Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Μυστικισμός - Αποκρυφισμός

Φυτοφαγία ή Κρεωφαγία?

<< < (5/7) > >>

ΚΛΑΣ:
Αγαπητή Rose,

Θα ήθελα με την σειρά μου, να σου δηλώσω υπεύθυνα πως δεν ήμουν πάντοτε χορτοφάγος. Από μικρά παιδιά μας μαθαίνουν οι γονείς μας και το καθιερώμενο κατεστήμενο, στην κρεωφαγία.  Αυτό σημαίνει πως με αυτού του είδους την διατροφή έχουμε και μια μεγάλη υποσυνείδητη σχέση. Επειδή, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης, δεύτερη φύση του ανθρώπου η συνήθεια, συνεχώς ο ευατός μας, μας κάνει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα ότι πρέπει να τρώμε κρέας και να συμβιβαστούμε διότι συνεχώς τροφοδοτεί τον νου μας με σκέψεις και επιθυμίες ότι αυτό είναι νόστιμο, είναι θρεπτικό, είναι δυναμωτικό. Έχουμε πάλι και επιχειρήματα ορισμένων άλλων επιστημόνων ότι πρέπει να το τρώμε, γιατί οι πρωτεϊνες του κρέατος είναι πολύτιμες για τον οργανισμό μας. Και πράγματι είναι πολύτιμες διότι αυτές κατασκευάζουν τα κύτταρα και τους ιστούς του οργανισμού μας αλλά θα ήθελα να  ρωτήσω σε πόσες άλλες τροφές, οι οποίες είναι φυτικές και δεν είναι ζωντανά φυτά αλλά καρποί αυτών, δεν υπάρχουν πολλές πρωτεϊνες . Αλλά έχουν την τάση να διαφημίζουν περισσότερο το κρέας και λιγότερο τις φυτικές αυτές τροφές. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό. Ισως επειδή είναι μεγαλύτερη η βιομηχανία του κρέατος.

Επιπλέον, δεν θα πρέπει να αναρωτηθούμε για την αγελάδα η οποία έχει τόσα πολλά κιλά κρέας πάνω της και η οποία τρώει μονάχα χορτάρι και δεν τρώει άλλα ζώα. Και όμως, από το χορτάρι, ο οργανισμός της μπορεί και κατασκευάζει τις πρωτεϊνες που χρειάζεται. Ο άνθρωπος, που είναι ένας ανώτερος οργανισμός από την αγελάδα, πως μπορεί αυτός να μην έχει την ίδια ικανότητα με αυτής της αγελάδος. Εγώ, θα δεχθώ την άποψη που θα λέει ότι ο άνθρωπος έχει αυτήν την ικανότητα αλλά δεν έχει μάθει να την κινητοποιεί. Μα και πώς να την κινητοποιήσει, όταν έχει μάθει την εύκολη λύση που του την σερβίρουν ή την σερβίρει μόνος του στο πιάτο του.

Φυσικά, θα προτείνω μια λύση όσον αφορά για το τι νομίζω εγώ γι΄αυτό που πρέπει να κάνει κάποιος, όταν αυτός έχει την έντονη επιθυμία να φάει κρέας, διότι όπως προείπα έχουμε μια μεγάλη υποσυνείδητη σχέση με αυτό. ΝΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ! Διότι, η ουσία του παντός μέτρου αριστού είναι αυτή που αναφέρεται στα χρυσά έπη το Πυθαγορείων και συμφώνω και σε αυτό το κομμάτι το Πυθαγορείων:<< Μέτρο σημαίνει αποχή από κάτι χωρίς αυτό να σου προξενεί λύπη>>. Όποτε, αν κάποιος στεναχωριέται που δεν τρώει κρέας και νοιώθει λυπημένος, τότε ας το φάει. Λειτουργεί έτσι ακριβώς και στο κάπνισμα. Όταν κάποιος χρόνιος καπνιστής αποφασίζει να κόψει το κάπνισμα, διότι συνειδητοποιεί το μέγεθος της βλάβης που του δημιουργεί στον οργανισμό και πηγαίνει στον γιατρό προκειμένου να τον συμβουλευτεί, ο γιατρός το πρώτο πράγμα που θα του πεί είναι: << Έτσι και το κόψεις απότομα, θα πεθάνεις>>. Και είναι αλήθεια.

