Αποστολέας Θέμα: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»  (Αναγνώστηκε 12609 φορές)

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
[tvxs.gr]

«Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες» δηλώνει χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς, αναφορικά με την απαίτηση της ορθόδοξης εκκλησίας να λογοκριθεί η 13 λεπτών ταινία του για το Νέο Μουσείο Ακρόπολης.

«Αιχμή του δόρατος» έχει σταθεί μία σηκηνή του βίντεο στην οποία εμφανίζονται ρασοφόροι να σφυροκοπούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Η εν λόγω εικόνα συνοδεύεται από ένα ακουστικό μήνυμα που αναφέρει τα ακόλουθα ιστορικά στοιχεία:
«Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο».
Το ενημερωτικό φιλμ του αναγνωρισμένου σκηνοθέτη, προβάλλεται στον προθάλαμο της γυάλινης αίθουσας με τα γλυπτά του Παρθενώνα.

Με επιστολή του στα ΜΜΕ ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς επισημαίνει:

«Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα - ότι η σταδιακή 'συρρίκνωση' του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Eλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας.

Στη σκηνή που κόπηκε βλέπουμε μερικούς βανδάλους 'παλαιοχριστιανούς' να καταστρέφουν τα γλυπτά που κοσμούσαν το αέτωμα του ναού θεωρώντας τα είδωλα και αναπαραστάσεις ακολασίας. Φαίνεται ότι ο ελληνικός κλήρος ζήτησε στη Διοίκηση του Μουσείου της Ακρόπολης όπου προβάλλεται η ταινία να κόψει αυτή τη σκηνή.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται: οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών ( Droits d'Auteur) απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Καταλήγοντας ο σκηνοθέτης σημειώνει:

«Θέλω να κάνω σαφές το εξής:ο κύριος σκοπός της ταινίας μου είναι να αποδειχθεί ότι ο λόρδος Eλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους : ο αγοραστής - δηλαδή ο κλεπταποδόχος - ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

....-----..... tvxs.gr (24/07/09)

.....Ο Κώστα Γαβράς από το Παρίσι δήλωσε :«Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φίλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων.

Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Οσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»



+n-
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 27, 2009, 14:24:11 από etidorhpa »
through these fires.....

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Λογόκριναν βίντεο του Γαβρά για τον Παρθενώνα
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 27, 2009, 14:49:10 »
[zougla.gr]


Ο σκοταδισμός ο οποίος διακατέχει μερίδα των εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδας δεν έχει τέλος. Η Ιερά Σύνοδος με διάβημά της στον υπουργό Πολιτισμού, Αντώνη Σαμαρά, ζητά να λογοκριθεί το βίντεο - animation του διάσημου σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά και να απαλειφθούν συγκεκριμένες σκηνές.

Το βίντεο προβάλλεται στο νέο Μουσείο Ακρόπολης και αναδεικνύει τις επεμβάσεις και τις καταστροφές που υπέστη ο Παρθενώνας στο πέρασμα των αιώνων.

Αυτό που ενόχλησε τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου είναι η σκηνή κατά την οποία ρασοφόροι καταστρέφουν το ειδωλολατρικό μνημείο. Συγκεκριμένα, χριστιανοί της περιόδου εκείνης με την ανάλογη ένδυση – σκηνή που τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ.– φαίνονται να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα. Γεγονός που είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο!



Η Εκκλησία διά των εκπροσώπων της, όμως, αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί εντόνως για την προσβολή που υφίσταται. Με διάβημά της ζητά από τον αρμόδιο υπουργό, Αντώνη Σαμαρά, να κοπεί η επίμαχη –αμαρτωλή- σκηνή. Ο υπουργός, αφού δέχτηκε τους εκπροσώπους της Εκκλησίας, διευκρίνισε ότι το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, οι αρμόδιοι θα προχωρήσουν σε επανόρθωση, καθώς το μουσείο δε διχάζει, ούτε σκανδαλίζει. Τελικά, όπως αποδείχτηκε, πρυτάνευσε ο σκοταδισμός, με αποτέλεσμα την περικοπή της επίμαχης σκηνής. Αυτό φαίνεται και από την ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα ο πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, Δημήτρης Παντερμαλής, ευθυγραμμιζόμενος με τον υπουργό και τους δεσπότες.

