Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Phoenix69

Σελίδες: [1]
1
Καμπαλά / Απ: ΤΑΡΩ:Το Ταξίδι του Τρελού
« στις: Αυγούστου 05, 2007, 07:34:00 »
Ακούγεται αλαζονική πολλές φορές η φράση, "τα δικά μου Ταρώ" και συχνά ο νεόφυτος σαστίζει με την ελευθεριότητα που κάποια στιγμή αντιλαμβάνεται ότι χαρακτηρίζει τον αληθή διδάσκαλο. Η αμηχανία του Νεόφυτου και πολλάκις ο φόβος που τον διακατέχει, τον απομακρύνει ενίοτε από τον αληθή διδάσκαλο και τον οδηγεί δίπλα σε κάποιον με δογματικές αντιλήψεις και με στεγανό δομημένο σύστημα αυστηρής ιεράρχησης. (Θάταν χρήσιμο ο ενασχολούμενος με την επιστήμη της ψυχολογίας να μας ερμηνεύσει την συμπεριφορά αυτή και τους λόγους που κάνουν να νοιώθει ασφαλής ο Νεόφυτος, μέσα σε ένα αυστηρό πλαίσιο ιεράρχησης).

Δεν το βλέπω αλαζονικό για κάποιον να λέει κάτι τέτοιο. Η ανεξαρτησία δεν είναι αλαζονεία. Αλαζονικό θα ήταν να θεωρεί κάποιος τα δικά του ως τα καλύτερα και να προσπαθεί μάλιστα να τα επιβάλει σε άλλους.

Τώρα η άποψη μου είναι ότι σίγουρα η ελευθερία είναι πολύ τρομακτική για τον οποιοδήποτε (έστω και αν οι περισσότεροι φωνάζουν και ματώνουν εις τ'όνομα της, αυτό που κατά βάθος θέλουν είναι απλώς ένα νέο τσοπάνη, που θα τους οδηγήσει σε ένα νέο μαντρί για να ξεφύγουν απλώς απο τη βαρεμάρα του προηγούμενου) και λίγοι είναι που έχουν τη δύναμη και το θάρρος να αποτολμήσουν το άλμα. Οι περισσότεροι αρκούνται με έτοιμη και μασημένη τροφή και δικαίωμα τους φυσικά.

 Ο μαθητής που θα φοβηθεί έναν τέτοιο δάσκαλο με ελεύθερο χαρακτήρα, τότε πολύ απλά δεν είναι συμβατός με αυτόν (και την ελευθερία) και θα αναζητήσει κάποιον του «τύπου» του, τον δογματικό και άκαμπτο. Θα λέγαμε ότι στην τελευταία περίπτωση και δάσκαλος, αλλά και μαθητής they deserve each other.

 Ένα τέτοιο σύστημα αυστηρής ιεραρχίας θα προσελκύσει και τον ανάλογο τύπο ατόμου. Αυτόν που θα θυσίαζε την ελευθερία για χάρην της ασφάλειας.  Ο ελεύθερος χαρακτήρας του δασκάλου λειτουργεί σαν ένας αποτρεπτικός μηχανισμός (υπάρχουν και άλλοι), αυτών που δεν αντέχουν τις τεράστιες ευθύνες που φέρνει η ελευθερία, αλλά και των απλώς περίεργων, οι οποίοι μπαίνοντας σε μια σχολή, αργά ή γρήγορα θα την διαβρώσουν.

Αν ο φιλελεύθερος δάσκαλος το παίξει αυστηρά ιεραρχικός κτλ για να προσελκύσει τον φοβισμένο μαθητή και να τον κάνει να νοιώσει ασφάλεια στα αρχικά στάδια (διότι η ιεραρχικότητα και η προβλεψιμότητα δημιουργούν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας) υπάρχει μια πιθανότητα ο μαθητής αυτός να σπάσει στην πορεία, με αποτέλεσμα να χάνουν και οι δύο το χρόνο τους, αλλά και να πάθουν ζημιά (δεν αντέχουν όλοι την ελευθερία ας μη κρυβόμαστε πίσω απ’το δάκτυλο μας).