Όμως, εάν θελήσουμε κάποια στιγμή να καθίσουμε στον θρόνο της αποθεώσεως μας, θα πρέπει σταδιακά και χωρίς να βιαζόμαστε και να ανυπομονούμε, να μειώνουμε την δύναμη των επιθυμίων μας και των αδυναμιών σε τέτοιο βάθμο που αυτές να μην κυβερνούν την συνείδηση μας, μέχρις οριστικής εξαλείψεως αυτών προκειμένου να αποκτήσουμε Θεϊκή Θέληση.Για να επιτευχθεί αυτό, κάποια στιγμή, θα πρέπει να μην συχνάζουμε, σε περιβάλλον το οποίο εξεγείρει αντί να καταστέλλει τις αρνητικές καταστάσεις( fast food, γυράδικα και ταβερνάκια), να μην έχουμε κακές συναναστροφές και όπως επίσης μπορούμε να ρυθμίζουμε τον εαυτό μας με τον διανοητικό προγραμματισμό, όπου μπορούν να είναι τεχνικές διαλογισμού ή ύπνωσης.( Δεν χρειάζεται να φέρουμε υπνωτιστές στο σπίτι μας αρκεί  πριν κοιμηθούμε μπορούμε να εντυπώσουμε την ιδέα που επιθυμούμε στο υποσυνείδητο μας.)

Αλλά και από ανατομικής πλευράς, ο άνθρωπος μοιάζει περισσότερο προς τα φυτοφάγα ζώα και λιγότερο προς τα σαρκοφάγα ζώα. Διότι, η διάταξη της οδοντοστοιχίας μας είναι τέτοια που δεν σχηματίζονται κενά μεταξύ των δοντιών( εξαιρούνται ορισμένοι συνάνθρωποι μας οι οποίο έχουν αραιά δόντια και έχουν προδιάθεση για πλουτισμό και υλική ευμάρεια) σε αντίθεση με τα σαρκογάγα ζώα, στα οποία τα εξυπηρετεί για να μην κολλάνε οι ίνες του κρέατος και σαπίσουν τα δόντια τους, διότι χωρίς δόντια δεν μπορούν να τραφούν. Επιπλέον, δεν έχουμε μυτέρα δόντια στο μπροστινό τμήμα της στοματικής κοιλότητος όπως και τα φυτοφάγα ζώα σε αντίθεση με τα σαρκοφάγα, τα οποία ξεσκίζουν την σάρκα τους πριν την φάνε.

Σχετικά με την έρευνα των Βρετανών επιστημόνων που μου ανέφερες, ότι ο εγκέφαλος συρρικνώνεται με την χορτοφαγία, εγώ θα αντιπαραθέσω μια άλλη επιστημονική έρευνα που διαπιστώνει ότι οι χορτοφάγοι είναι ευφυέστεροι εν συγκρίσει με κρεωφάγους, διότι στα τέστ ΙQ(  τα οποία είναι σχετικά και δεν θεωρώ ότι μπορούν να αποτυπώσουν όλη την πραγματικότητα) εμφάνιζαν μεγαλύτερες ενδείξεις για τους χορτοφάγους.Το γεγονός αυτό, το απέδιδαν στις μεγάλες προσλήψεις φρούτων και λαχανικών, οι οποίες περιέχουν πολλές βιταμινές, μεταλλικά άλατα και ιχνοστοιχεία (φυσικά οι τροφές αυτές δεν περιέχουν μονάχα αυτά αλλά δεν θα αναφερθεί στην συζήτηση μας).

Θα μπορούσα να αναφερθώ σε θετικά στοιχεία που βιώσα εγώ προσωπικά λόγω χορτοφαγίας, αλλά δεν θα ήθελα να κατηγορηθώ για επίδειξη και αυτοπροβολή. Ίσως, να αναφερθώ σε μερικά εξ΄αυτών μονάχα κατ΄ιδίαν και όχι μέσω της ιστοσελίδας.

