Αποστολέας Θέμα: Νέα Ακρόπολη  (Αναγνώστηκε 242892 φορές)

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #210 στις: Δεκεμβρίου 29, 2013, 14:00:53 »
Μεγάλο λάθος κάνεις σε όλα όσα λες και θα σου πω γιατί!

Δεν υπάρχει Μεγαλύτερο Λάθος Κράχτη, από το να μην ντρεπόμαστε να υποστηρίζουμε δημόσια την Ιδιοτέλεια, και ταυτόχρονα, να κυνηγάμε, όποιον αγωνίζεται για έναν καλύτερο κόσμο.

κατάντια είναι να αποτυχαίνεις στην προσωπική σου και οικογενειακή σου πτυχή αλλά να θέλεις να το παίζεις σωτήρας τους κόσμου.

Κατάντια είναι να το παίζεις "γαϊδούρι" του κόσμου, και να μην νοιάζεσαι τι μέλλον θα έχουν τα παιδιά σου. Και καλά κάνουν, όταν μεγαλώνουν, που μας λένε, "πως καταντήσατε έτσι τον κόσμο μας?".  Δεν είναι λοιπόν όλοι οι γονείς Ιδιοτελείς, πολλοί γονείς είναι υπεύθυνοι, και νοιάζονται τι μέλλον θα αφήσουν στα παιδιά τους.

πρέπει πρώτα να δούμε την πραγματική πυγή του προβλήματος και μετά να νομίζουμε ότι είμαστε μεγάλοι και τρανοί!

Η μεγαλύτερη πηγή του προβλήματος είναι, η Ιδιοτέλεια, ο ωχαδελφισμός, και ο μικρανθρωπισμός.

Τώρα όσον αφορά τον εθελοντισμό, σου απάντησα παραπάνω αλλά μάλλον διαγράφεις από την μνήμη σου ότι δεν σου αρέσει και απαντάς ότι σε συνεφέρει.

Κράχτη μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, δεν μιλάμε όλοι με συμφέρον. Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει ποτέ, διάλογος ανάμεσα σε έναν Ανθρωπιστή και έναν Ιδιοτελή, που το μόνο που νοιάζεται είναι πώς να εκμεταλλευτεί καλύτερα τους γύρω του, προς όφελός του.

Ο εθελοντισμός είναι ένας σύγχρονος νεωτερισμός και αν το ψάξεις καλύτερα, πίσω από αυτόν κρύβονται πολλά και διάφορα, όπως οφσορ εταιρίες......κ.τ.λ άλλα για να μην μου λες πάλι για την καλή και κακή χρήση του, θα σου πω ότι αν ένα άτομο που ασχολείται με τον εθελοντισμό σε μικρή κλίμακα (όπως εσύ που νομίζεις ταυτόχρονα ότι λυτρώνετε ένα μεγάλο μέρος της ψυχής σου), αν λοιπόν το δούμε από αυτήν την πτυχή  τον εθελοντισμό, θα καταλάβουμε ότι όχι μόνο δεν προσφέρεις πολλά, αλλά αν είχες ασχοληθεί με τόσο πάθος που υπερασπίζεσαι αυτήν την ξοφλημένη έννοια, αν είχες ασχοληθεί με την πολιτική, θα είχες διαπρέψει σε πάρα πολλά βοηθώντας αποτελεσματικότερα την κοινωνία.

Ας σταματήσουμε αυτήν την καραμέλα, πως όποιος ασχολείται με ανθρωπιστικά, και δίνει την ψυχή του, από πίσω κρύβονται οφσορ, και πράσινα άλογα. Με πάρα πολύ εύκολο τρόπο πετάμε λάσπη σε όλους όσους έχουν αγωνιστεί και συνεχίζουν να αγωνίζονται, έχουν δώσει τον χρόνο τους, την ψυχή τους, το χρήμα τους, ακόμα και το αίμα τους, την ίδια την ζωή τους, για να ζούμε όλοι μας σήμερα καλύτερα, και συνεχίζουν καθημερινά τον Αγώνα τους. Δεν περιμένω να ντρέπονται όσοι καταθέτουν αυτές τις ανοησίες, γιατί απλά δεν έχουν συνείδηση. Και πραγματικά, υπάρχει και ένα όριο, με αυτά τα ανθρωποειδή, γιατί όχι μόνο αρνούνται να βοηθήσουν, αλλά κυνηγάνε και από πάνω, όποιον θέλει να βοηθήσει. Πραγματικά Ντροπή.

'Οσο για την πολιτική, φυσικά εννοείται, η ενασχόληση με τα κοινά, περιλαμβάνει πολιτική, εθελοντισμό, ανθρωπισμό, κτλ... αλλά όχι την πολιτική όπως την κατάντησαν, επάγγελμα, να διορίζονται να εξυπηρετούν συμφέροντα μιας Ελίτ, και να πεινάει ο λαός. Αυτήν την πολιτική, δεν την αναγνωρίζουμε, διότι αυτή μας έφερε σε αυτή την κοινωνική κατάντια.

ο εθελοντισμός λειτουργεί ως αποκούμπι των ψυχολογικών προβλημάτων σου.

Κράχτη, και πάλι κρίνεις εξ’ ιδίων τα αλλότρια, δεν είναι όλοι γύρω σου ψυχολογικά ασθενείς.  Δεν είναι όλοι άρρωστοι με ψυχολογικά προβλήματα, και ιδίως, όσοι ασχολούνται συνειδητά, και συνειδητοποιημένα, με τα κοινά, δεν είναι οι άρρωστοι, αλλά οι Θεραπευμένοι. Διότι μόνο όταν ο άνθρωπος είναι Υγιής, μπορεί να κατανοήσει την σημαντικότητα της Προσφοράς, ειδάλλως, έχει μάθει μόνο να απαιτεί, να παίρνει, σαν ένα κακομαθημένο παιδάκι, παρά την ηλικία του.

Τώρα όσον αφορά το άλλο που είπες, ότι λίγο εγώ και λίγο εσύ και θα σωθεί ο κόσμος, θα σου απαντήσω ότι καταρχήν, πάλι φαντασιώνεσαι καημένους ανθρώπους που εσύ θα είσαι ο ήρωας που τους σώζει.

Μία νοσοκόμα, λοιπόν, που δίνει την βοήθειά της, ΔΩΡΕΑΝ, σε άτομα που έχουν μέγιστη ανάγκη, για παράδειγμα, σε τραυματίες πολέμου, το "παίζει ήρωας και φαντασιώνεται πως σώζει ανθρώπους"? Πραγματικά ντροπή!

Ποιος είσαι ο Μπάτμαν; ;D Αλλά ακόμα και έτσι να το πάμε, λίγο εγώ και λίγο εσύ, τότε κοροϊδευόμαστε! Αλλά πες ότι έχουμε ορέξεις να παραμυθιαζόμαστε, βρε Roze, μην φαντασιώνεσαι όμως ότι έτσι αλλάζεις τον κόσμο!
Εξάλλου δεν έχω ακούσει ποιο φασιστικό πράγμα από το να θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο, και πως να τον κάνουμε τον κόσμο; Σαν τον δικό σου κόσμο δηλαδή; Θα με συχωρέσεις αλλά δεν θα πάρω.

Βαριά η καλογερική... Το να δώσουμε την ψυχή μας Κράχτη, και να ξεβολευτούμε, στον αγώνα, και στην προσφορά, κοστίζει... Δεν βαριέσαι... Καλύτερα να πετάμε πέτρες...σε όλους όσους έχουν το ψυχικό σθένος, να αγωνίζονται...

Δεν συνειδητοποιείς εσύ και όλοι οι οραματιστές ότι, η ελευθερία σημαίνει να επιτρέπεις τον συμπολίτη σου αν μην θέλει να ζήσει στον κόσμο σου και όχι να κατηγορείς τους πάντες που δεν ξεσηκώνονται για ένα παν ανθρώπινο όραμα!

Ο καθένας είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει, αρκεί να μην κάνει ζημιά στον διπλανό του...

Να μπορεί να ζει χωρίς να το καταδιώκουν επίδοξοι σωτήρες και χωρίς να τον τρομοκρατούν οραματιστές για την αμαρτωλή ζωή του! Όλοι αυτοί είναι μεσσίες της κακιάς ώρας και γκουρού που επειδή τα έχουν βρει παλούκια την ζωή τους θέλουν να καταστρέψουν ψυχικά και τον περίγυρό τους διότι δεν ξέρουν να ζουν διαφορετικά.

Εμφανέστατα τα Ανθρωπιστικά Μηνύματα, και οι Κοινωνικοί Αγώνες ενοχλούν, κάποιους, γιατί ξεβολεύουν, και όσοι δεν έχουν διάθεση να προσφέρουν, αντιδρούν, σε σημείο, να συκοφαντούν, ακόμα και Ανθρωπιστικά Εργα, για να κρύψουν την γύμνια της ψυχής τους.