 Αν μαθητής και δάσκαλος αποτελούν ένα δυναμικό πεδίο συνεχούς αλληλεπίδρασης και ένας απο αυτούς «πέσει», τότε πιθανόν να «πέσει» και ο άλλος. Γι’αυτό χρειάζεται σωστή επιλογή και απο τις δύο πλευρές, αλλά και συνεχής έλεγχος στην πορεία. Δεν είναι όλα για όλους και η φύση αν και σκληρή είναι ο πιο δίκαιος κριτής.

 Είναι θέμα του τι ζητάμε, ποσότητα μαθητών ή ποιότητα; (δυστυχώς αυτά είναι αντιστρόφως ανάλογα) Διότι όπως έγραψα και αλλού ο δάσκαλος δεν αρκεί, ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης πέφτει και πάνω στο μαθητή, ο οποίος πρέπει ευθύς εξ’αρχής να αποδείξει ότι μπορεί να την αντέξει, ειδάλλως να πάει σπίτι του.

 Δεν είναι ο δάσκαλος που θα πρέπει να καλοπιάνει και να εκλιπαρεί τους μαθητές να έρθουν, αλλά το αντίθετο. Είναι φανερό πάντως το τι αποζητούν τα περισσότερα και ιδίως μεγαλύτερα τάγματα του κόσμου, την ποσότητα. Μπάτε σκύλοι αλέστε, γι’αυτό και η σημερινή τους κατάντια.

 Αν κάποιος θέλει να δημιουργήσει ένα Λύκειο θα πρέπει να θέσει τέτοιου είδους ασφαλιστικές δικλείδες, που θα επιτρέπουν την είσοδο σε άτομα που διαθέτουν το ελεύθερο πνεύμα και την αυτοδυναμία ενός λύκου (που ταυτόχρονα όμως μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά σε μια αγέλη, όχι κοπάδι) και θα αποτρέπουν την είσοδο προβάτων (γλύφτες, βαθμοθήρες, δουλοπρεπείς επαγγελματίες ακόλουθους κτλ).

 Σε αντίθετη περίπτωση, αυτό που θα έχει θα είναι ακόμη ένα μαντρί δίπλα στα πολλά άλλα που υπάρχουν.

Όπως όμως έχει δείξει η επιστήμη της Ψυχολογίας, τα σύμβολα τα συναντάμε ταξινομημένα σε τρεις γενικές κατηγορίες. Τα κοινά για ολόκληρη την ανθρωπότητα, τα πανανθρώπινα, τα κοινά για μια επιμέρους μεγάλη ομάδα, φυλετικά και εν μέρει "εθνικά" και τέλος τα προσωπικά σύμβολα.

Συμφωνώ με αυτό φίλε Ορφέα, άλλωστε και γι’αυτό υποστηρίζω το να δημιουργήσει ο καθένας τα δικά του. Διότι ταρώ τα οποία σχεδιάστηκαν για παράδειγμα απο κάποιον εσωτεριστή του μεσαίωνα, θα ανταποκρίνονται μεν στα πανανθρώπινα σύμβολα, αλλά θα παραμελούν τα συμβατικά και τα απολύτως προσωπικά σύμβολα.

 Ακόμη και τα ταρώ του γείτονα μου να πάρω θα παραλείψω τα απολύτως προσωπικά σύμβολα, έτσι θα παραμελώ ένα ζωτικής σημασίας παράγοντα. Τα σύμβολα είναι γέφυρες πάνω απο τις οποίες θα ταξιδέψει η συνείδηση για να προσεγγίσει το ασυνείδητο, αλλά και για το ασυνείδητο να προειδοποιήσει το συνειδητό για κάτι που δεν αντιλαμβάνεται άμεσα ( http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,251.0.html ).

 Αν έστω και ένας απο τους τρείς τύπους συμβόλων απουσιάζει, τότε θα χάσουμε ζωτικής σημασίας μηνύματα, με τις ανάλογες συνέπειες.


(Έγινε παρέμβαση στο κείμενο μόνον ως προς τον χωρισμό σε παραγράφους)

2
Το περίεργο πάντως με τον Χριστιανισμό είναι πως απο την μια "ηρωοποιεί" την Ψυχρή Αριστοτέλεια Λογική και απο την άλλη "ανεβάζει" σε κορυφαία ή έστω "ξεχωριστή θέση" τον "Τρελλό" ....