Όσον αφορά πάλι για τον Πυθαγόρα, θα στο πω έτσι απλά: Όλοι από κάπου ξεκινούμε. Και δεν κατέχουμε το αλάθητο και όταν κάποια στιγμή πεθαίνουμε, δεν πεθαίνει κανένας άνθρωπος τέλειος, όσο σοφότερος και αν έχει γίνει. Το ίδιο συμβαίνει με όλους μας ανεξαιρέτως, το ίδιο συνέβη και με τον Πυθαγόρα. Και φυσικά όλοι μας έχουμε και τους εχθρούς, οι οποίο μπορούν να πετάξουν τόση λάσπη που στο τέλος κάτι θα μείνει. Συμφωνώ στο γεγονός ότι ο Πυθαγόρας δεν ήταν δημοκρατικός και όπως αλήθως εξέφρασες ότι ούτε ο Σωκράτης ήταν δημοκρατικός, όπου στο τέλος η αυτοαποκαλούμενη δημοκρατία των Αθηνών τον δολοφόνησε επειδή στην πραγματικότητα κάποιοι δημαγωγοί το φθονούσαν τον Σωκράτη και ένοιωθαν από την διδασκαλία του ότι απειλούνταν τα δικά τους προνόμια και συμφέροντα. Και η δίκη του μια παρωδία ήταν.

Εξάλλου η δημοκρατία, όπως πολύ καλώς γνωρίζεις, δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην ανθρωπότητα.

Σε κάποια άλλη χρονική στιγμή θα τοποθετηθώ για το θέμα αυτό σε μια άλλη στήλη.   


     

Ορφέας:

Έγιναν σοβαρές επισημάνσεις, οι οποίες, φρονούμε ότι αξίζουν, μεγαλύτερης προσοχής.

1. Η δύναμη της συνήθειας και ειδικότερα της διατροφικής συνήθειας.

Έχουμε προ πολλού απολέσει την ικανότητα να μεταβολίζουμε την κυτταρίνη και ως εκ τούτου είναι αδύνατη η διατροφή μας αποκλειστικά με φυτά. Υπάρχει επίσης πληθώρα συστατικών απαραίτητων για την σωστή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού και για την υγεία του εν γένει, τα οποία "έχει ξεχάσει" πλέον ο οργανισμός μας να συνθέτει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η βιταμίνη C, την οποία λαμβάνουμε υποχρεωτικά - και απαραίτητα - μέσω της διατροφής μας, την στιγμή που ο οργανισμών των ζώων την συνθέτει μόνος του.

Είναι αλήθεια ότι η δύναμη της συνήθειας στην διατροφή των ανθρώπων για χιλιάδες χρόνια, μας έχει καταστήσει ως οργανισμούς ανίκανους στην σύνθεση πολλών απαραίτητων ουσιών, τις οποίες υποχρεωτικά χρειάζεται να τις αναζητούμε και να τις λαμβάνουμε μέσω ειδικών κατηγοριών τροφών, όπως είναι τα ζωικά τρόφιμα. Είναι αλήθεια επίσης το γεγονός ότι, πολλές από τις απαραίτητες για τον οργανισμό μας ουσίες, μπορούμε να τις βρούμε και σε φυτικής προέλευσης τροφές - όχι όμως όλες.

2. Η φυτοφαγία ως ευγενέστερη και πιο πνευματική διατροφική λειτουργία σε σχέση με την ζωοφαγία.

Κατ' αρχήν οφείλουμε να παραδεχθούμε το γεγονός ότι η ζωή μας σε αυτόν τον πλανήτη, εξαρτάται αποκλειστικά από την θανάτωση άλλων μορφών ζωής για την διατροφή μας και γενικά για την επιβίωσή μας. Η αντίληψη περί προτίμησης στην κατανάλωση τροφών που προέρχονται από τον θάνατο ζώντων ειδών χαμηλής συνειδητότητας - αντίληψη η οποία προέρχεται από ανατολίτικες δήθεν πνευματικές διδασκαλίες - δείχνει γελοία γιατί, διαφοροποιεί και ταξινομεί τα είδη σε κάστες διαφορετικής αξίας - κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την Φυσική πραγματικότητα όπου η Ελληνική κοσμοθέαση αποδέχεται ίση αξία και σημασία για κάθε έμβιο ον, θεωρώντας ότι όλα τα έμβια είναι αδέλφια μας. Φυσικά είναι καταφάνερος ο ρατσισμός απέναντι στην διαφορετικότητα και από την άλλη, προάγεται ύπουλα και ένας φασισμός, καθώς υποστηρίζεται η ανισότητα και η υποτίμηση. Σύμφωνα λοιπόν με την ανατολίτικη αντίληψη, καλό είναι να προτιμάμε να σκοτώνουμε ζωή χαμηλής συνειδητότητας, όπως τα φυτά, άρα με το σκεπτικό αυτό θα μπορούσαμε κάλλιστα να σκοτώνουμε και να τρώμε τους διανοητικά ανάπηρους και εν γένει του ηλίθιους - κρετίνους (άτομα σχεδόν μηδενικής συνειδητότητας), λύνοντας και το διατροφικό πρόβλημα παγκόσμια, καθότι περισσεύουν σήμερα οι κρετίνοι - ηλίθιοι.

