Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Έα

Σελίδες: [1]
1
Εσωτερισμός / Απ: Σύμβολα Εσωτερισμού....
« στις: Νοεμβρίου 22, 2009, 18:22:01 »


Η Δημιουργία και η Καταστροφή, Φως και Σκότος,  Θετικό και Αρνητικό, αποτελούν τις δύο όψεις της ΜΙΑΣ Πραγματικότητας.
Οι όποιες ηθικές σημασίες αποδίδονται, είναι εξαιτίας του αναπόφευκτου ανθρώπινου περιορισμού.
Η Καταστροφική όψη είναι απολύτως αναγκαία στη Φύση. Μόνο εξωτερικά συνιστά "αποσύνθεση" και "αφανισμό".
Στην πραγματικότητα (και εφόσον πραγματοποιείται στον κατάλληλο χρόνο) οδηγεί την Συνείδηση και τους Κόσμους σε ολοένα μεγαλύτερη Σύνθεση και ΖΩΗ...

Το ΜΑΥΡΟ στην Κοσμογονία  είναι ό,τι παραμένει εν κρυπτώ,
το οποίο,
είτε θα εκδηλωθεί σ' έναν μελλοντικό χρόνο,
είτε έχει διανύσει έναν κύκλο εκδήλωσης και έχει πλέον επιστρέψει ή περάσει Υ π έ ρ λ α μ π ρ α  και δοξασμένα σε μία φάση προσωρινής ανάπαυσης,
είτε ουδέποτε θα εκδηλωθεί, καθώς αφορά το ΑΠΟΛΥΤΟ, την Αναίτιος ΑΙΤΙΑ των Πάντων.

Ό,τι Μαύρο /σκοτεινό, καθώς εμφανίζεται γίνεται Φωτεινό.
Τα Μαύρα Πτηνά τα σχετιζόμενα με την Π ρ ω τ α ρ χ ι κ ή  ΣΟΦΙΑ, κατά την εμφάνισή τους γίνονται Λευκά Πτηνά  -εκδηλωμένη Σοφία (?).

Για να επανακατευθυνθούν πάλι προς το ανοδικό τόξο της εξέλιξης, εμπλεκόμενα και περιβεβλημένα με την ερπετική Σοφία των όφεις /ναγκά... 


Από μία άλλη οπτική:
"ο κορμός του Ασβαττχα (του δένδρου της Ζωής και του Όντος , η ΡΑΒΔΟΣ του κηρυκείου) αναπτύσσεται και κατέρχεται σε κάθε Αρχή (κάθε νέο μανβαντάρα) από τα δυο σκοτεινά φτερά του Κύκνου (ΧΑΝΣΑ) Της Ζωής. Τα δύο Φίδια, το πάντα ζωντανό και η πλάνη του, των οποίων τα δύο κεφάλια προβάλλουν από το κεφάλι ανάμεσα στα φτερά, κατέρχονται κατά μήκος του κορμού και συνενώνονται σε στενό αγκάλιασμα."
 Μ.Δ. Ι 549




2
Eρωτήματα και τοποθετήσεις μέσω email / Απ: AMORC
« στις: Δεκεμβρίου 10, 2007, 21:39:04 »


Είπα...
Ας επαναλάβω:

Rose_777 καταλαβαίνω πολύ καλά την απογοήτευσή σου και τον θυμό σου για το AMORC.
 
Όμως ας μην υποτιμούμε τόσο την αντιληπτική ικανότητα και το ήθος των αδελφών που παραμένουν εκεί.
Είμαι σίγουρη  πώς πολλοί εξ αυτών έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα, και υποθέτω πώς ή δεν αντιλαμβάνονται τα προβληματικά στοιχεία του τάγματος ή τα θεωρούν επουσιώδη ή τα παραβλέπουν ή ακόμη μπορεί και να μην τα θεωρούν καν προβληματικά.

