Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Isis

Σελίδες: [1]
1
ΡΕΙΚΙ / Απ: Ρέικι - Μέθοδος Θεραπευτικής ή Απάτη?
« στις: Απριλίου 02, 2010, 19:13:04 »
Καλησπέρα σας! Σας ευχαριστώ για αυτά που γράψατε.

Σε ευχαριστώ Σεράπις για το καλωσόρισμα σου. Οι επιστημονικές έννοιες που χρησιμοποιήσατε με βοήθησαν να καταλάβω καλύτερα την επίδραση που έχουν μεταξύ τους οι ενέργειες και ήταν ένα παράδειγμα πως ο αυτός που αναζητά την αλήθεια και ερευνά τον αποκρυφισμό είναι έρμαιο της φαντασίας και του καθενός αν δεν γνωρίζει τις φυσικές επιστήμες ώστε να φιλτράρει από τη λογική του αυτά που ερευνά.

Προς το παρών δε θα ρωτήσω περισσότερα, καθώς θα λάβω όλες τις μυήσεις δωρεάν από κάποια φίλη. Περιμένω λοιπόν να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα εφόσων καταλάβω τη λεπτομερή λειτουργία του..

2
Η Στοά.΄. της Τέχνης / Μυθωδία
« στις: Απριλίου 01, 2010, 20:10:38 »
http://www.youtube.com/watch?v=L_Tg0PaWaNM

Τελειο κομματι απο αποψη μουσικης συνθεσης..αναρωτιεμαι καιρο πιο ειναι το νοημα αυτης της κινησης και που ονομαζουν ολους τους πυραυλους με ελληνικα ονοματα..προκειται απλα για εμπορικους λογους?
Θα ηθελα να ακουσω την αποψη ολων.

3
ΡΕΙΚΙ / Απ: Ρέικι - Μέθοδος Θεραπευτικής ή Απάτη?
« στις: Απριλίου 01, 2010, 19:44:49 »
Καλημέρα σε όλους, μπορώ να τεκμηριώσω πως λειτουργούν αυτές οι ενέργειες, όπως αναφέρει ο κανένας,  ηλεκτρομαγνητικά, στον εγκέφαλο και τις νευρικές συνάψεις, και την ανταλαγή σημάτων μέσω των ορμονών, τι συμβαίνει σε διάφορες περιοχές των ημισφαιρίων και των κέντρων, και κατα προέκταση στο νευρικό σύστημα, σε εσωγενής παράγοντες και όχι αηδίες αοριστολογίες περί σύμπαντος, και λαγών με πετραχείλια, αλλά δεν θα το κάνω για το λόγο ότι θα τα χρησιμοποιήσουν ως γνώσεις τους, θα τα διαστρεβλώσουν, για να βγάλουν χρήμα. (ΔΙΑΚΡΙΣΗ)

Φιλε Σεραπις θα με ενδιεφερε πολυ να ακουσω την αποψη σου για τη λειτουργια των ενεργειων, καθως η πλειοψηφια πιστευει πως ειναι κοσμικη ενεργεια.
Αν πιστευεις πως καποιος θα εκμεταλευτει αυτες τις πληροφοριες μπορεις αν θελεις να μου στειλεις προσωπικο μηνυμα.

Γνωριζει καποιος απο που προερχετε αυτη η <<τεχνικη>>? Εχω ακουσει διαφορα απο την Λεμουρια, την Αρχαια Ελλαδα μεχρι και την Ιαπωνια ;D

4
Ερμητική / Απ: Το Ερμητικό Κυμβάλειον
« στις: Απριλίου 01, 2010, 19:39:07 »
     Παρότι αποδόθηκαν σε ένα μυθολογικό πρόσωπο, τον Ερμή τον τρισμέγιστο, για τον οποίο η εξαπτόμενη φαντασία τον τοποθετεί έως και 9.000 χρόνια πριν την κοινή χρονολόγηση και για πολλούς άλλους μυθοπλάστες [/i]

Θα με ενδιεφερε να μαθω γιατι ο Ερμης ο Τρισμεγιστος ειναι μυθολογικο προσωπο, καθως σε αυτον εχουν αποδωθει πολλα σπουδαια και πολυτιμα κειμενα.

5
Εσωτερισμός / Απ: 7 Νομοι του Συμπαντος
« στις: Απριλίου 01, 2010, 19:18:44 »
Δε το ειχα προσεξει Ορφεα, σε ευχαριστω που το αναφερες.