(Σημείωση, η λέξη "κρετίνος" γεννήθηκε τα πρώτα χρόνια της επιβολής του εβραιοχριστιανισμού στην Νότια Γαλλία. Η ετυμολογία του όρου κρετίνος, ο (ουσιαστικό) προέρχεται από τη γαλλ. λ. crétin = αφελής, αγαθός, ανόητος, εκ του chrétien = χριστιανός, καθότι έβλεπαν τον κάθε χριστιανό της εποχής ως παντελώς ανόητο).

3. Πνευματικότητα και φυτοφαγία

Η εμπειρία έχει δείξει ότι η δίαιτα αποχής από ζωικές τροφές και εν γένει η φυτοφαγία, βοηθάει στην εύκολη πρόκληση λειτουργιών του εγκεφάλου που ονοματίζονται ως πνευματικές λειτουργίες. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι τέτοιες εμπειρίες είναι πολύ πιο εύκολα βιώσιμες όταν ασκούμε νηστεία και ειδικά σε περιόδους που δεν λαμβάνεται κανενός είδους τροφή. Θάταν όμως παράλογο να συστήνουμε ολοκληρωτική αποχή διατροφής, με το επιχείρημα ότι τότε ο άνθρωπος γίνεται πιο πνευματικός....

Για το θέμα υπάρχει ένας σαφής συμβολισμός στην μορφή του Βούδα. Ο Βούδας των τελευταίων χρόνων της ζωής του ήταν τετράπαχος και μάλιστα κατηγορήθηκε από μερίδα μαθητών του που τον εγκατέλειψαν, για παραβίαση των ασκητικών κανόνων, άρα και έλλειψη πνευματικότητας.

Χρειάζεται βέβαια να επισημάνουμε ότι, οι πνευματικοί άνθρωποι - αυτούς που βλέπουμε ως σοφούς ή/και αγίους (και πολλοί πράγματι είναι) -χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι απέχουν από τροφές ζωικής προέλευσης. Για τον λόγο αυτόν ακριβώς γεννήθηκε η μεγαλύτερη παρανόηση. Δυστυχώς βλέποντας την ζωή και τις συνήθειες ενός αληθινά πνευματικού ανθρώπου, κάποιοι ανόητοι θεώρησαν ότι, αν κάνουμε ότι κάνει ένας πνευματικός άνθρωπος, μιμούμενοι την συμπεριφορά του, θα γίνουμε και μεις σοφοί! Η αλήθεια δυστυχώς είναι ότι, μιμούμενοι, το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να γίνουμε αξιοπρόσεκτα πιθήκια....

