….συνεχεια….
Δεν ειναι αγνωστο, οτι η χριστιανικη εκκλησια απο αναγκη προσετρεξε στην «Ελληνικη Φιλοσοφια» και υπο μορφη «υποκλοπων» αριστοτεχνικα προσαρμοσμενων, αντικατεστησε την α’ι’διοτητα του κοσμου και την μετεμψυχωση των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, με το δογμα της «ex nihilo» δημιουργιας του κοσμου και της προσωπικης αθανασιας των ανθρωπων. Η ανυπαρξια του μηδενος θα εξωστρακιζε την ιουδα’ι’κη και την χριστιανικη θεωρια για την δημιουργια του κοσμου εκ του μηδενος απο το ανωτατο ον. Οι αλλογες αυτες αυθαιρεσιες και παραμορφωσεις χαρακτηρισθηκαν απο τους «υποκλεπτας» ως επαναστατικες.
Στην ψυχη δινεται μια παραμορφωμενη δυναμικη για να ελευθερωθη αυτη απο τον κλοιο της αναγκαιοτητας. Η απολυτη αποσταση που δημιουργηθηκε αναμεσα στους ανθρωπους και στο ανωτατο ον, γεφυρωνεται με το τεχνασμα, οτι η πνευματικη φυση του ανθρωπου δημιουργηθηκεν «κατ’εικονα και κατ’ομοιωση του ανωτατου οντος». Η απολυτη αποσταση μεταξυ του κτιστου και ακτιστου βεβαιωνεται περισσοτερο απο τις ατελειες του κτιστου και απο την υπαρξη του κακου παρα την εννοια του αγαθου. Εαν το κτιστο ηταν τελειο θα ηταν αυτο η ιδια η υπερβατικοτητα. Με τον δυ’ι’σμο του κακου και του αγαθου, η φυση αυτοσυλλαμβανεται απο την χριστιανικη εκκλησια ως ατελης, ως πασχουσα, ως επιρρεπης προς το κακο.
Με το τεχνασμα αυτο, η εγκοσμιος συνειδηση του ανθρωπου γινετα αδυναμη, πασχουσα, αμαρτωλη... Με την παραμορφωση αυτη τιθενται τα θεμελια του φοβου και της ελπιδας στις ψυχες των πιστων, που δεν ειναι τιποτε αλλο, απο τις βασικες προϋποθεσεις για την δεσποτεια επι του ποιμνιου των πιστων και την οικονομικη εκμεταλλευση αυτου...Τα απολυτα διαφορετικα, δηλαδη το κτιστο και το ακτιστο, συνδεονται με το τεχνασμα, οτι το προσωπικο ανωτατο ον εχει την απολυτη δυνατοτητα της δημιουργιας του ατελους ανθρωπου και του κοσμου. Ετσι γεφυρωνεται εστω και φαινομενικα το χασμα.
Εαν ο ανθρωπος κατανοουσε λογικα και αντιληπτα τα εσαει τελουμενα εργα του ανωτατου οντος, θα επαβε αυτος να ειναι δημιουργημα του... Με το τεχνασμα αυτο αποκτα ο ανθρωπος την ικανοτητα να συλλαμβανη το τελειο χωρις να εισερχεται στην φυση αυτου. Εξηγηται ετσι γιατι οι ευαγγελικες κατηγοριες ειναι ενσαρκες, αμεσες και συγκεκριμενες. Με την εντεχνα δημιουργηθεισα «διαλεκτικη» μεταξυ ανθρωπου και ανωτατου οντος, γεφυρωνεται η απειρως μεγαλη αποσταση.
Ειναι ακομη γνωστο, οτι η αισθηση συνυπαρχει με το αισθητο που εκφραζεται με το εκτατο (διασταλτικο) των αντικειμενων, απο τον μικροκοσμο εως τον μακροκοσμο. Τα αισθητα αντικειμενα ειναι μορφες, πεπερασμενα, τμηματα, ασυνεχη, χρονιζομενα. Ολες οι ιδιοτητες αυτες, απειρες ουσιαστικα, συνδεονται αρρηκτα με το διαστατο χαρακτηρα των αισθητων αντικειμενων. Το εκτατο ως χωρος ειναι ολοτητα, συνεχης, ατμητος, ομογενης κ.ο.κ, σε αντιθεση με το διαστατο, το οποιο εκφραζεται με τις εκτατες μεν αλλα πεπερασμενες οντοτητες των διαστατων σωματων και προϋποθετει το ασυνεχες, το μεταβαλλομενο, το ατμητο, το ειδος, το μερος, το πεπερασμενο των αισθητων αντικειμενων.
