Περα απο τα προφανως αστεια επιχειρηματα του στυλ: "Τα κειμενα ολων των αδελφοτητων,ολων ταν χωρων,φυλασσονται στο κτιριο του Beverly Hall,κατοπιν εντολης του Υπατου Συμβουλιου,που αποφασισε οτι τα κεντρικα ειναι στην Pensylvania (γιατι?-μαλλον εκει θα εμεναν.. ),πιστευω οτι τα υπολοιπα που λενε για την υποδομη (κτιριακη και οργανωσιακη-γνωσιακη),ειναι σωστα..Ισως να προκειται για μια απο τις σοβαρες αδελφοτητες..Αυτο που δεν καταλαβαινω,ειναι γιατι ολοι ενω απο την μια διακηρρυσουν οτι δεν "προσυλητιζουν" με κανενα τροπο,αγωνιζονται να αποδειξουν οτι αυτοι ειναι οι "αυθεντικοι" Ροδοσταυροι..και νομιζω οτι αυτο ειναι κατι που χρειαζεται περισσοτερη αναλυση..και εξηγω:
Τι εγινε αν δεν ειναι οι μονοι αυθεντικοι? Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι μια,αλλα οι δρομοι για αυτην πολλοι..
αρα κατι πιο υποπτο κρυβεται πισω απο την διεκδικηση του copyright,και εχει να κανει μαλλον με το "πλασαρισμα στην αγορα" των υποψηφιων νεοφυτων...αλλα περα απο το μαρκετινίστικο κομματι,υπαρχει μια
ποδοσφαιρικη αντιμετωπιση που εμενα δεν μου αρεσει..(αυτοι ειναι κακοι-εμεις ειμαστε οι καλοι) και που πιστευω πως μια Ροδοσταυρικη ομαδα,δεν πρεπει να εχει.
Αυτη η αντιμετωπιση που ανταποκρινεται στο πρωτογενες μας ενστικτο και βγαζει στην επιφανεια τη γηινη πλευρα μας,ασχετα αν το θεμα ειναι η παραπανω οργανωση,τα Σκοπια,οι ομοφυλοφιλοι(τα αναφερω χωρις να θελω να θιξω αποψεις,απλα γιατι εχουν αναφερθει στο forum).Πιστευω οτι σαν μαθητες του Εσωτερισμου,το πρωτο βημα που πρεπει να κανουμε (και εγω ακομα ειμαι πολυ καινουργιος),στην μεταμορφωση μας,ειναι το να απαλλαγουμε (συνειδητα ομως),απο ευκολες κατηγοριοποιησεις και στεγανα,στον τροπο σκεψης μας....Να μην ειμαστε ευκολοι στο να αποδοκιμαζουμε...και να προσπαθουμε να μην κρινουμε με το βαρος των γηινων αδυναμιων μας..
Οφείλει όποιος επικαλείται την αυθεντικότητα, να προβάλλει στοιχειωδώς επαρκή τεκμήρια που στοιχειοθετούν την αξίωσή του. Η εν λόγω οργάνωση και μόνο με το γεγονός ότι ανάγει τις απαρχές της στην εποχή των Ροδοσταυρικών προκυρήξεων της Fama του Valentin Andrea, έχει απωλέσει εκ των πραγμάτων την αυθεντικότητα της Ροδοσταυρικής Αδελφότητας.
Η ομάδα του Κάσελ που προέβη στις διακυρήξεις, παρότι ήταν μέσα στο πνεύμα των Ροδοσταύρων να στηρίξουν την απόσχιση των Προτεσταντών από τον καθολικισμό, δυστυχώς δεν έδρασε ως Ροδοσταυρική, ούτε φυσικά με την σύμφωνη γνώμη των Ροδόσταυρων της εποχής. Μάλιστα, η ιστορία της ομάδας εκείνης, φανερώνει ότι είχε ήδη αλλοιωθεί από άτομα με σκοπιμότητες, άσχετες με το Ροδοσταυρικό πνεύμα, άτομα ζηλωτές του θρησκευτικού προτεσταντισμού, παντελώς ξένα με την εσωτερική οδό της Ροδοσταυρικής αδελφότητας. Το αποτέλεσμα βέβαια εκείνης της κίνησης ήταν, οι γνήσιοι Ροδόσταυροι να αποκυρήξουν τον ευτελισθέντα πλέον τίτλο, "ροδόσταυροι" και να υιοθετήσουν τον παλιό τίτλο του "σοφού εργάτη της τέχνης", όντες πραγματικοί Ερμητικοί, Αλχημιστές και γνώστες της Καμπαλιστικής φιλοσοφίας.