Αναρωτιέμαι πως "συνδυάζονται" αυτά τα δύο και πως "εκλογικεύεται" αυτός ο "συνδυασμός"....

Στη ψυχολογία το μυαλό συμβολίζεται σαν ένα παγόβουνο. Η κορυφή του παγόβουνου είναι το λογικό-συνειδητό μέρος, ενώ η τεράστια μάζα που βρίσκεται απο κάτω είναι το ασυνείδητο. Η πραγματική δύναμη του ανθρώπου κρύβεται στο ασυνείδητο που είναι κατά πολύ αρχαιότερο απο το συνειδητό. Το τελευταίο είναι προιόν πρόσφατης εξέλιξης και κατά συνέπεια πολύ πιο αδύνατο. Δεν υπάρχει σαφής διαχωριστική γραμμή (όπως και πουθενά αλλού στο σύμπαν), αλλά το ένα "χάνεται" σταδιακά μέσα στο άλλο. Η πηγή της όποιας έμπνευσης είναι το ασυνείδητο.

Ο Τρελλός σωστά τοποθετείται έτσι κατά τη γνώμη μου, διότι συμβολίζει τις αρχέγονες δυνάμεις που πηγάζουν απο το ασυνείδητο και αποτελούν την πηγή της όποιας δημιουργικής πράξης (γι’αυτό και πάει παντού). Αυτές οι δυνάμεις συνήθως απεικονίζονται ζωομορφικά (βλ. Πάνας ο τραγοπόδαρος θεός, το Παν, το Όλον, 0 και οι αιγυπτιακές θεότητες) λόγω του ότι πηγάζουν απο παλαιότερα εξελικτικά στάδια. Απο τα ταρώ που έχω δεί μέχρι τώρα πάντως, νομίζω η πιο ακριβής απεικόνηση είναι αυτή του Κρόουλυ (τα κέρατα στο κεφάλι του Διόνυσου, ο ήλιος που τοποθετείται στα γεννητικά του όργανα, ο κροκόδειλος, η τίγρης, τα σπιράλ που τον περιβάλλουν κ.α). Συνήθως σε κάποιες τράπουλες ο Τρελλός φαίνεται να κινείται πρός κάποιο γκρεμό και πολλοί το ερμηνεύουν σαν να πρόκειται να πέσει μέσα, αλλά εγώ το βλέπω σαν να πρόκειται να κάνει κάποιο άλμα, πρός μια νέα κατάσταση/μύηση (αυτό το άλμα αντικαταστάθηκε απο τον Κρόουλυ πιο σωστά κατά τη γνώμη μου με τα σπιράλ). Η σπείρα είναι κοσμικό σύμβολο και την συναντούμε απο το DNA (μικρόκοσμο) μέχρι και τους γαλαξίες (μακρόκοσμο). Η εξέλιξη/δημιουργία ακολουθεί σπειροειδή φορά.

Ο Πάνας τώρα στη μυθολογία δίνει το μυστικό της προφητείας στον Απόλλωνα. Το ένστικτο που προειδοποιεί το συνειδητό ότι «κάτι δεν πάει καλά», ή ότι κάτι συμβαίνει που το συνειδητό δεν μπορεί να αντιληφθεί μέσω λογικών διεργασιών. Ας πούμε ότι το ασυνείδητο όντας κατά πολύ αρχαιότερο είναι ένας πολύ πιο έμπειρος οδηγός, φτάνει να υπάρξει σωστή και αρμονική συνεργασία με το συνειδητό. Αυτό εννοείται ισχύει όταν τα ένστικτα είναι σε υγειή κατάσταση και δεν καταπιέζονται (απο παράλογες ηθικές ας πούμε  ;D).

3
The tygers of wrath are wiser than the horses of instruction

Expect poison from the standing water

You never know what is enough unless you know what is more than enough

Those who restrain desire, do so because theirs is weak enough to be restrained; and the restrainer or reason usurps its place & governs the unwilling.

I tell you, no virtue can exist without breaking these ten commandments; Jesus was all virtue, and acted from impulse, not from rules.