Όταν μέσα από ένα όραμα  φτάνει κάποιος στο σημείο να θέλει να το διαδώσει ώστε να το ακολουθούν όλοι, αυτό είναι φασισμός και δεν υπάρχει ειρηνικός τρόπος για κάτι τέτοιο.  

Ο κάθε άνθρωπος, έχει δικαίωμα, να καταθέσει τις προτάσεις του, για έναν καλύτερο κόσμο, και φυσικά, υπάρχουν πάρα πολλές κινήσεις, ειρηνικές.

Θα πάρεις αργά ή γρήγορα στο λαιμό σου φουκαράδες όπως ο Γκάντι ή θα γίνεις Χίτλερ ή θα κάνεις επανάσταση οκτωβριανή. Και όταν θα έρθει εκείνη η στιγμή θα σου φαίνεται πολύ μεγαλειώδες όλο αυτό και επικό και θα πεις ότι αξίζει να θυσιαστούν μερικά εκατομμύρια άνθρωποι για το κάλο του κόσμου!

Οι Γιατροί χωρίς σύνορα, ο Ερυθρός Σταυρός, πήραν κόσμο στον λαιμό τους? Πραγματικά, είναι εμφανές, σε όλους όσους διαβάζουν, η σκοπιμότητα να ξευτελιστεί οποιαδήποτε ανθρωπιστική κίνηση, για να κρύψουμε μία ποταπή μικρανθρωπιά.

Αυταπατάσαι Rose σε μεγάλο βαθμό και για τον εθελοντισμό και για  τα πανανθρώπινα οράματα και για όλα τα παρελκόμενα γιατί απλά δεν ξεπέρασες την φύση αυτών των μηχανισμών του λεγόμενου εσωτερισμού που στην ουσία, τα περισσότερα που γνωρίζουμε για αυτόν είναι σκούφια του θεοσοφισμού!

Πριν τους Θεοσοφιστές, Ανθρωπιστές και προαγωγοί της Εσωτερικής Φιλοσοφίας, δεν ήταν και οι Αρχαίοι Ημών Πρόγονοι? Είναι άξιο απορίας, πραγματικά. Σκοπιμότητα διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, ή έλλειψη κατάλληλης μόρφωσης?


Γι' αυτό και όσο και να μιλάμε το μόνο που θα κάνεις είναι να αποφεύγεις επιχειρήματα που παραθέτω και να επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια γι ' αυτά τα αγνά οράματα και την ανάγκη που έχει ο κόσμος, ένα σορό επιχειρήματα που δεν μπορείς να τα αιτιολογήσεις κ.τ.λ.

Τα παραπάνω επιχειρήματα παρουσιάζουν μία διαστρέβλωση της πραγματικότητας, όπως καταθέσαμε, είτε από σκοπιμότητα, είτε από αμορφωσιά, άρα λοιπόν τι να απαντήσει κανείς, σε κάποιον που επιχειρηματολογεί εναντίον στην έννοια του Καθήκοντος προς τον Συνάνθρωπό μας?

Παραμύθια είναι όλα αυτά, η ζωή είναι ποιο απλή και ρεαλιστική. αν θέλεις να βρεις τον δρόμο σου, πρόσφερε πρώτα αυτά που είσαι υποχρεωμένη, σε ότι σου  αναλογεί, όπως είναι η οικογένεια και μετά να νομίζεις ότι μπορείς να βοηθήσεις ολόκληρο τον κόσμο. Αν κάποιος δεν έχει διαπρέψει στην προσωπική του ζωή ώστε να τον δείχνουν όλοι και να το αποζητούν σαν φωτιά να ζεσταθούν διπλά του, τότε είναι μεγάλος ψεύτης  και παραμυθατζής ώστε να μας κάνει μαθήματα ζωής ή να ηθικολογεί για το πως θα χτίσουμε έναν καλύτερο κόσμο. Αυτό και αν είναι κατάντια Roze.

Στην Αρχαία Ελλάδα, όποιος αρνούνταν να ασχοληθεί με τα Κοινά, και δεν ενδιαφερόταν να προσφέρει, του αφαιρούνταν το Δικαίωμα της ψήφου, της άποψης για τα Κοινά. Και φυσικά είναι αυτονόητο, πως όποιος δεν ενδιαφέρεται για τα Κοινά, δεν ενδιαφέρεται για την ίδια την Οικογένειά του, ούτε για το Μέλλον των παιδιών του, μια και εμείς και η Κοινωνία μας, είμαστε ΕΝΑ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 29, 2013, 16:37:48 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #211 στις: Δεκεμβρίου 30, 2013, 01:42:31 »
Λιαντίνης - Ζούμε σε βάρος των μελλοντικών γενεών
http://www.youtube.com/watch?v=qUKn2n7q8e8&feature=youtu.be
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #212 στις: Δεκεμβρίου 30, 2013, 14:40:39 »
Ας κλείσουμε λοιπόν αυτήν την αχρείαστη διαμάχη που δεν θα οδηγήσει ίσως πουθενά! θα προσπεράσω τις δικές σου προσωπικές επιθέσεις και θα επικεντρωθώ στην ουσία. Βέβαια αυτό που ξεχνάμε και πάλι είναι ότι το θέμα είναι η Ν.Α.
Ούτε εγώ ούτε εσύ ούτε και το Α.Μ.Ρ.Α όμως!
Roze δεν υπάρχει σε μένα ιδιοτέλεια παραπάνω από όσο χρειάζεται ώστε να κρατάτε η απαραίτητη ισορροπία. Διότι εύκολα μπορεί κάποιος να καταλήξει υπόδουλος της υποτιθέμενης φιλανθρωπίας του. Αν αφεθούμε στο φιλανθρωπικό έργο όπως ο εσωτερισμός (που καταλήγει να προωθεί), ο οποίος έχει ανατολικές καταβολές όσον αφορά στην έννοια της ανιδιοτέλειας που εκπροσωπεί, πιστεύω ότι έτσι παραγκωνίζετε η προσωπικότητα που είναι το ποιο πολύτιμο πράγμα στον άνθρωπο. Η προσωπικότητα για τον εσωτερισμό πρέπει να καθυποταχθεί από το ανώτερο πνεύμα, άλλα είναι λάθος κάτι τέτοιο. Αν αυτό το λες ιδιοτέλεια τότε τι να πω; Eίμαι. Aλλά αυτή η ιδιοτέλεια είναι το μετρό για την ελληνική σκέψη από πολλές απόψεις. Tο να δίνεσαι ολοκληρωτικά δεν είναι ανιδιοτέλεια, είναι εκδούλευση και απλά αυτό που σου εξηγώ είναι ότι μια κοινωνία δεν χρειάζεται φιλάνθρωπους, χρειάζεστε ανθρώπους με κρίση και ατομική ελευθερία, γι 'αυτό και ονομάζονται άτομα τα μέλη μιας κοινωνίας. Eνεργά άτομα που δεν θα υπερκεράζονται ούτε η υποχρεώσεις τους ούτε και οι ελευθερίες τους. Aπό αυτήν την πλευρά και μόνο θεωρώ ότι η φιλανθρωπία είναι σημάδι κατάντιας μιας κοινωνίας, σημαίνει ότι κάτι δεν λειτούργησε σωστά. Η πολιτική ήταν διεφθαρμένη πάντοτε αλλά αυτήν χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες και προτείναν Roze, όχι την φιλανθρωπία. Mια κοινωνία δεν την ωριμάζεις με φιλανθρωπίες αλλά με εντελώς διαφορετικού τύπου δράσεις. Δεν διαφωνώ στο να είσαι φιλάνθρωπος αλλά από την άλλη δεν είναι τίποτα το σημαντικό, ειδικά με τον τρόπο που το παρουσιάζει ο εσωτερισμός ως μια πράξη λύτρωσης και σημαντικής αρετής που οδηγεί μια κοινωνία μπροστά πολιτισμικά (σύμφωνα με τα λόγια σου).
H αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν στην λίστα των αρετών την φιλανθρωπία διότι αυτό που εξύψωσε τον πολιτισμό τους ήταν η έννοια της ατομικής ελευθερίας και τον ατομικών υποχρεώσεων, αν και ήταν πίσω όσον αφορά τα γυναικεία δικαιώματα.  Ο ελληνικός τρόπος σκέψης δεν συνάδει με την βουδιστική κοσμοαντίληψη μιας κοινωνίας και εγώ πιστεύω στον ελληνικό τρόπο σε αυτό το ζητούμενο. Είναι ποιο αποτελεσματικός και ρεαλιστικός.
Ο φιλανθρωπισμός εμπεριέχει θρησκευτικές προεκτάσεις απλώνοντας τα νοήματα σε ποιο αόρατα επίπεδα, ειδάλλως αν δεν συνβαίνει έτσι, τότε μοιάζει περισσότερο με την κυνικότητα του κουμουνιστικού καθεστώτος, δηλαδή φιλανθρωπία για την φιλανθρωπία επειδή το λέει ό νομός,γι αύτο βοηθώ ανθρώπους επειδή έτσι υπαγορεύει ο νόμος. Ότι από τα δυο διαλέξεις θα καταλάβεις ότι δεν είναι κάποιος μηχανισμός που θεμελιώνει πολιτισμούς, αντιμέτρα είναι και ένα χόμπι που δεν αξίζει να του δίνεις τόση σημασία. Δεν έχει να κάνει ούτε με την ανιδιοτέλεια ούτε με της υποχρεώσεις ενός ενός ενεργού ατόμου μιας κοινωνίας. Αν αφοσιώνεσαι στην φιλανθρωπία αμελείς την υποχρεώσεις της οικογένειας αλλά και της υποχρεώσεις σου προς την πολιτεία, άρα κρύβεις τα ιδιοτελή κίνητρα πίσω από μια ανιδιοτελή βιτρίνα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι σου απευθύνομε σαν πολίτης και όχι σας Roze όταν μιλώ στον ενικό!
Στην Ν.Α παράδειγμα που επισήμανες τον εθελοντισμό τους, έχουν πρόγραμμα για τις δράσεις και στέλνουν μέλη για αυτήν την δουλειά. Θέλεις να σου πω πόσοι από αυτούς θέλουν να είναι εθελοντές; Μάλλον δεν χρειάζεται να σου πω. Είναι ανόητο να θεωρήσουμε ότι είναι εθελοντές, γιατί έτσι και αλλιώς θα πάνε,  είτε το θέλουν είτε όχι. Δηλαδή άλλα λόγια για να αγαπιόμαστε. Ο εθελοντισμός σε μεγάλη κλίμακα είναι ένα χόμπι και για τα μάτια του κόσμου, τίποτε άλλο, διότι δεν θα αλλάξεις τίποτε και κανέναν! Για εμένα αυτοί που πηγαίνουν στην Αφρική και βοηθούν είναι αξιοσέβαστοι άνθρωποι γιατί τα ρισκάρουν όλα, αλλά γνωρίζουν  ότι  δεν το κάνουν για τον κόσμο,ξερουν ότι δεν μπορουν να αλλαξουν τον κόσμο ολόκληρο, το κάνουν επειδή ανταποκρίνονται στην ευαισθησία τους μέσα τους και ότι δεν θα μπορούν διαφορετικά. Δεν το κάνουν για να αλλάξουν τον κόσμο, το κάνουν γιατί θέλουν να έχουν μια καθαρή συνείδηση αφού θεωρούν ότι δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εγώ και όποιος άλλους είμαστε ιδιοτελής. Ανόητη λογική. Ο εθελοντισμός γίνετε για τον εαυτό μας, διότι πάντα θα βοηθιέται μια μικρή μερίδα ανθρώπων. Θέλεις να βοηθηθεί ξαφνικά ο κόσμος όλος, είναι ευκολότερο, πείσε έναν δισεκατομμυριούχο να γίνει σπόνσορας και να πληρώσει ανθρώπους και σου λέω ότι την άλλη μέρα θα κινητοποιηθούν εκατομμύρια, τότε δεν θα είσαι μεγαλύτερος φιλάνθρωπος αφού θα έχεις βοηθήσει πολλούς περισσότερους; ή μήπως θα μας πέσει βάρια η ιδιοτέλεια της φιλανθρωπίας αυτής, τι λες; Ακόμα και τότε θα βοηθηθεί όλος ο κόσμος για μια μέρα την άλλη μέρα θα επιστρέψει εκεί που βρισκότανε. Τα παιδιά μας όμως δεν μπαρούμε να τα αφήσουμε ένα καλύτερο κόσμο αν δεν τηρούμε πρώτα από όλα τις οικογενειακές μας υποχρεώσεις, αυτό δεν το κάνεις με την φιλανθρωπία, ας είμαστε ρεαλιστές! Ο εθελοντισμός με την χομπιστικη έννοια, θα παραμένει ένα αντιμετρο της ψυχολογίας μας χωρίς να έχει σχέση ουσιαστική με τα ατομικές υποχρεώσεις μας προς την οικογένεια και την κοινωνία, αντιθέτως θα λειτουργεί εις βάρος των υποχρεώσεων αυτών!


