Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - rosa_alba

Σελίδες: [1]
1
1. Στα μηνύματά μου, χάριν της συζητήσεώς μας, σας παρέπεμψα τουλάχιστον 7 φορές σε βιβλιογραφία.

Στα δικά σας μηνύματα δεν το κάνατε ούτε μία φορά!

Ποιος λοιπόν είναι ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ;;;;;;

2. Παρά το γεγονός ότι διαφωνώ μαζύ σας, δεν καθύβρισα ούτε εσάς, ούτε τις απόψεις σας. Εσείς καθυβρίζετε απροκάλυπτα την θρησκεία του 97% των Ελλήνων, καθώς και αδελφότητες που διαφωνούν μαζύ σας -- Μαρτινισμό, Κριναετό, Amorc κλπ. ("σατανική σέκτα", "ανώμαλοι", "ψυχοπαθείς", "σχιζοφρενείς" κλπ. καλλωπιστικά...)

Με κάποιες αδελφότητες διαφωνώ κι εγώ κατηγορηματικώς και σε πολλαπλά επίπεδα. Αλλά -- όπως θα έλεγε και ο Βολταίρος -- θα έδινα και την ζωή μου για να έχουν το δικαίωμα να διατυπώνουν τις θέσεις τους.

3. ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΣ είναι εκείνος που έχει υπερβεί την Δυαδικότητα και μπορεί και διακρίνει την Μονάδα δια μέσου των -- πάντοτε φαινομενικών -- αντιθέσεων. Όποιος δεν το έχει επιτύχει δεν δικαιούται να φέρει τον τιμημένο αυτόν τίτλο.

Οπότε, φίλοι μου, σας χαιρετίζω και συνεχίζω τον μυητικό μου περίπλου.

ΕΡΡΩΣΘΕ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!

Rosa Alba

2
Μαρτινισμός / Απ: ΜΑΡΤΙΝΙΣΜΟΣ: Παρουσίαση και κριτική
« στις: Δεκεμβρίου 21, 2008, 22:34:03 »
    Έχω τα τελετουργικά τυπικά των Εκλεκτών Ιερέων. Είναι πράγματι πρακτική Καμπάλα. Στην θεουργία των ΕΛΟΥ ΚΟΕΝ, η ανθρώπινη θέληση δύναται να καταστεί υπεράνω όλων των αγγελικών όντων....

Αγαπητοί φίλοι,

Επειδή προτιμώ πάντοτε τον τεκμηριωμένο λόγο, ιδού απόσπασμα από το "Τυπικό της Γενικής Συμφιλιώσεως του Ανθρώπου της Επιθυμίας με το Πνευματικό του Όν" -- ένα από τα σημαντικότερα πρωτογενή κείμενα των Εκλεκτών Κοέν:
Το πρωτότυπο γαλλικό κείμενο είναι στην Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών (Fonds Z)

--------------------------------------------------------------
Επίκληση του Θεού

Ω Αιώνιε, άρρητε και άγιε Πάτερ του παντός· Συ ο οποίος θεωρείς και εναγκαλίζεσαι τα πάντα· εισάκουσόν την προσευχή του υπηρέτη Σου, γονυπετούς ενώπιόν Σου· επίτρεψόν μου την συγκέντρωση, την θέρμη και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων τα οποία Σου απευθύνω.
Έσο ευμενής, ω…, προς εμέ και προς όλους εκείνους και εκείνες χάριν των οποίων Σε επικαλούμαι (αναφέρονται τα ονόματα), καθώς και προς όλους τους αδελφούς μου στο Τάγμα, προς τους γονείς μου, τους φίλους μου, τους εχθρούς μου· έσο ευμενής προς όλους τους ζώντας και τους τεθνεώτας και προς όλα τα δημιουργήματά Σου.
Εισάκουσόν με, ω…, και επιδαψίλευσόν μου την χάρη να Σε επικαλούμαι αποτελεσματικώς. Εγκαταλείπω τον εαυτό μου στην ιερά φύλαξή Σου· ελέησόν με. Γενηθήτω το Θέλημά Σου.
Αμήν.