William Blake "The Marriage of Heaven and Hell"

4
Μυστικισμός - Αποκρυφισμός / Απ: Ηθική και Ατραπός!
« στις: Αυγούστου 01, 2007, 21:26:14 »
Θα συμφωνήσω με την pyramid. Όπως το βλέπω εγώ προσωπικά, η κάθε ατραπός είναι βασικά μια προσπάθεια εναρμονισμού με τη φύση. Είτε αυτό είναι το εξωτερικό περιβάλλον είτε το εσωτερικό μας. Παρατηρώντας τώρα τη φύση θα δούμε ότι οι ανθρώπινοι κανόνες και ηθικές δεν σημαίνουν τίποτα γι'αυτή. Τώρα κάποιος που θα εναρμονιστεί με αυτή, τότε πολύ απλά θα αποβάλει κάθε ανθρώπινο και ηθικό νόμο. Εάν υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ ανθρώπινης ηθικής και ατραπού, τότε αυτή θα είναι αντιστρόφως ανάλογη, δηλαδή όσο πιο πολύ προχωρεί κάποιος, τόσο πιο λίγη ανάγκη θα έχει γι'αυτούς τους ανθρώπινους κανόνες (που ας σημειώσουμε ότι μπορεί να διαφέρουν δραματικά απο εποχή σε εποχή, αλλά και απο τόπο σε τόπο). Τώρα η φύση έχει τους δικούς της και η απόδειξη ότι λειτουργούν είναι η ίδια η ύπαρξη μας, εμάς και όλων των άλλων οργανισμών (ναι υπάρχουν και τέτοιοι  :D). Η φύση δεν έχει "πρέπει" και "δεν πρέπει", είναι αυτό που είναι, είτε μας αρέσει, είτε όχι.

Τώρα αν το δούμε απο κοινωνικής πλευράς θα δούμε ότι εφόσον η κοινωνία δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένα συνοθύλευμα απο ανθρώπινους κανόνες, τότε είναι φυσικό κάποιος ο οποίος εναρμονίζεται με τη φύση, να βρίσκεται σε...δυσαρμονία με τη εκάστοτε κοινωνία και το τέλος ενός τέτοιου ανθρώπου όλοι το έχουμε δεί δια μέσου της ιστορίας, είτε αυτός ήταν Χριστός ή Σωκράτης.

5
Καμπαλά / Απ: ΤΑΡΩ:Το Ταξίδι του Τρελού
« στις: Αυγούστου 01, 2007, 20:49:43 »
El Morya μου έκλεψες τα Ταρώ;  ;D Ο Τρελλός είναι "πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, ο θησαυρός των αγαθών και ζωής χορηγός...κτλ κτλ" (δεν θυμάμαι πάρακατω). Χωρίς την τρέλλα (ενέργεια) του Τρελλού όλες οι άλλες κάρτες είναι στείρες...Στο δικό μου Ταρώ φυσικά πάντα... Αλλά και στα χαρτιά ο joker πάει παντού και μεταμορφώνεται σε ότι θέλει.

"The universe is Bacchic and deserves an emotion" -Arthur Machen

6
"Heaven: A place where the wicked cease from troubling you with talk of their personal affairs, and the good listen with attention while you expound your own".

Ambrose Bierce "The Devil's Dictionary"

7
"The things you own end up owning you" - Fight Club



"Anybody can be anybody and nobody will ever understand anybody" - Τρελλός :)


8
Ευχαριστώ pyramid, νά'σε καλά.

Τώρα ώς προς το θέμα της λατρείας των διδασκαλιών θα διαφωνίσω. Φυσικά μπορεί η διαφωνία να είναι ώς προς το πώς κάποιος αντιλαμβάνεται τη λέξη λατρεία. Προσωπικά όποτε την ακούσω τα ένστικτα μου κτυπάνε τα καμπανάκια κινδύνου. Είτε το δάσκαλο λατρέψουμε, είτε τις διδασκαλίες, νομίζω ότι χάνουμε τη μπάλα. Και τα δύο είναι εργαλεία πρός εξέλιξη και όχι κάτι για να το προσκυνάμε. Τα εργαλεία χρειάζονται συντήρηση και έλεγχο ειδάλλως θα σκουριάσουν. Αν τα λατρέψουμε, τότε θα τυφλωθούμε και δεν θα δούμε αν υπάρχουν λάθη σ'αυτά. Ακόμη και ατράνταχτα στοιχεία να μας παρουσιάσει κάποιος που αναιρούν τις διδασκαλίες θα τα αρνούμαστε πεισματικά, διότι η λατρεία τυφλώνει...