http://nea-acropoli-truths.blogspot.gr/
Για όσους θέλουν υπάρχει και αυτή η σελίδα, ειδικά για τα μέλη της Νέας Ακρόπολη που έχουν απορίες!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 30, 2013, 16:55:24 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #213 στις: Δεκεμβρίου 30, 2013, 19:45:39 »
    Ατυχώς οι διαφορετικές αντιλήψεις οδήγησαν σε μιαν "αχρείαστη" διαμάχη. Πράγματι το μυστικό είναι η ισορροπία, η οποία μας υποδεικνύει ότι, δεν δικαιολογείται η αποστασιοποίηση από αλληλέγγυες δράσεις επειδή στο όνομα της φιλανθρωπίας κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν αδαείς, ούτε φυσικά δικαιολογείται η χωρίς φρόνηση έκθεση του εαυτού ως δήθεν παράδειγμα ενάντια στην ακρότητα της ιδιοτέλειας. Πράγματι υφίσταται πολλάκις η φιλανθρωπία ένεκα υστεροβουλίας και ιδιοτέλειας, όπως φυσικά κυριαρχεί κατά κόρον σήμερα ο ωχαδερφισμός, η αναλγησία και η αδιαφορία για τα κοινά.

    Η φιλανθρωπία είναι κατά κανόνα συνδυασμένη με θρησκευτικότητα, (αλλά και ο ατομικισμός είναι αλήθεια ότι απαρτίζει πλέον κομμάτι θρησκευτικής σύνθεσης, π.χ. εκκλησία του Σατανά), για το λόγο ότι η φιλανθρωπία είναι απόρροια συναισθηματικής λειτουργίας, λειτουργία που προτιμούν κατά κόρον οι θρησκείες, εξορκίζοντας τον ορθολογισμό. Όσο όμως η μονομερής συναισθηματική λειτουργία συνιστά ανισορροπία όταν αποστερείται ορθολογισμού, τόσο και ο "ξερός" ορθολογισμός συνιστά ανισορροπία όταν δεν "υγραίνεται" από συναισθηματισμό. Η φιλανθρωπία συνιστά ανάγκη για την συναισθηματική λειτουργία του ατόμου αλλά παράλληλα και υποχρέωση για την διανοητική λειτουργία. Όμως αλίμονο, με τίποτα δεν δικαιολογείται να καθίσταται υποχρεωτική από τρίτους - ειδικά μέσα σε ομάδες όπως συνηθίζεται - οι οποίες εκμεταλλεύονται τέτοιες ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπου προς όφελός των και σχεδόν πάντα σε βλάβη τελικά των ατόμων που επηρεάζουν. Ας μη συγχέεται όμως η φιλανθρωπία με τον εθελοντισμό, παρότι πολλές φορές βρίσκονται τα δύο μαζί σχεδόν αδιαχώριστα.

    Στην αρχαιότητα η έννοια της φιλανθρωπίας με την μορφή που πήρε σήμερα, δεν υφίστατο, καθότι οι ίδιες οι κοινωνίες επιλαμβάνονταν των θεμάτων στήριξης των αναξιοπαθούντων. Στην ευρύτερη όμως μορφή της ως αλληλεγγύη, απάρτιζε μαζί με την φιλοξενία την ύψιστη αρχή. Αλλά και τότε όπως και σήμερα, οι χορηγίες σπανίως ξέφευγαν από την προβολή και την αυταρέσκεια. Όσο για τον εθελοντισμό που απετέλεσε πολλάκις πράξη αυτοθυσίας σε πολλές ηθικές αφηγήσεις της αρχαιότητας, σήμερα ο εθελοντής προσδιορίζεται με δύο τρόπους. Είτε προχωρά ο ένας από τους πολλούς συνειδητά ένα βήμα μπροστά και αναλαμβάνει εθελοντική δράση -πράγμα πάρα πολύ σπάνιο - είτε οι πολλοί "ξύπνιοι" της ομάδας κάνουν ένα βήμα πίσω εκθέτοντας τον "αφελή" καθιστώντας τον υποχρεωτικά εθελοντή - πράγμα πολύ συνηθισμένο....

