Αποστολέας Θέμα: athriskos.gr  (Αναγνώστηκε 12491 φορές)

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
athriskos.gr
« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2009, 22:38:52 »
πολλες φορες συγχεουν την Θρησκεια με την προσωπικη αποδοχη της υπαρξης Θεου,αλλα εχουν μερικα πολυ δυνατα αρθρα...και φυσικα ωραιο χιουμορ.

http://athriskos.gr/index.php


+n-
through these fires.....

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 00:40:12 »
πολλες φορες συγχεουν την Θρησκεια με την προσωπικη αποδοχη της υπαρξης Θεου,αλλα εχουν μερικα πολυ δυνατα αρθρα...και φυσικα ωραιο χιουμορ.

http://athriskos.gr/index.php


+n-

http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=29
Πάρα πολύ καλό
Per aspera ad astra

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 01:57:08 »
xaxa...ναι..αυτο ηταν το πρωτο που ειχα δει και εγω.. :D ;D

+n-
through these fires.....

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 09:55:02 »
to para8etw olokliro...einai koryfaio!!!

Η μαλακία οι Πατέρες της εκκλησίας και οι Έλληνες φιλόσοφοι.

H ΜΑΛΑΚΙΑ ΩΣ ΕΠΙΤΙΜΙΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ


Ο διάβολος του καλόγερου, του επισκόπου, του οσίου και κάθε πιστού χριστιανού λέγεται μαλακία, σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση. Ο διάβολος αυτός δεν εξορκίζεται με τίποτε. Παραμένει εκεί, αλώβητος από κάθε ανάθεμα, μέσα στο βρακί του επίδοξου αυτοευνούχου, υπενθυμίζοντάς του συνεχώς το ύβρισμά του.


Τον αυτοευνουχισμό,  του τον πρότεινε ο Ιησούς στα ίσια: (Ματθ. 19. 12) «Διότι υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι από την κοιλιά της μητέρας τους γεννήθηκαν έτσι. Και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι έγιναν ευνούχοι από τους ανθρώπους, και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασιλεία των ουρανών. Όποιος μπορεί να το δεχθεί, ας το δεχθεί».    Αυτός ο θεός μπορεί να λέγεται θεός της αγάπης. Αλλά  την ερωτική και γενετήσια αγάπη φαίνεται ότι  την απεχθάνονταν.
   Η φύση όμως δεν μπορεί να νικηθεί από κανέναν άνθρωπο, για τον απλούστατο λόγο, διότι ο άνθρωπος είναι γέννημα της φύσης και μόνον αυτής.
   Για τον λόγο αυτόν η μαλακία είναι κατ’  εξοχήν επίδοση του πολεμίου της. Η ανικανότητα της υπερνίκησής της τρανώνει το μίσος κατά της. Το τι της σούρνει ο κατανικόμενος από αυτή είναι και για γέλια και για κλάματα.

   Το «ΠΗΔΑΛΙΟ» (εκδ. Βασ. Ρηγοπούλου, Καρόλου Ντηλ 4, Θεσς/νίκη) κατά τον χριστιανικό κόσμο «είναι η Διαθήκη μετά την καινή και την παλαιά, η μετά τας αγίας Γραφάς αγία γραφή» (σελ. Λστ΄).  Στη σελίδα 704 στην υποσημείωση (2) διαβάζουμε «Εφθάσαμεν τέλος πάντων και εις την κατάρατον μαλακία, ήτις την σήμερον αληθώς είναι η κοινή ψυχόλεθρος πανούκλα οπού φθείρει απολλύει τους περισσοτέρους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους αθλίους νέους, κατά της οποίας όσα και αν ειπεό τινας, έχωντας σκοπόν να εκριζώσειαπό τον κόσμον τοιούτον φοβερόν και θεομίσητον κακόν, ποτέ δεν ήθελαν νομισθούν μάταια και περιττά».  

Κι όλ’  αυτά διότι ο Γιαχβέ θανάτωσε τον Αυνάν όταν προέβη στο έγκλημα αυτό!! Οποία αγάπη, ανεκτικότητα και δικαιοσύνη! Τώρα γιατί όλοι οι υπόλοιποι αρσενικοί ανά τους αιώνες γλίτωσαν από την τιμωρία αυτή, κανείς δεν θα το μάθει ποτέ. Διότι το γνωρίζουν άπαντες πολύ καλά ότι δεν υπάρχει αρσενικό, το οποίο να μη υποπίπτει συχνά στο «έγκλημα» αυτό.
  Όταν όμως η μαλακία κτυπά στο κεφάλι αυτόν που του απαγορεύεται να την διαπράξει, κι ο οποίος ολημερίς έχει τον νου του σ’  αυτήν, ιδού τι μαλακίες μπορεί να ξεστομίζει: από τη προηγούμενη και πάλι σελίδα «και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι ο θεός μισώντας τόσον πολλά τους υπερηφάνους φιλοσόφους των Ελλήνων, τους αφήκε να κυριευτούν από την αμαρτίαν αυτήν (εννοεί την μαλακία) δια τιμωρίαν της ειδωλολατρίας των, επειδή γνώντες τον θεόν, ουχ ως θεόν εδόξασαν».  

