Ορφέα θα πω κάτι τελευταίο γιατί μάλλον δεν θα συνεχίσω άλλο, αυτή τη συζήτηση,
Σου έχω παραθέσει:
Τεκμηριωμένες πηγές .............
Est la Bahamaat, παραμένεις αμετανόητος και απτόητος στο αήθες έργο της παραχάραξης της ιστορίας και της διαστρέβλωσης της αλήθειας. Όταν σύσσωμη η επιστημονική κοινότητα με τεκμηριωμένες αποδείξεις ανέτρεψε τις λανθασμένες πεποιθήσεις αιώνων και αποκατέστησε μιαν αλήθεια που διορθώνει το ψεύδος και την ιστορική ατιμία και αδικία, οι υποτιθέμενοι μυημένοι της σύγχρονης εποχής, ομφαλοσκοπούν και αναλίσκονται σε ανούσιες και ξεπερασμένες επαναλήψεις - αναμασήσεις, αποξενωμένοι από τον ορθό λόγο τον οποίον υποτίθεται καλλιεργούν, απομακρυνόμενοι διαρκώς από την αλήθεια. Γίνονται μάλιστα συνήγοροι και συμμέτοχοι μιας προσπάθειας πλαστογράφησης της ιστορίας, συντασσόμενοι με ακραίους φανατισμούς πορωμένων υποστηρικτών ενός παράλογου αφροκεντρισμού, στρεφόμενοι δόλια και προδοτικά ενάντια στην ίδια τους την μητέρα - πατρίδα, γενόμενοι γενίτσαροι και στυγνοί εκποιητές της Ελληνικής κληρονομιάς και των δικάιων του Ελληνισμού.
Αλλά δεν φταις εσύ επί της ουσίας, έτσι σε διδάξανε και έτσι σε διαμορφώσανε. Από μικρό σε γαλουχήσανε με μια νοοτροπία θεόπνευστης αλήθειας που εκπορεύεται από αναμφισβήτητου κύρους θεόπνευστη ιεραρχία, με αποτέλεσμα να αδυνατείς να κρίνεις έστω και στοιχειωδώς όσα σε δογματίσαν.
Est la Bahamaat, ο γνήσιος μυημένος στον Τεκτονισμό, ασκείται στον "Ναό της Σκέψης" και όχι στο εργαστήριο του παπαγαλισμού των ξεπεσμένων ταγμάτων. Τίποτα δεν δύναται να μείνει έξω από την κριτική, καμμιά θεωρία δεν μπορεί να αποφύγει την αμφισβήτηση. Μάλλιστα η καλλιέργεια του ορθού λόγου απαιτεί οξεία αντιπαράθεση σε κάθε εισηγμένη άποψη, θέση και γνώμη και απαίτηση για επαρκή τεκμηρίωση και απόδειξη των όσων κατατίθενται. Ο Ορθός Λόγος θεόπνευστα λόγια και άκριτες αυθεντίες δεν αποδέχεται. Τουτέστιν, το τι είπε ή έγραψε ο οποιοσδήποτε στο παρελθόν, για τον Ελληνικό τρόπο σκέψης, για τον ορθό τρόπο σκέψης δεν αποτελεί αναμφισβήτητο τεκμήριο.
Αυτό που έπέφερε τον θρίαμβο του ορθού λόγου, είναι η δυνατότητα αμφισβήτησης των απόψεων του δασκάλου από τον μαθητή, η αμφισβήτηση του Σοφού Θαλή από τον μαθητή του και ανιψιό του Αναξίμανδρο, η αμφισβήτηση του αξεπέραστου Πλάτωνα από τον Αριστοτέλη. Η αμφισβήτηση αυτή είναι που γέννησε αυτό στο οποίο υποκλίνεται ολάκερος ο κόσμος, το καλούμενο "Ελληνικό θαύμα".