    Ας είναι όμως αυτά ως παρένθεση και ας γίνουμε κοινωνοί των σχετικών με την ΝΑ που τόσο διφορούμενη δείχνει στην κοινή γνώμη....
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #214 στις: Δεκεμβρίου 31, 2013, 14:34:06 »
    Ατυχώς οι διαφορετικές αντιλήψεις οδήγησαν σε μιαν "αχρείαστη" διαμάχη. Πράγματι το μυστικό είναι η ισορροπία, η οποία μας υποδεικνύει ότι, δεν δικαιολογείται η αποστασιοποίηση από αλληλέγγυες δράσεις επειδή στο όνομα της φιλανθρωπίας κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν αδαείς, ούτε φυσικά δικαιολογείται η χωρίς φρόνηση έκθεση του εαυτού ως δήθεν παράδειγμα ενάντια στην ακρότητα της ιδιοτέλειας. Πράγματι υφίσταται πολλάκις η φιλανθρωπία ένεκα υστεροβουλίας και ιδιοτέλειας, όπως φυσικά κυριαρχεί κατά κόρον σήμερα ο ωχαδερφισμός, η αναλγησία και η αδιαφορία για τα κοινά.

    Η φιλανθρωπία είναι κατά κανόνα συνδυασμένη με θρησκευτικότητα, (αλλά και ο ατομικισμός είναι αλήθεια ότι απαρτίζει πλέον κομμάτι θρησκευτικής σύνθεσης, π.χ. εκκλησία του Σατανά), για το λόγο ότι η φιλανθρωπία είναι απόρροια συναισθηματικής λειτουργίας, λειτουργία που προτιμούν κατά κόρον οι θρησκείες, εξορκίζοντας τον ορθολογισμό. Όσο όμως η μονομερής συναισθηματική λειτουργία συνιστά ανισορροπία όταν αποστερείται ορθολογισμού, τόσο και ο "ξερός" ορθολογισμός συνιστά ανισορροπία όταν δεν "υγραίνεται" από συναισθηματισμό. Η φιλανθρωπία συνιστά ανάγκη για την συναισθηματική λειτουργία του ατόμου αλλά παράλληλα και υποχρέωση για την διανοητική λειτουργία. Όμως αλίμονο, με τίποτα δεν δικαιολογείται να καθίσταται υποχρεωτική από τρίτους - ειδικά μέσα σε ομάδες όπως συνηθίζεται - οι οποίες εκμεταλλεύονται τέτοιες ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπου προς όφελός των και σχεδόν πάντα σε βλάβη τελικά των ατόμων που επηρεάζουν. Ας μη συγχέεται όμως η φιλανθρωπία με τον εθελοντισμό, παρότι πολλές φορές βρίσκονται τα δύο μαζί σχεδόν αδιαχώριστα.

    Στην αρχαιότητα η έννοια της φιλανθρωπίας με την μορφή που πήρε σήμερα, δεν υφίστατο, καθότι οι ίδιες οι κοινωνίες επιλαμβάνονταν των θεμάτων στήριξης των αναξιοπαθούντων. Στην ευρύτερη όμως μορφή της ως αλληλεγγύη, απάρτιζε μαζί με την φιλοξενία την ύψιστη αρχή. Αλλά και τότε όπως και σήμερα, οι χορηγίες σπανίως ξέφευγαν από την προβολή και την αυταρέσκεια. Όσο για τον εθελοντισμό που απετέλεσε πολλάκις πράξη αυτοθυσίας σε πολλές ηθικές αφηγήσεις της αρχαιότητας, σήμερα ο εθελοντής προσδιορίζεται με δύο τρόπους. Είτε προχωρά ο ένας από τους πολλούς συνειδητά ένα βήμα μπροστά και αναλαμβάνει εθελοντική δράση -πράγμα πάρα πολύ σπάνιο - είτε οι πολλοί "ξύπνιοι" της ομάδας κάνουν ένα βήμα πίσω εκθέτοντας τον "αφελή" καθιστώντας τον υποχρεωτικά εθελοντή - πράγμα πολύ συνηθισμένο....

    Ας είναι όμως αυτά ως παρένθεση και ας γίνουμε κοινωνοί των σχετικών με την ΝΑ που τόσο διφορούμενη δείχνει στην κοινή γνώμη....



Ο εθελοντισμός είναι μια αυτόβουλη έκφραση φίλε μου Ορφέα και εμπεριέχετε από προσφορά, άρα αυτομάτως καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορεί να μας διακατέχει καθ όλη την ημέρα, άρα καταλαβαίνουμε ότι είναι στιγμιαία μια τέτοια ενέργεια. Πως θα μπορούσαμε άλλωστε να είμαστε 24αωροι εθελοντές; δεν γίνετε! πως θα μπορούσαμε να είμαστε 24 άωροι ήρωες; δεν δίνατε, θα εξαθλιώναμε την ζωή μας καθιστώντας τον εαυτό μας ανίσχυρο ώστε να λειτουργήσει με αξιοπρέπεια στην καθημερινότητα και στις καθημερινές μας υποχρεώσεις. Οπότε εδώ βρίσκετε η μεγάλη παρανόηση. Στην αρχαιότητα  ο ηρωισμός αλλά και η φιλοξενία υπήρχαν ως θεσμοί, αλλά σκέψου τι σημαίνει αυτό, δεν υπήρχαν  οργανώσεις 24άωρης φιλοξενίας ούτε λέγανε, α!!! ήρωα ψάχνεις; Πήγαινε σε αυτήν την οργάνωση και θα βρεις 5,6 ήρωες, όπως καταλαβαίνεις είναι γελοίο αυτό, έτερον εκάτερον λοιπόν. Εδώ βρίσκετε ο φασισμός τον οργανώσεων αλλά και των εσωτερικών διδασκαλείων, μας παραθέτουν ένα μοντέλο 24άωρου ήρωα και εθελοντή που εξυψώνετε, πράγμα αντιφατικό για τον ανθρώπινη υπόσταση δημιουργώντας ένα κακέκτυπο  τελικά ανθρώπου αφού  τεντώνουν την προσωπικότητα σε έννοιες που εξαθλιώνουν την αξιοπρέπεια του (δεν πετυχαίνει το πείραμα με λίγα λόγια). Ορφέα ο 24άωρος ήρωας εθελοντής είναι μια φασιστική μορφή καθόλου ισορροπημένη και αξιοπρεπείς . Καταρκεματίζει τον άνθρωπο μονάχα στην προσπάθεια του εγχειρήματος. Αυτό ακριβώς συμβαίνει σε όλους τους ακροπολητανούς, εξαθλιώνουν την προσωπική τους ζωή. Ορφέα σε καμιά περίπτωση αυτοί μηχανισμοί δεν προάγουν τον άνθρωπο σε κάτι καλύτερο, δεν υπάρχουν μηχανισμοί που μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε κάτι άλλο, και τι άλλο δηλαδή; πνεύμα; αόρατο φάντασμα; Aς μην γελιόμαστε! Aκόμα και να υφίσταντο δεν είναι προσβάσιμα με αποτέλεσμα να κοροϊδευόμαστε οικτρά. Aυτοί η μηχανισμοί  μετατρέπουν τον άνθρωπο στην αρχή παροδικά σε κάτι φαινομενικά καλύτερο και μετά τον βυθίζουν στην εξαθλίωση, διότι αυτός είναι ο φασισμός, ένας ουτοπικός ιδανικός οραματισμός ενός μεταμορφωμένου και τέλειου ανθρώπου. Η φιλοξενία και ο ηρωισμός της αρχαιότητας δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά και ανήκουν στο θεσμικό και ιστορικό υπόβαθρο του πολιτισμού τους. Μην κάνουμε σαν τους Αμερικανούς, για ότι τους καπνίσει δημιουργούν και ένα club. Ωραίο και το club, για να περνάμε την ώρα μας αλλά ας μην τρελαινόμαστε ή ηδονιζόμαστε με επικά λόγια και τρέχουμε να εξαπλώσουμε  την τρομερή ιδεολογία που νιώσαμε ότι μας αποκαλύφθηκε γιατί αμέσως φασισμός θα μυρίσει! Τα επικά λόγια είναι για τους επικούς ήρωες στις επικές ταινίες, οι αρχαίοι προφανώς το συνειδητοποίησαν και έτσι προήγαγαν αυτό που λέγεται θέατρο, επιστήμη και δημοκρατία! Δηλαδή τι κάνανε; Αυξήσαν την κοινή λογική και ελάττωσαν την φαντασιοπληξία, τίποτε παραπάνω!

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #215 στις: Ιανουαρίου 01, 2014, 11:35:57 »
Ένα Ευχαριστώ Παρακαλώ...