9
Εμένα όμως ο τίτλος «επιστήμονας» ή «ψυχίατρο/ψυχολόγος» δε μου λέει πολλά.  Αποτελέσματα θέλω να δω. 
Φίλε Κανένας, σίγουρα οι τίτλοι απο μόνοι τους δεν λένε πολλά. Ο τίτλος του ψυχίατρου αν δεν συνοδεύεται απο αποτελέσματα δεν έχει αξία. Το ίδιο ισχύει και για όλους τους τίτλους φυσικά, όπως αυτός του εσωτεριστή. Γνωρίζω για τις διάφορες στατιστικές που αφορούν τις θεραπευτικές μεθόδους της ψυχολογίας. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν υπάρχουν αντίστοιχες (και το ίδιο εξονυχιστικές) έρευνες που αφορούν τον εσωτερισμό, για να μπορούμε να συγκρίνουμε, διότι αν δεν υπάρχουν τότε δεν θα ήταν δίκαιο να χρησιμοποιήσουμε την στατιστική ώς επιχείρημα για να πούμε ότι η μέθοδος του εσωτερισμού υπερέχει άλλων προσεγγίσεων. Απο την άλλη το επιχείρημα "Απο προσωπική εμπειρία γνωρίζω..." πάλι δεν βοηθά κάποιον άλλο να κάνει αυτή τη σύγκριση.


Όσο αφορά την φώτιση (ότι και αν είναι) δεν νομίζω κάποιος να μπορεί να αναγνωρίσει ένα φωτισμένο, παρά μόνο κάποιος άλλος φωτισμένος.

10
Πιστεύω ότι ναι μεν και οι δύο παράγοντες παίζουν ρόλο, αλλά ο ανθρώπινος είναι σίγουρα ο πιο σημαντικός απο όλους και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Το πραγματικό πρόβλημα είναι αυτό που αναφέρει και ο Avaris, η σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή. Πιστεύω πώς ένα λάθος που γίνεται συχνά είναι να βλέπουμε αυτή τη σχέση σαν μονόδρομη. Δηλαδή ο δάσκαλος διδάσκει και ο μαθητής μαθαίνει. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ένα δυναμικό πεδίο συνεχούς αλληλεπίδρασης μεταξύ δύο ανθρώπων. Κάτι σαν ένα γιν-γιαν. Δηλαδή ο δάσκαλος έχει μέσα του και ένα «μικρό μαθητή» και ο μαθητής έχει μέσα του ένα «μικρό δάσκαλο». Τώρα τα προβλήματα μπορεί να ξεκινήσουν για δύο λόγους:

1. Ο δάσκαλος απο υπερβολική έπαρση ξεχνά τον «μικρό μαθητή» μέσα του και θεωρεί ότι μιλά σε ένα κασεττόφωνο όπου θα ηχογραφηθεί η φωνή του και μετά με ευχαρίστηση θα πατάει το κουμπάκι όποτε θέλει και να την ακούει.

2. Ο μαθητής απο υπερβολικά χαμηλή αυτοπεποίθηση ξεχνά τον «μικρό δάσκαλο» που υπάρχει μέσα του και θεωρεί τον εαυτό του ανάξιο να αντιτάξει επιχειρήματα απέναντι σε κάτι που του λέει ο δάσκαλος. «Για να το λέει ο δάσκαλος έτσι πρέπει να είναι» λέει και σκύβει κεφάλι. Ίσως να το κάνει και απλώς για να δείξει πρόσωπο και να προχωρήσει πιο γρήγορα μέσα απο τις διάφορες βαθμίδες, λές και λαμβάνει μέρος σε αγώνες ταχύτητας.

