Θα ηθελα απλως να σας ευχαριστησω θερμα για τα παραπανω αρθρα,μου εδωσαν λαβη για περαιτερω ψαξιμο...εκτος απο το βιβλιο του Τεμπλ,(εχουν γραφτει απειρα πραγματα για τον Σειριο)..εχετε καμμια αλλη ‘προταση’? ειδικα για αυτα που φτανουν στον πρωιμο Ελληνικο πολιτισμο??
+n-
Τελικά οι αγρότες κατάφεραν να αποτρέψουν την συνάντησή μας, οπότε, αφού δεν τα είπαμε εκ του σύνεγγυς, ας δώσουμε την υνέχεια μέσα από την κοινότητά μας.
Αδελφέ μου, η διάθεσή σου για περεταίρω διερεύνηση είναι λίαν επικίνδυνη, γιατί, "ενός κακού μύρια έπονται" και το κεφάλαιο "πρώιμος Ελληνικός πολιτισμός" έχει τόσες πολλές προεκτάσεις, μπροστά στις οποίες ο Λαβύρινθος του Δαίδαλου ήταν σαν ένα διαμέρισμα τριών δωματίων!!!!
Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην ανασύνθεση της Ελληνικής προϊστορίας, καθώς οι πηγές που έχουμε είναι μόνον μυθολογικές, αλλά η μυθολογία δεν αποτελεί τεκμήριο ιστορίας. Από την άλλη, οι πρώιμες επιστημολογικές θεωρίες (πριν τους πολέμους), αγκυλωμένες κύρια μέσα σε βιβλικά πρότυπα και όρια, έχουν δημιουργήσει δόγματα τα οποία με δυσκολία οι νέες έρευνες αποδομούν. Θεωρίες όπως η "Ινδοερωπαϊκή καταγωγή" και σαν συνέπεια, "η κάθοδος των Ελληνικών φύλων", έχουν δημιουργήσει στερεότυπα και παρότι η σύγχρονη επιστημονική έρευνα τις έχει αμφισβητήσει, αυτές δυστυχώς ανθίστανται και βρίσκουν υποστηρικτές από την επιστημονική κοινότητα, από τα μέλη φυσικά της παλαιάς γενιάς των δογματικών "επιστημόνων".
Σύγχρονες θεωρίες όπως αυτή του αρχαιολόγου Colin Renfrew, κάνουν προσπάθεια να αποσπάσουν την προσκόλληση από τα "Κουργκάν" και να δώσουν μια πιο ρεαλιστική εκδοχή της εξάπλωσης της ομογλωσσίας και της παράλληλης εξόρμησης των Άριων φυλών μέχρι και την Ινδία, ορμώμενες όχι από τις στέπες της Ουκρανίας, αλλά από το νοτιοανατολικό άκρο της Βαλκανικής και την Μικρά Ασία.
Δεν είναι όμως μόνον οι Άριοι με τις εκπορθήσεις των αρχαίων κάστρων (1850 π.κ.χ. καταλαμβάνονται οι ακμάζουσες πόλεις Μοχέντζο Ντάρο και Χαρράπα της κοιλάδας του Γάγγη, καταλύοντας αυτοκρατορίες στην Μέση Ανατολή, καταλαμβάνοντας ως Υκσώς και αυτήν ακόμα την Αίγυπτο του 17ου αιώνα πριν την κοινή χρονολόγηση), αλλά και οι μυστηριώδεις Δρυίδες και Δραβίδες, τους δεύτερους από τους οποίους οι Ινδοί τους θεωρούν ξενόφερτους εκπολιτιστές. Το πρόθεμα "drv" που βρίσκουμε στις ονομασίες αυτές, βρίσκεται κύρια στην ιερά "ΔΡΥ", συνδεόμενη όχι μόνον με την Δρυιδική πολιτιστική αντίληψη, ή μόνον με την θρησκευτική παράδοση όπου συνυπάρχει η πρωταρχική Μητέρα Φύση με τους Άριους θεούς του Ορφισμού, αλλά συνυφασμένη με την μαντική και τα Μαντεία. Εκεί όμως αρχίζουν τα μεγάλα παράξενα, καθώς μπλέκεται η ιερή Γεωγραφία της λεκάνης της Μεσογείου με την ακριβή τοποθέτηση των μαντείων σε μία ακριβώς μοίρα απόσταση μεταξύ των Γήινων παράλληλων που διέρχονται από αυτά. Οι "ΟΜ ΦΑΛΛιοι" Λίθοι, τα "ιερά ΔέΝΤΡα" (Δρύς = Βαλανιδιά αλλά και Δέντρο!) που έχει ιδιαιτέρως κάθε μαντείο, οι μύθοι και παραδόσεις των, οι διαφορετικοί θεοί που είναι αφιερωμένα τα μαντεία, το ξεχωριστό γράμμα που αντιστοιχεί σε κάθε μαντείο, η οκτάβα που συνθέτουν τα βόρεια και τα νότια μαντεία, όπως και η άμεση σχέση που έχουν με το σύστημα του Σείριου, είναι μερικά μόνο από όσα οι αρχαίοι συγγραφείς έχουν υποδείξει. Στο ίδιο πλέγμα βρίσκεται και η γέννηση της Μωσαϊκής Θρησκείας του Γιαχβέ, του θεού των καταιγίδων Κρόνου του μαντείου του Σινά όπου ιερέας ήταν ο πεθερός του Ιοθόρ.....
Το θέμα όμως που προκύπτει είναι να υποδειχθεί η αντίστοιχη βιβλιογραφία. Δυστυχώς χάος.... Το μόνο που σίγουρα χρειάζεται για την μελέτη και διερεύνηση του θέματος - και αυτό θεωρείται προαπαιτούμενο - είναι η Αργοναυτική εκστρατεία, τα Σουμεριακά έπη, η μυθιστορία του Βηρωσού, Πλούταρχος περί "Εν Δελφοίς Ε" και "Περί Ίσιδος και Οσίριδος", όπως και "Κατά δεισιδαιμονιών", Αιγυπτιακή και Βαβυλωνιακή μυθολογία, χρήσιμη και η Ινδική μυθολογία - Κοσμογονία - Θεογονία.... Από σύγχρονους ερευνητές - εκεί είναι το χάος - προτιμώτερο είναι να αναζητηθούν σχετικά άρθρα πανεπιστημιακών, παρά να ασχοληθεί κάποιος με περιορισμένο εξ ανάγκης αριθμό συγγραμμάτων. Και αυτό όχι ότι δεν υπάρχουν αξιόλογα επιστημονικά συγγράμματα, αλλά δυστυχώς όσα έχω μελετήσει, ενώ σε έναν περιορισμένο γνωστικό τομέα κάνουν θαυμάσια δουλειά, δυστυχώς δεν αποφεύγουν τις επεκτάσεις σε άλλους τομείς όπου τα συμπεράσματά τους είναι απογοητευτικά (π.χ. Μάλλορυ για την μυθολογία της Ινδίας). Τα κείμενα των αρχαίων, ανευρίσκονται εύκολα στο διαδίκτυο.