Μετά από χρόνια υπηρεσίας στο «Ιδεώδες» πολλά μέλη αποφάσισαν να φύγουν. Κάποιοι από αυτόυς περίμεναν να ακούσουν ένα ευχαριστώ. Μετά από χρόνια υπηρεσίας και προσφοράς σε χρήμα και σε κόπο είναι λογικό να ακούσεις ένα ευχαριστώ όταν οι δρόμοι χωρίσους. Ένα απλό, ανθρώπινο, φιλικό, ευχαριστούμε χ,ψ,ζ για όλα και καλό δρόμο.

Αντίθετα αυτό που ακούσανε ήτανε τα χειρότερα. «Απέτυχες να γίνεις μαθητής». «Θα αποτύχεις στην ζωή σου». «Σε νίκησε ο δράκος σου!», «ήσουν μία αποτυχία!» και άλλα τέτοια όμορφα. Σιγά ρε φίλε, κάτσε λίγο! Αν τόσα χρόνια ήμουν αποτυχία, γιατί δεν το λεγες προτύτερα να μην τυρανιέμαι τζάμπα;




Μετά γυρνάνε και λένε στα άλλα μέλη ο χ,ψ,ζ δεν τα κατάφερε, λύγισε, δεν μπόρεσε. Το ήξερα, το περίμενα από αυτόν. Δεν ήτανε άξιος για να μείνει, το τάδε του ελλάτωμα πάντα τον κρατούσε πίσω. Ώπα, κάτσε λίγο. Πριν από ένα μήνα εσύ δεν έλεγες τι καλός και τι παράδειγμα είναι ο χ,ψ,ζ. Εσύ δεν του έδινες συγχαρητήρια και μπράβο για τον αγώνα που κάνει;




Φαίνεται πως όλα αλλάζουν όταν κάποιος φεύγει. Οι ανώτεροι του πρέπει να «τιμωρήσουν» τον αποστάτη. Γιατί όμως; Είναι ένα πολύ καλό ψυχολογικό τρικ που έχει πολά ωφέλη.

 
1.Επιβραβεύει τα μέλη που μένουν. Πολύ απλά δείχνει πως αυτοί που μένουν είναι καλύτεροι και πιο «εξελιγμένοι» είναι αυτοί που τα κατάφεραν και όχι αυτοί που απέτυχαν.
2.Ανεβάζει την δυσκολία που ήδη υπάρχει για να φύγει κάποιος. Έτσι καταφέρνουν και κρατάνε κάποιους για λίγο παραπάνω καιρό.
3.Τιμωρεί αυτούς που φεύγουν κάνοντας τους «εξόριστους» από την «αγέλη». Φανταστείτε λοιπόν πως θα αισθανόσασταν αν όλος ο κοινωνικός σας κύκλος πλέον σας βλέπει σαν «αποτυχυμένους» πως θα νιώθατε;
4.Φέρνει αυτόν που αποχωρεί σε αντιπαράθεση με την σχολή. Το μέλος είτε θα βάλει την ουρά στα σκέλια και θα πει «απέτυχα». Ένας πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός αποδέχεται να αυτήν την στάση του «θύματος».
5.Είτε θα γυρίσει και θα πει και αυτός κανα δύο άσχημα λόγια για την σχολή. Τότε θα πούνε: ορίστε! Το ξέραμε πως δεν είναι έτοιμος, τώρα κατηγοράει την σχολή για την αποτυχία του. Τώρα γυρνάει να δαγκώσει το χέρι που τον τάιζε τόσα χρόνια!
6.Συνεπώς τα στρατόπεδα χωρίζουν και τα υπόλοιπα μέλη δεν θα θέλουν ούτε να τον δούνε. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο γιατί δεν θέλουνε τα υπόλοιπα μέλη να μιλάνε με τα αποχωρήσαντα καθώς το μέλος που αποχωρεί μπορεί να τους επηρρεάσει.

Είναι πραγματικά άξιο προσοχής πόσο ιεραρχοποιημένη ή «αγελοποιημένη» είναι η ΝΑ. Ο αρχηγός έχει τόση εξουσία πάνω στα μέλη, που όταν πει «αυτός είναι αποτυχημένος» όλα τα μέλη θα τον πιστέψουν. Κανένας δεν θα τον αμφισβητήσει και πραγματικά  θα πιστέψουν αυτό που τους λέει ο αρχηγός παρά την δική τους κρίση μετά από χρόνια επαφής με το άλλο άτομο. Συνεπώς η κρίση του αρχηγού είναι πάνω από την δική τους κρίση. Αυτό επειδή ο αρχηγός είναι πιο πνευματικά «εξελιγμένος». Αυτή είναι η απόλυτη υποταγή συνείδησης.



Αν σήμερα υπάρχουν 500 μέλη της ΝΑ στην Ελλάδα, τότε υπάρχουν 5000 τουλάχιστον που έχουνε αποχωρήσει τα τελευταία χρόνια. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός από αυτούς έχει τύψεις που δεν τα κατάφερε και συνεχίζει την ζωή του έτσι πιστεύοντας πως κάποια στιγμή ίσως γίνουν άξιοι «φιλόσοφοι». Το άρθρο αυτό είναι αφιερωμένο σε αυτούς για να τους θυμίσει πως αξίζουν τουλάχιστον ένα «ευχαριστώ».
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 01, 2014, 19:29:31 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #216 στις: Ιανουαρίου 01, 2014, 16:16:09 »
Κράχτη Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά, καθώς και σε όλους τους Φίλους και Αδελφούς!

Ειλικρινά, ευχαριστούμε που καταθέτετε πως αισθάνεστε και μας ενημερώνετε, για τα εσωτερικά, και πως αισθανθήκατε που συμμετείχατε...

Και πάλι όμως, εφόσον μία ομάδα δεν μας εξυπηρετεί, και εμείς τα βλέπουμε λίγο διαφορετικά τα πράγματα, γιατί δεν προχωρήσατε, είτε εσύ, είτε ο Γιάννης, στην δημιουργία της δικής μας πρότασης?

Υπάρχουν πάρα πολλές ομάδες, και η κάθε ομάδα, καταθέτει την δική της προσωπικότητα. Αν μας εξυπηρετεί και παίρνουμε κάποια πράγματα, παραμένουμε, ή ακόμα αν αισθανόμαστε ότι εκφραζόμαστε ή προσφέρουμε μέσα από την Ομάδα, ειδάλλως αποχωρούμε... Τόσο απλά...

Κανείς δεν κρατάει κανέναν, και δεν είμαστε θύμα καμιάς ομάδας, πέραν του θύματος της αδυναμίας μας, και της έλλειψης κατανόησή μας...

Και πάλι όλα είναι Δρόμος, και προχωρώντας γινόμαστε και καλύτεροι...

Μετά από χρόνια υπηρεσίας και προσφοράς σε χρήμα και σε κόπο είναι λογικό να ακούσεις ένα ευχαριστώ όταν οι δρόμοι χωρίσους. Ένα απλό, ανθρώπινο, φιλικό, ευχαριστούμε χ,ψ,ζ για όλα και καλό δρόμο.

'Οσο για το "ευχαριστώ", πολύ κακώς που το αναμένουμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 01, 2014, 16:19:25 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #217 στις: Ιανουαρίου 01, 2014, 19:27:04 »
Η ΝΑ σαν "επένδυση"


Τα μέλη της Νέας Ακρόπολης αφιερώνουν ένα σημαντικό μέρος της ενέργειας τους κυρίως χρόνο και χρήμα στην ΝΑ. Τι κερδίζει κάποιος σαν μέλος της ΝΑ;
•Αυξάνει τον κοινωνικό του κύκλο και κάνει νέες παρέες
•Μαθαίνει εσωτερισμό, φιλοσοφία και πρακτικά μαθήματα
•Αλλάζει την ζωή του και τον εαυτό του
Τι πληρώνει για όλα αυτά; Ένα απλό μέλος πληρώνει 45 ευρώ τον μήνα συν τις δωρεές που "καλό" είναι να κάνει, περίπου δηλαδή 60 - 70 ευρώ τον μήνα. Ένα μέλος ΖΔ πληρώνει 45 ευρώ συν δωρεές περίπου 70 με 150 ευρώ το μήνα και ανεβαίνει ανάλογα τον βαθμό και τις φιλοδοξίες του καθενός.
Κάθε μέλος ΖΔ πληρώνει περίπου 150 ευρώ το μήνα για την ΝΑ.
Οι ώρες που αφιερώνουν στην ΝΑ (μαθήματα και ώρες εργασίας) είναι περίπου 8 ώρες την εβδομάδα το απλό μέλος και 40 με 100 ώρες την εβδομάδα το μέλος ΖΔ. Πολλά μέλη ΖΔ ζούνε την κατάσταση ότι ζώ για να υπάρχω στην ΝΑ. Με άλλα λόγια η ΝΑ είναι πρώτα απ' όλα και η δουλειά οικογένεια κλπ έρχονται δεύτερα.