Δηλαδή όλοι αυτή, ανά τον κόσμον, οι οποίοι θαυμάζουν και μελετούν τους φιλοσόφους της αρχαίας Ελλάδος, δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να μαλακίζονται!!!
Αυτόν τον ανόητο και ανώμαλο άνθρωπο που έγραψε τις προαναφερόμενες μαλακίες, τον Νικόδημο τον αγιορείτη, οι πατέρες τον ανακήρυξαν εξέχοντα άγιο!!! Από το στόμα του ίδιου τώρα, καλοί μας χριστιανοί, ας πληροφορηθείτε γιατί και πώς όλοι σας έχετε χάσει, μιά και καλή, την βασιλεία των ουρανών αφού, ούτως ή άλλως, άπαντες εμαλακίσθητε, όπως βεβαίως και άπαντες οι υπόλοιποι.

Σελ. 705: «η μαλακία όχι μόνον προξενεί ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν αλλά και εις την υγείαν του σώματος. Ζημίαν αιώνιον εις την ψηχήν, διατί την υστερεί της Βασιλείας των Ουρανών, και την καταδικάζει εις την παντοτεινήν τιμωρίαν, ως λέγει ο Παύλος (Α΄ Κορινθ. Στ΄ 9)».
Τώρα μπορούμε να καταλάβουμε γιατί όλοι οι καλόγεροι θεωρούσαν τον εαυτό τους αμαρτωλούς και άξιους της αιωνίας κολάσεως. Να υπήρχε άραγε κανείς που να μην είχε υποπέσει στο αμάρτημα αυτό;

Και συνεχίζει «Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, Βασιλείαν θεού ου κληρονομήσουσι». Μας εξηγεί δε ότι παρ’ όλο που μερικοί πατέρες άλλως ερμήνευσαν την λέξη μαλακοί ωστόσο, «πολλοί των δασκάλων και επί της εννοίας ταύτης τους μαλακούς εξέλαβον».
   
Όσο για τις ζημίες του σώματος απαριθμούνται αμέσως: «Α΄ κιτρινίζουσι, Β΄ αδυνατεί ο στόμαχός των και να χωνεύσουσι δέν ημπορούν, Γ΄ ασθενεί η όρασις των οφθαλμών τους, Δ΄ χάνουσιν την φωνήν, Ε΄ χάνουσι την ευφυΐαν και οξύτητα του νοός, ΣΤ΄ χάνουσι την μνήμην, Ζ΄ χάνουσι τον ύπνον, με κάποια ταραχώδη ενύπνια, Η΄ τρέμει το σώμα των, Θ΄ χάνουσιν όλην την ανδρείαν του σώματος και της ψυχής, και γίνονται άνανδροι ωσάν γυναίκες, Ι΄ ακολουθεί εις αυτούς η αποπληξία, ήτοι ταμπλάς, ΙΑ΄ ακολουθεί εις αυτούς συχνάκις η καθ’ ύπνους ρεύσις, πολλάκις δε και όταν ήναι έξυπνοι, δια το πολύ άνοιγμα των σπερματικών τους πόρων και ΙΒ΄ , τέλος πάντων γηράσκουσι ογλίγωρα και αποθνήσκουσι κακώς».   

Μάλλον δεν θα μπορούσε να υπάρξει ακριβέστερη περιγραφή των συμπτωμάτων του ανθρώπου που μαλακίζεται μετά ενοχών. Μιά έτοιμη έρευνα για παθοσεξολόγους, όπως και έτοιμες γνώσεις: «ένα δράμι σπέρμα αξίζει δια σαράντα δράμια αίμα, και η δύναμις εκείνου είναι ισόμετρος με την δύναμιν των τεσσαράκοντα δραμίων του αίματος».
   
Αυτή είναι η προσφορά των καλόγερων στην επιστήμη της ιατρικής: μαλακίες επί μαλακιών.
   
Λίγο πιό κάτω έχουμε περιγραφή και των ειδών της μαλακίας. Σας προτείνουμε εδώ να δώσετε μεγάλη προσοχή, διότι είναι αδύνατον να αποκτήσετε, περί μαλακίας, γνώσεις που να προέρχονται από εμπειρότερα, στο θέμα αυτό άτομα. «Αλλά πρέπει και να σημειώσωμεν  ότι η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μηρία».
Όπως αντιλαμβανόμαστε οι δύο τελευταίες περιπτώσεις απαιτούν την συμμετοχή τουλάχιστον δυο ατόμων.