Επίκληση των Πατρώνων

(Επίκληση των τριών ονομάτων)
Ω, Πνεύματα απελευθερωμένα από τα δεσμά της ύλης· σεις που απολαμβάνετε πλέον τους καρπούς των αρετών σας, και των οποίων έχω την ευτυχία να φέρω τα ονόματα.
Σας επικαλούμαι δι’ αυτού του Ονόματος το οποίον και σεις επικαλεσθήκατε με τόση εμπιστοσύνη και επιτυχία· ω…· συμβάλλετε στην αιώνια σωτηρία μου δια της μεσολαβήσεώς σας και της προστασίας την οποίαν απολαμβάνετε πλησίον του Πατρός του Ελέους, του Υιού Λυτρωτού και του Πνεύματος Προστάτη.
(Επίκληση των τριών ονομάτων)
Λάβετε υπέρ εμού τις χάριτες, την βοήθεια και την ευμένεια της Θεότητος η οποία σας ανταμείβει σήμερα για τις μάχες τις οποίες δώσατε στον τόπο όπου ευρίσκομαι ακόμη· συνδράμετέ με και βοηθήσατέ με να ζω και να αποθάνω όπως κι εσείς, εν ειρήνη και μέσα στην χαρά της αγιότητος.
Αμήν.
Προσευχηθείτε υπέρ εμού και μαζύ μου, ιδίως κατά την στιγμή αυτή, ούτως ώστε ο Αιώνιος να μου επιδείξει το Έλεός Του.
Αμήν.
Ω (επίκληση των τριών ονομάτων), μεσολαβήσατε υπέρ εμού!
Αμήν.
--------------------------------------------------------------

Τέτοιες είναι οι αυθεντικές τελετουργίες των Εκλεκτών Κοέν.

Rosa Alba

3
Αγαπητοί φίλοι,

Τα μηνύματά σας δίδουν αφορμή για απαντήσεις επί αρκετών συγκεκριμένων σημείων.

Παράθεση
Η ιστορία περί κρυφών αρχαίων χειραγράφων τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως διαφημιστικό κόλπο και ως δόλωμα για την προσέλκυση αφελών πιστών...

Τα Ροδοσταυρικά χειρόγραφα του Κριναετού δεν αποτελούν μύθο. Τα έχω υπ' όψιν μου και αποκαλύπτουν συγκεκριμένες πρακτικές κλείδες που λειτουργούν.
Το αναφέρω αυτό χάριν αληθείας και μόνον, χωρίς να έχω απολύτως καμμία διάθεση να υπερασπιστώ τον Κριναετό...

Παράθεση
Δυστυχώς όμως, η φαντασιοπληξία, και η εύκολη λύση του Σωτήρα, πουλάνε περισσότερο...

Επιτρέψτε μου να πω ότι ο αληθινός μεμυημένος σέβεται όλες ανεξαιρέτως τις θρησκείες, ακόμη και εκείνες που δεν ασπάζεται, και βλέπει σε όλες, τις παραδόσεις, διαφορετικές όψεις της μίας Αληθείας...

Παράθεση
Για αρχή να μείνουμε λίγο στον Μαρτινισμό, ο οποίος είναι χριστιανική αλλοίωση της Καμπαλιστικής πρακτικής τελετουργίας του μαρτινεζισμού, την οποία δίδαξε ο Μαρτινέζ ντε Πασκουαλί, αλλοίωσε και παρουσίασε με χριστιανική οπτική ο μαθητής του Πασκουαλί, Σεντ Μαρτέν και διαστρέβλωσε ο Παπύς - και με την βοήθεια του Σεμελά - ιδρύοντας το Μαρτινιστικό Τάγμα, το οποίο ουσιαστικά απετέλεσε το αποκορύφωμα της κατάντιας του δυτικού εσωτερισμού,

Συγγνώμη, αγαπητέ Ορφέα, αλλά μένω άφωνος με τα παραπάνω λόγια...

α. Ο Μαρτινεζισμός δεν είναι καθόλου Καμπαλιστικός. Έχω στην κατοχή μου σχεδόν όλα τα αρχεία του Τάγματος των Εκλεκτών Κοέν από την Δημοτική βιβλιοθήκη της Λυών και όχι μόνον. Όλες οι αυθεντικές τελετουργίες του Μαρτίνες είναι Χριστιανικές. Τώρα, εάν κάποια Τάγματα Νεο-Κοέν δεν έχουν αυθεντική παρακαταθήκη και αυτοσχεδιάζουν καμπαλιστικώς, δικό τους πρόβλημα. Δεν σημαίνει ότι οι ιστορικώς αυθεντικοί ήταν καμπαλιστές!

β. Έχοντας μελετήσει τόσο την Πραγματεία του Μαρτίνες ντε Πασκουάλλυ όσο και τα περισσότερα έργα του Σαιν Μαρτέν, δεν βλέπω την παραμικρή αλλοίωση από πλευράς του τελευταίου. Σε όλα του τα έργα, ακόμη και στα τελευταία της ζωής του, όπως το Πνεύμα των Πραγμάτων , ο Σαιν Μαρτέν παρουσιάζει, αναπτύσσει και  ερμηνεύει την δοξασία τού Μαρτίνες ντε Πασκουάλλυ.

Η μόνη τους διαφορά είναι ότι ο μεν Πασκουάλλυ τονίζει τον "πόλο" των εξωτερικών τελετουργιών , ενώ ο Σαιν Μαρτέν τονίζει τον "πόλο" των εσωτερικών πραγματώσεων.  Όμως, τα δύο αυτά δεν είναι συμπληρωματικά; Η εσωτερική πραγμάτωση είναι προϋπόθεση για τις τελετουργίες, οι δε τελετουργίες συμβάλλουν στην εσωτερική πραγμάτωση...

γ. Ο Παπύς έγραψε πολλά βιβλία, εκ των οποίων ελάχιστα είναι μαρτινιστικά. Σ' αυτά τα ελάχιστα, λοιπόν, όπως επί παραδείγματι στην Επιστήμη των Αριθμών, που εκδόθηκε μετά τον θάνατό του, δεν βλέπω καμμία διαστρέβλωση. Πείτε μου, παρακαλώ, που την βλέπετε;

Η δε "καινοτομία" του να μεταδίδει την μαρτινιστική μύηση εντός τάγματος και όχι εντελώς ατομικώς, τούτο ήταν ιστορικώς αναγκαίο. Εάν δεν είχε γίνει αυτό, ίσως σήμερα να μην υπήρχε μαρτινισμός.

δ. Ως προς το κατά πόσον ο μαρτινισμός αποτελεί "κατάντια",  θα σας παραπέμψω στα λόγια του Κούνρατ, στο Αμφιθέατρο της Αιωνίας Σοφίας: Λυδία λίθος του παντός είναι η πραγματικότητα. Εάν ο Μαρτινισμός, στα 250 χρόνια της ιστορίας του, δίδει αγαθούς καρπούς, τότε είναι "καλό δένδρο".

Ένα από τα χαρακτηριστικά του μαρτινισμού -- κάτι που τον διακρίνει από άλλες μυητικές παραδόσεις -- είναι η απόλυτη αποκέντρωσή του. Υπάρχουν πολλά, ανεξάρτητα μεταξύ τους, μαρτινιστικά τάγματα. Εάν έστω και λίγα εξ αυτών επιτυγχάνουν τον σκοπό τους ως μυητικές αδελφότητες, τούτο αποδεικνύει ότι ο μαρτινισμός μόνον "κατάντια" δεν είναι.