Απολαύστε την ανακοίνωση – ρεσιτάλ καθωσπρεπισμού του Δ. Παντερμαλή:

«Το Μουσείο της Ακρόπολης, για ενημέρωση των επισκεπτών του, δημιούργησε ένα video 13 λεπτών, στο οποίο παρουσιάζεται η αρχιτεκτονική και ο γλυπτός διάκοσμος του Παρθενώνα. Στη συνέχεια γίνεται απαρίθμηση των περιπετειών του μνημείου από την αρχαιότητα έως τα νεώτερα χρόνια: Ο εμπρησμός του 3ου μ.Χ. αιώνα, η απολάξευση των μετόπων στα παλαιοχριστιανικά χρόνια, ο βομβαρδισμός του Morosini το 1687 και ο διαμελισμός των γλυπτών από τον Elgin στις αρχές του 19ου αιώνα.

Για την απόδοση των καταστροφών η ομάδα εργασίας δανείστηκε ένα απόσπασμα ενός λεπτού και 40 δευτερολέπτων από ένα ντοκιμαντέρ του Κ. Γαβρά. Ορισμένοι εξέλαβαν τις μικρές μορφές (σε κινούμενα σχέδια) που αναρριχώνται σε κλίμακες για να φτάσουν τις μετόπες του Παρθενώνα ως ρασοφόρους και όχι ως ανθρώπους της εποχής. Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης αυτού του είδους και δεδομένου ότι η μεν περίοδος καταστροφής είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, αλλά οι συνθήκες άγνωστες, κρίθηκε σκόπιμο να παραμείνει –ασφαλώς – η αναφορά στο γεγονός ως είχε και να εκπέσει ένα πλάνο 12 δευτερολέπτων το οποίο έτσι και αλλιώς δεν έχει σχέση με την ουσία των πραγμάτων και ασφαλώς δεν αποτελεί κανενός είδους λογοκρισία».
Οι κ.κ. Σαμαράς και Παντερμαλής, ευθυγραμμιζόμενοι με τις μεσαιωνικές απόψεις εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδος, συναίνεσαν δυστυχώς σε αυτήν τη λογοκρισία. Για άλλη μία φορά, ο φανατισμός, η μισαλλοδοξία και ο παραλογισμός, ως παράγωγα του θρησκευτικού συναισθήματος, υπερισχύουν της γνώσης, της λογικής και της τέχνης.
Είναι φανερό ότι στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης το σημαντικότερο μουσείο που φιλοξενεί τμήματα ενός μνημείου, την παγκόσμια πολιτιστική μας κληρονομιά, διοικείται από ρασοφόρους σκοταδιστές.

Γαβράς: Η Εκκλησία αρνείται την πραγματικότητα. Ό,τι απεικονίζεται σ' αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο.

Ο γνωστός σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς προέβη σε μία ενδιαφέρουσα δήλωση πριν την επίσημη ανακοίνωση του κ. Παντερμαλή: «Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φιλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ό,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων».

Και συνεχίζει: «Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Έλγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις, ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δε με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»

Η Ιερά Σύνοδος μπορεί να αποφάσισε για το ζήτημα αυτό να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, όλοι όμως ξέρουμε ότι διαθέσιμοι επιστήμονες που θα μπορέσουν να «βαφτίσουν» το άσπρο – μαύρο πάντα θα υπάρχουν.

Λίγα λόγια για το βίντεο που προβλήθηκε στη Νέα Υόρκη το 2003

Το βίντεο - animation, του Κώστα Γαβρά (σε μουσική Μ. Μάτσα) προβλήθηκε στο σύνολό του, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας. Το ελληνικό κράτος, μέσω του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού, πλήρωσε χιλιάδες ευρώ για το συγκεκριμένο έργο, που προβλήθηκε στις 20 Μαΐου 2003 ως μέρος της παράστασης «Όλα γύρω είναι φως» στη Μητροπολιτική Όπερα της Ν. Υόρκης. Θεωρήθηκε τότε το πλέον κατάλληλο, προκειμένου να κατατοπίσει τους ξένους και ιδιαίτερα τους μη ειδικούς για το τι συνέβη στο μνημείο. Μέχρι σήμερα τι άλλαξε;


Μπορειτε να δειτε και το βιντεο :
www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54735&cid=4


+n-
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 27, 2009, 14:54:26 από etidorhpa »
through these fires.....

