Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Phoenix

Σελίδες: [1]
1
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 11:14:11 »
Υπάρχει διαφορά μεταξύ του τι ορίζει το wikipedia και το λεξικό - χωρίς πηγές - ως εσωτερισμός, και μεταξύ του Ακαδημαϊκού ορισμού του Δυτικού Εσωτερισμού.
http://www.phoenixrising.org.gr/el/contact/faq/
βλ. ερώτηση 5. για την περίληψη της τυπολογίας μας.

Αναζητήστε τους: Antoine Faivre, Nicholas Goodrick-Clarke, Arthur Versluis, Wouter Hanegraaff, Kocκu von Stuckrad. Θα βρείτε βιβλία ολόκληρα αφιερωμένα στο ζήτημα των ορισμών, μεθοδολογικών ζητημάτων, και την ισορροπία μεταξύ αντικειμενικής ακαδημαϊκής προσέγγισης και βιωματικής/μυητικής προσέγγισης.

Διαβάστε, συγκρίνετε, συμπεράνετε. Εσείς λέτε ότι:

Είναι πάρα πολύ εύκολο να αποδειχθεί η αμορφωσιά, κάποιων δήθεν "γιγάντων", που πληρώνονται αδρά, για να παπαγαλίσουν διδασκαλίες, που αποκτήθηκαν με χρυσόβουλα από πτυχία ή μυητικούς βαθμούς μαϊμού,

Ναι, σαφώς, και είμαι σίγουρη ότι το έχετε μελετήσει εις βάθος το θέμα. Αλλά και πάλι, συνεχίζετε με υπονοούμενα, συζητώντας σε πολύ διαφορετική βάση. Κι εσείς μου δηλώσατε ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια - αν και μη σχετικά με τη συγκεκριμένη ειδικότητα - και μυητική πορεία. Και μόνο η ευγένια, αλλά το μηδεν αγάν, με υποχρεώνουν να δεκτώ τις δηλώσεις σας. Όταν υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά σε μια συζήτηση όμως, δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος.

ι περισσότεροι μετά από ένα σημείο αρνούνται τον διάλογο, λόγω έλλειψης επιχειρημάτων...
Ναι, και καποιοι άλλοι αρνούνται το διάλογο ότι βλέπουν ότι ο συνομιλητής δεν δύναται, ή δεν επιθυμεί, να εξετάσει αμερόληπτα τα επιχειρήματα.

Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι πρόθεσή μου να σας πείσω - και ας μου επιτραπεί η κοινή έκφραση - ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δεν με απασχολεί τί θα πιστέψετε. Ούτε απάντησα στην πρώτη σας ανάρτηση διότι επιθυμούσα διάλογο οτυ είδους που ξετυλίγεται: ήτοι, μια ατέρμονη ανταλλαγή υποψιών, αμφιβολιών, ή . Επιθυμούσα να παραθέσω τον αντίλογο για τον έχων οφθαλμούς και ώτα για να αναζητήσει μόνος του, καθώς σε αρκετά σημεία οι κατα'τ'άλλα εύλογες ανησυχίες σας ήταν τουλάχιστον παραπλανητικές για έναν ανυποψίαστο αναγνώστη. Διάλογος μπορεί να επέλθει όταν υπάρχουν εύλογες απορίες που τοποθετούνται σε αντίστοιχη βάση.

Όπως ανέφερα και σε άλλο μήνυμα, δεχόμαστε εποικοδομητική κριτική γι'αυτό που είμαστε - όχι γι'αυτό που δεν είμαστε. Ουδέν καινόν υπό τον ήλιο αγαπητή Rose. Θα μας κρίνει η ιστορία, και ίσως σας δικαιώσει - ίσως πάλι όμως όχι.

Μπορείτε να συνεχίσετε τον "διάλογο" αν θέλετε, αλλά δεν θα έχετε συνομιλητή. Αν επιθυμείτε περεταίρω, θα είμαστε παρόντες σε ανοιχτές μας εκδηλώσεις ώστε να θέσετε τα ερωτήματά σας.




2
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 04:30:24 »
Αγαπητή Rose,
εν συντομία καθώς ουκ εν τω πολλώ το ευ,

Ευχαριστώ για την παραπάνω κατάθεση. Περιλαμβάνει εύλογα ερωτήματα και θεμιτές ανησυχίες. Η διαφορά όμως είναι, κάτι που μάλλον δεν είναι γνωστό στην Ελλάδα, ότι τα ζητήματα αυτά - ανεξαιρέτως - ήταν από τα πρώτα που αντιμετώπισαν οι γίγαντες του κλάδου που τώρα λέγεται Ακαδημαϊκή Μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού, εδώ και 25-30 χρόνια όταν έκαναν τις πρώτες κινήσεις να εισαχθεί στα πανεπιστήμια ώς τομέας, και τα πρώτα που φρόντισαν να επιλύσουν καθώς ανέπτυσσαν την μεθοδολογία και προσέγγιση που διδάσκεται σήμερα.

Μια εξοικείωση με την διακλαδική μεθοδολογία και τους ορισμούς των εννοιών που αναφέρετε - όπως "Δυτικός Εσωτερισμός" και "φαινομενολογία" - που παρεμιπτόντως διαφέρους στον ορισμό από αυτούς που δώσατε - ίσως ρίξει περισσότερο φως. Ύπάρχουν εδώ και είκοσι χρόνια. Δεν έχω σκοπο να τα αναλύσω εδώ, διότι δεν είναι πρόθεσή μου να σας πείσω για τίποτε. Άλλωστε, απ'ότι διακρίνω είστε σε κάθε θέση να το ερευνήσετε μόνη σας εφόσον θελήσετε.

Εμείς γνωρίζουμε το ποιόν μας, γνωρίζουμε τι εκπροσωπούν τα πτυχία μας, και γνωρίζουμε τα κίνητρά μας. Δεν έχουμε λόγο να πείσουμε κανέναν, καθώς θα κριθούμε από τις πράξεις μας. Από εκεί και ύστερα θα μας κρίνει η ιστορία.

Ολόψυχα καλημέρα.