Παράθεση
ο χορός των διαστρεβλώσεων καλά κρατεί, για να φτάσουμε στο οξύμωρο "χριστιανός Ροδόσταυρος", αλλοίωση που επιτεύχθηκε με την στρατευμένη σκόπιμη παραποίηση των φανατικών οργάνων του ιουδαιοχριστιανικού δογματισμού. Όταν ο Βαλεντίν Αντρέα με την σπείρα του καταχράστηκε το όνομα της τιμημένης Αδελφότητας του Ροδοσταυρισμού, για να υπηρετήσει την σκοπιμότητα της αντίθεσης του Προτεσταντισμού ενάντια στον Πάπα, οι Αληθινοί Ροδόσταροι απηυδισμένοι αναγκάσθηκαν να αποποιηθούν τον μαγαρισμένο τίτλο "Ροδόσταυρος" και να επιλέξουν αναγκαστικά τον τίτλο των Αλχημιστών "Σοφός"...

Συγγνώμη, αλλά εδώ κάνετε ό,τι ακριβώς και ο Κριναετός, τον οποίον κατηγορείτε. Προβάλλετε μία μυθολογία σχετικώς με την προέλευση των Ροδοσταύρων, χωρίς να παρουσιάζετε κανένα τεκμήριο ή στοιχείο. Εάν οι μαρτινιστές που έγραψαν περί Ροδοσταύρων ήσαν προκατειλημμένοι και ήθελαν να προβάλλουν τις απόψεις τους, οι μη μεμυημένοι, όπως π.χ. η πανεπιστημιακή Frances Yates ή ο Κρίστοφερ Μάκιντος κ.α. ήσαν όλοι τους πλανημένοι;;;

Φίλοι μου, επαναλαμβάνω ότι σέβομαι απολύτως τις απόψεις σας. Αλλά αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η συζήτηση δεν οδηγεί πουθενά, την στιγμή που βασίζεται σε προκαταβολικές τοποθετήσεις, για τις οποίες δεν επιδιώκεται τεκμηρίωση. Η ανάπτυξη του οποιουδήποτε σκεπτικού είναι σεβαστή, αλλά από μόνη της δεν αποτελεί τεκμηρίωση. Οπότε, θα αρκεσθώ στην σιωπηρή ανάγνωση των όσων άρθρων-μηνυμάτων με ενδιαφέρουν.

Σας ευχαριστώ για την ανοχή σας,

Rosa Alba

4
Σε κάθε περίπτωση, η πανθεϊστική προσέγγιση του Θείου (Θεός = υλικό σύμπαν), θεωρώ πως πρέπει να επεκταθεί στον ορισμό του πανενθεϊσμού (το υλικό σύμπαν αποτελεί μέρος του Θεού)...

Σ' ευχαριστώ, αγαπητέ Trithemius.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η σχέση Θεού και κόσμου διατυπώνεται ως εξής: Ο Θεός είναι εντός του κόσμου, εκτός του κόσμου και πέραν της εννοίας του κόσμου. Με άλλα λόγια, το συγκεκριμένο δεν είναι δυνατόν να χωρέσει το αφηρημένο. Μπορεί μόνον να το εκφράσει μερικώς. Έτσι, ο κόσμος εκφράζει εν μέρει τα κατηγορήματα του Θεού, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να ταυτισθεί μαζύ Του.

Rosa Alba

5
Φίλες και φίλοι,

Μέχρι τώρα θεωρούσα ότι ο Ροδοσταυρισμός αποτελεί έκφραση της Ιωαννιτικής Παραδόσεως, όπως αυτή εκδηλώνεται μέσω Ταγμάτων όπως οι RCO, οι EASIE-EASIA κ.α., που είναι όλα Τάγματα Χριστιανικής Ιπποσύνης και συνιστούν τους Πολεμιστές του Φωτός.

Είσθε οι μόνοι, απ' όσο γνωρίζω, που συσχετίζετε τον Ροδοσταυρισμό με τον Πανθεϊσμό!

Έχετε στην κατοχή σας πρωτογενή ντοκουμέντα που να αποδεικνύουν αυτόν σας τον ισχυρισμό; Κι αν ναι, τι είδους;

Rosa Alba

6
Αγαπητέ Σέραπι, ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και για την απάντησή σου.

