Διαφωνω τελειως ως προς το καταχρηστικα 'αξιωματικο' και αντιεπιστημονικο δεδομενο πως η ομοφυλοφιλια δεν υπαρχει στη φυση,αλλα ειναι αποτελεσμα/εκδηλωση, μονο της υπαρξης της ανθρωπινης συνειδησης,η οποια πληρωνει μαλιστα και το αναλογο τιμημα.
Κατά κανόνα η ομοφυλοφιλία δεν υπάρχει στην Φύση…. Για τον απλούστατο λόγο ότι, η σεξουαλική διέγερση και η ενστικτώδης σεξουαλική ορμή συγχρόνως, είναι αποτέλεσμα ΜΟΝΟΝ ουσιών που εκκρίνει το θηλυκό την περίοδο γονιμότητάς του. Σαν παρέκκλιση κατ’ εξαίρεση έχει αναφερθεί, όμως η παρατηρούμενη παρέκκλιση, η ύπαρξη με λίγα λόγια της ασθένειας στην φύση, δεν σημαίνει ότι η αρρώστια είναι κάτι φυσιολογικό, κάτι αρμονικό σε σχέση με την λειτουργία της Φύσης. Είναι αποδεδειγμένο ότι είναι ανισορροπία, είναι δυσαρμονία, είναι παρέκκλιση η ασθένεια, ενώ η Υγεία είναι το μέτρο του φυσιολογικού. Τα ανώτερα ζώα όπου αρχίζει και λειτουργεί η Φαντασία, με την βοήθειά της μπορούν να εξομοιώσουν τα εξωτερικά ερεθίσματα και να έχουν έτσι τις αντιδράσεις χωρίς την ύπαρξη πραγματικού ερεθίσματος. Χρειάζεται να θυμόμαστε όμως ότι η Φαντασία αναπτύσσεται παράλληλα με την Ηθική. Έτσι η αναδυόμενη συνείδηση έχει τα αντίβαρά της για να μην παρεκκλίνει από μία μη φυσιολογική λειτουργία της Φαντασίας. Έτσι η ελεύθερη βούληση πλέον αποκτά την ευχέρεια της επιλογής και την απόφαση εκλογής, με ότι αυτό συνεπάγεται. Νομίζω ότι είναι προφανές ότι, κάθε δράση μας ακολουθείται και από ένα τουλάχιστον αποτέλεσμα, το οποίο έχει έπαθλο όταν η δράση είναι σε αρμονία με την φύση, ενώ αντίθετα έχει δυσάρεστο τίμημα όταν βρίσκεται σε αντίθεση και δυσαρμονία με αυτήν.
Η διαφωνία λοιπόν αναφέρεται στο ότι τα επιστημονικά δεδομένα έχουν αποδείξει ότι η ομοφυλοφιλία είναι φαινόμενο σύνηθες και φυσιολογικό στα κατώτερα είδη και ότι υφίστανται δράσεις χωρίς τίμημα, κόστος, ευχάριστο ή δυσάρεστο αποτελέσμα;
Το να θεωρηθει σοφιστεια το επιχειρημα μου,ειναι μια λυση ισως,αλλα η αληθεια,βρισκεται μακρια απο τις υποκειμενικες θεωρησεις.
Ετσι λοιπον δεν θεωρω το επιχειρημα μου σοφιστεια και αυτο γιατι,ο ανθρωπος με τη φυση βρισκεται σε μια αμφιδρομη σχεση και οχι μονοσημαντη..
Δηλαδη και ο ανθρωπος [οπως ολα τα ειδη,το καθενα στο βαθμο που μπορει],επηρρεαζει την φυση.
Αλλωστε,αυτο ειναι η φυση.Αυτο που καθε στιγμη πραγματωνεται,μεσα απο την σχεση μεταξυ των στοιχειων/ειδων,που την αποτελουν.
Πουθενά δεν έχουμε αναφέρει ότι η σχέση όντων – Φύσης είναι μονοσήμαντη. Πλειοδοτήσαμε μάλιστα υπέρ το δέον στην αμφίδρομη σχέση και στον αλληλοεπηρεασμό. Τονίσαμε ιδιαίτερα την αλληλεξάρτηση, αναφέροντας τα λόγια του σύγχρονου φιλόσοφου Πόππερ, ότι ο άνθρωπος με τις δράσεις τους διαμορφώνει το περιβάλλον του και το κοσμεί με τα δημιουργήματά του, τα οποία με την σειρά τους αναδιαμορφώνουν τον δημιουργό τους.
Με την φιλοσοφία του Σοπενάουερ, επεκτάθηκε η δράση της βούλησης και έλαβε την θέση του δημιουργού του κόσμου, με αποτέλεσμα ολάκερη η Φύση να ορίζεται ως παράσταση της βούλησης. Στη συνέχεια, με την αναδιατύπωση των κβαντικών θεωριών, προσπαθούμε να δείξουμε την αδιαμφισβήτητη επιρροή του παρατηρητή και πειραματιστή – δράστη, στην εξέλιξη των φαινομένων. Δεν τίθεται λοιπόν θέμα αμφισβήτησης το αν ο άνθρωπος επηρεάζει την Φύση.
Όμως ας μη βιαστούμε να ορίσουμε την Φύση ανθρωποκεντρικά, γιατί όπως σημείωσε και ο Σπινόζα, κινδυνεύουμε τότε να προβάλλουμε τον εαυτό μας στην Φύση και να εγκλωβιστούμε στην μελέτη του ειδώλου μας και μόνο. Η Φύση είναι μια παράσταση που βρίσκεται σε μια λεπτή ισορροπία, γεγονός που υποδηλώνει ότι υφίσταται μία «γραμμή», μία ακμή που ορίζει την πορεία της Φύσης και καθορίζει το φυσιολογικό πλαίσιο των φαινομένων.
Επανω στην λατρεια της αρμονιας της φυσης και στην ανισορροπη αποδοχη μιας 'διαστρεβλωμενης' εικονας της,[εφ'οσον εχουμε εξορισει τον καταλυτικο ρολο του ανθρωπου],στηριχτηκε η θεωρια του 'οικοφασισμου' και καταληξαμε στον 'εθνικοσοσιαλισμο'..μια λαικη εκδοχη,θεσφατων και κανονων που δεν επιτρεπουν την παρεκλιση.
Ετσι ο Θορώ,θα επρεπε να ειναι κατακριτεος,γιατι ηθελε να ζησει την φυση,συμφωνα με τους δικους του κανονες..
Είναι γνωστή η θέση μας για τους –ισμούς, από την άλλη όμως μελετάμε τα επιμέρους στοιχεία, τα οποία δεν είναι όλα καταδικαστέα και απορριπτέα. Το τονίζουμε για να προλάβουμε τυχούσες υπεραπλουστεύσεις του τύπου, «το νοιάξιμο για τον συνάνθρωπο είναι ηθικός κανόνας των δογμάτων, εμείς είμαστε ενάντια στα δόγματα, άρα εναντιωνόμαστε στον κανόνα αυτόν». Το σφάλμα των –ισμών έγκειται στο άκαμπτο και αμετάβλητο των κανόνων, γεγονός που αντίκειται στην ίδια την Φύση η οποία βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη. Στην ίδια παγίδα έχει πέσει και ο Τεκτον-ισμός, ο οποίος έχει μείνει ένα ζωντανό απολίθωμα κανόνων και τύπων στο όνομα μιας παρερμηνευμένης παράδοσης, αρνούμενος να εναρμονισθεί με τον παγκόσμιο ρυθμό και να εξελιχθεί, ερχόμενος σε αντίθεση με τα ίδια τα κελεύσματά του.
Ο Θορώ ήταν κατακριτέος για την στάση του απέναντι στον άδικο πουριτανισμό, δεν έκανε όμως κάτι μη φυσιολογικό, ώστε να μπορεί να συσχετισθεί ως παράδειγμα με την ομοφυλοφιλία. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, μήπως από την αντίδρασή μας στον παράλογο ηθικοπλαστικό συντηρητισμό, ξεπέσουμε στην παρά φύση ανισορροπία μιας δήθεν προοδευτικής επαναστατικότητας. Στην Αστρολογία, ερμηνεύοντας τον πλανήτη Ουρανό, αυτόν τον ακραιφνή και ασυμβίβαστο επαναστάτη των συστημάτων, τονίζουμε με έμφαση τον κίνδυνο να αποβεί χειρότερος φασίστας από τον φασίστα που ανέτρεψε, γεγονός που η ιστορία πολλές φορές έχει καταγράψει. Δεν είναι τυχαίο ότι, άτομα που χαρακτηρίζονται ακραία φιλελεύθερα και επαναστατικά, να διακατέχονται από εμμονές που τείνουν σε επιβολές και άκαμπτες ιδεοληψίες που καταλήγουν σε διακρίσεις και απαγορεύσεις. Γινόμαστε μάρτυρες καθημερινά συμπεριφορών διάκρισης, ρατσισμού και μεροληψίας, από άτομα δήθεν υπέρμαχους ανθρώπινων δικαιωμάτων, οι οποίοι στο όνομα της προστασίας της διαφορετικότητας, καταφέρονται ενάντια στην δικαιωματική επιλογή κάποιου να παραμένει στο κοινότυπο, συμπεριφέρονται περισσότερο ρατσιστικά στους υποτιθέμενους ρατσιστές που στιγματίζουν, μεροληπτούν παράλογα υπέρ των ομοϊδεατών τους, καταδικάζοντας με ευκολία τον καθένα που δεν συμμερίζεται τις δήθεν προοδευτικές απόψεις των. Έτσι είναι όμως, τα άκρα που έχουν παρεκκλίνει από την φυσιολογική γραμμή ισορροπίας, χαρακτηρίζονται από την ίδια φασιστική νοοτροπία, είτε αποκαλούνται υπερσυντηρητικοί, είτε υπερπροοδευτικοί….
Για να μην το περιοριζουμε στην ομοφυλοφιλια..εχει ο ανθρωπος το δικαιωμα της αυτοδιαθεσης? Ναι η Οχι?
Πιστευω πως η τοποθετηση σε αυτο το ερωτημα ειναι καιριας σημασιας και θα παρακαλουσα ολα τα μελη της Α.Μ.Ρ.Α ,να τοποθετηθουν
[τυχον αρνητικη απαντηση,ερχεται σε αντιθεση με τα 4 & 6 της αιτησης εισδοχης]
Κατανοούν, θέλουμε να πιστεύουμε, τα μέλη της ΑΜΡΑ την κοινή προσπάθεια που γίνεται ώστε να προσδιοριστούν οι κανόνες και να οριστούν όσο γίνεται πιο φιλελεύθερα και δημοκρατικά, διασφαλίζοντας το αναφαίρετο δικαίωμα της προσωπικής επιλογής και αυτοδιάθεσης. Προσπαθούμε να απεγκλωβιστούμε από όρκους και υποσχέσεις – νοοτροπίες των ξεπερασμένων ομάδων – απομακρυνόμαστε από πρακτικές που απαιτούν από τα μέλη τους συμμόρφωση, κρατάμε αποστάσεις από στάσεις και νοοτροπίες που καταδικάζουν τις προτιμήσεις του καθενός (ακόμα και τις μουσικές!), από την άλλη όμως, είναι βασική μας μέριμνα να γίνει κατανοητό από τον καθένα και καθεμία, ότι η αδιαμφισβήτητη ελευθερία επιλογών, συνοδεύεται πάντα και από την ευθύνη των προτιμήσεων και αποφάσεων και από τις συνέπειες αυτών.