Οι επιλογές του καθενός δεν είναι τυχαίες, και ασφαλώς δεν μπορεί παρά να είναι σεβαστές.
 
Δεν γνωρίζω πώς λειτουργεί το Amorc, επομένως δεν έχω άποψη ειδικά για αυτό το τάγμα. Υπάρχει ωστόσο ένα (πολλαπλό) ερώτημα καίριο, που αφορά κάθε εσωτερική σχολή / τάγμα που έχει γεννηθεί  και δραστηριοποιηθεί στις εντελώς διαφορετικές συνθήκες του πρόσφατου  παρελθόντος:
 
κατά πόσο αυτά τα σχήματα είναι κατάλληλοι φορείς της Γνώσης Σήμερα; Είναι Ζωντανές οι Διδασκαλίες τους ή απλά μεταφέρουν λέξεις με ενέργειες της εποχής που τα εκδήλωσε;
Κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί η μεθοδολογία τους και οι τεχνικές τους στους Σημερινούς Μυημένους
ή ακόμα και Ζηλωτές; 
 
Προσωπικά προσβλέπω σε ΝΕΑ σχήματα στο Μέλλον, που όμως δεν θα κουβαλούν τις τακτικές του  παρελθόντος, παρά μόνο ως Αρχαία Γνώση. Σχήματα που θα είναι μέσα στον Κόσμο (αν και "όχι του Κόσμου", όπως έχει πει ο Μεγάλος Κύριος).
 Σχήματα που θα απαρτίζονται από ενεργούς πολίτες, οι οποίοι θα επιδιώκουν να εκφράσουν το Θείο σε κάθε τομέα δραστηριότητας, και όχι μόνο μεταξύ "αδελφών". Σχήματα που θα γνωρίζουν να σέβονται ΚΑΙ την Ύλη, όπως και το Πνεύμα, και που θα ξέρουν πώς το ένα χωρίς το άλλο δεν μπορεί να έχει Ύπαρξη σε κανένα πεδίο.
 
τα σέβη μου

------------------

Η ύλη και συνεπώς  η Θήλυς Αρχή, έχει απαξιωθεί κατά κόρον από Μονοθεϊστικές θρησκείες, τάγματα και εσωτερικές διδασκαλίες (και ας δηλώνουν με στόμφο το αντίθετο...).

Όταν αναφέρω ότι Ύλη και Πνεύμα δεν μπορούν να έχουν χωριστή Ύπαρξη σε κανένα πεδίο, είναι αντιληπτό υποθέτω ότι δεν αναφέρομαι στην ύλη ως μία συγκέντρωση μορίων, δεν αναφέρομαι στις πυκνές μορφές.
Οι υπέροχοι αστροφυσικοί και κβαντικοί γνωρίζουν καλύτερα από τους "εσωτεριστές", την δυσκολία ορισμού  της ύλης.







3


Ορφέας,

Παράθεση
Η Φύση δεν είναι τόσο παράξενη όσο φανταζόμαστε.

Είναι πολύ περισσότερο από όσο μπορούμε να φανταστούμε !!!!


Και μόνο γι' αυτά τα υπέροχα θαυμαστικά, θα παραβλέψω την έμμεση περιφρόνηση που διαφαίνεται
στο κείμενό σου για την (αγαπημένη σε εμένα) Ανατολική Σκέψη!





4

Όσον αφορά αυτήν την εκτίμηση:

Παράθεση
στο "Έργα και Ημέρες" του Ησίοδου (ο οποίος ενέπνευσε την μεγάλη εσωτερίστρια Έλενα Μπλαβάτσκι στα όσα αποκάλυψε περί των ανθρωπίνων φυλών)

Η Μπλαβάτσκυ επαναλαμβάνει : ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΝΩΝΕΙ"

Εκτιμώ πως είναι μεγαλειώδες να μπορείς να συλλέγεις "λουλούδια" και να τα συνδυάζεις ορθά και αρμονικά!
Απαιτούνται ικανότητες ιδιαίτερες, και Πηγές έμνευσης μη εύκολα προσβάσιμες στον αμύητο...
Και με δεδομένο ότι τα "λουλούδια" για να έχουν αξία πρέπει να κρατούν την Ζωντάνια τους και το Άρωμά τους...
καταλαβαίνει κανείς την δυσκολία του εγχειρήματος.