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 27, 2009, 23:16:42 »
[tvxs.gr]

.....Ο Κώστα Γαβράς από το Παρίσι δήλωσε :«Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φίλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων.


  Οσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!»

+n-
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 28, 2009, 00:58:10 »
Λογικό είναι, τι άλλο θα περίμενε εξάλλου κάποιος από όντα που έχουν κάψει τον εγκεφαλό τους.
Είναι προηγούμενα είδη, μοντέλα που κλείνει ο κύκλος τους.
Κάποτε στο μέλλον θα συζητάνε για πιθήκους (πιστοί) του παρελθόντος, που μαζεύονταν, σε ένα κτίριο και πίστευαν ότι ο "θεός"
είναι ένας μεγάλος πίθηκος.
Ενώ η εξέλιξη του Ανθρωπίνου είδους ήδη ατενίζει τις παράλληλες πραγματικότητες του σύμπαντος, στην αιώνια αναζήτηση της θείας ουσίας των πραγμάτων, οι χριστιανοί ψάχνουν ακόμα κάτω από τις πέτρες να βρούν κόκαλα και κοχύλια για να κάνουν μενταγιόν.  Δαγκώνοντας τους άλλους πιθήκους (άλλων θρησκειών), που ψάχνουν και αυτή στην γειτονιά για το δικό τους κόκαλο ;D ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 28, 2009, 17:27:19 από SERAPIS »
Per aspera ad astra

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 28, 2009, 12:13:01 »
ΕΙΝΑΙ    Α Σ Χ Η Μ Ι Α ,    ΤΟ   ΝΑ   ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ   ΤΑ  Κ Α Λ Ω Σ    ΤΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ   ΤΗΣ  " Π Ι Σ Τ Η Σ ".....θαλεγα,

                                           ΕΙΝΑΙ,   ΘΕΑΡΕΣΤΟ   ΚΑΙ   ΗΤΑΝ   ΝΑ  ΓΙΝΟΥΝ  ΟΛΑ  ΑΥΤΑ,   ΑΠΟ   ΠΙΣΤΟΥΣ   ΟΠΩΣ  ....ΕΜΕΙΣ.

                             
                                           ΕΙΝΑΙ   ΑΛΗΘΕΙΑ,  Ο,ΤΙ   Ο  ΘΕΟΣ .....ΓΙΑ   ΝΑ   ΣΕ   Κ Α Λ Ε Σ Ε Ι  .....ΑΠΑΤΕΙ,   ΠΑΘΟΣ.

                                           Η   Α Ν Α Λ Η Ψ Η     ΕΡΓΟΥ,   ΗΤΑΝ   ΚΑΙ  ΕΙΝΑΙ   ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ.


                                           ΟΙ   Μ Α Γ Ι Α ,    ΗΤΑΝ    ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑΣΤΕΣ.....ΩΣ   ΓΝΩΣΤΟΝ ....    Γ Ι "  ΑΥΤΟ   ΑΚΡΙΒΩΣ   

                                           ΤΟΝ   Λ Ο Γ Ο .....ΚΥΡΙΩΣ,   Ε Θ Υ Σ Ι Α Σ Θ Η Σ Α Ν   ΑΠΟ   " Α Λ Λ Ο Υ Σ '.....ΠΡΟΣ   ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ.


                                           Η   ΘΥΣΙΑ....ΤΟΥ   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΝΤΟΣ    ΣΗΜΕΙΟΥ.....ΩΣ  ...  ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ.....Η"....ΚΑΤ"  ΕΠΕΚΤΑΣΗ

                                           ΜΕ   ΤΟ  ΕΤΣΙ   ΘΕΛΩ.... Δ  Ι  Α  Β  Ο  Λ  Ι  Κ  Ο Υ .....  ΚΑΙ   ΤΟ   ΧΥΝΟΜΕΝΟΝ   Α Ι Μ Α ....