Ένα μέλος 5 χρόνια στην ΝΑ (2 απλό μέλος και 3 ΖΔ), έχει συνολικά επενδύσει:
σε χρήμα 65€ x 24 μήνες = 1560€ και 150€ x 36 μήνες = 5400 συνολικά περίπου 7000€
σε ώρες  8 ώρες x 52 εβδομάδες/χρόνο x 2 χρόνια = 832 ώρες σαν απλό μέλος
 και 60 ώρες x 52 εβδομάδες/χρόνο x 2 χρόνια = 6240 ώρες σαν μέλος ΖΔ
 συνολικά περίπου 7000 ώρες

Την στιγμή που φεύγει τα χάνει όλα...


Ο κοινωνικός κύκλος και όλες οι παρέες της ΝΑ θα σβήσουν
 Όλα τα μαθήματα που έκανε όχι μόνο θα του είναι άχρηστα, αλλά θα του είναι και εμπόδιο στο να ζήσει μία φυσιολογική ζωή. Θα χρειαστεί να περάσει κάποιος καιρός "αποτοξίνωσης" για να έρθει στα "ίσια" του. Αυτό γιατί όλες οι διδασκαλίες είχαν σαν στόχο να τον κάνουνε να υπακούει περισσότερο και να κρίνει λιγότερο.

Οι αλλαγές στην ζωή του και τον εαυτό του "προς το καλύτερο" θα σβήσουν άμεσα και αυτές. Ποιές είναι αυτές οι αλλαγές; Πολλοί με το που γίνονται μέλη στην ΝΑ παίρνουν πιο πολύ την ζωή στα χέρια τους, διαβάζουν περισσότερο για το πτυχίο τους, βρίσκουν δουλειά, τακτοποιούν το σπίτι τους κλπ. Αυτή όμως δεν είναι μία μόνιμη παρά μία προσωρινή αλλαγή για να αποδείξουνε στον εαυτό τους και στους γύρω τους ότι η πολυπόθητη αλλαγή που τόσο περίμεναν ήρθε.
Όταν όμως απουσιάζει η πίεση από τον δάσκαλο και την σχολή, οι αλλαγές παύουν και ο μαθητής γυρνάει σε μία κατάσταση χειρότερη από αυτήν που ήρθε. Γίνεται πιο τεμπέλης και λιγότερο δραστήριος καθώς βλέπει τα πάντα έξω από την ΝΑ μάταια.
Αυτή είναι μία καθημερινότητα που βιώνει κανείς όταν παρατηρεί την ζωή των ΖΔ. Τα μέλη αυτά μπορεί να έχουν 80 ώρες εργασίας στην ΝΑ και να μην έχουν χρόνο να ασχοληθούν με τον εαυτό τους, το σπίτι τους, την οικογένεια τους.
Αυτά τα μέλη μπορεί να καθαρίζουν την σχολή κάθε μέρα, αλλά αν τους επισκευθείς στο σπίτι τους μπορεί να δεις ότι κανένας δεν καθάρισε εδώ και πολύ καιρό. Μπορεί να τελειώνουν όλες τις εργασίες τους στην ώρα τους αλλά όταν πρέπει να κάνουνε κάτι για τον εαυτό τους θα το αναβάλουν για εβδομάδες, μήνες ίσως και χρόνια.
Οι αλλαγές λοιπόν αυτές είναι επιφανειακές και έχουν να κάνουν κυρίως με την συνεχή ψυχολογική πίεση που ασκείται πάνω τους είτε από τα άλλα μέλη, είτε εμμέσως από τις διδασκαλίες. Όταν κάποιος φεύγει, αυτές οι αλλαγές δεν μένουν. Μάλιστα το μέλος αυτό βρίσκει την ζωή του πιο μάταια από ποτέ. Πλέον πρέπει να κάνει κάτι για τον εαυτό του και αυτό αντιτίθεται σε όλα αυτά που μάθαινε τόσα χρόνια.

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #218 στις: Ιανουαρίου 02, 2014, 22:20:56 »
Μέλος της Νέας Ακρόπολης μαχαίρωσε νεαρό αντιφασίστα


Δολοφονία Guillem Agulló


Guillem Agulló i Σαλβαδόρ ( Burjassot , Valencia , 1974 - Montanejos , Castellon , 11η του Απρίλη του 1993 ) ήταν ένας νεαρός ισπανικά μαχητικά κινήματα ανεξαρτησίας των αριστερών , ο οποίος σκοτώθηκε το πρωί της 11 Απρίλη του 1993, σε Montanejos με ένα μαχαίρι στα χέρια μιας ομάδας νεαρών φασιστών . Πολλές αριστερές οργανώσεις κατήγγειλαν ότι το κίνητρο ήταν πολιτικό, όπως οι νέοι που συμμετείχαν σε αυτή τη δολοφονία ήταν γνωστή για την ιδεολογία τους ακροδεξιάς .



Η δίκη

Στην εκδίκαση της υπόθεσης, που σε Castellón de la Plana το 1995 , ο δικαστής καταδίκασε έναν κατηγορούμενος ομολόγησε και συγγραφέας του το μαχαίρι, Pedro Cuevas, σε 14 χρόνια στη φυλακή για φόνο και αθώωσε την υπόλοιπη ομάδα. Λίγες μέρες αργότερα, ένας από τους κατηγορούμενους, Juan Manuel Sánchez, συμμετείχε σε μια άλλη επίθεση με μαχαίρι στην περιοχή Carmen της Βαλένθια . Από τα 14 χρόνια ποινή, Cuevas Pedro μόλις γύρισε 4 στη φυλακή.

Η δίκη ήταν αμφιλεγόμενη, και προκάλεσε μεγάλη διαμάχη μεταξύ των μέσων μαζικής ενημέρωσης της Βαλένθια. Ο δικαστής δέχθηκε μια παράξενη μαρτυρία «Χ», που υπέβαλε η υπεράσπιση, ο οποίος κατέθεσε στο σκοτάδι. Maulets (όπου μαχητική οργάνωση Guillem Agulló), ο οποίος κατείχε τη δημοφιλή κατηγορία , αποσύρθηκε από τη δίκη.

Οι δικαστές του Audiencia Provincial de Castellón απέρριψε το επιχείρημα της κατηγορούσας αρχής ότι ήταν μια πολιτική δολοφονία και μειωμένη επιθετικότητα σε μια νεανική αγώνα, ως εκ τούτου, η απόφαση ήταν μόνο 14 χρόνια στη φυλακή. Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες δράστες μαρτυρία μετά τη διάπραξη της δολοφονίας τραγούδησε Cara al Sol και έκανε το φασιστικό χαιρετισμό . Επίσης, σύμφωνα με τον πατέρα του Guillem Agulló, ένα μέλος της φατρίας δεξιάς κατέχει Ριζοσπαστικής Δράσης Μπουρχασότ είχε προειδοποιήσει ότι οι επιτιθέμενοι από την παρουσία του γιου του σε Montanejos. Για αυτή την ομάδα ανήκουν ο σημερινός πρόεδρος του ακροδεξιού κόμματος Εθνική Δημοκρατία , Manuel Canduela . Ο πατέρας ισχυρίζεται επίσης ότι ένας φίλος του Agulló ομολόγησε ότι απειλήθηκε από την ακροδεξιά και είχα σκεφτεί να φύγει Βαλένθια. Με όλα αυτά τα νέα δεδομένα ο πατέρας ζήτησε από τους εισαγγελείς να ανοίξει εκ νέου την έρευνα.

Η νέα δίκη από νεοναζιστικές Pedro Cuevas

Μετά την αναχώρηση από τη φυλακή αφού εξέτισε μόλις τέσσερα χρόνια της ποινής λόγω καλής συμπεριφοράς, Pedro Cuevas εμφανίστηκε στις δημοτικές εκλογές της 27 του Μάη του 2007 ως υποψήφιος στις λίστες του ακροδεξιού κόμματος Εθνική Συμμαχία (AN) στον αριθμό 4 Chiva . Ένας άλλος από αυτούς που εμπλέκονται, Manuel Canduela , νυν πρόεδρος του ακροδεξιού κόμματος Democracia Nacional (DN).