Αντιλαμβάνομαι ότι "επικρατούσα" (εάν όχι "επίσημη") άποψη του forum είναι ο Πανθεϊσμός. Ο.Κ., το σέβομαι...

Rosa Alba

7
Αγαπητέ Suida,

Σ' ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα. Χαίρομαι πού σας βρήκα. Ελπίζω το forum αυτό -- σε αντίθεση με άλλα -- να δέχεται καλά τις διαφωνίες...

... διότι κι άλλοι μιλούν για πνευματική ελευθερία... μέχρι να δουν κάποιον να διαφωνεί...

Εν πάση περιπτώσει, στα περί Ροδοσταυρισμού απλώς είπα την γνώμη μου και τίποτε άλλο!

Εξ άλλου, έχω την επίγνωση ότι όψεις της αληθείας ενυπάρχουν σε όλες τις θρησκείες και σε όλες τις παραδόσεις... Κι αν μελετήσουμε την Θεογονία του Ορφισμού, θα διαπιστώσουμε ότι, τελικά, ο Χριστιανισμός δεν αφίσταται από την αληθινή Αρχαιοελληνική Παράδοση... Ας θυμηθούμε τον Εσταυρωμένο Διόνυσο, τον Διόνυσο Ζαγρέα (τον την Ζωήν αγρεύοντα)...

Rosa Alba


8
Αγαπητή Rose_777,

Τα γραφόμενά σου σχετικώς με την προέλευση του Ροδοσταυρισμού μου προκάλεσαν μεγάλη εντύπωση. Γνωρίζω καλά την εκδοχή του Κριναετού -- για την ακρίβεια, γνωρίζω καλά τα Ροδοσταυρικά Χειρόγραφα που είχε στην διάθεσή του ο Δ. Σεμελάς -- αλλά πάλι, δεν ξέρω την προέλευση αυτών των χειρογράφων...
Οπότε, αναγκαστικώς θα βασίσω την απάντησή μου αφ' ενός σε κοινώς αποδεκτές πηγές, αφ' ετέρου στην σημερινή πραγματικότητα.

1. Το όνομα Kristian Rosenkreutz σημαίνει Χριστιανός Ροδόσταυρος. Το "Kristian" αυτομάτως δηλώνει τον Χριστιανικό χαρακτήρα του Ροδοσταυρισμού. Όσον αφορά δε στο "Ροδόσταυρος", τούτο επιδέχεται πολλές ερμηνείες. Κατά μίαν εξ αυτών, το Ρόδο δεν είναι άλλο από το Εξάγραμμο, το οποίο -- συνδυαζόμενο με τον Σταυρό -- μας δίδει την πλήρη εκδήλωση της Χριστικής Παραδόσεως, δια της Παλαιάς (Ρόδο) και της Καινής (Σταυρός) Διαθήκης. (Πρβλ. το Μαρτινιστικό Έμβλημα).

2. Η Fama, (εκδ. Ιάμβλιχος 1990), ήδη από την πρώτη της σελίδα γράφει: "... ώστε να βαδίσουμε όλο και περισσότερο προς την τέλεια γνώση του υιού Του Ιησού Χριστού..." (σελ.45 της ως άνω εκδ.).

Στην χάλκινη πλάκα του Βωμού της κρύπτης του Κρίστιαν Ροζενκρώυτς ήταν γραμμένη η φράση: "Ιησούς, το Πάν για μένα". (σελ. 61 της ως άνω εκδ.).

Η δε γνωστή ρήση: "Εκ τού Θεού γεννώμεθα, εν Ονόματι Χριστού αποθνήσκουμε, δια του Αγίου Πνεύματος αναγεννώμεθα" επιβεβαιώνει για άλλη μία φορά τον Χριστιανικό χαρακτήρα του Ροδοσταυρισμού.

3. Ο Stanislas de Guaita στο Essais des Sciences Maudites, (Paris 1890, τ. 1ος, σελ. 154), λέγει:

"Ομοίως υποδιαιρούμενος σε τρεις βαθμούς, ο Ροδοσταυρισμός έρχεται να εμβολιασθεί επάνω στον Μαρτινισμό. Διότι, προκειμένου να διεκδικήσει κάποιος τον πρώτο Ροδοσταυρικό βαθμό, θα πρέπει απαραιτήτως να έχει ήδη λάβει τον τρίτο Μαρτινιστικό βαθμό (S*I*). Πρόκειται για την τυπική προϋπόθεση εισδοχής".

Εάν, λοιπόν, ο Μαρτινισμός είναι Χριστιανική Ιπποσύνη, βάσει των λεγομένων όχι μόνον του Papus*, αλλά και όλων των έργων του Louis Claude de Saint Martin, συνεπάγεται ότι ο Ροδοσταυρισμός, ως επομένη βαθμίδα, έρχεται ως επιστέγασμα, σαν κατάληξη μίας πορείας Χριστιανικού χαρακτήρα.

* "Martinisme, Martinesisme, Willermosisme et Franc-Maconnerie", Paris 1899, σελ. 10

4. Στην πράξη, με εξαίρεση το AMORC και τα σχετικά με αυτό Τάγματα, συναντούμε τον Ροδοσταυρισμό έπειτα από τον Μαρτινισμό, σαν εσωτερικό κύκλο αυτού. Γνωρίζω τουλάχιστον πέντε διαφορετικά Μαρτινιστικά Τάγματα, ανεξάρτητα και άσχετα μεταξύ τους, που έχουν στους κόλπους τους Ροδοσταυρικό Περιστύλιο. Θα μου επιτρέψετε να μην τα αναφέρω, αφ' ενός επειδή δεν μπορώ να το αποδείξω χωρίς να δημοσιοποιήσω πράγματα που δεν θα έπρεπε..., και αφ' ετέρου για να μη θεωρηθεί ότι επιδιώκω να κάνω διαφήμηση...

Ο Παπύς στο "Martinisme, Martinesisme, Willermosisme et Franc-Maconnerie", Paris 1899, σελ. 3, σε κεφάλαιο με επικεφαλίδα "Οι Χριστιανοί Πεφωτισμένοι - Οι Ροδόσταυροι", ομιλεί για την Ροδοσταυρική μύηση, η οποία, δια του Lagreze και του Ambelain, επεβίωσε μέχρι τις μέρες μας.

Αυτή η μύηση, η οποία σήμερα φέρει το εξωτερικό όνομα Ροδόσταυροι της Ανατολής, (και η οποία καμμία σχέση δεν φαίνεται να έχει με τους "Ροδοσταύρους Αδελφούς της Ανατολής" του Δ. Σεμελά), συναντάται στους κόλπους αρκετών Μαρτινιστικών Ταγμάτων (ασχέτων μεταξύ τους, όπως προανέφερα) ως κλειστό, εσωτερικό Ροδοσταυρικό περιστύλιο. Οι εργασίες τους και ο όλος τελετουργικός τους διάκοσμος είναι ακραιφνώς Χριστιανικά, κύριο δε αντικείμενό τους  είναι η θεραπεία.*

* Bλέπε σχετικώς:
- R. Ambelain, Sacramentaire du Rose Croix, editions Bussiere, 1963.
- Luca Pierini, Il sacramentario segreto della suprema magia Rosa + croce, ed. Rebis.
- του ιδίου, Preghiere, esorcismi e benedizioni rituali di alta magia Rosa + croce, ed. Rebis.
- F.R+C, Ανθολόγιο Θεουργικών Πράξεων των Ροδοσταύρων της Ανατολής, Αθήνα 2008.


Ας θυμηθούμε και πάλι την Fama: "κανείς δεν θα ασκεί τίποτε άλλο εκτός από την θεραπεία των ασθενών και αυτή χωρίς φράγματα" (σελ.55-56 της ως άνω εκδ.).

Φιλικότατα,

Rosa Alba

Σελίδες: [1]