                                                                   Π Ρ Ο Α Γ Ε Ι     ΤΟΥΣ    Α Π Α Ν Τ Α Χ Ο Υ     Π Ι Σ Τ Ο Υ Σ .


              ΠΑΝΤΑ   ΕΤΣΙ,   ΓΙΑΤΙ....ΤΟ   Κ Υ Ν Η Γ Ι    ΤΟΥ   Δ Ι Α Β Ο Λ Ο Υ ....ΑΠΑΙΤΕΙ....   ΑΝ Θ Ρ Ω Π Ι Ν Ο    ΑΙΜΑ.


              ΕΝΑΣ,   ΠΙΣΤΟΣ   ΛΟΙΠΟΝ   ΠΟΥ   Λ Ε Ρ Ω Ν Ε Τ Α Ι    ΜΕ  ΑΙΜΑ,   ΑΠΟ   ΑΥΤΟΥΣ   ΠΟΥ   ΘΥΣΙΑΖΑΝ   ΓΙΑ   ΤΟ   ΑΙΜΑ...

              ΠΟΥ   ΘΑ   ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ   ΤΑ   Π Ο Λ Υ Τ Ι Μ Α    Χ Ε Ρ Ι Α   ΤΟΥ...!?!?     ΠΟΥ   Α Λ Λ Ο Υ ....

              ---ΣΤΑ   Γ Ρ Α Π Τ Α    ΚΑΙ   ΣΤΑ    Α Γ Ρ Α Φ Α     Μ Ν Η Μ Ε Ι Α    Α Υ Τ Ω Ν .!!!

              ΕΙΝΑΙ    Δ Υ Ν Α Τ Ο Ν .....ΝΑ   ΧΑΣΕΙ   Ο   ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ  ....ΤΗΝ   Ε Υ Λ Ο Γ Ι Α    ΤΟΥ   ΘΕΟΥ.....ΓΙΑ   Ε Ν Α ....

              ΠΑΛΙΟ - Π Α Π Υ Ρ Ο -Π Ε Ρ Γ Α Μ Η Ν Η -Β Ι Β Λ Ι Ο -    ΚΑΙ    ΓΙΑ   Ε Ν Α ....  Κ Ω Λ Ο Μ Ν Η Μ Ε Ι Ο ....  ΤΟΥ....

                                  Δ Ι Α Β Ο Λ Ο Υ !?!?

                                                                                                 Φ Υ Σ Ι Κ Α .....ΚΑΙ    Ο Χ Ι ...!!!!


             ΓΙ"  ΑΥΤΟ    ΑΣ   ΜΗΝ   Α Σ Χ Η Μ Ο Ν Ο Υ Μ Ε .....ΕΠΑΝΩ  ΤΟΥΣ   ,   ΟΠΩΣ   Ο   Α Θ Ρ Η Σ Κ Ο Σ    Γ Α Β Ρ Α Σ !!!!


Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 28, 2009, 15:22:44 »
Ο σκοταδισμός ο οποίος διακατέχει μερίδα των εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδας δεν έχει τέλος.

[...]

Γαβράς: Η Εκκλησία αρνείται την πραγματικότητα. Ό,τι απεικονίζεται σ' αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο.

'Οσο πιο πολλοί Μορφωμένοι 'Ελληνες, ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, τόσο πιο γρήγορα αυτή η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΘΑ ΛΗΞΕΙ...

Ο σκλαβωμένος πνευματικά 'Ελληνας ήρθε ο καιρός του να Ελευθερωθεί, από έναν ακόμα ζυγό, πολύ χειρότερο από όλους τους προηγούμενους...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 28, 2009, 15:34:01 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

ΣΕΡΑΠΙΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 492
  • Karma: 0
  • FR.M.T.S.G
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 28, 2009, 17:31:16 »
Καλο θα ήταν βέβαια τα "ζώα" να αποκλειστούν από τον ιερό βράχο, τον παρθενώνα, που απεικονίζει την εσωτερική δομή του Ανθρώπου και κατεπέκταση.........
Per aspera ad astra

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ

  • ΑΜΡΑ Σύμβουλος
  • *****
  • Μηνύματα: 578
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 28, 2009, 19:48:45 »

     ........ΚΑΙ   ΜΕ  ΤΑ  ΑΓΡΙΟΧΟΡΤΑ,    ΕΧΕΙΣ   ΚΑΤΙ   ΚΑΤΑ   ΝΟΥ....