Το 2005, δύο χρόνια πριν από εκλέγεσθαι, Pedro Cuevas συνελήφθη στο "Λειτουργία Panzer" που αποσυναρμολογούνται ένα δίκτυο υποψία νεοναζί που ενήργησε υπό την ονομασία Front Anti System (FAS). Η Πολιτοφυλακή που κατασχέθηκαν στην κατοικία των 40 βραχιόλια με σβάστικες , ναζιστικό στιλέτο και σιδερογροθιές απαγορεύεται και καλούπια για την παραγωγή πόρπες με τα αρχικά SS . Μαζί με άλλα σπήλαια κατηγορούνται 17 μέλη της FAS, ανάμεσά τους δύο στρατιώτες. Η κατηγορούσα αρχή ισχυρίστηκε η ομάδα οδηγήθηκε από ένα από τα κύρια ηγέτη της Εθνικής Συμμαχίας στη Βαλένθια, Juan Manuel Soria, των οποίων τα σπίτια Τσίβα βρείτε γραπτά για τον ναζισμό και άδεια Νέας Ακρόπολης . http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=el&prev=/search%3Fq%3DGuillem%2BAgull%25C3%25B3%26safe%3Doff%26biw%3D1280%26bih%3D617&rurl=translate.google.gr&sl=es&u=http://es.wikipedia.org/wiki/Nueva_Acr%25C3%25B3polis&usg=ALkJrhj1SFSvm-XidpI2mQcFcw5d8m6xBgΑντιμετωπίζει κατηγορίες σε λειτουργία Panzer Alejandro Πριόνισμα, δεύτερη σύμβουλος Silla (Valencia), με το ακροδεξιό Ισπανία το 2000 με πρόεδρο τον José Luis Roberto είναι ο δικηγόρος του. Σύμφωνα με τους εισαγγελείς, το συμβούλιο κράτησε αντικείμενα "νεο-Ναζί σύνεργα» μαζί με μια ντουζίνα μαχαίρια. Η δίκη έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα στα μέσα του 2013.

Πληροφορίες από...

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CEsQ7gEwAg&url=http%3A%2F%2Ftranslate.google.gr%2Ftranslate%3Fhl%3Del%26sl%3Des%26u%3Dhttp%3A%2F%2Fes.wikipedia.org%2Fwiki%2FAsesinato_de_Guillem_Agull%2525C3%2525B3%26prev%3D%2Fsearch%253Fq%253DGuillem%252BAgull%2525C3%2525B3%2526safe%253Doff%2526biw%253D1280%2526bih%253D617&ei=-8HFUq7aC4bI0QXj0oGQAQ&usg=AFQjCNFBpGwW5i6aDTzTubDEaBuLB2LpnQ&sig2=T55CMIgzLlvPq0YJoNfALQ&bvm=bv.58187178,d.d2k&cad=rja
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 02, 2014, 22:42:17 από γαραντζώτης γιάννης »
Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #219 στις: Ιανουαρίου 03, 2014, 00:46:59 »
Μέλος της Νέας Ακρόπολης μαχαίρωσε νεαρό αντιφασίστα


Δολοφονία Guillem Agulló


Guillem Agulló i Σαλβαδόρ ( Burjassot , Valencia , 1974 - Montanejos , Castellon , 11η του Απρίλη του 1993 ) ήταν ένας νεαρός ισπανικά μαχητικά κινήματα ανεξαρτησίας των αριστερών , ο οποίος σκοτώθηκε το πρωί της 11 Απρίλη του 1993, σε Montanejos με ένα μαχαίρι στα χέρια μιας ομάδας νεαρών φασιστών . Πολλές αριστερές οργανώσεις κατήγγειλαν ότι το κίνητρο ήταν πολιτικό, όπως οι νέοι που συμμετείχαν σε αυτή τη δολοφονία ήταν γνωστή για την ιδεολογία τους ακροδεξιάς .



Η δίκη

Στην εκδίκαση της υπόθεσης, που σε Castellón de la Plana το 1995 , ο δικαστής καταδίκασε έναν κατηγορούμενος ομολόγησε και συγγραφέας του το μαχαίρι, Pedro Cuevas, σε 14 χρόνια στη φυλακή για φόνο και αθώωσε την υπόλοιπη ομάδα. Λίγες μέρες αργότερα, ένας από τους κατηγορούμενους, Juan Manuel Sánchez, συμμετείχε σε μια άλλη επίθεση με μαχαίρι στην περιοχή Carmen της Βαλένθια . Από τα 14 χρόνια ποινή, Cuevas Pedro μόλις γύρισε 4 στη φυλακή.

Η δίκη ήταν αμφιλεγόμενη, και προκάλεσε μεγάλη διαμάχη μεταξύ των μέσων μαζικής ενημέρωσης της Βαλένθια. Ο δικαστής δέχθηκε μια παράξενη μαρτυρία «Χ», που υπέβαλε η υπεράσπιση, ο οποίος κατέθεσε στο σκοτάδι. Maulets (όπου μαχητική οργάνωση Guillem Agulló), ο οποίος κατείχε τη δημοφιλή κατηγορία , αποσύρθηκε από τη δίκη.

Οι δικαστές του Audiencia Provincial de Castellón απέρριψε το επιχείρημα της κατηγορούσας αρχής ότι ήταν μια πολιτική δολοφονία και μειωμένη επιθετικότητα σε μια νεανική αγώνα, ως εκ τούτου, η απόφαση ήταν μόνο 14 χρόνια στη φυλακή. Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες δράστες μαρτυρία μετά τη διάπραξη της δολοφονίας τραγούδησε Cara al Sol και έκανε το φασιστικό χαιρετισμό . Επίσης, σύμφωνα με τον πατέρα του Guillem Agulló, ένα μέλος της φατρίας δεξιάς κατέχει Ριζοσπαστικής Δράσης Μπουρχασότ είχε προειδοποιήσει ότι οι επιτιθέμενοι από την παρουσία του γιου του σε Montanejos. Για αυτή την ομάδα ανήκουν ο σημερινός πρόεδρος του ακροδεξιού κόμματος Εθνική Δημοκρατία , Manuel Canduela . Ο πατέρας ισχυρίζεται επίσης ότι ένας φίλος του Agulló ομολόγησε ότι απειλήθηκε από την ακροδεξιά και είχα σκεφτεί να φύγει Βαλένθια. Με όλα αυτά τα νέα δεδομένα ο πατέρας ζήτησε από τους εισαγγελείς να ανοίξει εκ νέου την έρευνα.

Η νέα δίκη από νεοναζιστικές Pedro Cuevas

Μετά την αναχώρηση από τη φυλακή αφού εξέτισε μόλις τέσσερα χρόνια της ποινής λόγω καλής συμπεριφοράς, Pedro Cuevas εμφανίστηκε στις δημοτικές εκλογές της 27 του Μάη του 2007 ως υποψήφιος στις λίστες του ακροδεξιού κόμματος Εθνική Συμμαχία (AN) στον αριθμό 4 Chiva . Ένας άλλος από αυτούς που εμπλέκονται, Manuel Canduela , νυν πρόεδρος του ακροδεξιού κόμματος Democracia Nacional (DN).

Το 2005, δύο χρόνια πριν από εκλέγεσθαι, Pedro Cuevas συνελήφθη στο "Λειτουργία Panzer" που αποσυναρμολογούνται ένα δίκτυο υποψία νεοναζί που ενήργησε υπό την ονομασία Front Anti System (FAS). Η Πολιτοφυλακή που κατασχέθηκαν στην κατοικία των 40 βραχιόλια με σβάστικες , ναζιστικό στιλέτο και σιδερογροθιές απαγορεύεται και καλούπια για την παραγωγή πόρπες με τα αρχικά SS . Μαζί με άλλα σπήλαια κατηγορούνται 17 μέλη της FAS, ανάμεσά τους δύο στρατιώτες. Η κατηγορούσα αρχή ισχυρίστηκε η ομάδα οδηγήθηκε από ένα από τα κύρια ηγέτη της Εθνικής Συμμαχίας στη Βαλένθια, Juan Manuel Soria, των οποίων τα σπίτια Τσίβα βρείτε γραπτά για τον ναζισμό και άδεια Νέας Ακρόπολης . http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=el&prev=/search%3Fq%3DGuillem%2BAgull%25C3%25B3%26safe%3Doff%26biw%3D1280%26bih%3D617&rurl=translate.google.gr&sl=es&u=http://es.wikipedia.org/wiki/Nueva_Acr%25C3%25B3polis&usg=ALkJrhj1SFSvm-XidpI2mQcFcw5d8m6xBgΑντιμετωπίζει κατηγορίες σε λειτουργία Panzer Alejandro Πριόνισμα, δεύτερη σύμβουλος Silla (Valencia), με το ακροδεξιό Ισπανία το 2000 με πρόεδρο τον José Luis Roberto είναι ο δικηγόρος του. Σύμφωνα με τους εισαγγελείς, το συμβούλιο κράτησε αντικείμενα "νεο-Ναζί σύνεργα» μαζί με μια ντουζίνα μαχαίρια. Η δίκη έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα στα μέσα του 2013.

