα πρέπει να μπαίνουν ως επίσημοι φορείς σε κοινωνία και κράτος .Διότι δεν δημιουργήθηκαν μέσα σε μια οργανωμένη ισότιμη κοινωνία και κράτος και δεν αναφέρονται σε κάτι τέτοιο ξεκάθαρα.
Μπορούν ελεύθερα να υπάρχουν ώς πεποίθηση αποφυγής κάποιος προσωπικής δύσκολης κατάστασης αδικίας και αδιεξόδου ,,αλλά όχι μια επίσημη γενικευμένη οπτική ηθικής .Η επίσημη και γενικευμένη οπτική ηθικής θα πρέπει να είναι μια διαδικασία ξεκαθάρισης κανόνων ,ρόλων ,θεσμών ,αξιών και αιτιών ώστε η κοινωνία να λειτουργεί προς το θετικό όφελος του πολίτη από τον πολίτη ,εθελοντικά και συνειδητά .
Αυτό μπορεί να γίνει και να γίνετε με διαλέξεις με έρευνα με επικοινωνία με ανοιχτές συνεχής συνελεύσεις και κοινωνικό ενδιαφέρον για τον άνθρωπο τις ζωές μας και τις κοινωνίες μας.
Δεν είμαστε ενάντια των θρησκειών όποιων και να είναι αυτών ,,αλλά εκείνο που πρωτεύει είναι η αλήθεια που βιώνει ο άνθρωπος και αυτο θα το βρούμε ενωμένοι , γιατί είναι τόσο βασικός αναγκαίο όσο και απλό και εύκολο να γίνει..και πρέπει να γίνει.