                                                                                                   ΑΓΑΠΗΤΕ   SERAPIS....!?!?!

Kαζαντζακικός

  • Μηνύματα: 441
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 28, 2009, 22:08:13 »
καπου καποτε καποιος μαρξ διατυπωσε την φραση πως η ιστορια επαναλαμβανεται μονο σαν φαρσα.....
μια φαρσα...αδερφια...
Το μόνο πράγμα που φοβάμαι, είναι να μην γίνω μια αρμάδα που ξεκίνησε να σκίσει τον ωκεανό και τελικά βουλιάξει σε μια σπιτίσια σκάφη...

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 30, 2009, 01:18:38 »
μια φαρσα...αδερφια...

Ας βγούμε λοιπόν από τα επιβαλλόμενα 'Ονειρα κάποιων τρίτων, και ας απολαύσουμε τα δικά μας Υλοποιημένα 'Ονειρα, στο μεγαλύτερο δώρο του Σύμπαντος που λέγεται ΖΩΗ...

'Οχι άλλες φάρσες, όχι άλλες απάτες... Είμαστε Δημιουργοί και μπορούμε, εφόσον και μόνο το θελήσουμε, να φέρουμε την Αλλαγή, την Ανατροπή, είτε εσωτερικά, είτε εξωτερικά...

Εν Αρχή είναι ο Λόγος... Εν Αρχή είναι η ΙΔΕΑ... και η Πρωταρχική ΙΔΕΑ του Σύμπαντος, είναι η Πνευματική Δημιουργία...

Ας χτίσουμε στον χρόνο, εμπνεόμενοι από το άχρονο... το πρωταρχικό αρχιτεκτονικό σχέδιο της Δημιουργίας.

Δεν υπάρχει άλλη οδός, από την οδό του Δημιουργού μέσα μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 30, 2009, 01:41:44 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

arisd88

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 2
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #10 στις: Αυγούστου 04, 2009, 02:46:25 »
ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΩΝ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΑΒΡΑ.ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΕ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΘΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ.Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 500 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1450 ΣΑΝ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.
O ΚΥΡΙΟΣ ΓΑΒΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ, Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΡΟΖΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ  Konigsmark.ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΙΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΦΟΡΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ  ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ".


ΑΠΟ     www.skai.gr/articles/news/views/παρθενώνας-Η-αν-Ορθόδοξη-ιστορία/

Η μεγαλύτερη περίοδος της ιστορίας της Ακροπόλεως, βρίσκει τον Παρθενώνα ορθόδοξη εκκλησία, ακόμη και καθεδρικό των Αθηνών

19/10/2007 | 01:30 Τελευταία Ενημέρωση 02:12 19/10/2007

Η αρχαία ιστορία του Παρθενώνα, όπως και οι περιπέτειές του στους νεότερους χρόνους είναι γνωστά το μάλλον ή ήττον. Εκείνη που παραμένει σχετικά άγνωστη είναι η ιστορία του μνημείου κατά τους μέσους χρόνους.

Κατά το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του, ο Παρθενώνας υπήρξε χριστιανικός ναός. Από το 500 ως το 1450, για κάτι λιγότερο από μία χιλιετία, ο ναός της παρθένου Παλλάδας λειτούργησε ως ναός της Θεοτόκου Παρθένου και υπήρξε θρησκευτικό προσκυνηματικό κέντρο μεγάλης σημασίας καθ' όλη την ιστορία του Βυζαντίου.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της μετατροπής του αρχαίου ναού σε χριστιανικό, είναι πως τίποτε δεν πειράχθηκε, τίποτε δεν αλλάχθηκε. Ακόμη και τα αετώματα δεν σκεπάστηκαν - αφέθηκαν ως είχαν. Ο περίφημος φόβος των "δαιμονικών" αρχαίων θεών, απ ότι φαίνεται δεν περιελάμβανε την Ακρόπολη. Όχι μόνο τον Παρθενώνα: κατοικία του επισκόπου των Αθηνών ήταν τα Προπύλαια.