3
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 13, 2010, 04:52:05 »
(συνεχίζοντας)

Παράθεση
Καμπαλά: Εισαγωγή στην ΕβραΪκή Μυστικιστική Παράδοση

'Οπως έχουμε τονίσει στο φόρουμ μας, η Αυθεντική Καμπάλα, είναι Ορφική Διδασκαλία, και δυστυχώς εδώ παρατηρούμε πως διδάσκεται η εβραϊκή θρησκειολογία.

Υποδείξετε μας καθηγητή/ρια με τα κατάλληλα ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια και την κατοχή έγκυρης και αμερόληπτης τεκμηρίωσης, και με χαρά να επιδιώξουμε την συνεργασία.
Παράθεση
Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Εισαγωγή στον Εσωτερικό Δυϊσμό

Ο Δυϊσμός αναφέρεται και πάλι σε θρησκειολογία, και όχι σε εσωτερισμό.  Η Πανθεϊστική προσέγγιση είναι η επιστημονική φιλοσοφική Ελληνική προσέγγιση.

Μπορείτε να διασαφηνίσετε τί εννοείτε λέγοντας: ,
Παράθεση
η επιστημονική φιλοσοφική Ελληνική προσέγγιση
. Ουδέποτε ισχυριστήκαμε ότι αυτή είναι η μόνη προσέγγιση που καλύπτουμε. Επίσης επιτρέψτε μου, αλλά ο Δυϊσμός εμφανίζεται σε σχεδόν όλα τα Δυτικά εσωτερικά ρεύματα. Δεν καλύπτουμε μόνο την αρχαιότητα, αλλά τα τελευταία 2000 χρόνια. Ο Γνωστικισμός που διέπει τη Ροδοσταυρική φιλοσοφία τι είναι; Μπορούμε πολύ εύκολα να παραθέσουμε πάμπολλες βιβλιογραφικές αναφορές από πρωτογενείς πηγές.

Παράθεση
Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Ερμητισμός στην Ύστερη Αρχαιότητα

Πολλοί αποδίδουν τον Ερμητισμό, και τον Ερμή τον Τρισμέγιστο στην Αιγυπτιακή Παράδοση.  Εύχομαστε να μην γίνεται και εδώ αυτό το λάθος, διότι αποτελεί ακόμα μία διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας.
Συμπτωματικά το τμήμα αυτό δεν θα διδαχτεί φέτος λόγω προσωπικής αδυναμίας του καθηγητή. Όμως, επαναλαμβάνω, γιατί τόση προκατάληψη;
Παράθεση
Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Ιστορία και Φαινομενολογία του Ροδοσταυρισμού Ι & ΙΙ

Εάν γίνεται αναφορά, σε διαμαρτυρόμενους χριστιανούς (προτεστάντες) που προσπάθησαν να το παίξουν ροδόσταυροι, αποκαλώντας τους εαυτούς χριστιανούς ροδόσταυρους, τότε απλά θα διδαχθείτε μία ιστορική απάτη.
Σας προσκαλώ να  υποστηρίξετε τον ισχυρισμό σας με τεκμηρίωση και πηγές. Γιατί δεν περιμένετε να μάθετε σε τι αναφέρεται το τμήμα προτού προϊδεάσετε τους αναγνώστες; Αυτό θα έπρεπε να το εκλάβουμε ως δίκαιη κριτική, ή ως αθέμιτη επίθεση; Ειδικά δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι ίσως ο πιο διακεκριμένος του χώρου την παρούσα στιγμή.
Παράθεση
Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Σπουδές Εσωτερισμού με ειδίκευση στην Δυτική Μαγεία (εκτεταμένο Πρόγραμμα)
[...]
Ιστορία του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής

Το τάγμα της Χρυσής Αυγής, δεν δίδαξε μαγεία παρά μόνο μαγγανείες, βασισμένες σε λαϊκές δεισιδαιμονίες των Μεσαιωνικών χρόνων.  Επίσης και αυτοί, στις διδασκαλίες τους, αναφέρουν ότι πήραν την γνώση τους, όχι από τους 'Ελληνες, αλλά από τους γύφτους (Αιγύπτιους).   
Με απογοητεύει η προκατάληψη που εκφράζετε. Να επισημάνω ξανά ότι το τμήμα διδάσκει τη φαινομενολογία και την ιστορία του συγκεκριμένου τάγματος;
Παράθεση
Παράθεση από: Rose στις Οκτώβριος 05, 2010, 09:23:12
Κορμός Προχωρημένων Τμημάτων
[...]
Αγγελική Μυθολογία και Μαγεία
Δαιμονολογία και Δαιμονική Μαγεία
Ο Τζον Ντη και η Μαγεία των Οραμάτων
Αρχές Γοητικής (Γριμοριακής) Μαγείας

Η Μαγεία είναι Θεουργία.  Τα παραπάνω θέματα, αναφέρονται σε μαγγανείες, λαϊκές δεισιδαιμονίες ή ακόμα και φαντασιοπληξίες επικοινωνίας με ανύπαρκτες οντότητες.

Επηρέασαν το λαϊκό συλλογικό υποσυνείδητο; Επηρέασαν αιώνες τέχνης, κοινωνικής συμπεριφοράς , ίσως και πολιτικής; Εμφανίζονται μέχρι σήμερα στη λαϊκή κουλτούρα; Άρα αποτελούν μέρος του Δυτικού πολιτισμού, είτε τα συμπαθούμε είτε όχι.  Θέλετε τα παιδάκια που παίζουν με τη Σολωμονική να μάθουν τι είναι; Ή επιμένετε να απορρίπτετε χωρίς να γνωρίζετε τι έχουμε να πούμε και να παραθέσουμε;

Η μαγεία δεν είναι μόνο θεουργία. Η μαγεία – ιστορικά – είναι ΚΑΙ η θεουργία, ΚΑΙ αυτό που ονομάζετε μαγγανεία, και πολλές άλλες παραδόσεις. Θέλοντας και μη, με τους αιώνες έχει επέλθει ο συγκρητισμός. Θέλετε ο άνθρωπος που κατ’εσάς, θα «έπρεπε» να ανακαλύπτει τη θεουργία να καταλάβει τις διαφορές γιατί έμαθε να τις ξεχωρίζει μόνος του, ή επειδή απλά διάβασε μια προκατειλημμένη δήλωση χωρίς τεκμηρίωση; Έτσι, έστω και με τις καλύτερς προθέσεις, ουσιαστικά επαναλμβάνετε αυτό που ήδη συμβαίνει στους χώρους αυτούς - απαιτείτε να σας πιστέψουν χωρίς να το στηρίζετε. Εμεις δεν απαιτούμε να πιστέψει κανείς τίποτε. Να μάθουν ιστορία θέλουμε.