Ο πνευματικός άνθρωπος, επειδή έφτασε σε υψηλά επίπεδα σοφίας, για αυτόν τον λόγο τελείως φυσιολογικά βιώνει και συμπεριφέρεται έτσι, αλλάζοντας ακόμα και διατροφικές συνήθειες, μη στερώντας όμως τον εαυτό του από τα απαραίτητα, γεγονός που φαίνεται από την άριστη υγεία που χαρακτηρίζει τους ελάχιστους τέτοιους ανθρώπους παρά το προχωρημένο της ηλικίας τους. Ναι, ο Σοφός κάνει κάποια πράγματα, όμως δεν σημαίνει ότι, όποιος κάνει τα ίδια είναι απαραίτητα σοφός!!!! Στην παγίδα αυτήν έπεσε ο Γκουρτζίεφ, του οποίου η "εργασία" προσπαθεί να μιμηθεί τις συμπεριφορές πνευματικών ανθρώπων και έτσι, παρατηρούμε τον χαρακτηριστικό αγέρωχο μεν (αλλά βλακώδη) τύπο του ασκούμενου στην Γκουρτζιεφική "Εργασία", ο οποίος νομίζει ότι αν ασκηθεί στον μιμητισμό της αυτοπαρατήρησης -ομφαλοσκοπώντας - θα πετύχει άμεσα την αυτογνωσία που πέτυχε ο Μύστης στο τέλος της Μυητικής διαδρομής του!

Καλλιεργείται ο εαυτός να προτιμά τα ενάρετα και να αποφεύγει τα βλαβερά, όπως ακριβώς συμβουλεύει το απόφθεγμα που μας παρέθεσε ο φίλος "ΚΛΑΣ/.

<< Μέτρο σημαίνει αποχή από κάτι χωρίς αυτό να σου προξενεί λύπη>>....

Δηλαδή μόρφωση (όχι απλά πολυγνωσία) και εξέλιξη, που οδηγεί στην ισχυροποίηση της βούλησης και στην απεξάρτηση από πάθη και έντονες επιθυμίες, ως φυσική εξέλιξη και όχι ως επιβολή και καταναγκασμό δογματικών επιταγών.

    Η αληθινή Αρετή προσεγγίζεται αποκλειστικά μέσω της Ελευθερίας....

ΚΛΑΣ:
Συμφωνώ στο γεγονός ότι η αληθινή αρετή, προσεγγίζεται και μέσω της ελευθερίας, αλλά παράλληλα μαζί με την ελευθερία θα πρέπει εν συνεχεία ο κάθε άνθρωπος να εκδηλώνει και τον νόμο της αρμονίας, που λέγει εν ολίγοις: << Εκεί που σταματάει η ελευθερία του ενός όντος, αρχίζει η ελευθερία του άλλου>>.

Όπως πολύ καλώς γνωρίζουμε, χάριν στον φυσικό νόμο της αρμονίας, ο κάθε πλανήτης εκτελεί την δική του περιφορά γύρω από τον Ήλιο και δεν πέφτει σε άλλους πλανήτες, διότι αν έπεφτε, δεν θα είχαμε ηλιακό σύστημα και δεν θα υπήρχε ζωή και εξέλιξη αυτής, πάνω σε αυτό.
Εξαιτίας του νόμου αυτού, θεσπίζονται συντάγματα, ψηφίζονται οι νόμοι του κάθε κράτους και διακηρύξεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Διότι χωρίς αυτά, δεν θα μπορούσαν οι σύγχρονες κοινωνίες να συνυπάρχουν και θα επικρατούσε το απόλυτο χάος.

Έτσι, δεν μπορούμε να παρεμβαίνουμε και στην φυσική εξέλιξη κανενός έμβιου όντος, ασχέτως αν αυτό έχει νόηση, ή η νόηση του είναι περιορισμένων δυνατοτήτων εν συγκρίσει με αυτής της ανθρωπίνης νόησης και κατ΄επέκταση το ζώο υπακούει περισσότερο στα κατώτερα ένστικτα του. Σε κάθε περίπτωση, κατά την ταπεινή μου άποψη, η θανάτωση του, είναι ωμή παρέμβαση στους νόμους της φυσικής του εξελίξεως και της αρμονίας και ως εκ τούτου αντιστρατευόμαστε του φυσικούς νόμους και βαδίζουμε ενάντια στην φύση. Και όχι μόνο η θανάτωση που γίνεται στα σφαγεία για την κατανάλωση του κρέατος του, αλλά και αυτή που προκαλείται από κάποια αιματηρά <<χόμπι>> όπως το κυνήγι, όπου εξαιτίας αυτού κινδυνεύουν με εξαφάνιση πολλά είδη ζώων αλλά και των ταυρομαχιών όπου υποτίθενατι ότι παρέχεται ψυχαγωγία στο πλήθος.
Μα είναι δυνατόν να θεωρείται κάποιος νορμάλ, βλέποντας τον ταύρο να σκοτώνεται από το ξίφος του ταυρομάχου και αυτό να είναι πλημμυρισμένο από αίμα? Είναι δυνατόν, να θεωρείται κάποιος νορμάλ, όταν ευχαριστείται από το κυνήγι, όταν ποιητές από ολόκληρο τον κόσμο έχουν αφιερώσει χιλιάδες στίχους στο κελάϊδισμα των πουλιών, το τίναγμα των φτερών και στο πέταγμα τους.