Η πιο διαδεδομένη άποψη θέλει την Αθήνα να σβήνει μετά το κλείσιμο των φιλοσοφικών σχολών από τον Ιουστινιανό το 529 και να αρχίζει να ξαναγίνεται κέντρο όταν, με την Αναγέννηση, οι Δυτικοευρωπαίοι ανακαλύπτουν, χάρη στην αραβική επίδραση, την κλασική Ελλάδα και αρχίζουν να επισκέπτονται το κάποτε ένδοξο αυτό χωριό. Θέλει, επίσης, σε όλο το ενδιάμεσο διάστημα να μην υπάρχουν ιδιαίτερες πηγές ή δεδομένα για την ζωή στην Αθήνα. Όμως, όπως έχει δείξει ο Αντώνης Καλδέλλης, καθηγητής του τμήματος κλασικών σπουδών στο πανεπιστήμιο του Οχάιο, στην εργασία του "Ο Παρθενώνας στο Βυζάντιο: μια ξεχασμένη Ιστορία" (The Parthenon in Byzantium: A Forgotten History), η Αθήνα ούτε ξεχάστηκε ούτε έσβησε με το κλείσιμο των σχολών. Ούτε, ακόμη περισσότερο, οι βυζαντινοί υπήρξαν αδιάφοροι για την κλασική Ελλάδα - άποψη που κυριάρχησε μάλλον για να εξυπηρετήσει πολιτικούς λόγους παρά γιατί απηχεί την αλήθεια.

Σύμφωνα με την έρευνα του κ. Καλδέλλη, κατά τους μέσους Βυζαντινούς χρόνους, και συγκεκριμένα από τον όγδοο αιώνα και μετά, "πολλοί ήταν οι χριστιανοί που έφταναν στην Αθήνα με ξεκάθαρο και μοναδικό στόχο να προσευχηθούν στον Παρθενώνα", που πια ήταν ναός της Παναγιάς της Αθηνιώτισσας. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει κανείς σεβαστό αριθμό αγίων (Νίκων ο Μετανοείτε, Όσιος Λουκάς, Μελέτιος ο Νεότερος κα), αριστοκράτες και αυλικοί της , απλό λαό και τουλάχιστον έναν αυτοκράτορα, το Βασίλειο το Β΄ το Βουλγαροκτόνο, που πάει εκεί το 1018 για να ευχαριστήσει την Παρθένο, μετά την τελική του νίκη κατά των Βουλγάρων.

Παράλληλα, η πόλη έτυχε πολλών αξιόλογων και ιδιαίτερα μορφωμένων επισκόπων, που αλληλογραφούσαν με τους ελληνιστές της Κωνσταντινούπολης. Σε αυτή την αλληλογραφία συναντά κανείς "τη δόξα, τη φήμη και το ΄θαυματουργό φως' του χριστιανικού Παρθενώνα", σε επιστολές γνωστών διανοητών όπως ο Ευστάθιος της Θεσσαλονίκης, ο Ευθύμιος Μαλάκης και ο Μιχαήλ Χωνιάτης, επίσκοπος Αθηνών προ της κατάληψης της πόλης από τους Σταυροφόρους, το 1205.

Ειδικά ο τελευταίος, αν και θρηνεί την απώλεια της αρχαίας δόξας της πόλης, καταγράφει σχεδόν με περηφάνεια τη σημασία των προσκυνημάτων της και μάλιστα του καθεδρικού της, του Παρθενώνα και αναφέρεται στο θαυματουργό και άσβεστο "θείο φως" που αποτελούσε ένα από τα θαυμάσια της χριστιανικής περιόδου του μνημείου. Αξιοσημείωτο παραμένει ότι, σε αντίθεση με όσα συνηθίζονταν στο Βυζάντιο, ο ιερωμένος Χωνιάτης δεν αναφέρεται τόσο στην Παρθένο, όσο στο κτίριο: αναφέρει την ίδια την Ακρόπολη, τον Παρθενώνα, ως "ανάπαυση" της ψυχής του. Όχι την Παρθένο, μα τον Παρθενώνα.

