...........
μιερες και ιερες αναγκες ,επιθυμιες, βουλησεις και δρασεις
χμμμ ιερες και μιερες δρασεις ..χμ...πολυ μεγαλο κεφαλαιο αυτο ...ειναι κριμα να μεινει χωρις διαλογο ..
ας κανω λοιπον την αρχη
θα θελα να παω λιγο πιο βαθια την διακριση της ιεροτητας και μιεροτητας εκει που βρισκεται το κινητρο των δρασεων μας δηλαδη η ιδια μας η βουληση κι επιθυμια ...χμμ κι ακομη πιο πιο βαθια στις ιδεις μας τις αναγκες ..
.......αν λοιπον οι δρασεις μας οριζονται απο βουλησεις και επιθυμιες και οι βουλησεις κι επιθυμιες απο αναγκες ....τοτε η διακριση των δρασεων αναγεται αμεσως αμεσως σε διακριση των βουλησεων επιθυμιων και των αναγκων ...αρα οχι μονο μιερες δρασεις και ιερες υπαρχουν αλλα και βουλησεις, επιθυμιες ιερες και μιερες και επομενως και αναγκες μιερες και ιερες ...
..η συμμετοχη μας στην μιεροτητα η ιεροτητα τοτε μονο εξεταζεται σε βαθος και καθ ολοκληριαν αν εξεταζεται σε επιπεδο βουλησης επιθυμιων και αναγκων ..
πχ αν ζω μια ζωη με την αναγκη κι επιθυμια να σκοτωσω ακομη και αν ποτε δε σκοτωσω ,,,καθισταμαι μιερος ... ...
ΑΜΠΟΤΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΟΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ γιατι με την λογικη που εισαγουμε μπορει ,, ο νομοταγης ησυχος ανθρωπος που ποτε δεν εβλαψε κανεναν να ειναι πολυ πιο μιερος απο αυτον που εχει διαπραξει απεχθες εγκλημα εν βρασμω ψυχης ...
..αι το οτι στην δικαιονομια υπαρχει διακριση της πραξης εκ προμελετης απο την τυχαια κια περιστασιακη αυτο ναι θεωρω οτι ειναι μερος απο τα θεικα δεδομενα και αρχετυπα που την διεπουν ....