Ακόμα, η αξίωση της αναφερθείσης οργάνωσης για αρχή του ροδοσταυρισμού στην διακήρυξη της Fama, απαξιώνει αιώνες Ροδοσταυρικής διδασκαλίας και οργάνωσης, και απαρνείται ιστορία αιώνων των αυθεντικών Ροδόσταυρων της Γαλλίας, της Αγγλίας αλλά και της μεγάλης Ροδοσταυρικής αδελφότητας, τον προηγούμενο αιώνα πριν την διακήρυξη, της αδελφότητας Ροδοσταύρων των κάτω χωρών.
Η κριτική δεν γίνεται για να διασφαλίσουμε την μοναδικότητα της αυθεντικής παράδοσης, όμως οφείλουμε να κάνουμε αυστηρή κριτική στην διαστρέβλωση των παραδόσεων και στην ατεκμηρίωτη αξίωση, όσων παρουσιάζουν μια δική τους διδασκαλία ως αυθεντική.
Ο δρόμος προς την αλήθεια δεν είναι ένας και μοναδικός. Όμως, κανένας δρόμος στρωμένος με ψεύδη που αξιώνουν δογματικά το περί αληθείας, δεν δύναται να οδηγεί στην αλήθεια.
Στο φόρουμ αυτό, παροτρύνουμε για αυστηρή κριτική, καθότι για να προκύψει ο καθαρός χρυσός, το μίγμα υφίσταται πολλές επώδυνες βαθμίδες επεξεργασίας και σκληρές δοκιμασίες. Το ίδιο πνεύμα προσπαθεί να εμφυσήσει η Α.Μ.Ρ.Α. προς τον Νεόφυτο, ένα πνεύμα αμφισβήτησης και ενδελεχούς έρευνας, ώστε να αποκτήσει από την αρχή ακόμα την πολυπόθητη διάκριση, ιδιότητα απαραίτητη ως ασπίδα ενάντια στις πλάνες και στις παγίδες που ελλοχεύουν στον δρόμο του κάθε αναζητητή.
Όπως στη ζωή, ο νέος διακατέχεται από αντιπαλότητα και επαναστατικότητα απέναντι στις κατεστημένες αρχές και παραδοχές, το ίδιο επιθυμούμε και από τον νέο οδοιπόρο, ώστε να φθάσει να υιοθετεί θεωρίες, μόνον όσες άντεξαν στην σκληρή δοκιμασία της αμφισβήτησης, μόνον όσες ο ίδιος έχει επεξεργασθεί και αποδείξει την ορθότητά τους. Με το σκεπτικό αυτό συνηγορούμε και υποστηρίζουμε την αμφισβήτηση, ακόμα και αν αυτή για τον Νεόφυτο, φτάνει να γίνεται μαχητική άρνηση, κατηγοριοποίηση, αποδοκιμασία ή αντίσταση στις παραδοχές της πλειονότητας.
Είναι προτιμώτερο ένας Νεόφυτος να επιμένει έστω και εσφαλμένα και να αντιστέκεται στην αποδοχή κάποιων διδαχών, παρά να συνηθήσει να αποδέχεται χωρίς κρίση διδαχές που φαντάζουν ή προέρχονται από παρουσιαζόμενες αυθεντίες.
Επιθυμούμε να προάγουμε την επαναστατικότητα και την αντιπαλότητα ενάντια σε κατεστημένες δομές, καθότι, με ήπια μέσα και καλοπροαίρετη αποδοχή δεν δύναται να αναδομήσουμε τον παλαιό μας εαυτό, ούτε να τον μεταστοιχειώσουμε με μία αναγέννηση που υπονοεί απαραίτητα έναν πρότερο θάνατο.