Ακόμη, από εκείνους τους χρόνους ήδη εμφανίζεται ο επί αιώνες προσφιλής βανδαλισμός των επισκεπτών/ προσκυνητών: η συνήθεια της χάραξης ονομάτων των επισκεπτών στα μάρμαρα του ιερού βράχου. Κανένα μνημείο δεν πρέπει να έχει χαραχθεί τόσες φορές και με τόσα ονόματα, όσο η Ακρόπολη. Ο βανδαλισμός αυτός, εδώ γίνεται στοιχείο σημαντικό για την ερμηνεία του ρόλου του μνημείου στους βυζαντινούς χρόνους.

Τα στοιχεία συνηγορούν με την άποψη ότι ο Παρθενώνας υπήρξε το τέταρτο σημαντικότερο προσκύνημα της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας κατά τους μέσους της χρόνους, μετά από την Κωνσταντινούπολη, ασύλητη ακόμη και παγκόσμια πρωτεύουσα των λειψάνων και των κειμηλίων, την Έφεσο των Πατέρων και τη Θεσσαλονίκη του πολεμιστή Αγίου Δημητρίου.

Μάλιστα, κάποια στιγμή φαίνεται πως έγινε της μόδας η ταφή των επισήμων κοντά στον καθεδρικό των Αθηνών, δηλαδή τον Παρθενώνα - χαρακτηριστική είναι η ταφή του Λέοντος, κυβερνήτη του Ελληνικού Θέματος, στον Παρθενώνα το 848.

Ορφέας

  • Διαχειριστής
  • ******
  • Μηνύματα: 1.717
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 07, 2009, 01:33:42 »

ΑΝ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΩΝ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΑΒΡΑ.ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΕ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΘΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ.Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 500 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1450 ΣΑΝ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.
O ΚΥΡΙΟΣ ΓΑΒΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ, Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΗΤΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΡΟΖΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ  Konigsmark.ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΙΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΦΟΡΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ  ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ".



   Επειδή πράγματι προέχει η αναζήτηση και η παράθεση της αλήθειας, είμαστε υποχρεωμένοι – όσο κι αν φαινόμαστε στους ξένους βάρβαροι και φανατικοί –να μην την κρύβουμε ποτέ. Μάλλον ο Γαβράς ορθά τα είπε, γιατί, οι καταστροφές που προξένησαν οι ενδεδυμένοι τα φαιά στο μοναδικό και αξεπέραστο μνημείο του Παρθενώνα, όχι μόνον δεν είναι ψευδείς, αλλά τουναντίον είναι οι χειρότερες όλων όσων ακολούθησαν.   


    Στην Ακρόπολη η οποία μετονομάστηκε σε Κάστρο,  μετατράπηκαν σε χριστιανικούς ναούς ο Παρθενώνας (ως ναός της Αγίας του Θεού Σοφίας αρχικά και Παναγιάς της Αθηνιώτισσας αργότερα) και το Ερεχθείο (ως ναός του Σωτήρος Χριστού). Ανάμεσά τους κτίστηκε ναός της Αγίας Τριάδας, ενώ τα Προπύλαια διαμορφώθηκαν σε ναό των Αρχαγγέλων. Κατά τη μετατροπή του σε χριστιανικό ναό ο Παρθενώνας υπέστη τις μεγαλύτερες καταστροφές στην ιστορία του, πολύ μεγαλύτερες κι από του Μοροζίνι, που χρησιμοποιούνται σαν άλλοθι από την ορθόδοξη προπαγάνδα στην επιχείρηση απόκρυψης των προγενέστερων εκτεταμένων χριστιανικών καταστροφών.

Ο αρχαίος κυρίως ναός αποτέλεσε το ναό της χριστιανικής βασιλικής, ενώ το δυτικό μέρος αποτέλεσε το νάρθηκα. Η ανατολική θύρα καταργήθηκε κι εκεί έγινε το ιερό. Προκειμένου να μετατραπεί σε χριστιανικό ναό ανοίχτηκαν πλευρικές είσοδοι, κατασκευάστηκε κλιμακοστάσιο στη ΝΔ γωνία του σηκού, αψίδα στην ανατολική πλευρά, ενώ ο γλυπτός διάκοσμος των μετοπών των δύο προσόψεων και της βόρειας πλευράς υπέστη εκτεταμένη απολάξευση. Το ίδιο συνέβη και στα μεγαλύτερα αγάλματα του ανατολικού αετώματος, τα οποία καθαιρέθηκαν. Στη ζωοφόρο ανοίχτηκαν παράθυρα, που κατέστρεψαν αρκετά από τα γλυπτά της.

    Χωρίς να αναφερθούμε και στην βάρβαρη συνέχεια – ειδικά του Ιουστινιανού – με την υφαρπαγή καλλιτεχνικών θησαυρών από τον Παρθενώνα και όχι μόνον βέβαια.

    Αυτά, γιατί η αλήθεια δεν είναι ορθό να αποκρύπτεται, πόσο δε να διαστρεβλώνεται προπαγανδιστικά, όπως κατά κόρον ασκεί την ύπουλη αυτήν πρακτική το μυσαρό ιερατείο των φανατικών φωτοσβεστών και ορκισμένων εχθρών της γνώσης.
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού, και μας φιμώνουν να μην ενημερωθεί ο κόσμος. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. Εχουν ενημερωθεί παγκόσμια Πανεπιστήμια - Κυβερνήσεις https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/

arisd88

  • ΑΜΡΑ - Φίλος(Δ)
  • ***
  • Μηνύματα: 2
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 18, 2009, 19:42:05 »
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΑΒΡΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΠΛΕΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΓΑΒΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ(ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ).ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΘΕΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΕΚΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΓΑΒΡΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

etidorhpa

  • ...the end of earth
  • Μηνύματα: 566
  • Karma: 0
    • Προφίλ
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 18, 2009, 20:17:32 »
φιλε arisd88,
για εμενα,φυσικα και δεν υπαρχει θεμα διενεξης η οποιασδηποτε αλλης 'αντιθεσης'..
 
Και εγω εφερα το θεμα,οχι ως fan της δουλειας του Κωστα Γαβρα.Θυμαμαι μου αρεσε το Ζ,αλλα γενικα δεν μου λενε κατι ιδιαιτερα οι ταινιες του,χωρις να θελω να μειωσω στο ελαχιστο την διεθνη αναγνωριση του.

Υπαρχει ομως ενα θεμα πανω στα 'πνευματικα δικαιωματα' και την 'επιλεκτικη λογοκρισια'.
Εφ'οσον η ταινια ηταν δικη του,θα επρεπε οποιαδηποτε αλλαγη να εχει την συγκαταθεση του.

Προσωπικα δεν με πειραζει αν οι Αγγλικες εφημεριδες γραφουν ασχημα πραγματα για μια υποθεση που στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο δεν θα διαννοειτο
κανεις να πραξει.

+n-
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2009, 20:19:48 από etidorhpa »
through these fires.....

Rose

  • Administrator
  • *****
  • Μηνύματα: 6.610
  • Karma: 7
  • Στο όνομα της Μητέρας Φύσης!
    • Προφίλ
    • E-mail
Απ: Κώστας Γαβράς: «Η ιστορία επαναλαμβάνεται»
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 18, 2009, 20:51:24 »
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟ.

Μέσα από τον Ελεύθερο και Αδογμάτιστο διάλογο πάντα λάμπει η Αλήθεια.

Υπαρχει ομως ενα θεμα πανω στα 'πνευματικα δικαιωματα' και την 'επιλεκτικη λογοκρισια'.

'Ετσι ακριβώς!

στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο δεν θα διαννοειτο κανεις να πραξει.

Μήπως τελικά χρειάζεται να προβληματιστούμε σοβαρά, πάνω στο γεγονός, πως είμαστε πολύ πιο πίσω πολιτισμικά, δημοκρατικά, διαφωτιστικά, από κάποιες άλλες χώρες, παρότι πριν κάποιες εκατοντάδες χρόνια φέραμε το ΦΩΣ του πολιτισμού?
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2009, 21:02:14 από Rose »
Ο Ροδόκηπος πρωτοπορεί Παγκόσμια έχοντας και πρόληψη και φυσική αντιμετώπιση του Κορονοιού. Ενημερώστε άπαντες να γκουγκλάρουν ΡΟΔΟΚΗΠΟΣ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ. https://www.rodokipos.com/ioseis-loimoxeis/koronoios/