6
Χωρις να εχω σχηματισει προσωπικη αποψη για τη δομηση του κοσμου, το μονο που συμφωνω με το κειμενο ειναι πως δεν υπαρχει τιποτα μεταφυσικο. Ολα ειναι φυσικα στο συμπαν και εξηγουνται με τους νομους που ο ανθρωπος δεν εχει ανακαλυψει ακομα. Ολα ειναι ανωτερη τεχνολογια..και για οτι δεν μπορουμε να δουμε ειναι γιατι αλλαζουν οι δονησεις και η πυκνοτητα της υλης.
Παντως χωρις πλακα αυτα περι ουφολογιας περνουν μεγαλη διασταση π.χ. Ουραντεια. Συμπεριλαμβανουν και τους Ολυμπιους θεους σε αλλες θεωριες ;D

7
Καταπληκτικο κειμενο..

8
Εσωτερισμός / 7 Νομοι του Συμπαντος
« στις: Μαρτίου 31, 2010, 20:07:51 »
Δεν είμαι σίγουρη το τι σχέση έχει αυτό το κείμενο με τον Τεκτονισμό, πάντως οι αρχές οι οποίες καταλαβαίνω συμφωνούν απόλυτα με όσα έχω μελετήσει όλον αυτόν τον καιρό.

Οι αρχές της Αλήθειας είναι επτά: εκείνος που το καταλαβαίνει αυτό τέλεια,

κατέχει το μαγικό κλειδί, που με αυτό οι Πύλες του ναού θα ανοίξουν».

1.  «Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό». (Πρώτη Αρχή)

2.  «Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω».(Δεύτερη Αρχή)

3.  «Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται». (Τρίτη Αρχή)

4.   «Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)

5.   «Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές.

Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)

6.    «Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».(Έκτη αρχή)

7.    «Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)

Μέχρι χθες οι μεγαλύτεροι φιλολογικοί κριτικοί αρνούνταν την αυθεντικότητα των Ερμητικών κειμένων.

Αν και υπήρχαν μαρτυρίες φιλοσοφικών αυθεντιών συγκεκριμένα του Ιάμβλιχου που ανέφερε ότι ο Πυθαγόρας και ο Πλάτων κατά την επίσκεψή τους στην Αίγυπτο «διάβασαν» τις στήλες του Ερμή με την βοήθεια των ιερέων, τα κείμενα αυτά δεν γινόταν πιστευτά μέχρι που ανακαλύφθηκαν αποσπάσματα πάνω σε αιγυπτιακά μνημεία και τάφους των πρώτων δυναστειών.

Ο Ποίμανδρος που υπάρχει σήμερα είναι η σύνοψη ενός των βιβλίων του Θώτ ή Ερμή Τρισμέγιστου, από ένα πλατωνιστή της Αλεξάνδρειας. Τον 3ο μ.χ αιώνα ένας Ιουδαίος καβαλιστής αναμόρφωσε το κείμενο και ονομάστηκε η Γένεση του Ενώχ. Ένα βιβλίο που εξαφανίστηκε το προηγούμενο αιώνα. Ο Κλήμης της Αλεξάνδρειας ένας από τους πατέρες της εκκλησίας αναφέρει ότι τα σαράντα δύο ιερά βιβλία της Αιγύπτου αποτελούσαν μέρος των βιβλίων του Ερμή. Ο Νεοπλατωνικός Ιάμβλιχος στηρίζεται στην αυθεντία του αιγυπτίου ιερέα Αβαμμών και αποδίδει χίλια διακόσια βιβλία στον Ερμή τον Τρισμέγιστο. Ο Διογένης ο Λαέρτιος αποδίδει μια ηλικία 48.863 χρόνων πρίν από την εποχή του Μέγα Αλεξάνδρου στα βιβλία του Ερμή και των ιερών αρχείων των Αιγυπτίων.

Η ιστορία του Θώτ ή Ερμή του Τρισμέγιστου χάνεται πίσω στον χρόνο και στον πολιτισμό της μυθικής κόκκινης Αιγύπτου. Πολιτισμός που έφτασε στο απόγειο του πρίν από τον τελευταίο καταποντισμό της Ατλαντίδας. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος ήταν εκείνος που δίδαξε στους ανθρώπους όλα όσα γνωρίζουν και ήταν ο ιδρυτής των μυστηρίων. Οι πρώτοι μαθητές του Ερμητισμού υιοθέτησαν τα ονόματα των δασκάλων τους και αυτή η συνήθεια πέρασε από γενιά σε γενιά μυημένων μέχρι την ιστορική εποχή.

Ο Ερμής ήταν το έμβλημα του Λόγου που δημιουργεί και ερμηνεύει τα πάντα. Τα βιβλία του Ερμή ήταν μια σύνθεση ενός πανάρχαιου δόγματος κάτω από την εξωτερική αιγυπτιακή μορφή. Η παράδοση αυτή είναι η αρχαιότερη παράδοση που έχουμε στην Δύση.