Γνωστό είναι εξάλλου ότι η Μυστική Δοξασία (όπου αναλύονται, συν τοις άλλοις, και οι ανθρώπινες φυλές) έχει ως κεντρικό άξονα ένα από τα αρχαιότερα κείμενα στον κόσμο: Τις στάντζα των Ντζιάν (η αποδοχή του οποίου  επαφίεται περισσότερο στην ενόραση του ερευνητή και πολύ λιγότερο στην συνηθισμένη αντίληψη).

:)








5

...

Ας  φέρω η ίδια τις λέξεις ξανά:


"Το "σημείο" που -όπως ανέφερα στο τελευταίο μου μήνυμα, θα ήθελα να δούμε περισσότερο σχετίζεται με τον όρο "δυτική εσωτερική παράδοση" ή  "δυτικός εσωτερισμός".

Καταρχήν, πρέπει να ομολογήσω ότι αδυνατώ να κατανοήσω έναν  Εσωτερισμό με προσδιορισμούς (δυτικός, ανατολικός ή ό,τι άλλο). Εφόσον ΕΙΝΑΙ Εσωτερισμός, δεν μπορεί παρά να αφορά την Αλήθεια που βρίσκεται πέρα από εξωτερικούς διαχωρισμούς, μολονότι με κάποιον τρόπο τους εμπεριέχει.

Τους εμπεριέχει, προκειμένου  να τους ερμηνεύσει, να τους  κατανοήσει και εντέλει να τους συνθέσει.

Επειδή όμως με ενδιαφέρει  να γνωρίσω περισσότερα γι' αυτό που λέγεται -καταχρηστικά έστω -  "δυτική εσωτερική παράδοση", θα χαιρόμουν αν μπορούσα να έχω απάντηση στα εξής:

Ποιές οι Πηγές της δυτικής εσωτερικής παράδοσης;
Από πού αντλούν οι δυτικοί στοχαστές το υλικό που καταγράφουν ή μεταδίδουν προφορικά; 
Χρονολογίες;
Ποιά είναι τα παλαιότερα κείμενα που έχουν εμφανισθεί στη  Δύση (κοινώς γνωστά ή γνωστά μόνο σε εσωτερικούς κύκλους).

Οι ερωτήσεις είναι συγκεκριμμένες και τα άρθρα που με έχετε παραπέμψει δεν έχουν τις απαντήσεις."

-----------------
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Οι "τεκμηριωμένες ιστορικές αναφορές" (οι οποίες ούτως ή άλλως επιδέχονται διάφορες ερμηνείες μεταξύ σοβαρών ερευνητών...), κάπου σταματούν, και εκεί φαίνεται ότι υποχρεούμαστε να προβούμε σε παραδοχές
πέρα των ορίων της επιστήμης και της απόδειξης.

Το ερώτημα λοιπόν που λογικά ανακύπτει, όσον αφορά την Εσωτερική / Φιλοσοφική Γνώση,
είναι το εξής:

Αυτοί οι μεγάλοι, πρωτοεμφανιζόμενοι στην ιστορία, Μύστες και Σοφοί, τα ονόματα των οποίων ανέφερες Ορφέα,
πώς έμαθαν;

Τι πιστεύεις, γνωρίζεις, ή αποδέχεσαι ως πιθανότητα;


Rose_777...

Παράθεση
Για να προσεγγίσουμε την Σοφία, χρειάζεται να εναρμονίσουμε και να συνθέσουμε τους δύο πόλους.

 :)


Χαιρετώ σας!






Σελίδες: [1]