Χωρις το διαστατο, το διαιρετο, το εγχρονο κ.ο.κ. των αισθητων μεγεθων, δεν υπαρχει ουτε θετικοτητα, ουτε αισθηση, ουτε λογικη κριση. Συνεπως δεν ειναι δυνατο να νοησουμε το ατμητο χωρις το τμητο, το αχρονο χωρις το εγχρονο, το ολο χωρις το μερος, το αρνητικο χωρις το θετικο, το εκτατο χωρις το διαστο τελος κ.ο.κ. Η αρνητικοτητα αυτη στηριζει τον πανθε’ι’σμο σε ολες τις εκφρασεις του και την διαλεκτικη.
Οι περισσοτεροι ιουδαιοι, χριστανοι και μουσουλμανοι, πασης αποχρωσης, πιστευουν, οτι η Βιβλος και το Κορανι εχουν γραφει απο το υπερτατο ον, που ονομαζουν Γιαχβε ή Αλλαχ. Δεν αμφιβαλλουν καθολου, οτι ειναι αδυνατο ενα προσωπικο ανωτατο ον, μεσα στην απειρη σοφια του, να συγγραψη τετοια κειμενα ή να εχη πλασει τον πλανητη γη με τα ζωντα οντα το 4.004 π.Χ., δηλαδη 2.500 χρονια μετα την περιοδο που οι Βαβυλωνιοι και οι Σουμεριοι εμαθαν πως να παραγουν μπυρα. Εαν καποτε αυτοκαταστραφει το ανθρωπινο γενος του πλανητη γη μεσα απο καποιο πολεμο, αυτο θα συμβει οχι γιατι ηταν γραμμενο στις υποδομες του συμπαντος, αλλα επειδη ηταν γραμμενο στα ιερα βιβλια του ανωτατου οντος των Ιουδαιων, Χριστιανων και Μουσουλμανων.
Η ιστορια των θρησκειων αυτων ειναι μια ιστορια αθλιοτητας, εγκληματικοτητας και αμαθειας και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με την ανταποδοση της αγαπης για το ανωτατο ον. Η τρομοκρατια στην ακομη μεσαιωνικη Ε.Ε. και στις ΗΠΑ ειναι θεοκρατικη. Ο βαθμος στον οποιο οι θρησκευτικες ιδεες καθοριζουν ακομη την πολιτικη των κυβερνησεων, αποτελει εναν σοβαρον κινδυνο για ολους τους ανθρωπους του πλανητη γη. Οι περισσοτεροι πολιτικοι της δυσης προσεγγιζουν σημερα τις δυσμενεις καταστασεις στην Μεση Ανατολη απο την σκοπια των προφητειων της Βιβλου.
Η πολιτικη για την περιοχη διαμορφωνεται απο τα συμφεροντα που εχουν οι φουνταμεταλιστες χριστιανοι σε σχεση με το μελλον του κρατους του περιουσιου λαου του Γιαχβε. Στην πραγματικοτητα ομως οι χριστιανικη υποστηριξη για το κρατος αυτο, ειναι ενα υποδειγμα θρησκευτικου κυνισμου, τοσο υπερβατικα διαχρονικου, ωστε να περνα σχεδον απαρατηρητος στις συζητησεις των πολιτικων.
Οι φονταμεταλιστες χριστιανοι υποστηριζουν το κρατος αυτο, διοτι πιστευουν, οτι η τελικη εδραιωση της ισραηλινης εξουσιας στους ετσι ονομασθεντες Αγιους Τοπους - και συγκεκριμενα η ανοικοδομηση του ναου του Σολομωντα - θα φερει την δευτερη παρουσια του Ιησου του Ναζωραιου και την τελικη εξοντωση των Ιουδαιων. Τετοιες «ευοιωνες» προσδοκιες γενοκτονιας υπαρχουν στην περιοχη αυτη απο πολυ παλαια.
