Στους μεν Ναούς κατά τους κλασσικούς χρόνους κυριαρχούσε το Λευκό και μάλλιστα το αστραποβόλο λευκό των πλέον εκλεκτών μαρμάρων, μάλλιστα δε, τόσο θαύμασαν το κατάλευκο αυτό "χρώμα" στα αγάλματά τους, ώστε πολλές φορές έντυναν τα μέλη των αγαλμάτων τους και με το πάλευκο ελεφαντόδοντο. Στους Ναούς εξωτερικά, ποτέ δεν έχριζαν με οποιοδήποτε χρώμα τους κίονες, από την άλλη όμως, καλλώπιζαν με χρώματα το άνω μέρος του Ναού - χρώματα με συγκεκριμμένο συμβολισμό -καθώς και τα αγάλματα που βρίσκονταν εντός. Βρέθηκαν πράγματι ίχνη χρώματος σε αγάλματα και φαίνεται ότι χρωμάτιζαν τους μανδύες, όπως και τα λοιπά συμπληρωματικά στοχεία της ένδυσης και τα στολίδια. Είναι προφανές όμως ότι, ούτε τα αραχνούφαντα πέπλα χρωμάτιζαν, τα οποία η απαράμιλλη τέχνη των αθάνατων γλυπτών, έκανε να αφήνουν να διαγράφεται το σώμα, ούτε φυσικά το σώμα και τα μέλη των αγαλμάτων, στα οποία διαγράφονται θαυμαστά οι φλέβες και οι συσπάσεις των μυών, καθώς η χρήση χρώματος θα κάλυπτε όσα ο καλλιτέχνη κατάφερνε να αποδώσει. Αν σκεφτεί μάλλιστα κανείς το πόσο καλοδουλεμένα ήταν τα αγάλματα και πόσο λεία επιφάνεια είχαν, δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις ελαιοχρωματιστή για να καταλάβει κανείς ότι δύσκολα θα έβρισκαν χρώματα με τόσο δυνατό ιξώδες για να κρατηθεί στις καλογυαλισμένες επιφάνειες των αγαλμάτων. Σπρέυ μάλλον δεν είχαν, εκτός και αν πιστέψουμε τους ουφοσειριόπληκτους και τα τοιαύτα, ότι οι αρχαίοι κατείχαν μιαν υπερτεχνολογία!
Στην κλασσική Ελλάδα τελικά επικράτησαν τα κατάλευκα αγάλματα και ο κατάλευκος Ναός. Ο κατάλευκος Ναός είναι μοναδικό παγκόσμιο δημιούργημα των κλασσικών χρόνων και έγινε στο διάβα των αιώνων σύμβολο του αγνού φωτός, το οποίο μιμήθηκαν στην συνέχεια λαοί που ήρθαν σε επαφή με την Ελληνική τέχνη. (Φήμες ότι τον λευκό οίκο τον εμπνεύστηκαν οι αμερικάνοι από τους Ινδιάνους, δεν επαληθεύονται
).
Ο Λευκός Ναός και οι Λευκοντυμένοι λειτουργοί του, έγιναν με το διήγημα του Ρέριχ, η Λευκή αδελφότητα της Σαμπάλα. Η Ανατολή, ανέκαθεν πρέσβευε την παράδοση του Λευκού Ναού των Λευκών Διδασκάλων, παράδοση που δημιουργήθηκε μετά την εκστρατεία του Μ. Αλεξάνδρου, κατά τα Ελληνιστικά χρόνια. Αυτοί οι Λευκοντυμένοι Διδάσκαλοι, διέδωσαν το Φως του Ελληνικού πολιτισμού σε όλον τον κόσμο, πολιτισμό ο οποίος γεννήθηκε επειδή κάποιοι αμφισβήτησαν ότι τους έλεγαν (τα ιερατεία) και άρχισαν να ερευνούν και να εξερευνούν τα πάντα από την αρχή. Εμείς δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να απογαλακτιστούμε από την βλακώδη ευκολοπιστία μας, απλά, τα ιερατεία τα αντικαταστήσαμε με την ....ΤV.....