Αγαπητή Ελένη,
μπορείς να εκφράζεις τις απόψεις σου, ιδεολογικά, αλλά δεν έχεις δικαίωμα να γίνεσαι επιθετική και προσβλητική, κατά των μελών αυτού του φόρουμ, διότι παραβιάζεις τον κανονισμό...
Λυπάμαι για τα αρνητικά συναισθήματα που τρέφεις απέναντί μου, αλλά γνωρίζεις πως να ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙΣ από αυτά, επικαλώντας τον Θεό της Καρδιάς σου...
Καλησπέρα σε όλους.
Μαρίνα , εγώ είμαι αυτή που σε πρόσβαλα και έχω αρνητισμό η κάποιος άλλος που χρησιμοποιεί αυτές εδώ τις φράσεις ?
<<Μία απλή προσευχή, είτε του Ρεικατζή, είτε του κάθε παπά, που του δίνεις για 5 λεπτά ένα εικοσάευρο... δεν λύνεται το πρόβλημα... γίνεται χειρότερο... διότι ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...
Οι Ρεϊκατζήδες είναι Παράνομοι, μια και το παίζουν γιατροί, χωρίς να έχουν σπουδάσει παθολογία.>>
Επίσης, έχεις η δεν έχεις πει κατά καιρούς ότι έχεις πέσει θύμα εξαπάτησης από τρία διαφορετικά συστήματα [Amorc, τεκτονισμός και Ρείκι]?
Δεν είμαι καθόλου αρνητική και σας διαβάζω αρκετά συχνά. Θαυμάζω το σθένος που έχεις να προσπαθείς για την προώθηση των ιδεών σου αλλά δεν συμφωνώ με την μέθοδο που επέλεξες και που είναι ο πόλεμος και η προπαγάνδα.
Όπως εσύ έχεις δημιουργήσει μια αδελφότητα που έχει στόχο την πνευματική της εξέλιξη , έτσι και οι άλλοι άνθρωποι έχουν το ίδιο δικαίωμα και αυτό είναι σεβαστό.
Ανέπτυξε και διέδωσε την amra , χωρίς να χρειάζεται να θιγούν οι άλλοι που είναι εκτός.
Θα ήθελα να πω μερικά πράγματα όπως τα αισθάνομαι περί εσωτερισμού και απατής γενικά μια και πιστεύω ότι εκεί είναι το μεγαλύτερο ζήτημα και ύστερα μπαίνουμε και στα κανάλια της ενέργειας.
Ο εσωτερισμός είναι κατά την γνώμη μου μια ολόκληρη επιστήμη αφού περιλαμβάνει τμήματα από όλες τις επιστήμες μαζί. Για να μπορέσουμε να συνδυάσουμε, και να έχουμε μια στοιχειώσει άποψη από θεωρητικής πλευράς πάντα , χρειάζεται να γνωρίσουμε λίγο [όσο μπορούμε] από φιλοσοφία, θρησκειολογία, ψυχολογία, κοινωνιολογία, ιστορία , φυσική , χημεία , ιατρική κλπ].
Το δεύτερο σκέλος είναι οι πιο κλειστές, ας πούμε, γνώσεις που είναι οι τεχνικές και η σχέση μας με το σύμπαν .
Από εκεί και πέρα όλα αυτά θα πρέπει να τα φέρουμε σε πρακτική εφαρμογή στην καθημερινότητα , αλλιώς δεν έχουν αξία παρά μόνο ακαδημαϊκή. Όταν λέω πρακτική εφαρμογή δεν εννοώ την μαγεία αλλά το παράδειγμα μας, σαν άνθρωποι ολόκληροι και σταθεροί.
Αυτά τα δυο τελευταία που αν επιτευχθούν είναι η εσωτερική επανάσταση , θα αλλάξουν τον κόσμο μας και όχι μια εξωτερική τέτοια που το μόνο που κάνει είναι να επεκτείνει τον αρνητισμό και την βία είτε σε υλικό, είτε σε συναισθηματικό επίπεδο.
Τόσους αιώνες τι έκαναν όλοι αυτοί οι μύστες που τελικά να είχε αποτέλεσμα ενωτικό και όχι διχασμό? Είδαμε, πολέμους που μια τους οδηγούσε ο Δίας και μια η Αθηνά …είδαμε άλλους που τους ευλόγησε η Παναγία….είδαμε σταυροφορίες και ιερά εξέταση που έκαιγαν τους αντιφρονούντες…είδαμε μουσουλμάνους να αυτοκτονούν οικειοθελώς για να σκοτώσουν άλλους ανθρώπους εν ονόματι του Αλλάχ…ανθρωποθυσίες προς τέρψιν των θεών του σκότους κλπ…
Όλα δοκιμασμένα είναι πια και όλα απέτυχαν να διδάξουν την αγάπη. Γιατί?
Επιβάλλεται η αγάπη με την βία? Δεν νομίζω…
Τα διάφορα συστήματα, που από ότι έχω δει …..τα περισσότερα είναι εδώ μέσα αναρτημένα , όπως και σε αλλά φόρουμς αυτού του τύπου…. ξεκίνησαν θεωρητικά για να διδάξουν την αλήθεια , την ειρήνη, τον αλτρουισμό, την αγάπη κλπ..
Όμως αν όσοι είμαστε σε ένα από αυτά , βλέπουμε όλους τους άλλους σαν αντίπαλους και σαν απολωλότα πρόβατα προς σφαγην ..αν η συμμετοχή μας σε αυτά αντί να προάγει την αδελφοσύνη, προβάλει την έπαρση , την υποθετική ανωτερότητα και τον διαχωρισμό , πιστεύεις ότι εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίον έγιναν?