Η γενοκτονια των Ελληνων απο τους χριστιανους ελαβεν χωρα κατα τον λατινο ιστορικο Ammianuς Marcellinuς στα «σφαγεια» της Σκυθοπολης, στο σημερινο Μπετ Σηαν του Ισραηλ, δηλαδη στο πρωτο «Αουσβιτς» της ιστοριας, που υπηρξε επινοηση ενος νοσηρου εγκεφαλου, του τοτε επισκοπου Αλεξανδρειας Γεωργιου.
Η πρωτη διεθνης στηριξη για την επιστροφη των Ιουδαιων στην Παλαιστινη, η διακηρυξη Μπαλφουρ του 1917 μ.Χ., αντλουσε την επνευση της, τουλαχιστον εν μερει, απο μια συνειδητη συμμορφωση με την προφητεια της Βιβλου. Αυτες οι διεισδυσεις της εσχατολογιας στην συγχρονη πολιτικη, αποδεικνυουν, οτι οι κινδυνοι, που πηγαζουν απο την θρησκευτικη πιστη, δεν μπορουν να θεωρηθουν υπερβολικοι.
Εκατομμυρια θρησκευομενων ανθρωπων, χριστιανων και μη, οργανωνουν σημερα την ζωη τους με βαση προφητικες παραδοσεις, οι οποιες θα πραγματωθουν μονο οταν ποταμοι αιματος αρχισουν να ρεουν στην Ιερουσαλημ. Δεν ειναι καθολου δυσκολο να φαντασθη κανεις το πως προφητειες για εναν πολεμο χωρις διακρισεις, απο την στιγμη που καποιοι τις περνουν στα σοβαρα, μπορουν να εκπληρωθουν αυτοματα μονες τους.
Πολλα μελη των κυβερνησεων των ΗΠΑ και των χωρων της Ε.Ε. προσεγγιζουν σημερα τις επαγγελματικες τους ευθυνες με θρησκευτικους ορους. Συγχρονα παραδειγματα κυβερνητικης ευσεβειας ειναι παντου ορατα. Πολλοι ηγετικοι Ρεπουμπλικανοι των ΗΠΑ π.χ. ανηκουν στο συμβουλιο για την εθνικη πολιτικη, μια μυστικοπαθη χριστιανικη ομαδα πιεσης. Η οργανωση αυτη συνεδριαζει καθε τριμηνο. Στην ομαδα αυτη ανηκε και ο προηγουμενος Προεδρος των ΗΠΑ Τζωρζ Μπους.
Στις ΗΠΑ 65 % του λαου πιστευει στην υπαρξη του σατανα. Ανδρες προθυμοι να εκτελεσουν τις βουλες του ανωτατου οντος Γιαχβε εχουν επιλεγει σε ολους τους κλαδους καθε ομονσπονδιακης κυβερνησης. Πολλοι απο αυτους μπηκαν στην πολιτικη για να προωθησουν βιβλικες κοσμοαντιληψεις.
Η ξεφρενη πορεια της ανθρωπινης ηλιθιοτητας θα μπορουσε να αρχιση μετα απο μια ριζικη αποτυχια της λογικης, ετσι ωστε να πεσουν οι μεγαλυτερες πυρηνικες βομβες που διαθετουν οι ανθρωποι επανω στις μεγαλυτερες πολεις, προκειμενου να υπερασπισθουν οι θρησκευτικες αποψεις ορισμενων ηλιθιων που προετοιμαζουν το εδαφος για την Αποκαλυψη. Απο την στιγμη που η θρησκευτικη πιστη εχει μπει στο βασιλειο της τρελας της, ακομη και ολοφανερες αντιφασεις μπορουν να επαινονται ως ουρανιες απορριψεις της γηινης λογικης. Κατα τον Μαρτινο Λουθηρο «το Αγιο Πνευμα ατενιζει μονο την ουσια και δεν δεσμευεται απο τις λεξεις».
Ολα ειναι ετοιμα για την μαχη του Αρμαγεδδωνα και για την δευτερη παρουσια του Ιησου του Ναζωραιου. Η θρησκευτικη πιστη ειναι τυφλη, κουφη, βωβη και αλογη και απειλη την ανθρωπινη υπαρξη στον πλανητη γη.
ΟΠΟΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ !!!
Γ.Θ. Χατζηθεοδωρου
05.05.2009
Δ .Ν. Αδαμοπουλος
makrinitsa@hotmail.com