Από πρόσφατη επιστολή που έλαβε η Διαχείριση....
".......................... είναι μια ειδική ερώτηση που θέλω να κάνω πάνω στις πρακτικές του Franz Bardon και θεωρώ (μπορεί να κάνω και λάθος) ότι δεν είναι για δημοσίευση.
Εδώ και αρκετούς μήνες ακολουθώ τις πρακτικές του Franz Bardon από το βιβλίο του Initiation into Hermetics. Είναι πραγματικά ένας τρόπος ζωής, ο οποίος μάλιστα μου έχει δώσει πρακτικά-απτά αποτελέσματα, πράγμα που με κάνει να θέλω να συνεχίσω τουλάχιστον μέχρι και το 8ο επίπεδο.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω τώρα έχει να κάνει με κάποια τυπικά της Χρυσής Αυγής τα οποία τα προτείνει ο Israel Regardie. Πρόκειται για τον Καββαλιστικό Σταυρό, το κατώτερο αφοριστικό του πεντάκτινου και την μεσαία στήλη. Αυτές τις πρακτικές ο Regardie τις προτείνει και σαν προκαταρκτικές πριν από κάθε διαλογισμό. Μάλιστα την μεσαία στήλη την προτείνει μετά από αρκετό καιρό πρακτικής των άλλων δύο.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Έρχονται αυτές οι προπαρασκευαστικές τεχνικές σε σύγκρουση με τις ασκήσεις του Franz Bardon; Σκέφτομαι να τις κάνω πριν από την κάθε σειρά ασκήσεων που κάνω καθημερινά".
Η "Διαχείριση της Α.Μ.Ρ.Α." θεωρεί πολύ σπουδαίο και σοβαρό το θέμα που ανακινεί ο αποστολέας του παραπάνω ερωτήματος, το οποίο όχι απλά επιτρέπεται αλλά επιβάλλεται να παρουσιαστεί δημόσια.... Παρατίθενται παρακάτω τα συμπεράσματα που κατέληξε η "Διαχείριση" και η προτροπή για συνέχιση ανάπτυξης του θέματος.
Κατά πρώτον, η σύγκριση πρακτικών ασκήσεων του Barton με τις πρακτικές της Golden Down αναδεικνύει τις πρώτες πολλές κλάσεις ανώτερες αλλά και ουσιαστικότερες.
Δεύτερον, η πρακτική του "καβαλιστικού σταυρού" που διέδωσε η "Χρυσή Αυγή", είναι ασυγχώρητα αλλοιωμένη. Η γνήσια και αληθής συγκεκριμένη πρακτική άσκηση - η οποία έχει αξία και αποτελεσματικότητα - είναι η σε τυπικό τελετουργική εκφώνηση του γνωστού "Πάτερ ημών...." με παράλληλη αντιστοίχιση των αναφορών στις αντίστοιχες καμπαλιστικές σφαίρες μέσω ενεργητικού οραματισμού.
Τρίτον, η χρήση του "Πεντάκτινου" σε τυπικά επικλητικά ή τελετουργικά, έχει σχεδόν πάντα την αξία της, με την προϋπόθεση να γίνεται αναφορικά για προστασία ή και ενεργοποίηση - ενδυνάμωση, σε άλλες δε περιπτώσεις να συνοδεύεται από αντιστοιχίες ευχητικές Πυθαγόρειων φράσεων και σχεδιασμό ανάλογο του "π" του κύκλου. Ο πλουραλισμός που παρουσίασε η "Χρυσή Αυγή", όταν δεν είναι φλύαρος και άχρηστος, είναι δυστυχώς επικίνδυνος.
Τέταρτον, ξεφεύγει κάπως από την τουλάχιστον μετριότητα των πρακτικών της Golden Down, το τυπικό της "Μεσαίας Στήλης", τυπικό όμως ελλειπέστατο ως εφαρμογή κολοβωμένου "δέντρου".
Οι πρακτικές της Golden Down δόθηκαν ως ασκήσεις για ανάπτυξη της Φαντασίας - ένας από τους τέσσερις πυλώνες που υποστήριξαν ότι χρειάζεται να αναπτύξει όποιος φιλοδοξεί να γίνει Μάγος. Το συνοθύλευμα όμως Αιγυπτιακών αναφορών, εβραϊκών και εβραιοχριστιανικών, ακυρώνει σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματικότητα των προαναφερθέντων πρακτικών. Επειδή ακόμα εμπεριέχουν πολλά δογματικά στοιχεία - κύρια θρησκευτικά - ενίοτε καταλήγουν όχι σε καλλιέργεια της Φαντασίας μέσα από υγιή οραματισμό, αλλά σε άρρωστες φαντασιώσεις.
Για τον κάθε πρώιμο ζηλωτή, συνιστούμε μη χρήση τέτοιων πρακτικών, καθότι οι φαντασιώσεις πολλάκις γεννούν ψυχώσεις. Για κάποιον όμως που έχει ασκηθεί επαρκώς με υγιείς μεθόδους και ασκήσεις - όπως ο θέτων το ερώτημα - δεν έχουμε κανέναν λόγο να τον αποτρέψουμε από την χρήση για έρευνα και εκτίμηση οποιωνδήποτε πρακτικών.