Ο Ηρόδοτος, πάνε πια 50 χρόνια σχεδόν, που αμφισβητήθηκε και έπαψε να θεωρείται ιστορικός, όπως εμείς παπαγαλίζαμε για αιώνες το απόφθεγμα, "Ηρόδοτος ο πατέρας της ιστορίας". Τα κείμενά του χρήσιμα και σεβαστά για να μας μεταφέρουν σχεδόν μυθιστορηματικά σε κάποιες άλλες εποχές, όμως παντελώς αβάσιμα και χωρίς καμμιά απολύτως αξία ως ιστορικά τεκμήρια. Βέβαια ο Ηρόδοτος είχε το θάρρος να γράφει ότι πολλά από όσα παραθέτει, τα γράφει "όπως αυτός νομίζει ή όπως σε αυτόν φαίνεται", μη αξιώνοντας ο ίδιος ποτέ την μη αμφισβήτηση και το αλάθητο για όσα καταγράφει.
Εκ των πραγμάτων θεόπνευστα κείμενα για την επιστημονική σκέψη, για τον ορθό λόγο δεν υφίστανται. Όλα κρίνονται και τίποτα δεν μπορεί να εκληφθεί ως τεκμήριο και απόδειξη αν δεν διασταυρωθεί και υποστηριχθεί επαρκώς και από άλλα στοιχεία, ακόμα και αν προέρχεται από προσωπικότητα αναμφισβήτητου κύρους, πόσο δε αν προέρχεται από ένα μυθιστόρημα. Ο πλέον λογικός και πρώτος διδάξας τον ορθό λόγο, ο Αριστοτέλης, ούτε αυτός βρίσκεται πέρα από το βεληνεκές της κριτικής αμφισβήτησης, ούτε τα δικά του λόγια δύνανται να εκληφθούν εκ προοιμίου ως αλήθειες, γιατί τότε θα έπρεπε να δεχθούμε ότι οι καθρέφτες θολώνουν όταν οι γυναίκες έχουν τα έμμηνα (γιατί και αυτό υποστήριξε και κατέγραψε ο κατά τάλλα μεγάλος διδάσκαλος Αριστοτέλης).
Χρήσιμες οι παραθέσεις και θεμιτές οι οποιεσδήποτε απόψεις, με την προϋπόθεση ότι τίθενται και αυτές υπό κριτικό έλεγχο και φυσικά οφείλουν να κατατίθενται και οι αντιπαρατιθέμενες απόψεις για έναν έντιμο και υγιή διάλογο. Δεν είδα όμως με την ίδια ζέση να αγκαλιάζονται κάποιες διαφορετικές απόψεις από τους ίδους που επικαλείσαι την μαρτυρία. Δεν είδα ποτέ από όσους μασόνους επικαλούνται την Μπλαβάτσκι να παραθέτουν και τον οξύ αφορισμό που εκστόμισε η μεγάλη κυρία για τον ξεπεσμένο τεκτονισμό που ουδεμία σχέση έχει πλέον με τα μυστήρια, καθότι εκφυλίστηκε σε λέσχες όπου ικανοποιούνται ιδιοτέλειες και απεργάζονται αλλότρια. Δυστυχώς για μας η Μαντάμ είχε απόλυτο δίκαιο και πάλι δυστυχώς γιατί η κατάσταση από το 1900 απλά χειροτέρεψε.
Το πρόβλημα που για αιώνες παρέμενε και διαστρέβλωνε μια πραγματικότητα, ήρθε μια ρωσοεβραία καθηγήτρια και ανακίνησε τα λιμνάζοντα ύδατα της κατεστημένης αντίληψης, ωθώντας την παγκόσμια πανεπιστημιακή κοινότητα να ασχοληθεί με μια πλάνη και μια αδικία ενάντια στους κληρονόμους του Ελληνικού θαύματος. Σύσσωμη τότε η επιστήμη επιλήφθηκε του θέματος και μετά από πολλών ετών έρευνες, αντιπαραθέσεις, κριτικές και καταθέσεις αποδείξεων, η επιστήμη αναγνώρισε τις ψευδείς εικασίες και αποφάνθηκε για την αλήθεια, τεκμηριώνοντας με αναμφισβήτητα στοιχεία τα συμπεράσματά της. Έτσι, αποκατέστησε και την αληθινή εικόνα για την αχαία Αίγυπτο, καθότι, το να παρουσιάζουν τον πολιτισμό της Αιγύπτου με στοιχεία και οπτικές του Ελληνορωμαϊκού κόσμου, αδικούσε πρώτα πρώτα τον ίδιον τον Αιγυπτιακό πολιτισμό.
Φυσικά δεν περιμένω από δογματικούς να ανατρέψουν την πίστη τους, δεν ευελπιστώ ότι οι ημιμαθείς ως δια μαγείας θα καταστούν σοφοί, ούτε προσμένω παντελώς άσχετοι φορουμάρχες να συνετιστούν και να υπηρετήσουν τον ορθό λόγο, πνιγμένοι όντες στα μνησίκακα πάθη των, όντες έρμαιοι του αλλοιθωρισμού των. Εκείνο που προσμένω είναι, να ξεκινήσει κάποτε η κριτική και να επιτευχθεί η διάκριση από ανθρώπους που έχουν την διάθεση να εργασθούν για την αλήθεια, ασκούμενοι πραγματικά στην τέχνη του ορθού λόγου, επανδρώνοντας ξανά αληθινούς Ναούς Σκέψης.
Καλό είναι ακόμα, άτομα που επαίρονται ότι ανήκουν στους ελάχιστους μυημένους, να γνωρίζουν ότι, η αλήθεια δεν είναι προϊόν δημοκρατικών ψηφοφοριών, αλλά επίτευγμα των ολίγων. Οι πολλοί δυστυχώς ελάχιστη σχέση έχουν οι ατυχείς με την αλήθεια. Πάντοτε οι ελάχιστοι και εν κρυπτώ εργάζονταν για το αληθές και με πολλούς κόπους και θυσίες - ενίοτε και με κίνδυνο της ζωής των - πασχίζαν να μεταδώσουν και στον κόσμο του χάους το φως της αλήθειας, με σκοπό την αφύπνιση της ανθρωπότητας.
Κάποιες "άσχετες ιστορικοί με τα μυστήρια", διέκριναν πολύ καλύτερα τι είναι μυητικά μυστήρια, από κάποιους αυτοπροβαλλόμενους και αυτοεπαιρόμενους δήθεν "σχετικούς".... Ας είμαστε λοιπόν έστω και λίγο ταπεινόφρονες, δεν βλάπτει....
Υ.Γ. : Να σε πληροφορήσω για να μην εκτίθεσαι διαρκώς ότι, οι γύφτοι ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΜΙΑ σχέση με τους "Ρομά", τους αθίγγανους και θα σε συμβούλευα να μελετάς λίγο παραπάνω προτού προβείς σε ανυπόστατες παραθέσεις. Την επιστημονική κοινότητα που είχες το θράσος να επικαλεστείς, να την μελετάς πραγματικά και πρώτα πρώτα για την προστυχιά που επέλεξες να υπηρετήσεις ανοήτως, περί δήθεν καταγωγής των μυητικών από την Αίγυπτο.
Αναγνωρίζω το ευρύ πεδίο της ημιμάθειάς σου και γιαυτό επιφυλάσσομαι προς το παρόν για την σκοπιμότητα της αήθους διαστρέβλωσης της αλήθειας.
Για τους Ρομά - αθίγγανους - τσιγγάνους και για τους γύφτους, μπες για συζήτηση στο φόρουμ
http://captainjimmy.informe.com/u-i-i-e-dt304-15.htmlΕπίσης, από το γυμνάσιο ακόμα, μαθαίνεται η ετυμολογία ότι η λέξη "γύφτος" προέρχεται από το "Αιγύπτιος". Καλό είναι να μην συγχέεται ο "Ρομά" που οι ρίζες του βρίσκονται στην Ινδία, με τον Γύφτο που οι ρίζες του βρίσκονται στην Αίγυπτο. Πρώτιστα η ονομασία "Γύφτοι" αποδόθηκε στον αποικιστικό πληθυσμό που κουβάλησε ο Ιμπραήμ από την Αίγυπτο στην Πελοπόννησο και στερέα, αλλά στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλους τους μουσουλμάνους "Τουρκοαιγύπτιους", ενώ σήμερα ο πολύς κόσμος χρησιμοποιεί τον όρο "γύφτος" για όλους γενικά τους μελαμψούς. Είναι αξιοσημείωτο πάντως ότι οι "Ρομά" προσβάλλονται αφάνταστα όταν τους αποκαλούν "γύφτους"....