Εξαιτίας, αυτού του τρόπου ζωής που ακολουθούμε οι άνθρωποι, η οργανική μας φύση είναι επηρεασμένη σε τέτοιο βαθμό, όπου έχουμε υποστεί διαστροφή σκέψεων και ιδεών σε τέτοιο βαθμό, που έχουμε φτάσει σε σημείο, το αφύσικο να το βαφτίζουμε φυσιολογικό, το παράλογο-λογικό, το ανήθικο-ηθικό, το παράνομο-νόμιμο...

Rose:
Συμφωνούμε πως πρέπει να σεβόμαστε την ζωή άλλων έμβιων όντων, αλλά εξήγησέ μας αγαπητέ ΚΛΑΣ, θεωρείς πως είναι δυνατόν, να περάσει μία μέρα ανθρώπινης ζωής, που να μην έχουμε γίνει αιτία κάποιος έμβιος οργανισμός να πεθάνει?

Οι φυτοφάγοι θεωρείς πως δεν σκοτώνουν έμβια όντα?

Υπάρχει κανένα ζωντανό ον, που να μην σκοτώσει έστω και ένα μικρό-βιο, μόνο και μόνο για να επιβιώσει?

Εφόσον λοιπόν δεν είναι αυτό δυνατό, άρα όλη η επιχειρηματολογία των φυτοφάγων καταρρίπτεται.

Ας αποδεχτούμε την φύση μας, ας κατανοήσουμε την φύση μας, ειδάλλως συνδράμουμε στο να εξελιχθούν τα πράγματα παραφύση, που θα σήμαινε ακόμα και την αφάνισή μας, ως ανθρώπινο είδος.

ΚΛΑΣ:
Ο χορτοφάγος δεν σκοτώνει συνειδητά κανένα έμβιο ον. Μπορεί να σκοτώσει ασυνείδητα, όταν περπατάει στο δρόμο ή επάνω στο χορτάρι και πατήσει κάποιο μυρμήγκι ή κάποιο άλλο ζωύφιο. Επίσης, σκοτώνει ασυνείδητα όταν βγαίνει στην ατμόσφαιρα και έρχεται σε σύγκρουση με χιλιάδες μικροοργανισμούς που αιωρούνται σε αυτήν, οι οποίο σκοτώνονται όταν έρχονται σε επαφή με το σώμα μας. Πάντως σε καμία περίπτωση, αυτά οι χορτοφάγοι δεν τα τρώνε.

Τώρα πάλι θα με ρωτήσεις αν στην τουαλέτα ρίχνω χλωρίνη για να κάνω απολύμανση, που σημαίνει ότι σκοτώνω συνειδητά τα μικρόβια. Θα σου απαντήσω ότι η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά. ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ.
Πράγματι, αυτά τα σκοτώνω διότι αν τα αφήσω να πολλαπλασιαστούν, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να με σκοτώσουν αυτά, όπως επίσης τους δικούς μου ανθρώπους και τους καλεσμένους μου. Γνωρίζεις ότι, όλοι έχουμε το δικαίωμα στην αυτοάμυνα. Το ίδιο πιστεύω θα έκανα και αν κάποιος άνθρωπος επεδίωκε να με εξοντώσει. Αν είχα τον χρόνο αντίδρασης, θα τον εξόντωνα εγώ(Ελπίζω να μην χρειαστεί να συμβεί ποτέ αυτό).

Και τόσο καιρό που είμαι χορτοφάγος, δεν έχω πεθάνει και ούτε έχω παραπονεθεί για πόνους στο σώμα μου ή έλλειψη ενεργητικότητας.

Ελπίζω, καλή μου φίλη Rose να σε κάλυψα.



 

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση