Τελευταία πειραματίζομαι με κάποιους γνωστούς μου, να ανασύρω παιδικά τραύματα – μνήμες από την παιδική τους ηλικία (0-7 χρονώ). Χρησιμοποιώ κατευθυνόμενο διαλογισμό (ίσως άλλοι το λένε ύπνωση). Δηλαδή τους ζητώ να χαλαρώσουνε, να σκεφτούνε το πρόβλημά τους, να αισθανθούνε το συναίσθημα που τους βασανίζει τώρα. Μετά να προσπαθήσουνε να πάνε στην παιδική ηλικία και να δούνε αν εμφανίζεται κάποια ξεχασμένη μνήμη.
Περίπτωση 1. Άτομο που βρίσκεται σε άλλη Ήπειρο, δε βρεθήκαμε ποτέ μαζί, επικοινωνούμε τους τελευταίους 3 μήνες μόνο μέσω Internet (εικόνα και φωνή). Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι ότι όποτε έρχεται σε αντιπαράθεση με την αδελφή του, αναστατώνεται πολύ και νιώθει άσχημα.
Ο διαλογισμός που της έκανα είναι περίπου (σε συντομία) : «Φαντάσου ότι είσαι σε μία παραλία. Βλέπεις τον ήλιο, τη θάλασσα κτλ.» (Αυτό είναι τεχνική για να χαλαρώσει). «Έχεις μαλώσει με την αδελφή σου. Αισθάνεσαι αυτή τη δυσφορία. Τώρα κατεβαίνεις μία σκάλα που σε οδηγεί στην παιδική σου ηλικία. Συνέχισε να αισθάνεσαι τη δυσφορία. Τι βλέπεις?»
Απάντηση : «Είμαι σε ηλικία 6 χρονώ. Η μικρή μου αδελφή είναι στο νοσοκομείο. Είναι βαριά άρρωστη. Εγώ νιώθω ενοχές διότι τη ζήλευα. Ήθελα να φύγει από τη ζωή μου, να πεθάνει. Διότι οι γονείς μου πάντα τη θεωρούσανε καλύτερη από εμένα. Αυτή ήταν πάντα τέλεια."
Το άτομο ήδη κλαίει δυνατά. Από την αρχή του διαλογισμού πέρασε λιγότερο από 3 λεπτά, πριν ανακαλύψουμε αυτή τη μνήμη και να αρχίσει να κλαίει.
Περίπτωση 2. Άτομο που γνώρισα από παρέα. Ήταν σε άσχημη κατάσταση διότι ένιωσε απόρριψη από την κοπέλα του. Στη συζήτηση συμφώνησε ότι ήταν υπερβολική η αντίδρασή του στο συγκεκριμένο περιστατικό. Άρα κάποο κόμπλεξ υπάρχει από πίσω. Το ίδιο βράδυ του λέω αν θέλει να του κάνω τον κατευθυνόμενο διαλογισμό. Δέχεται και αρχίζουμε: «Φαντάσου ότι είσαι σε μία παραλία. Βλέπεις τον ήλιο, τη θάλασσα κτλ. Βλέπεις την κοπέλα σου η οποία είναι πολύ ψυχρή μαζί σου. Τι αισθάνεσαι ?»
Απάντηση : «Αισθάνομαι να αυξάνουν οι παλμοί μου. Αυτή τη στιγμή το στομάχι μου είναι σφιγμένο».
Συνεχίζω : «Έχοντας αυτό το συναίσθημα, κατεβαίνεις μία σκάλα που σε οδηγεί στην παιδική της ηλικία. Συνέχισε να αισθάνεσαι τη δυσφορία. Τι βλέπεις?»
Απάντηση : «Είμαι σε ηλικία 4 χρονώ. Ο μπαμπάς με πήγε στο χωριό του παππού. Όταν ήταν να φύγουμε, μου έκανε πλάκα. Μπήκε στο αυτοκίνητο, ξεκίνησε και εμένα με άφησε στην αυλή του σπιτιού.»
Το άτομο έχει δάκρυα στα μάτια. Δυσκολεύεται να μιλήσει.
Και πάλι από την αρχή του διαλογισμού έχουν περάσει λιγότερο από 3 λεπτά, πριν ανακαλύψουμε αυτή τη μνήμη και φορτίσει συναισθηματικά. Η περίπτωση αυτή έχει σημασία διότι έγινε με κάποιον ουσιαστικά άγνωστο, δεν είχα καμία γνώση της οικογένειάς του ή της παιδικής του ηλικίας. Επίσης ήταν άντρας, που σημαίνει ότι πιο δύσκολα έρχεται σε επαφή με το συναίσθημα του, το οποίο είναι απαραίτητο για να πετύχει ο διαλογισμός.
Οι περιπτώσεις αυτές δεν είναι μεμονωμένες. Η επιτυχία αυτών των διαλογισμών με κάνει να σκέφτομαι ότι ίσως έτσι να μπορούμε να βοηθήσουμε άτομα που θέλουν να περάσουν τη δοκιμασία της Σελήνης. Η ανθρώπινη φύση όμως, η αναβλητικότητα, ο φόβος ότι δεν θα τα καταφέρουνε, τους αποτρέπει να ξεκινήσουνε τους διαλογισμούς μόνοι τους. Με τους κατευθυνόμενους διαλογισμούς βλέπουν χειροπιαστά αποτελέσματα. Μαθαίνουνε την τεχνική.
Να υπενθυμίσω μόνο. Για να έχουν ουσιαστική και ευεργετική επίδραση οι διαλογισμοί αυτοί, πρέπει το σώμα να εκπαιδευτεί με τις ενεργειακές ασκήσεις.