Παράθεση
Ευχόμαστε να είναι η Ακαδημία αυτή, ένας ΜΗ κερδοσκοπικός οργανισμός, αν και δεν το αναφέρει η νέα σελίδα τους http://www.phoenixrising.org.gr

Όχι, τελικά δεν καταφέραμε να γίνουμε μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Είμαστε ΕΠΕ με έδρα την Αγγλία. Το γράφει στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του ιστοτοπού μας. Πέρυσι, όταν έγινε αυτή η ανακοίνωση, αυτός ήταν ο στόχος και είχαμε ήδη κινήσει την διαδικασία. Όμως στην πορεία βρεθήκαμε σε διάφορα αδιεξοδα¨και μεταξύ των άλλων, πολλοί θέλησαν να καπηλευτούν ή να χρησιμοποιήσουν την ιδέα της Ακαδημίας για υστερόβουλους σκοπούς ή για άσκηηση επιρροής σε ιάφορους τομείς. Άρα, η συλλογικότητα που απαιτεί μια μη κερδοσκοπική με ΕΛληνική νομοθεσία δεν μπορούσε να σταθεί χωρις να γίνει η Ακαδημία όλα αυτά που φοβόσαστε.
 Επεξηγούμε λεπτομερώς τους λόγους που εν τέλει αποκτήσαμε την παρούσα μορφή στις συχνές μας ερωτήσεις, βλ. ερώτηση 3:

3. Εφόσον αποτελεί “λειτούργημα” η ίδρυση της Ακαδημίας, γιατί χρεώνετε δίδακτρα, και γιατί δεν έχει ιδρυθεί ως “μη κερδοσκοπικός οργανισμός” αλλά ως εταιρεία;

Θα ήταν ευχής έργον να μπορούσαμε να διαθέτουμε δωρεάν σεμινάρια. Όμως, κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατόν μόνο αν η Ακαδημία δεχόταν μεγάλη οικονομική χορηγεία – κάτι που θα την καθιστούσε υπόλογη στον εκάστοτε χορηγό. Καθώς η Ακαδημία θεωρεί τον εαυτό της πνευματικό τέκνο της Πλατωνικής Ακαδημίας, δεν είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε ιδεολογικά και ηθικά για κανέναν λόγο, κάτι που μας υποχρεώνει να παραμείνουμε ανεξάρτητη επιχείρηση, που ως φυσικόν, πρέπει να είναι βιώσιμη ώστε να υπάρχει. Επιχειρούμε να κρατήσουμε τα διδακτρά μας όσο πιο χαμηλά επιτρέπει η αγορά, και προσφέρουμε πολλές εκπτώσεις και άλλες ευκαιρίες για μειωμένα δίδακτρα. Στόχος μας δεν είναι το κυνήγι του κέρδους, αλλά να αμείβονται δικαίως και αξιοπρεπώς οι καθηγητές και το υποστηρικτικό μας προσωπικό για τον κόπο τους, και η Ακαδημία να έχει την οικονομική επιφάνεια ώστε να μπορεί να διοργανώνει τις εκδηλώσεις της.

Σας διαβεβαιώ ότι τόσο εγώ όσο και ο δικηγόρος μας είναι σε θέση να επιβεβαιώσει αυτές τις πληροφορίες σε όποιον θελήσει να το διασταυρώσει.

Ευελπιστώ να κάλυψα έστω κάποιες από τις απορίες και τους προβληματισμούς σας. Προσκαλούμε κάθε ενδιαφερόμενο/η στις ανοιχτές μας εκδηλώσεις στην Αθήνα 15/10 και Θεσσαλονίκη 19/11, ώστε να ακούσει τι είμαστε, τι δεν είμαστε, και να εκφράσει όποιους περεταίρω προβληματισμούς από κοντά.

Με εκτίμηση και σεβασμό,

Σάσσα Τσέϊτοου
Υποψήφια Διδάκτωρ Δ. Εσωτερισμού, Παν/μιο του Έξετερ
ΜΑ Δ. Εσωτερισμού, ΜΑ Αγγ. Φιλολογίας

Αναπληρωματική Καθηγήτρια Θρησκειολογίας-Φιλοσοφίας, Παν/μιο Ινδιανάπολης
Ιδρύτρια-Διευθύντρια Ακαδημίας Phoenix Rising

4
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 13, 2010, 04:51:27 »
(συνεχίζοντας)

Ο μόνος λόγος που μιλάει η Ακαδημία Ελληνικά, είναι επειδή εγώ το θέλησα, κι επειδή μιλάω εγώ Ελληνικά. Δεν επιζητώ καμία επικρότηση γι’αυτό. Ήταν μια επιλογή που έγινε από αγάπη και αγανάκτηση συνάμα. Το επισημαίνω γιατί μάλλον σας διέφυγε - ότι δηλαδή η ιδρύτρια είναι Ελληνίδα. Επιπλέον, είναι πραγματικότητα ότι οι Ελληνόφωνοι καθηγητές της Ακαδημίας αποτελούν μειοψηφία επί του παρόντος. Ήδη όμως ετοιμάζεται το πρόγραμμα μεμονωμένων σεμιναρίων Πλατωνικής και Νεοπλατωνικής φιλοσοφίας από τον Δρ. Σφήκα. Επί του παρόντος δεν έχει έρθει στην αντίληψή μας, ούτε μας έχει πλησιάσει, άλλος Έλληνας καθηγητής ο οποίος να κατέχει τα απαιτούμενα προσόντα και ο οποίος να είναι σε θέση να παραθέσει αμερόληπτη και τεκμηριωμένη θέση και βιβλιογραφία. Εφ'όσον βρεθεί-βρεθούν κατάλληλοι άνθρωποι για τους ρόλους αυτούς θα είναι πολύ μεγάλη μας χαρά να συνεργαστούμε μαζί τους.

Όμως, δεν δύναμαι να κατανοήσω, ως ακαδημαϊκός και ως ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, την αναφορά σας σε "βάρβαρους λαούς". Από τη στιγμή που κάτι αποτελεί παράδοση που επηρέασε τον Δυτικό πολιτισμό και από τη στιγμή που εντάσσεται, επηρέασε τις Δυτικές Εσωτερικές παραδόσεις, συγκρητικές και μη, αποτελεί αντικείμενο μελέτης μας. Εσείς τους ονομάζετε βάρβαρους λαούς. Εμείς τους ονομάζουμε ανθρώπους.

Παράθεση
Παράθεση
Πραγματικά, χρειάζεται να θέσουμε όλα αυτά τα ερωτηματικά, ως δημιουργική κριτική, διότι μας ενδιαφέρει η Ποιότητα, η Αλήθεια και η Αυθεντικότητα, και όχι ακόμα μία Δήθεν ιστορία, που εξυπηρετεί, προσωπικές ματαιοδοξίες, και προωθεί εισαγόμενες απάτες, είτε ως ακαδημαϊκές δήθεν προσεγγίσεις είτε ως μαζέματα χωρίς κατανόηση, εμβάθυνση και αρκετή έρευνα στον εσωτερισμό.
Τι επιθυμείτε επιπλέον ώστε να αντληφθείτε τη διαφορά μεταξύ της "δήθεν ακαδημαϊκής προσέγγισης" και της "ακαδημαϊκής προσέγγισης"; Πέρα δηλαδή από δεκαεπτά διεθνώς αναγνωρισμένους καθηγητές πανεπιστημίου;


Παράθεση
'Όταν πριν μερικά χρόνια προτείναμε την δημιουργία μιας Πνευματικής Ακαδημίας, στο φόρουμ μας, δεν εννοούσαμε αυτή την έκφραση όπως οραματίστηκε και υλοποίησε η κα. Σάσσα Τσέϊτοου, χωρίς να υποτιμάμε την αξιόλογη προσπάθειά της.


‘Όμως για να είναι Αυθεντική μία Ακαδημία Εσωτερισμού, χρειάζεται να βασίζεται σε μία Αυθεντική σχολή εσωτερισμού, που να κατέχει και την Αλήθεια αλλά και την Αυθεντική Μυητική Γνώση, της  χώρας μας, διορθώνοντας όλα τα κακώς κείμενα, από προηγούμενες απάτες και θρησκειολογίες, στο Κίνημα του εσωτερισμού.

Οι δάσκαλοι φυσικά αυτής της Ακαδημίας, χρειάζεται να είναι Αυθεντικά Μυημένοι, διότι, αλλιώς, δεν υφίσταται ακαδημία εσωτερισμού.  Χωρίς την εσωτερική κατανόηση και πνευματική μεταστοιχείωση των Δασκάλων - Μυστών, η "γνώση" που παρέχεται μέσω μιας τέτοιας σχολής, εξυπηρετεί καθαρή περιέργεια πάνω σε (ίσως λανθασμένες πληροφορίες) στον εσωτερισμό, και όχι Αυθεντικές σπουδές εσωτερισμού.
 

Αυτό στο οποίο εσείς αναφέρεστε, είναι όντως διαφορετικό από αυτό που εμείς κάνουμε. Δεν επιδιώκουμε κάτι σαν αυτό που περιγράφετε και οραματίζεστε. Επαναλαμβάνω ότι είμαστε ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ οργανισμός. Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι αυτό που εμείς παρέχουμε, δεν αλληλοσυμπληρώνει αυτό που εσείς λέτε. Σε απάντηση παραθέτω παρακάτω μέρος της ομιλίας που θα παρουσιαστεί μεθάυριο στην επίσημη έναρξη της Ακαδημίας στην Αθήνα:

Στην Ακαδημία Phoenix Rising, επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε στους σπουδαστές μας  τα γεγονότα και τα φαινόμενα, να τους δώσουμε τα εργαλεία και τα ερεθίσματα ώστε να αντιληφθούν όλο το εύρος και τη φύση του περιεχομένου και της επιρροής των εσωτερικών παραδόσεων. Από εκεί και πέρα, γίνονται καθοδηγητές και κύριοι του εαυτού τους, και εκεί το δικό μας έργο τελειώνει.
Επιπλέον, για να μιλήσω με όρους απευθείας από τις εσωτερικές παραδόσεις. Ας θυμηθούμε ότι, σύμφωνα με πολλά εσωτερικά συστήματα, ο άνθρωπος αποτελείται από σώμα, νου, και πνεύμα, και σε πολλές περιπτώσεις θεωρείτο ότι ο νους αποτελεί τον ενδιάμεσο μέσα από τον οποίο η ψυχή επικοινωνεί με την ύλη.  Εμείς ασχολούμαστε με το νου, με τη διανόηση. Θεωρούμε, αντίθετα ίσως με κάποιους, ότι η διανόηση αξίζει εξίσου μεγάλη προσοχή με το πνεύμα. Εάν παραμερίσουμε το νοητικό επίπεδο, τότε τέμνουμε και τον άνθρωπο. Την έννοια αυτή τη βρίσκουμε στα κείμενα που αποδίδονται στον Ερμή Τρισμέγιστο, στα οποία είτε θέλουμε είτε όχι βασίζεται η μέγιστη πλειοψηφία των εσωτερικών παραδόσεων και συστημάτων.
Για παράδειγμα: 1. Ο Νους αποτελείται από την ίδια την ουσία του Θεού, αν υπάρχει ουσία του Θεού. 

3. Άρα ο Νους δεν είναι αποκομμένος, ή διαχωρισμένος από την ουσία του Θεού, αλλά ενωμένος όπως το Φώς του Ηλίου.

4. Και μέσα στους Ανθρώπους, αυτός ο Νους είναι Θεός, και άρα κάποιοι άνθρωποι είναι θείοι, και η ανθρώπινη φύση τους είναι κοντά στη θεϊκή Φύση.

7. Γιατί όπου υπάρχει ψυχή, υπάρχει ο Νούς, και όπου υπάρχει Ζωή, υπάρχει Ψυχή.

68. Γιατί ο ευλογημένος Θεός, ο Αγαθός Δαίμων, είπε, ή διέταξε την Ψυχή να είναι μέσα στο Σώμα, το Νου, μέσα στην Ψυχή, τον Λόγο, ή τη Λογική, μέσα στο Νου, και το Νου, μέσα στον Θεό, και ο Θεός είναι Πατέρας όλων.

69. Άρα ο Λόγος είναι η εικόνα του Νου, και ο Νους του Θεού, και το Σώμα της Ιδέας, και η Ιδέα της Ψυχής.
Σαφώς και υπάρχει ο αντίλογος ότι η βιωματική ενασχόληση είναι το παν. Προσθέτω, επίσης από τον Ερμή Τρισμέγιστο, ότι:
2. (Καθώς) η εμπειρία και η Κατανόηση μοιάζουν να διαφέρουν, γιατί το ένα είναι υλικό, το άλλο ουσιαστικό.

5. Αλλά ο Νους διαφέρει από την Κατανόηση, όσο και ο Θεός από την Θεία Φύση.

6. Γιατί η Θεία Φύση προέρχεται από, ή είναι κάτω από τον Θεό, και η Κατανόηση από το Νου, αφού είναι αδελφή του Λόγου, και το ένα είναι εργαλείο του άλλου.

9. Γιατί δεν είναι δυνατόν να κατανοήσουμε χωρίς την εμπειρία, ούτε να βιώσουμε την εμπειρία χωρίς την κατανόηση.
Συνεπώς, αντιλαμβάνεστε ότι η ανάγνωση και γνώση που προέρχεται από τα βιβλία δεν είναι, όπως συχνά ακούγεται, φτωχή σε σχέση με το βίωμα, εφόσον η προσέγγιση λαμβάνει υπ’όψη και αναγνωρίζει αυτή την αλληλεπίδραση και αλληλοσυμπλήρωση.
Οπότε, συνοψίζοντας το σημείο αυτό, θα ήθελα να διαβεβαιώσω όσους ανησυχούν για την προσέγγιση αυτή, ότι η ακαδημαϊκή μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού την οποία πρεσβεύουμε, δεν απομυθοποιεί, ούτε αλλοιώνει την μετάδοση των εσωτερικών  παραδόσεων. Αντιθέτως, παρουσιάζει μια πλήρη φαινομενολογική και ιστορική κατάρτιση που στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο συγκλονιστική και ενδιαφέρουσα από την υπάρχουσα παραφιλολογία. Από εκεί και πέρα, όποιος επιθυμεί να ακολουθήσει οποιαδήποτε ατραπό για προσωπική του εξέλιξη και εξερεύνηση, είναι απόλυτα δικό του θέμα, αλλά θα έχει την συγκρότηση και τις νοητικές γνώσεις ώστε να το κάνει με τα μάτια ανοιχτά.


Παράθεση
Το να διδάσκουν άτομα που δεν κατέχουν το αντικείμενο, είναι καθαρή απάτη.  Το να προσπαθεί κάποιος να περιγράψει μία τηλεόραση, διαβάζοντας ένα άρθρο στο Ιντερνετ, είναι διαφορετικό, από να έχει σπουδάσει το αντικείμενο και να έχει εμπειρία πάνω σε αυτό.  'Ετσι και κάποιος που έχει απλά διαβάσει "εξωτερικά" κείμενα για τον εσωτερισμό, δεν μπορεί να έχει πραγματικά σπουδάσει το αντικείμενο του εσωτερισμού.

Συμφωνούμε. Αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι ο υπαινιγμός που ενυπάρχει στην ερώτηση, μας αδικεί από τη στιγμή που δεν λαμβάνει υπ'όψη αυτό που πραγματικά είμαστε κι εκπροσωπούμε.

Παράθεση
Δυστυχώς, ούτε με ξενόφερτους δασκάλους, ούτε με ξενόφερτες διδασκαλίες, ούτε με δήθεν ακαδημίες, δεν προσεγγίζεται η Αυθεντική Ελληνική Φιλοσοφία, ούτε μπορεί να ξεγελαστεί κανείς 'Ελληνας, που επιζητεί να φιλοσοφεί και όχι να πιστεύει.

Επιμένετε σε μια Ελληνοκεντρική θέση και αυτό είναι δικαίωμά σας. Αλλά πλέον αυτό το επιχείρημα αποκτά πολιτικές προεκτάσεις στις οποίες δεν επιθυμώ και δεν αρμόζει να απαντήσω. Στον ακαδημαϊκό χώρο - όπως εμείς τον αντιλαμβανόμαστε - δεν υπάρχει πολιτική και εθνικότητα. Υπάρχει ιστορία, υπάρχουν φαινόμενα και γεγονότα. Το θέμα πίστης μας αφορά ως μέρος του αντικιμένου που μελετάμε. Όπως προείπα, δεν μας αφορά.

Παράθεση
Οι εποχές έχουν αλλάξει, και η ΑΠΑΤΗ, ή το μαϊμού προϊόν, γίνεται όλο και πιο εμφανές.

Μακάρι να συμφωνούσα. Αλλα πολύ φοβάμαι ότι αυτό συμβαίνει μόνο σε έμπειρα μάτια. Είναι εύλογη η διάθεση που έχετε να προστατέψετε τους αναγνώστες - αλλά και πάλι ο υπαινιγμός σας μας αδικεί εφόσον γίνεται χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες.


5
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 13, 2010, 03:48:31 »
Υ.Γ.

Ζητώ συγγνώμη για τα λάθη που έχουν γίνει στην μορφοποίηση, όπως και για κάποια τυπογραφικά. Προσπάθησα να τα διορθώσω αλλά δεν τα κατάφερα. Ευελπιστώ, παρ'αυτά, το μήνυμα να ήταν σαφές.

6
Άλλες σχολές / Απ: Ακαδημία Phoenix Rising
« στις: Οκτωβρίου 13, 2010, 03:35:57 »
Χαίρετε κι ευχαριστώ που μου επιτρέπετε την δυνατότητα απάντησης στους θεμιτούς προβληματισμούς σας. ΠΑρακάτω παραθέτω ερωτήσεις από τις παραπάνω που αφορούν στην υπόστασή μας ως Ακαδημία Εσωτερικών Σπουδών.

Παράθεση
Για αυτό τον λόγο, επικροτούμε την πρωτοβουλία της κας Σάσσας Τσέϊτοου, να ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια για μία διεθνούς εμβέλειας ακαδημαϊκή προσέγγιση στον Εσωτερισμό με βάση την Ελληνική Φιλοσοφία.

Σας ευχαριστούμε και σκοπός μας είναι να μην απογοητεύσουμε όσους πίστεψαν σε εμάς.

Παράθεση
Όμως προσπαθώντας να ασκήσουμε μία δημιουργική κριτική σε αυτήν την νέα κίνηση, που ευχόμαστε να προκόψει και να μας βγάλει ασπροπρόσωπους διεθνώς, θα ήταν καλό, να καταθέσουμε τις παρακάτω σκέψεις μας, ως αρχικά ερωτήματα.

1. Η ακαδημία αυτή, δίνει πτυχία, ή βεβαιώσεις παρακολούθησης, σε ακριβές αποστολές αρθογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή σεμιναρίων?

Όπως αναφέρεται και στην σελίδα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/structure/
Απονέμουμε βεβαίωση παρακολούθησης για το κάθε τμήμα που ολοκληρώνει ικανοποιητικά ένας σπουδαστής. Τα κριτήρια αξιολόγησης των σπουδαστών είναι όμοια με αυτά που υπάρχουν σε όλα τα αναγνωρισμένα πανεπιστήμια. Λεπτομέρειες εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/course-requirements/
Όσον αφορά την αναφορά σας στην ακρίβεια: Κάθε τμήμα χρεώνεται με δίδακτρα που αναγράφονται καθαρά στις λίστες τμημάτων και στη σελίδα διδάκτρων. http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/fees/

Από τα δίδακτρα αυτά, η ακαδημία κρατά ένα μικρό ποσοστό ώστε να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας. Τα υπόλοιπα πληρώνουν τον κόπο των καθηγητών. Προσωπικά, ως διευθύντρια, τα μόνα χρήματα, σύμφωνα με το καταστατικό λειτουργίας μας, που λαμβάνω εγώ, είναι το αντίστοιχο ποσοστό που λαμβάνει ο εκάστοτε καθηγητής, για όσα μαθήματα διδάσκω εγώ προσωπικά. Με λίγα λόγια, πληρώνομαι σαν καθηγήτρια, και τίποτε άλλο.

Κάθε εισαγωγικό τμήμα διαρκεί 9-11 εβδομάδες. Υπολογίστε πόσο κοστίζει σήμερα ένα μέσο ιδιαίτερο μάθημα, λαμβάνοντας υπόψη ότι εδώ μιλάμε για πανεπιστημιακό επίπεδο και καθηγητές πανεπιστημίου. Για την περεταίρω απορία σας περί διδάκτρων και μη κερδοσκοπικού οργανισμού απαντώ παρακάτω.

Όσον αφορά τις
Παράθεση
«ακριβές αποστολές αρθρογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».
Όχι, δεν είναι αυτός ο τρόπος λειτουργίας μας. Ο τρόπος παράδοσης περιγράφεται εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/course-requirements/
και στους κανονισμούς Σπουδαστών (πηγαίνοντας στην Αρχική σελίδα μας στα Ελληνικά http://www.el.phoenixrising.org.gr/, το βρίσκετε κάτω κάτω στην ενότητα που περιλαμβάνει τα Credits.

Χρησιμοποιούμε εξειδικευμένο λογισμικό σχεδιασμένο για διαδικτυακή διδασκαλία, την ίδια που χρησιμοποιούν πολλά πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Οι σπουδαστές είναι υποχρεωμένοι να παρίστανται σε προκαθορισμένες εβδομαδιαίες συνεδρίες με τους καθηγητές, και να προετοιμάζουν εβδομαδιαίως υλικό για τη συνεδρία. (βλ. Ημερολόγιο Μάθησης στην ενότητα Αξιολόγησης). Επιπλέον, οι καθηγητές είναι σε διαρκή επικοινωνία με τους σπουδαστές τους καθ’όλη τη διάρκεια του τμήματος, και η παράδοση των εργασιών συνοδεύεται από προφορική εξέταση των σπουδαστών, μηδενός εξαιρουμένου.

Παράθεση
2. Οι δάσκαλοι που διδάσκουν, είναι μυημένοι σε σχολές εσωτερισμού, ή απλά έχουν διαβάσει, διάφορα βιβλία, ή κείμενα του διαδικτύου, και θεωρούν τον εαυτό τους γνώστη?
Στη σελίδα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/teachers/
Βλέπετε την πληροφορία που ζητάτε. Οι καθηγητές μας διακρίνονται τόσο για την ακαδημαϊκή τους καταξίωση όσο και για την μακροχρόνια ενασχόλησή τους με τη θεματολογία στην οποία ειδικεύονται, σε βιωματικό και δημιουργικό επίπεδο. Όλοι κατέχουν τουλάχιστον μεταπτυχιακό τίτλο Μάστερ στον τομέα που διδάσκουν όπως και πρότερη διδακτική και συγγραφική εμπειρία. Αρκετοί από αυτούς διδάσκουν ταυτόχρονα σε αναγνωρισμένα πανεπιστήμια παγκοσμίως. Δεν δεχόμαστε κανέναν καθηγητή που να μην πληρεί αυτά τα προσόντα.


3
Παράθεση
. Ο εσωτερισμός διδάσκεται από βάρβαρες θρησκειολογίες, που αντέγραψαν την Ελληνική Φιλοσοφία, και την προσάρμοσαν στη δική τους εθνική παράδοση, όπως η θρησκειολογία της Εβραϊκής Καμπάλα?

Λυπάμαι, αλλά σαν ακαδημαϊκός αλλά και ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, δεν αναγνωρίζω τον όρο «βάρβαρος». Η Καμπαλά, όπως και πλήθος άλλων παραδόσεων, υπάρχει και αναγνωρίζεται ως ένα από τα πολλά ρεύματα των Δυτικών Εσωτερικών Παραδόσεων. Ποτέ δεν είπαμε ότι διδάσκουμε αποκλειστικά Ελληνική Φιλοσοφία, αλλά ότι το πνεύμα και ο τρόπος που προσεγγίζουμε την παιδεία εμπνέεται από αυτήν. Παρακαλώ να γίνει κατανοητή αυτή η διαφοροποίηση.

Σαφώς και η Καμπαλά εμπεριέχει παλαιότερες επιρροές, σαφώς και επηρέασε με τη σειρά της, όπως κι έγινε μέρος άλλων μεταγενέστερων συγκριτικών παραδόσεων. Άρα εξακολουθεί να είναι σημαντική ως ρεύμα, ανεξαρτήτως εάν είναι αποδεκτή, ή συμπαθής όχι σε άτομα ή και ομάδες που επιθυμούν να ασχολούνται με διαφορετικές παραδόσεις. Επιπ΄λέον με προβληματίζει αυτή σας η ερώτηση, καθώς και η Ροδοσταυρική παράδοση του 17ου αιώνα αλλά και μετέπειτα, παρουσιάζει κι εμπεριέχει Καμπαλιστικά στοιχεία - και μάλιστα συγκριτικά Καμπαλιστικά στοιχεία της λεγόμεης Χριστιανικής Καμπαλά.

Παράθεση
4. Εφόσον δεν είναι κάποιοι Μύστες, ή μυημένοι σε αυθεντικές μυητικές σχολές, και δεν κατέχουν καθαρή αλήθεια, ή πληροφόρηση, έστω ιστορική στον εσωτερισμό, τι θα διδάξουν? 
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι επιθυμείτε να εκφράσετε λέγοντας «δεν είναι κάποιοι Μύστες». Επισημαίνω ότι σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μας αναγράφεται το γεγονός ότι είμαστε ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ και όχι μυητικός οργανισμός. Διδάσκουμε φαινομενολογία, ιστορία, και φιλοσοφία, όχι πρακτική άσκηση. Άρα, η προσωπική υπόσταση του κάθε καθηγητή δεν αφορά κανέναν παρά τους ίδιους. Μεταξύ των καθηγητών μας υπάρχουν αυτοί που επέλεξαν στο βιογραφικό τους σημείωμα να αναφέρουν ότι είναι μυημένοι σε κάποια παράδοση. Αυτή ήταν καθαρά δική τους επιλογή καθώς τα βιογραφικά τους σημειώματα τα συνέταξαν οι ίδιοι. Όμως, δεν αφορά κανέναν άλλον και ποτελεί αποκλειστικά προσωπική επιλογή. Δεν είμαστε μυητική σχολή, δεν τελούμε μυήσεις, και δεν μας απασχολεί η προσωπική πνευματική κατεύθυνση κανενός αρκεί να είναι σωστός άνθρωπος με ότι αυτό συνεπάγεται.

Επιπλέον δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι θεωρείτε εσείς «αυθεντική μυητική σχολή» και με ποια κριτήρια τα ορίζετε. Όμως, δεν είναι κάτι που αφορά ή που επηρεάζει την δική μας ακαδημαϊκή και ανθρώπινη υπόσταση.

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι εννοείτε λέγοντας ότι «δεν κατέχουν καθαρή αλήθεια, ή πληροφόρηση, έστω ιστορική στον εσωτερισμό, τι θα διδάξουν?»
Το τι είναι «καθαρή αλήθεια» δεν νομίζω ότι κανείς από μας είναι σε θέση να ισχυριστεί ότι κατέχει. Αυτό που κατέχουν όλοι οι καθηγητές της ακαδημίας μας είναι άρτια και έγκυρη κατάρτιση στη θεματολογία που διδάσκουν, ενώ όλοι ανεξαιρέτως κατέχουν διεθνώς αναγνωρισμένους πανεπιστημιακούς τίτλους. Γνωρίζω ότι η θέαση του Δυτικού Εσωτερισμού προβληματίζει ως αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης. Πλήρη επεξήγηση του πως το αντιμετωπίζουμε και τι αντιπροσωπεύουν τα πτυχία μας – εκτός από χρόνια σκληρής εργασίας – θα βρείτε εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/contact/faq/#3.+%CE%95%CF%86%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%BD+%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF+%26%238220%3B%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1%26%238221%3B+%CE%B7+%CE%AF%CE%B4%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7+%CF%84%CE%B7%CF%82+%CE%91%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82%2C+%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF+%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5+%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B1%2C+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF+%CE%B4%CE%B5%CE%BD+%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9+%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%B5%CE%AF+%CF%89%CF%82+%26%238220%3B%CE%BC%CE%B7+%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82+%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%26%238221%3B+%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC+%CF%89%CF%82+%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1%3B

Βλ. ειδικά ερωτήσεις 5 & 9.
Όμως, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει τα ακαδημαϊκά μας διαπιστευτήρια. Εγώ η ίδια διδάσκω θρησκειολογία ως αναπληρώτρια καθηγήτρια πανεπιστημίου, και κανείς καθηγητής μας δεν έχει κατώτερο πτυχίο από (σχετικό με τη θεματολογία του) μεταπτυχιακό. Αυτό δεν νοείται να αμφισβητηθεί.

Παράθεση
Μαζέματα από αρθρογραφίες του Διαδικτύου, ή περιοδικών, χωρίς προσωπική άποψη και κατανόηση, όπως πλήθος αμόρφωτων σύγχρονων ακαδημαϊκών, ή αρθρογράφων?

Είναι γνωστό ότι ειδικά στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Στόχος μας – και ιδιαίτερα προσωπικός μου στόχος, είναι να αρχίσουμε να αποτελούμε μια λύση στο θέμα αυτό, ακολουθώντας τα διεθνή κριτήρια τα οποία προσεγγίζουν με σεβασμό και ευαισθησία τις θεματολογίες αυτές. Ίσως περισσότερο φως στο θέμα να ρίξει μια πρόσφατη απάντησή μας σε συγγενή προβληματισμό με τον δικό σας:

Παράθεση
5. Τι χαρακτηρίζει μία Ακαδημία?  Μία ακαδημία δεν είναι πανεπηστημιακές σπουδές?  Σε ένα πανεπιστήμιο, δεν υπάρχουν εξετάσεις? Δεν υπάρχουν πτυχία?  Αν μία σχολή ονομάζεται Ακαδημία, αλλά δεν παρέχει ΠΤΥΧΙΑ, δεν είναι μια μαϊμού ακαδημία?

Σας παραπέμπω ξανά στις σελίδες που αναφερόμαστε στην πιστοποίηση και στην ακαδημαϊκή μας ιδιότητα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/accreditation/accreditation/

Παραθέτω: Με την ιδιότητά μας ως ανεξάρτητη εκπαιδευτική πρωτοβουλία, κατά τη διάρκεια των 2 πρώτων ετών λειτουργίας μας θα αιτηθούμε πιστοποίηση από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης και το Συμβούλιο Ανοιχτής και Εξ Αποστάσεως Μάθησης, έτσι ώστε να κατοχυρώσουμε την ιδιότητα του πιστοποιημένου κι ανεξάρτητου εκπαιδευτικού ιδρύματος σύμφωνα με την Βρετανική νομοθεσία στη οποία υπόκειται η Ακαδημία Phoenix Rising. Τα σεμινάρια και τα μαθήματα που παραδίδουμε έχουν σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώνουν τις απαιτήσεις αυτών των φορέων σε ό,τι αφορά την ακαδημαϊκή ποιότητα, την μαθησιακή εμπειρία και την υποστήριξη του διδακτικού προσωπικού.»

Και προσθέτω: Ο λόγος της διετούς χρονοκαθυστέρησης είναι διότι οι προαναφερθέντες φορείς μας υποχρεώνουν να είμαστε τουλάχιστον 2 χρόνια σε λειτουργία ώστε να τους παρουσιάσουμε φάκελο με εργασίες των σπουδαστών μας, ερωτηματολόγια που στέλνουν οι ίδιοι στους σπουδαστές μας, ενώ συνεπάγεται διαδικασία παρακολούθησης κι ελέγχου των τμημάτων (και των πτυχίων, και της νομικής και οικονομικής μας υπόστασης) μας από δικούς τους επιθεωρητές. Ήδη πληρούμε τις προϋποθέσεις πιστοποίησης, αλλά προφανώς είναι αδύνατον να αποκτήσουμε την πιστοποίηση πριν κλείσουμε τα δύο αυτά έτη. Αν επιθυμείτε μπορείτε να διασταυρώσετε την πληροφορία πηγαίνοντας απευθείας στους παραπάνω συνδέσμους. Με την απόκτηση της πιστοποίησης πλέον τα πτυχία που –ναι – χορηγούμε, πλέον θεωρούνται ισάξια μεταλυκειακής εκπαίδευσης, έως και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανάλογα με ποιες και πόσες ενότητες επιλέξει να παρακολουθήσει κάποιος σπουδαστής.

Όσον αφορά τις εξετάσεις σας παραπέμπω στην σελίδα που παρέχει τις πληροφορίες αξιολόγησης. Οι εξετάσεις είναι και γραπτές και προφορικές.

Με όλο το σεβασμό, να επισημάνω ότι αυτές οι πληροφορίες υπήρχαν στην ιστοσελίδα μας και πριν θέσετε τις ερωτήσεις αυτές, και ο χαρακτηρισμός που υπαινίσσεται ο τόνος της ερώτησης, μας αδικεί τουλάχιστον.


Παράθεση
6. Πως θέλουμε να διδάξουμε αρχές Ελληνικής Φιλοσοφίας, όταν η έδρα της Ακαδημίας, είναι στο εξωτερικό, και όταν οι δάσκαλοι και οι διδασκαλίες τους, είναι εισαγόμενες, και όχι αυθεντικά αυτόχθονες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ, διδάσκοντας, 2ND HAND (από δεύτερο χέρι) ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, το πώς δηλαδή, οι βάρβαροι λαοί εξέλαβαν την Ελληνική Φιλοσοφία?

Αν και αντιλαμβάνομαι πολιτικές προεκτάσεις της ερώτησης στις οποίες αδυνατώ και αρνούμαι, ως ακαδημαϊκός, ή ως ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, να απαντήσω, θα επιχειρήσω να καλύψω τα πρακτικά μέρη της ερώτησής σας.

Η έδρα της ακαδημίας είναι στο εξωτερικό, διότι η Ελληνική νομοθεσία περί Παιδείας είναι απαγορευτική για την ύπαρξή μας, και όχι, δεν διαθέτουμε τα 500.000 ευρώ εγγύσης που ορίζει η Ελληνική νομοθεσία. Ούτε διατηρούμε κτηριακό συγκρότημα καθώς δεν επιθυμούμε να περιοριστούμε στη δια ζώσης διδασκαλία, αλλά εξ’αρχής σκοπός μας ήταν να παρέχουμε την πρόσβαση στα τμήματά μας σε οποιονδήποτε επιθυμεί να μάθει.

Δεν κατανοώ, ως ακαδημαϊκός, τι διαφορά έχει η καταγωγή ενός ανθρώπου τη στιγμή που είναι κάτοχος γνώσης για την οποία έχει εργαστεί σκληρά να αποκτήσει. Είναι κάπως ειρωνικό, με βάση αυτή την ερώτηση, το γεγονός ότι: εγώ η ίδια, η ιδρύτρια της Ακαδημίας, είμαι Ελληνίδα. Ναι, έχω ξένο επίθετο. Ναι, είμαι Ελληνοαγγλίδα στην καταγωγή. Εάν αυτό είναι κάτι μεμπτό τότε λυπάμαι, αλλά αυτή αποτελεί πολιτική θέση η οποία – με όλο το σεβασμό - διόλου αρμόζει στην Ροδοσταυρική φιλοσοφία την οποία πρεσβεύετε. Νομίζω ότι μέχρι στιγμής αντιληφθήκατε εάν κατέχω ή όχι την Ελληνική γλώσσα και αν αντιλαμβάνομαι την Ελληνική πραγματικότητα – την οποία επέλεξα να ζήσω και να ζω– και για όποιον διατηρεί αμφιβολίες για το ποιος συνθέτει την παρούσα επιστολή, δεν έχετε παρά να παρευρεθεί σε κάποια από τις εκδηλώσεις μας (πληροφορίες εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/events/all-upcoming-events/) προκειμένου να το διαπιστώσει και από κοντά.


Σελίδες: [1]