   Τέλος εφιστάται η προσοχή ότι «Δεν πρέπει και τούτο να λανθάνη τους πνευματικούς πατέρας, ότι η κατάρατος μαλακία προχωρεί και εις τας γυναίκαs. Δια τούτο και αυταί πρέπει να κανονίζονται ωσάν και οι άνδρες, ίνα μη λέγω και βαρύτερα». Δέν θέλει , όπως βλέπετε, να λησμονήσει ο άγιος και τα περί ισότητος των δύο φύλων, αφού λέει «ινα μη λέγω και βαρύατερα». Αυτά τα ολίγα περί της μαλακίας των γυναικών διότι λείπει η ανάλογη εμπειρία.
   Ας μη μας πει κάποιος ότι όλ’ αυτά τυγχάνουν παρωχημένα στον χριστιανικό κόσμο. Αρκεί να εξομολογηθεί κανείς αυτό το «αμάρτημα» σε εξομολόγο για να διαπιστώσει του λόγου το αληθές.
   
Η υποβολή της ενοχής στους νέους, για το θέμα αυτό, αποτελεί εγκληματική ενέργεια, αφού ολοφάνερα δεν πρόκειται ούτε για αμάρτημα ούτε για κανένα έγκλημα, όπως θέλουν τα αρρωστημένα και ανώμαλα μυαλά των αγίων. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν βρέθηκε μέχρι στιγμής κι ούτε πρόκειται να βρεθεί, που να προτείνει την μαλακία ως ευγενές άθλημα. Παράλληλα είναι αδύνατον να εμποδίσει κανείς την αυτοϊκανοποίηση του γενετήσιου ενστίκτου όταν αυτό εμποδίζεται να ικανοποιηθεί φυσιολογικώς.
   Ας πάψουν λοιπόν οι μισούντες την ανθρώπινη φύση και της εκδηλώσεις της να μολύνουν τις αθώες ψυχές των νέων. Διότι το μόνο που πετυχαίνουν είναι να τους καταστήσουν άρρωστους με τα συμπτώματα που μας περιέγραψαν πιό πάνω. Ποτέ οι κοινωνίες δεν αντιμετώπισαν προβλήματα σ’ αυτό το θέμα, παρά μόνον οι χριστιανικές, κι αυτές μόνον και μόνον επειδή αναθεματίζοντας την αυτοϊκανοποίηση, αρρώστησαν τις ψυχές των νέων, με αδικαιολόγητες ενοχές.
   Παππούληδες κρατήστε την αρρωστημένη φαντασία σας για τους εαυτούς σας. Σεβαστείτε επί τέλους την αθωότητα των νέων.
   Υπάρχουν τεράστιες ευθύνες των «αγίων» της χριστιανικής πίστης για προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι σχετικά με το θέμα που διαπραγματευόμαστε εδώ. Ιδού ένα από αυτά, σοβαρότατο: Θεσσαλονίκη 7-10-2000. Ο γενικός αρχίατρος Παύλος Διδάγγελος, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του 18ου  Ιατρικού Συνεδρίου Ενόπλων Δυνάμεων ανακοινώνει: «Δραματική αύξηση του καρκίνου των όρχεων στους στρατεύσιμους». Ωστόσο στο πρόβλημα αυτό υπάρχει μιά πιό δραματική διάσταση, και προσθέτει «Οι στρατιώτες διστάζουν να αναφέρουν σε ανώτερους ή σε γιατρούς για τυχόν ενοχλήσεις ή συμπτώματα κατά την διάρκεια της θητείας και της εκπαίδευσής τους, με αποτέλεσμα να έρχονται σε μας με καρκίνο σε προχωρημένο στάδιο».
   Στο ίδιο συνέδριο δηλώνεται ότι η έγκαιρη αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού, θεραπεύει το 98% των περιπτώσεων. Αντιθέτως, αντιστρόφως ανάλογη είναι η επιτυχία σε σχέση με την καθυστέρηση αντιμετώπισης του προβλήματος.
  Ρωτάμε λοιπόν τους πατέρες, που τόσο κόπτονται γιά τη υγεία των νέων, εάν οι νέοι αυτοί είχαν το πρόβλημα σ’ ένα άλλο μέλος ή σημείο του σώματός τους θα δίσταζαν να το αναφέρουν στους γιατρούς και στους δικούς τους; Βεβαίως και όχι. Δεν το αναφέρουν λοιπόν γιατί ντρέπονται. Εάν οι νέοι αυτοί ζούσαν ανάμεσα σε δεκάδες γυμνά αγάλματα, όπως οι πρόγονοί τους, αν αθλούνταν γυμνοί όπως στην αρχαιότητα, θα ντρέπονταν καθόλου για το σώμα και τα γεννητικά τους όργανα; Βεβαίως και όχι.
       Ποιός τους έμαθε να ντρέπονται για τα γεννητικά τους όργανα; Κανείς άλλος εκτός από σας. Το μίσος σας για το ανθρώπινο σώμα και τα γεννητικά όργανά του δεν περιγράφεται. Ο αρχιερέας σας ιερός Αυγουστίνος έφθασε στο σημείο να θεωρεί το ανθρώπινο γένος συλλήβδην βρωμερό επειδή λέει ο άνθρωπος γεννιέται μέσα στις βρωμιές της μάνας του.
    Βρέ βρωμερό κτήνος με ποιό δικαίωμα προσβάλλεις τη μανούλα μου και μένα;;; Και όσο για μένα, άντε πάει κι έρχεται. Αλλά την μανούλα μου, που με τόση υπομονή και αγάπη με κυοφορούσε τόσους μήνες, που με βύζαινε, με ξεσκάτωνε, με νανούριζε, που μ’ έτρεχε ανάστατη στους γιατρούς για ψύλλου πήδημα, που μπορούσε να σκοτώσει άνθρωπο αν με πείραζε, που με διάβαζε για να μορφωθώ, που δεν υπάρχει κανένας άλλος  τρόπος για να την τιμήσει το παιδί της,  παρά να την λατρεύει απεριόριστα.  Με ποιό δικαίωμα λοιπόν αχρείε μας την προσβάλλεις.
  Αυτούς τους ανθρώπους αποκάλεσε ιερούς και άγιους ο χριστιανισμός!!! Αυτούς που βδελύσσονται το ανθρώπινο γένος. Αυτούς που έλεγαν και έπρατταν μαλακίες βλαβερότατες για το ανθρώπινο γένος.
   
   


Βασδέκης Ν. Σταύρος



+n-
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 10:04:50 από etidorhpa »
through these fires.....

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 00:06:59 »
«και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι ο θεός μισώντας τόσον πολλά τους υπερηφάνους φιλοσόφους των Ελλήνων, τους αφήκε να κυριευτούν από την αμαρτίαν αυτήν (εννοεί την μαλακία) δια τιμωρίαν της ειδωλολατρίας των, επειδή γνώντες τον θεόν, ουχ ως θεόν εδόξασαν».  

Δηλαδή όλοι αυτή, ανά τον κόσμον, οι οποίοι θαυμάζουν και μελετούν τους φιλοσόφους της αρχαίας Ελλάδος, δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να μαλακίζονται!!!

Ο Εβραίος Θεός Γιαχβέ ΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, λοιπόν...  >:(

Κανονικά, θα έπρεπε να απαγορευτεί η λειτουργία αυτής της επικίνδυνης Εβραϊκής Σέκτας, από την χώρα μας, μια και αποτελεί τον χειρότερο εχθρό της Εθνότητάς μας.

Πόσοι ακόμα συμπολίτες μας Θεσσαλονικείς δεν γνωρίζουν, πως ο πολιούχος μας, είναι ένας Εβραιοτραφής που σκοτώνει έναν 'Ελληνα?  Ας μην μένουμε άλλο αγράμματοι και αμόρφωτοι, διότι η Κατηφόρα θα γίνει μεγαλύτερη... η Απάτη θα γίνει μεγαλύτερη, η Καταστροφή θα γίνει μεγαλύτερη...

Διότι όταν έχουμε Πνευματικούς "γκουρού", που είναι Απατεώνες, και ένα Κράτος που χρησιμοποιεί μαφιόζικες μεθόδους, πως μπορεί να υπάρξει Ελληνισμός, πως μπορεί να υπάρξει Ανθρωπισμός?


Σελ. 705: «η μαλακία όχι μόνον προξενεί ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν αλλά και εις την υγείαν του σώματος. Ζημίαν αιώνιον εις την ψηχήν, διατί την υστερεί της Βασιλείας των Ουρανών, και την καταδικάζει εις την παντοτεινήν τιμωρίαν, ως λέγει ο Παύλος (Α΄ Κορινθ. Στ΄ 9)».

[...]

 «Αλλά πρέπει και να σημειώσωμεν  ότι η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μηρία».

 :o  Φοβερό Επίπεδο Πνευματικότητας και Χρηστότητας... Εύγε...    :D

Και ύστερα απορρούμε γιατί κατάντησε έτσι η Ελλάδα μας...

Η μοναδική λύση, για την Ελλάδα μας, είναι επιστροφή στις Αυθεντικές μας ρίζες, επιστροφή στην Αυθεντική Ελληνική παιδεία, επιστροφή στην Αυθεντική Ελληνική Φυσιολατρική Παράδοση, γιατί αλλιώς... χανόμαστε... πλέον καθημερινά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 02:36:31 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 00:13:42 »
Γίνεται και με τα πόδια, αλλά ξεπερνάει το δικό τους επίπεδο  ;D ;D
Per aspera ad astra

Kαζαντζακικός

  • Μηνύματα: 441
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 00:49:28 »
εχω μεινει αφωνος... :o
Το μόνο πράγμα που φοβάμαι, είναι να μην γίνω μια αρμάδα που ξεκίνησε να σκίσει τον ωκεανό και τελικά βουλιάξει σε μια σπιτίσια σκάφη...