Αυτή η σχέση είναι στείρα και το μόνο που γίνεται είναι να μεταφέρονται ξερές γνώσεις και ανούσια τυπικά χωρίς αποτελέσματα. Τι και αν μεταφέρω στον άλλο την ξερή γνώση του τρίπτυχου IAO και τον περάσω μέσα απο μια τυπική τελετή χωρίς βιωματική εμπειρία/κατανόηση; «Κάνε αυτό και αυτό και θα πάς στον επόμενο βαθμό» Και ο αφελής μαθητής κάτω απο την ανοχή του ξύλινου δασκάλου πάει στον επόμενο βαθμό, χωρίς να βιώσει πρώτα αυτό που θα έπρεπε να βιώσει.

Αυτή η σχέση δασκάλου-μαθητή, την βλέπουμε παντού ακόμη και σε ένα σχολείο. Τα ίδια προβλήματα υπάρχουν και εκεί.

Απορία δική μου γι’αυτούς που γνωρίζουν : Ελέγχονται πρακτικά οι δυνατότητες του μαθητή πρίν προχωρήσει απο τους δασκάλους; Δηλαδή ας υποθέσω ότι για να προχωρήσει κάποιος, πρέπει να έχει την δυνατότητα ας πούμε της αστρικής προβολής. Μπορεί αν του δοθεί ένα σύμβολο παντελώς άγνωστο για τον ίδιο, να ανέβει στο αστρικό, να μάθει τη σημασία του και στην επιστροφή να πεί στο δάσκαλο τι έμαθε; Αν όχι, τότε να μένει στην "ίδια τάξη" μέχρι να τα καταφέρει. Το παράδειγμα που έδωσα μπορεί να είναι και χαζό, δεν γνωρίζω, αλλά νομίζω καταλαμβαίνετε τι θέλω να πώ. Αν αφήσεις αυτό τον άνθρωπο να προχωρήσει τότε κάνεις όχι μόνο ζημιά στον ίδιο, αλλά και σε όλους που έρχονται απο πίσω του. Είναι ζωτικής σημασίας νομίζω να υπάρχουν μεθόδοι επαλήθευσης και ελέγχου των όποιων αποτελεσμάτων πρίν προχωρήσει κάποιος.

Αυτός πιστεύω είναι ένας απο τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους φθείρονται οι διάφορες σχολές και ας έχουν σαν γενέτειρα τους ακόμη και την Ατλαντίδα. Ο δάσκαλος πεθαίνει και μετά αναλαμβάνει ο μαθητής, αλλά ποιός μαθητής; Αυτός που μια ζωή έκανε τον παπαγάλο; Την συνέχεια μπορείτε εύκολα να την φανταστείτε (κάποιοι απο σας μάλιστα την ζείτε). Η Ουσία δεν νομίζω ότι περνά μέσα απο τους τοίχους, τα καταστατικά και τις «αναγνωρίσεις» του όποιου τάγματος, αλλά μέσα απο τους ίδιους τους ανθρώπους.

11
Χμ...τι είναι εσωτερισμός?  Η μελέτη της λειτουργίας του σύμπαντος, οι φυσικοί νόμοι και ειδικότερα ότι αφορά τον άνθρωπο. 

Αυτό είναι που κάνουν ήδη οι επιστήμονες, αστροφυσικοί κτλ

Η ψυχολογία, η ψυχανάλυση, οι τρόποι εξέλιξης του ανθρώπου.  Όποιος έχει βαθιά κατανόηση των παραπάνω (δεν είναι και λίγα), όποιος μπορεί να διαγνώσει προβλήματα στην ψυχοσύνθεση ενός ανθρώπου, να μπορέσει να τον οδηγήσει σε θεραπεία, να τον εξελίξει, τότε είναι «φωτισμένος, με την έννοια του εσωτερισμού.

Αυτά μπορούν να γίνουν και απο ένα ψυχίατρο ή ψυχολόγο. Όλοι αυτοί που τα κάνουν είναι φωτισμένοι; Σε τι διαφέρουν απο κάποιον "εσωτερικά φωτισμένο";

12
Φίλε Avaris ένας κούκος μπορεί να μην φέρνει την ανοίξη, αλλά το πέταγμα μιας πεταλούδας μπορεί να συμβάλει στην δημιουργία ενός τυφώνα στην άλλη μεριά του κόσμου (σύμφωνα πάντα με τους επιστήμονες :))

Σελίδες: [1]