Πληροφορίες από...

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CEsQ7gEwAg&url=http%3A%2F%2Ftranslate.google.gr%2Ftranslate%3Fhl%3Del%26sl%3Des%26u%3Dhttp%3A%2F%2Fes.wikipedia.org%2Fwiki%2FAsesinato_de_Guillem_Agull%2525C3%2525B3%26prev%3D%2Fsearch%253Fq%253DGuillem%252BAgull%2525C3%2525B3%2526safe%253Doff%2526biw%253D1280%2526bih%253D617&ei=-8HFUq7aC4bI0QXj0oGQAQ&usg=AFQjCNFBpGwW5i6aDTzTubDEaBuLB2LpnQ&sig2=T55CMIgzLlvPq0YJoNfALQ&bvm=bv.58187178,d.d2k&cad=rja

Δεν πειράζει ρε Γιάννη αφού είναι εθελοντές! ;D


Να και κάτι άλλο ενδιαφέρον, για πέστε μου βλέπετε κάποια ομοιότητα;
Αναρωτιέμαι ποιος εμπνεύστηκε από ποιον; Οι Ροταλιανοι από τους ακροπολιτανους ή η Νέα Ακρόπολη από τους Ρόταρυ! ;D
Αυτή η αγάπη για τα λάβαρα πάλι, αμάν ρε παιδιά, όλοι κατακτητές την είδανε και αυτoκράτορες; ;D






http://www.rotary-ilioupoli.org/Youth.aspx
http://greeknation.blogspot.gr/2011/12/blog-post_4638.html
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 03, 2014, 12:55:47 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #220 στις: Ιανουαρίου 05, 2014, 13:04:41 »
Η έννοια του εθελοντισμού είναι μια απόλυτη έννοια που σημαίνει προσφέρω χωρίς να περιμένω ανταπόδοση, άρα το μόνο σίγουρο είναι ότι καταπατούμε έτσι τα προσωπικά μας δικαιώματα, διότι είναι δικαίωμά μας να μας αποδίδετε αυτό που μας  αξίζει!
Που οδηγεί ο εθελοντισμός αυτόματος όμως; Στην προσωπική πτώχευση του εαυτού μας και την κατάχρηση, αν δεν οδηγηθούμε εκεί τότε ο εθελοντισμός μας  θα υφίσταται σε ανεπαίσθητο βαθμό ώστε στην ουσία να μην βοηθιέται κάνεις και να είναι τελικά μια πράξη για τον εαυτό μας περισσότερο. Αν πάλι τον αυξάνουμε με τον καιρό με σκοπό να βοηθήσουμε τους άλλους, τότε διαδοχικά αργά ή γρήγορα αυτό που θα μας ζητηθεί με φυσικό τρόπο (απο την κατασταση που θα έχουμε δημιουγίσει), θα είναι η θυσία μας γι 'αυτό το κοινό όφελος. Τέτοιου είδους θυσία έχουμε παρατηρήσει σε δυο περιπτώσεις, στους μυθολογικούς ήρωες και στους δούλους.
Από εδώ και πέρα είναι στο χέρι του καθενός να μαντέψει τι από δυο είναι, εγώ προσωπικά δεν έχω δει ούτε γνωρίζω κάποιον ομηρικό μυθολογικό ήρωα! Ο εθελοντισμός βάση κοινής λογικής  παρατηρείτε σε ανθρώπους που δεν έχουν ανάγκη από χρήματα γιατί έχουν άφθονα, οπότε έχουν και άφθονο χρόνο αφού για τις προσωπικές τους υποχρεώσεις πληρώνουν άνθρωπους ώστε να ασχολούνται, άρα είναι προνόμιο λίγων ανθρώπων και δεν μπορεί να θεωρείται υποχρέωση των ατόμων μιας κοινωνίας.  
Άρα για να γίνουμε όλοι εθελοντές σε μια κοινωνία ή πρέπει να ήμαστε όλοι πλούσιοι ή να είμαστε όλοι τεμπέληδες! Μόνο έτσι θα ολοκληρωθεί σαν υποχρέωση (μιας ολόκληρης κοινωνίας). Αν θα είμαστε όλοι πλούσιοι αυτό θα σημαίνει ότι δεν θα έχουμε ανάγκη εθελοντικής εργασίας και αν γίνουμε όλοι τεμπέληδες δεν θα έχει διάρκεια αυτός ο ολοκληρωτικός εθελοντισμός.
Άρα δεν μπορεί να υφίστανται αυτή η έννοια σαν υποχρέωση μέσα σε μια κοινωνία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2014, 17:26:48 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

γαραντζώτης γιάννης

  • Μηνύματα: 67
  • Karma: 0
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #221 στις: Ιανουαρίου 05, 2014, 20:28:48 »
 Δεν πειράζει, βρε συ Γιώργο, εσύ μην γίνεσαι εθελοντής.

 Πάντως ο εθελοντισμός, έτσι όπως τον προωθεί η Ε.Ε δεν έχει να κάνει σε τίποτα με αυτό που έχεις στο μυαλό σου.
 
Ο εθελοντής, σύμφωνα με την Ε.Ε μοιάζει πιο πολύ με κάποιον υποαπασχολούμενο, με πολύ μικρό μισθό, που πολύ τεχνιέντως το μόνο που κάνει είναι, το να καλύπτει με ελάχιστο κόστος, δράσεις που όφειλε να κάνει η πολιτεία.

Εις υγεία των κορόιδων δηλαδή...

Αυτοί δηλαδή, να γλεντάνε με τις μίζες τους, που εντελώς παράνομα και ανήθικα παίρνουν, φουσκώνοντας τα χρέη που κουβαλάει ο κάθε ένας από εμάς στην πλάτη τους και μετά να έρχοντε και να μας μιλάνε για εθελοντισμό...
Πρώην αρχηγός Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονίκης

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #222 στις: Ιανουαρίου 06, 2014, 14:33:36 »
Δεν πειράζει, βρε συ Γιώργο, εσύ μην γίνεσαι εθελοντής.

 Πάντως ο εθελοντισμός, έτσι όπως τον προωθεί η Ε.Ε δεν έχει να κάνει σε τίποτα με αυτό που έχεις στο μυαλό σου.
 
Ο εθελοντής, σύμφωνα με την Ε.Ε μοιάζει πιο πολύ με κάποιον υποαπασχολούμενο, με πολύ μικρό μισθό, που πολύ τεχνιέντως το μόνο που κάνει είναι, το να καλύπτει με ελάχιστο κόστος, δράσεις που όφειλε να κάνει η πολιτεία.

Εις υγεία των κορόιδων δηλαδή...

Αυτοί δηλαδή, να γλεντάνε με τις μίζες τους, που εντελώς παράνομα και ανήθικα παίρνουν, φουσκώνοντας τα χρέη που κουβαλάει ο κάθε ένας από εμάς στην πλάτη τους και μετά να έρχοντε και να μας μιλάνε για εθελοντισμό...

Όντος γι 'αυτό και αυτοί του ερυθρού σταυρού έχουν μισθό. Ας μην αναφερθούμε στην green peace.
Tέλος πάντων αυτό που είναι ανέντιμο δεν είναι ότι συμβαίνουν αυτά, ανέντιμο είναι να λες ότι είσαι εθελοντής ενώ πληρώνεσαι ή ότι με το να είσαι εθελοντής βοηθάς όλο τον κόσμο, πόσο μάλλον να κατηγορείς τους τριγύρω σου ότι δεν γίνονται και αυτοί εθελοντές όπως εσύ θεωρώντας το κάτι μεγαλειώδες!
Επίσης εθελοντές ήταν και όλοι η σταυροφόροι στο όνομα των ιερών τόπων, αυτούς τους εθελοντές μην τους ξεχνάμε!

Σας έχω και ένα αστείο, πως λέγετε ο στρατιωτικοποιούμενος ή οργανωμένος εθελοντισμός;;; ;D.................

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 06, 2014, 16:39:29 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #223 στις: Ιανουαρίου 06, 2014, 16:37:55 »
ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!!
ΚΑΛΟ ΕΕΕΕ;;; ;D

For the greater good!!!  Πάντα για το γενικό καλό του κόσμου!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 06, 2014, 20:02:07 από ΚΡΑΧΤΗΣ »

ΚΡΑΧΤΗΣ

  • Μηνύματα: 137
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Νέα Ακρόπολη
« Απάντηση #224 στις: Ιανουαρίου 06, 2014, 16:43:58 »
Και έχω και ακόμα ένα.

Ποιοι ήταν οι μεγαλύτεροι εθελοντές του κόσμου σε μεγάλη κλίμακα μάλιστα;;;...........