Το ερωτήματα εδώ είναι πολλά με κυρίαρχα τα δυο εξής
Είναι εν τέλει οι άνθρωποι που συμμετέχουν εκεί , κάτι το διαφορετικό και πιο συνειδητοποιημένο ?
Η εξέλιξη μπορεί να γίνει ομαδικά και αν ναι για πόσους ?
Προσωπικά μετά από αρκετά σκαμπανεβάσματα , κατελληξα ότι και οι άλλοι είναι απλώς άνθρωποι σαν όλους και ότι ο καθένας βρίσκεται εκεί για τους δικούς του διαφορετικούς λόγους. Κατά καιρούς συναντώ και μερικούς που έχουμε τους ιδίους λόγους.
Επίσης η εξέλιξη είναι μοναχική και μοναδική. Προχωράμε ένας , ένας με την τριβή μεταξύ μας και ότι καταφέρει ο καθένας είναι δικό του. Η ταχύτητα είναι υποκειμενική . Με αυτά σαν κριτήριο , σταματάμε να απογοητευόμαστε όποτε κάτι δεν μας αρέσει……αποχωρούμε ήσυχα από όπου δεν μας κάνει,.σκεφτομενοι ότι σε άλλους μπορεί κάτι να προσφέρει.
H έννοια της απάτης τώρα έχει και αυτή δύο σκέλη. Το ένα είναι η μη εκπλήρωση των αναμενόμενων αποτελεσμάτων και το άλλο είναι το καθαρά πρακτικό που σχετίζεται με το οικονομικό ζήτημα.
Συμφωνώ όπως και όλοι υποθέτω ότι και στον εσωτερισμό όπως και σε όλη μας την ζωή καθημερινά γίνεται μια συνεχόμενη απάτη..και στα δύο επίπεδα.
Στο πρώτο δεν μπορούμε να αντιτάξουμε συγκεκριμένα επιχειρήματα διότι όλα είναι υποκειμενικά και αόρατα.
Εσύ για παράδειγμα δεν βρήκες στους χώρους που βρισκόσουν αυτό που περίμενες …εγώ στους ίδιους, έχω βρει πάρα πολλά . Και μια και οι χώροι δίνουν τα ίδια σε όλους όσους είναι μέσα , προφανώς ανάγεται στον μέλος και στις προσδοκίες του ., το είδος του αποτελέσματος. Είναι ακριβώς το ίδιο που γίνεται με την μουσική, τα τοπία , την γευση ,και όλα όσα είναι προϊόντα αισθήσεων και συναισθημάτων. Ανάλογα των καταβολών μας , της συνειδητότητας μας και των απαιτήσεων μας , μας ικανοποιεί η όχι κάτι η κάποιος και βέβαια όλα αυτά διαφοροποιούνται όσο προχωράμε.
Στο δεύτερο σκέλος τώρα που είναι και το πιο φλέγον μάλλον, …..φυσικά και υπάρχουν απατεώνες , όπως παντού. Όλη μας η ζωή κινείται μέσα στην απάτη…..απο τον χυμό που θα τον πληρώσεις 4 ευρώ όταν τόσο στοιχίσουν 4 κιλά πορτοκάλια ….απο τις ΔΕΚΟ ….και την εφορία, τους ημιυπαιθριους έως τον έρωτα την φιλία και αυτή την ταλαίπωρη αλήθεια που όλοι την ψάχνουμε.
Όμως κάνεις δεν έμεινε χωρίς τηλέφωνο και ρεύμα και όλοι διασκεδάζουμε κατά καιρούς και πληρώνουμε σε χρημα η σε είδος .
Που εξαπατήθηκες εσύ στο τάγμα ? Οι άνθρωποι είπαν ότι εμείς κύριοι για να σας στείλουμε τις μονογραφίες θέλουμε το χ πόσον. Αν τις θέλετε το δίνετε, αν δεν τις θέλετε δεν το δίνετε. Αν εσύ δεν ήθελες ας μην το έδινες. Εδώ δεν έχουμε απάτη .
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Το ίδιο συμβαίνει και με το ρείκι όσον αφόρα το οικονομικό . Ο καθένας ζητά ότι θέλει για να δώσει [ εδώ είναι το ζήτημα] τους τίτλους και την ώρα του . Αυτά πληρώνεις και όχι την ενέργεια . Όποτε όπως καταλαβαίνουμε δεν υπάρχει τυπικό αδίκημα . Και εδώ η ευθύνη είναι δική μας για το αν θα πάμε και που και κυρίως γιατί…….Διότι για να διακρίνουμε την αλήθεια μας , θα πρέπει να ξέρουμε πρώτα τι ακριβώς θέλουμε.
Δεν έχεις άδικο σχετικά με την ασύστολη οικονομική απαίτηση που υπάρχει αλλά δεν μπορείς να καταδικάζεις ούτε τον Ούζούι
, ούτε τις μεθόδους του , ούτε όλους όσους τις ακολουθούν επειδή ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν κάποιοι ακατάλληλοι .
Το ίδιο ισχύει με τον ροδασταυρισμό, τον τεκτονισμό κλπ. Παντού, όπου η διδασκαλία εμπλέκεται με ομάδες, έχει και ρόδα και αγκάθια.
Κάτι που δεν έχει συζητηθεί πουθενά ευρέως είναι το γιατί εισέρχεται κάνεις σε ένα τέτοιο χώρο …τι περιμένει….και γιατί δεν μελετάει και δεν πειραματίζεται μόνος του αφού όλα είναι σε βιβλία κλπ