Ο πραγματικός σπουδαστής όμως δεν πρέπει να ξεγελιέται από την φρασεολογία αυτών των μεταφράσεων και να πιστέψει ότι οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι και οι αρχαίοι Έλληνες μιλούσαν και αναφέρονταν επιπόλαια, σε κάθε στιγμή των συζητήσεων τους στο Υπέρτατο Όν, όπως συμβαίνει σε κάθε σελίδα αυτών των μεταφράσεων. Κανένα

Ερμητικό έργο γραμμένο από Αιγυπτίους δεν θα μιλούσε για τον ένα συμπαντικό θεό των μονοθεϊστικών συστημάτων. Για τους Αιγυπτίους ο κάθε θεός ήταν ο «ένας ζών και μοναδικός θεός». Ο μονοθεϊσμός τους ήταν καθαρά γεωγραφικός. Ο Αιγύπτιος της Μέμφιδος διακήρυσσε την μοναδικότητα του Φθά και ο αιγύπτιος της Θήβας την μοναδικότητα του Άμμωνα. Ο ένας θεός δεν είναι παρά ο θεός της πόλης και δεν αποκλείει την ύπαρξη ενός θεού της γειτονικής πόλης. Οι αιγύπτιοι δεν μιλούσαν για τον ένα θεό που είναι αδιάγνωστος αλλά για τους μοναδικούς θεούς τους. Βάση αυτού του χαρακτηριστικού κρίνεται η αυθεντικότητα των Ερμητικών κειμένων. Η πρώτη όμως πανάρχαια τριάδα των αιγυπτιακών θεών που χάνεται στα βάθη του χρόνου ήταν Όσιρις - Ίσις - Θώτ.

Το Κηρύκειο ήταν ένα χαρακτηριστικό σύμβολο του Ερμητισμού που πάνω του οι μυημένοι μπορούσαν να αναγνωρίσουν τους επτά νόμους του σύμπαντος. Αυτοί οι επτά νόμοι συσχετίζονταν με τα επτά κλειδιά ερμηνείας, τα οποία χρησιμοποιούνταν για κάθε σύμβολο, Μύθο ή αλληγορία. Το αστρολογικό, θρησκευτικό, ιστορικό, μαθηματικό, γεωμετρικό, ψυχολογικό, γλωσσολογικό και τέλος φυσιολογικό. Επίσης σχετίζονται με τους επτά φορείς της συνείδησης ενός ανθρώπου που τόσο συχνά βλέπουμε με τα δικά τους σύμβολα στις αιγυπτιακές αναπαραστάσεις.

Λέγεται ότι στον τάφο του Ερμή του Τρισμέγιστου βρέθηκε ένας σμαραγδένιος πίνακας. Σε αυτόν εκτός από το κείμενο υπήρχαν χαραγμένα δύο χέρια. Το ανυψωμένο δεξί χέρι αναφερόταν με την λέξη «Λύσε» και το αριστερό που έδειχνε κάτω με την λέξη «Συμπύκνωσε». Δεν είναι τυχαίο που οι ρίζες της αλχημείας βρίσκονται στην αρχαία Αίγυπτο. Ο Θώτ κάτω από την μορφή της ίβις δίδασκε τους νόμους της φύσης και την αντιστοιχία αυτών των νόμων στον μικρόκοσμο. Με την μορφή της ίβιδας, ένα πουλί ιερό για τους αρχαίους αιγυπτίους, βλέπουμε να αναπαριστάνεται αυτή η θεότητα στην Αίγυπτο. Υπήρχαν δύο είδη Ίβιδας μια μαύρη και μια μαύρη και άσπρη. Η πρώτη εξολόθρευε τα φτερωτά φίδια που ερχόταν κάθε άνοιξη από την Αραβία. Η άλλη ήταν αφιερωμένη στην σελήνη γιατί ο πλανήτης είναι φωτεινός από την μια πλευρά και σκοτεινός από την άλλη. Το πουλί αυτό προκαλεί μεγάλη καταστροφή στα αυγά του κροκοδείλου που γεμίζουν τον Νείλο και λέγεται ότι το κάνει κάτω από το φώς του φεγγαριού και έτσι βοηθιέται από την Ίσιδα σαν σελήνη. Ο Θώτ σαν γραμματέας της Ίσιδος και του Όσιρι ήταν ο κύριος του Χρόνου και ο ρυθμιστής των ατομικών πεπρωμένων. 

Σελίδες: [1]