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 01:03:34 »
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν λέμε κοίτα ένα μαλάκα, εννοούμε κοίτα έναν καλόγερο? ???
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 01:05:41 από SERAPIS »
Per aspera ad astra

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 01:14:03 »
Puzzle

όπου η λέξη μ......  αντικαταστήστε με τη λέξη καλόγερος

Ρέ τον      ..........

πούσαι ρε  ..........

καλος τον ..........

είσαι πολύ ..........

αντε ρε    ..........

να ένας    ..........

φάε εναν  ..........

πόσα κιλα  .......... είσαι?

τι λες βρε ..........

τι είπε ο ............?

και τόσα άλλα.

Per aspera ad astra

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 01:22:28 »
Βέβαια ας πάρουμε και την άλλη πλευρά, φαίνετε οτι η αρνησή τους να ασχοληθούν με την φύση τους, αντιμετωπιζοντάς την ως δαίμονα, πετυχαίνει έτσι με το βατοπαίδι, έχουν δίκιο ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ, σε αυτούς έπιασε η εξάσκηση.

Per aspera ad astra

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 02:40:30 »
Γίνεται και με τα πόδια, αλλά ξεπερνάει το δικό τους επίπεδο  ;D ;D

Ως 'Ελληνες, τουλάχιστον έχουμε μεγαλύτερη φαντασία...   ;)

έχουν δίκιο ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ

Καλά αυτό σίγουρο... αφού τους ανεχόμαστε ακόμα... καλά να πάθουμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 03:20:14 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: athriskos.gr
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 13:38:08 »
allo ena koryfaio....bravo!!!
 :D :D :D ;D


athriskos.gr//Βασδέκης Ν. Σταύρος

  Μοναχοί, γέροντες. Χριστιανοί συγγραφείς τους αποκαλούν γουρούνια.


   Πρόσφατα, παρακολούθησα μια δημοσιογραφική έρευνα, η οποία αναφέρονταν στην προτίμηση των αναγνωστών, της βυζαντινοπλήκτου Θεσσαλονίκης, του τηλεοπτικού σταθμού 4e, από την οποία πληροφορήθηκα ότι αυτά τα βιβλία που «περπατάνε» τη σήμερον στην συμπρωτεύουσα, είναι τα γεροντικά. Για όσους τυχαίνει να αγνοούν τι εστί γεροντικόν, είναι βιβλίο το οποίο αναφέρει τον βίο και τη σοφία των αγίων και οσίων καλογέρων.




 Έψαξα λοιπόν, μια που είναι και της μόδας, και βρήκα ένα κείμενο, ντεφαρίκι όπως θα διαπιστώσετε, το οποίο δεν μου έκανε καρδιά, με κανέναν θεό, να το χαρώ μοναχός μου. Απολαύστε το, αν σας ενδιαφέρει.
   Πρέπει όμως να αναλογισθείτε ότι τι λογιός θα ήταν ο ελληνικός κόσμος, αν δεν ήταν και της μόδας να διαβάζει τέτοια σοφές και θεοτικές ιστορίες. Σοφά λόγια από ανθρώπους που το θαύμα ήταν γι’ αυτούς ένα τίποτα, μια καθημερινότητα σχεδόν. Τόσο απλό ήταν να κάνουν το θαύμα – όπως θα διαπιστώσετε στην πρώτη ιστορία – ώστε να ανασταίνουν νεκρό φίλο τους μέσα από το φέρετρο, επειδή δεν πρόλαβαν να τον χαιρετίσουν λίγο πριν πεθάνει, και μετά να τον ξαναπεθαίνουν στο λεπτό!!!
   Και μην απορείτε για το διπλό έγκλημα που μπορούσαν να κάνουν – από την μια να αναστήσουν άνθρωπο, κόντρα στην βουλή του θεού, ο οποίος αποφάσισε να τον πάρει κοντά του, κι από την άλλη να τον ξαναπεθάνουν, αμάρτημα βαρύτατο ενώπιον του κυρίου τους – διότι οι άγιοι καλόγεροι και γέροντες δολοφόνησαν χιλιάδες ανθρώπους, οι οποίοι δεν ήθελαν οι άπιστοι να προσχωρήσουν, με την θέλησή τους, στην θρησκεία της αγάπης και του «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...», αφού στην θρησκεία τους ο φόνος χάριν του θεού τους συνεπάγεται αγιότητα!


   Κι επειδή σίγουρα αμφιβάλλετε ότι έτσι έχουν τα πράγματα, θα προσκομίσω αμέσως τις αποδείξεις από τις γραφές:
   Κατά Λουκάν (19.27) «πλήν τους εχθρούς μου εκείνους τους μη θελήσαντές με βασιλεύσαι επ’ αυτούς, αγάγετε ώδε και κατασφάξατε αυτούς έμπροσθέν μου». Τα λόγια αυτά βγαίνουν από το στόμα του θεού της αγάπης παρακαλώ, του Χριστούλη. Μωρέ αυτός δεν ήταν που έλεγε να αγαπάμε του εχθρούς μας! Έλεος κύριε θεολόγε… εξηγήστε μας πριν αποτρελαθούμε, δεν μπορεί κάπου θα σφάλουμε, κάτι παρεξηγούμε.
   Έχετε δίκιο αγαπητοί μου αδελφοί, απαντά ο θεολόγος, δεν εννοεί εδώ αυτό που αντιληφθήκατε, και συνεχίζει, πρόκειται για το επιμύθιο της παραβολής των μνων. Είναι παραβολικό, δεν αντιλαμβάνεσθε διότι δεν έχετε καθαρή καρδιά. Δεν τυγχάνετε της χάριτος του θείου Πνεύματος.
   Έτσι αποφαίνεται πάντοτε ο θεολόγος, ο κατ’ εξοχήν άνθρωπος του θεού, ο αρχιψευταράς της οικουμένης των ανθρώπων. Τους ερωτώ λοιπόν: καλά εσείς είστε ανώτεροι θεολόγοι από τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο; Αμέσως λαμβάνω απ’ όλους την ίδια απάντηση: μη γένοιτο, εμείς μπροστά στον μέγιστο των αγίων;; Θα παραδεχτείτε λοιπόν την άποψή του περί του προαναφερθέντος χωρίου; Μα φυσικά απαντούν άπαντες. Απαντούν δε με άνεση περί της παραδοχής τους διότι από τους αθεόφοβους αυτούς ουδείς έχει ανοίξει βιβλίο του Χρυσοστόμου.
  Με την επαλήθευση δε αυτή αποδεικνύονται και ανήθικοι διότι όταν τους διαβάσεις τον Χρυσόστομο να διευκρινίζει ότι προσέξτε δεν είναι παραβολικό το λεχθέν του Χριστού, που λέει «κατασφάξατέ τους έμπροσθέν μου» όπως θα διαπιστώσουμε στη συνέχεια, τότε οι θεολόγοι αυτοί αντί να παραδεχτούν από την μια την άγνοιά τους για τα ζητήματα των ευαγγελίων, κι από την άλλη το ποιόν του θεού τους, επιδεικνύουν πάντοτε συμπεριφορά υβριστική και επιθετική (ομιλώ εκ πείρας).
   Και για του λόγου το αληθές ιδού η άποψη του αγίου περί της επιθυμίας του Χριστού προς σφαγή των απειθούντων προς τις εντολές του: «Λόγος κατά Ιουδαίων» τόμος 34 σελ. 107 «… πράγμα που έπαθαν και οι Ιουδαίοι, οι οποίοι, αφού κατέστησαν τους εαυτούς τους άχρηστους για εργασία έγιναν κατάλληλοι για σφαγή» (οι Ιουδαίοι ουδέποτε δέχτηκαν τον Χριστό ως Μεσσία). Και συνεχίζει ο άγιος «Γι’ αυτό και ο Χριστός έλεγε: τους εχθρούς μου που δεν θέλησαν να βασιλεύσω σ’ αυτούς οδηγήστε τους εδώ και κατασφάξετέ τους». Ο άγιος λοιπόν πατέρας αυτός μας επιβεβαιώνει κατηγορηματικώς ότι ο Χριστούλης όλ’ αυτά τα έλεγε και τα εννοούσε τοις μετρητοίς.


   Φανταστείτε τώρα την αγαλλίαση και τον εφησυχασμό των γονιών, των οποίων τα τέκνα διαβάζουν τα γεροντικά. Αυτά τα παιδιά τους είναι που θα βγουν αύριο μεθαύριο λαμπροί επιστήμονες και εξέχοντες προσωπικότητες της κοινωνίας. Αμέ.
   Ώρα είναι όμως να επισκεφθούμε τα ιερά αυτά κείμενα.
«Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΧΙΛΙΕΤΙΑ», εκδ. ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ, του Hans Georg Beck, σελ. 452.
 Από το έργο «ΛΕΙΜΩΝ» του Ιωάννη Μόσχου, μοναχού του α΄ μισού του 7ου  αιώνα.


Ιστορία α΄


   Όταν ο όσιος Αγιόδουλος ήταν ηγούμενος στη λαύρα (είδος μοναστηριού, όπου ο κάθε καλόγερος ήταν αδέσποτος) του Αγίου Γεράσιμου, πέθανε ξαφνικά ένας από τους αδελφούς και ο γέροντας δεν είχε ιδέα γι’ αυτό. Όταν λοιπόν ο κανόναρχος που είχε υπηρεσία κάλεσε με τον ήχο του ξύλου όλους τους αδελφούς να συνοδέψουν τον νεκρό στην τελευταία του κατοικία, ήρθε ο γέροντας και είδε τη σορό του αδελφού του στην εκκλησία.
   Τότε λυπήθηκε, γιατί δεν μπόρεσε να τον ασπαστεί πριν εγκαταλείψει τα εγκόσμια. Πλησίασε λοιπόν τη σορό και είπε στον νεκρό: Σήκω, αδελφέ, και δώσε μου ασπασμό. Και ο νεκρός σηκώθηκε και φίλησε τον γέροντα. Τότε αυτός είπε: και τώρα κοιμήσου πάλι, ώσπου να έρθει ο Υιός του Θεού να σε αναστήσει [...]


Ιστορία β΄


Πρεσβύτερος βλέπει την επιφοίτηση του αγίου πνεύματος κατά την προσκομιδή.


Ιστορία γ΄   


   Λιοντάρι, του οποίου ο πατήρ Γεράσιμος έβγαλε την ακίδα που πάτησε, συμπεριφέρεται ανώτερα κι από άνθρωπο. Εκτελεί μέχρι και εργασίες γαϊδάρου. Τέλος πεθαίνει, από τον καημό του, πάνω στον τάφο του γέροντα Γεράσιμου.


Ιστορία δ΄


   Κάποτε ο πατήρ Δανιήλ ο Αιγύπτιος ανέβηκε στην Τερενούθη για να πουλήσει την δουλειά των χεριών του. Τότε τον πλησίασε ένας νέος και τον παρακάλεσε: Για τ’ όνομα του Θεού, άγιε πατέρα, έλα σπίτι μου και κάνε μια δέηση για τη γυναίκα μου, γιατί είναι στείρα. Και καθώς ο άνθρωπος αυτός επέμενε, ο πατήρ Δανιήλ τον ακολούθησε στο σπίτι του και έκανε την ευχή για την γυναίκα του. με του θεού τη χάρη η γυναίκα έμεινε έγκυος.
   Αλλά μερικοί αθεόφοβοι, που δεν είχαν ούτε ιερό ούτε όσιο, άρχισαν να συκοφαντούν τον γέροντα και να λένε: Στην πραγματικότητα στείρος είναι ο νέος, η γυναίκα του έμεινε έγκυος από τον καλόγερο. Όταν έμαθε αυτό ο πατήρ Δανιήλ, παράγγειλε στον άνδρα της γυναίκας: Μόλις γεννήσει η γυναίκα σου, ειδοποίησέ με...  και όταν γεννήθηκε το παιδί, ο νέος του έστειλε μήνυμα... Τότε ο γέροντας τον επισκέφθηκε και του είπε: Ετοίμασε δείπνο και κάλεσε τους συγγενείς και τους φίλους σου.
   Και στο τραπέζι ο γέροντας πήρε στα χέρια του το παιδί και το ρώτησε μπροστά σε όλους: Ποιος είναι ο πατέρας σου; Και το αγοράκι είπε: Αυτός εκεί! Και έδειξε με το δάκτυλο τον νεαρό άνδρα. Αλλά το παιδί ήταν μόλις εικοσιδύο ημερών. Και τότε όλοι δόξασαν τον Θεό, που προστατεύει την αλήθεια και όσους τον αναζητούν με όλη τους την καρδιά.


(Ο λαός λέει: να φοβάσαι από τα πισινά του μουλαριού κι από τα μπροστινά του καλογήρου. Κι όπως γνωρίζετε όλα τα λαϊκά γνωμικά και οι παροιμίες  είναι βγαλμένα από την πείρα του).


Ιστορία ε΄


   Ασκητής βλέπει αμαρτωλό μαθητή του στην κόλαση να βράζει βυθισμένος στη φωτιά μέχρι το λαιμό.
«Τότε ο γέροντας του είπε: δεν σε προειδοποίησα για την τιμωρία σου αυτή και δεν σε συμβούλευα να φροντίζεις την ψυχή σου, παιδί μου; Και τότε εκείνος απάντησε στον γέροντα: Πατέρα, ευχαριστώ τον Θεό που τουλάχιστον το κεφάλι μου γλίτωσε από το μαρτύριο. Χάρη στις προσευχές σου, πατάω στο κεφάλι ενός επισκόπου».


   Αμέσως ακολουθεί, στο ίδιο βιβλίο που προαναφέραμε (σελ. 455), ένα κείμενο του πρεσβύτερου Κοσμά (βούλγαρος κληρικός του 10ου αιώνα):


   Υπάρχουν και άλλοι καλόγεροι: αυτοί θέλουν να ζουν όπως τους αρέσει, φεύγουν από τα μοναστήρια τους χωρίς σοβαρό λόγο και ιδρύουν με το έτσι θέλω καινούργια (κάτι που συμβαίνει έτσι ακριβώς μέχρι τη σήμερον), όπου αναγορεύουν την προσωπική τους συμπεριφορά σε καταστατικό. Έτσι θέλουν να αποκτήσουν όνομα στον κόσμο και μάλιστα το κατορθώνουν. Από υλική άποψη πλουτίζουν, αλλά οι ψυχές τους φτωχαίνουν.
   Αποκτούν ξανά τις παλιές τους συνήθειες και επιστρέφουν «σαν τα γουρούνια στα περιττώματά τους», όπως λένε οι γραφές. Καυχιούνται για τα όμορφα φορέματά τους και καμαρώνουν για την έφιππη συνοδεία τους.... Ποιος μπορεί να απαριθμήσει αυτά που κάνουν στους πιο αδύνατους; Και όταν διαβάζουν τους νόμους και τους κανόνες της μοναστικής ζωής, βρίσκουν ένα σωρό προφάσεις και δικαιολογίες για να μην τους εφαρμόσουν...
   Όταν ήταν ακόμα ιερείς, η ζωή τους ήταν γεμάτη φαυλότητα. Αυτοί όμως έλεγαν: Όταν γίνουμε μοναχοί, θα μεταμεληθούμε γι’ αυτά τα λάθη. Αλλά παρόλο που φόρεσαν το ένδοξο «αγγελικό σχήμα», διατηρούν τις παλιές τους συνήθειες και συμπεριφέρονται όπως πρώτα...
   Αμέτρητα είναι τα γλέντια και οι διασκεδάσεις, στις οποίες εντρυφούν. Το τραπέζι τους ξεχειλίζει από κάθε λογής φαγητά... Η ακαταστασία κυριαρχεί, πλήθος οι ανάρμοστες κουβέντες, ενώ την αγάπη για τον πλησίον τη γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Μόλις τελειώσουν τις λογομαχίες τους, το ρίχνουν στο ποτό. Συμφιλιώνονται στο κρασί και όχι στον Θεό.
   Υπάρχουν έπειτα και άλλοι, που παριστάνουν τους αναχωρητές (αυτού τους παρουσιάζει σήμερα η εκκλησία, ασυζητητί, ως αγίους), αλλά μόνο και μόνο για να μπορούν να ζουν όπως θέλουν οι ίδιοι. Μένουν στο αναχωρητήριό τους, καλοθρεμμένοι σαν γουρούνια (αυτά τα γουρούνια παρουσιάζουν στην παιδεία σήμερα ως τους διαφυλάξαντες το γένος των Ελλήνων από τον αφανισμό!), και καλοδέχονται τα φαγητά που τους στέλνουν για δώρα οι πιστοί...
   Στην εξομολόγηση λύνουν και δένουν (Στην πόλη των Σερρών, όπου διαμένω τριάντα χρόνια, εδώ και δεκαετίες, είναι μόδα ο εξομολογητής καλόγερος, και δει από το άγιο όρος), αυτοί οι ανόητοι, που έχουν απόλυτη ανάγκη να λυθούν από τους άλλους... Θεωρούν τους εαυτούς τους μεγάλους αγίους και νομίζουν ότι όλοι οι υπόλοιποι άνθρωποι είναι κατώτεροί τους, ότι μόνο αυτοί αρέσουν στο θεό.
   Μέσα από τις σκήτες τους διοικούν τα σπίτια των άλλων, αποφασίζουν για αγορές και πωλήσεις, για την απόκτηση γης και περιουσίας. Αλλά κάνουν και άλλες ανοησίες: στέλνουν παντού οδηγίες και γράμματα, για να γίνουν γνωστοί και έξω από τα σύνορα της χώρας...


   Είναι ν’ απορεί κανείς με την διαχρονικότητα του ήθους των καλόγερων. Ο Κοσμάς γράφει τον 10ο  αιώνα και αν δεν το ξέραμε αυτό θα νομίζαμε ότι γράφει για το σημερινό κηφηναριό των καλόγερων! Απ’ όσα τους καταλογίζει τίποτε απολύτως δεν υπάρχει που να μην υφίσταται απαράλλακτο και σήμερα. Τίποτε απολύτως. Επίσης, όπως μας δείχνει ξεκάθαρα η ιστορία, η φάρα αυτή των καλόγερων έτσι συμπεριφέρονταν, από τότε που ξεκίνησε μέχρι αυτή τη στιγμή (Υπάρχουν καταχωρισμένα όλα τα ιστορικά ντοκουμέντα στην παρούσα ιστοσελίδα, στην κατηγορία ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ, http://athriskos.gr/modules.php?name=News&new_topic=14)
   Αυτόν τον άθλιο και ελεεινό συρφετό - αυτά τα γουρούνια, όπως τους αποκαλούν οι ίδιοι οι χριστιανοί συγγραφείς – τον παρουσιάζει η παιδεία της χώρας της Ελλάδος ως πρότυπο! 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 03, 2009, 13:39:45 από etidorhpa »
through these fires.....