'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Ναϊτικά Τάγματα
Πτωχοί Ιππότες του Κυρίου (Ναίτες)
tzamiank:
Αγαπητε syida.Τα νοητικα γεγονοτα οι λογικες σκεψεις, η ελπιδα και η αμφιβολια, οι παρορμησεις και οι συλλογισμοι που μας κανουν να αποφασιζουμε αυτο η το αλλο,ανηκουν στον χωρο της αγνοιας και της πλανης.Χανομαστε σε ενα πληθος σκεψεων που θεωρουμε πραγματικες.Οταν διαλυθει η συγχυση,η μοναδικη απολυτη γνωση,ειναι η αφυπνισμενη παρουσια,που ειναι απαλλαγμενη απο εννοιες ,νοητικα κατασκευασματα και απεικονησεις.Ειναι η καθαρη αγνοτητα της πρωτογενους διαυγειας ,υπερτατο σημειο πραγματωσης,της βαθυτερης αληθειας,που ειναι περα απο καθε περιγραφη και δεν εχει αναγκη απο αποδειξεις.[Το ΡΟΔΟ και με ενα αλλο ονομα θα μυριζει το ιδιο γλυκα]
Ορφέας:
--- Παράθεση από: tzamiank στις Ιουλίου 18, 2008, 20:38:28 ---Αγαπητε syida.Τα νοητικα γεγονοτα οι λογικες σκεψεις, η ελπιδα και η αμφιβολια, οι παρορμησεις και οι συλλογισμοι που μας κανουν να αποφασιζουμε αυτο η το αλλο,ανηκουν στον χωρο της αγνοιας και της πλανης.Χανομαστε σε ενα πληθος σκεψεων που θεωρουμε πραγματικες.Οταν διαλυθει η συγχυση,η μοναδικη απολυτη γνωση,ειναι η αφυπνισμενη παρουσια,που ειναι απαλλαγμενη απο εννοιες ,νοητικα κατασκευασματα και απεικονησεις.Ειναι η καθαρη αγνοτητα της πρωτογενους διαυγειας ,υπερτατο σημειο πραγματωσης,της βαθυτερης αληθειας,που ειναι περα απο καθε περιγραφη και δεν εχει αναγκη απο αποδειξεις.[Το ΡΟΔΟ και με ενα αλλο ονομα θα μυριζει το ιδιο γλυκα]
--- Τέλος παράθεσης ---
Για να καταφέρουμε να βρεθούμε στο υπέρτατο σημείο πραγμάτωσης της βαθύτερης αλήθειας, για να μπορέσουμε να εισέλθουμε στην καθαρή αγνότητα της καθαρής διαύγειας, χρειάζεται να περάσουμε πάνω από το δυσθεώρητο τοίχος που ορίζει τον κόσμο του δυισμού. Για να επιτευχθεί όμως ο άθλος του περάσματος πάνω από αυτόν τον τοίχο, χρειάζεται να μεγαλώσουμε, κομάτι - κομάτι το κοντάρι της γνώσης. Το κοντάρι αυτό που θα μας δώσει την δυνατότητα να πετύχουμε το μεγάλο άλμα, το χτίζουμε λίγο - λίγο με λογικές σκέψεις, με συλλογισμούς και νοητικά κατασκευάσματα. Αρκεί να θυμόμαστε να το αφήσουμε πίσω, όταν θε περνάμε το μεγάλο εμπόδιο και θα "πετάμε" προς την βαθύτερη αλήθεια.
Άλλωστε, το κάθε προηγούμενο σκαλοπάτι, το εγκαταλείπουμε για να ανέλθουμε ψηλότερα....
thanos:
[Αγαπητέ SERAPIS Διάβασα το κείμενο σου και ομόλογο γνωρίζεις παρά πολλά περί ναιτων και έμεινα κατάπληκτος το μονό που συμπληρώνω και υπογραμμίζω είναι τα παρακάτω. Και να γνωρίζεις πώς και σήμερα υπάρχουν ιππότες που είναι αφανής σε πόλους
Για το τάγμα της Σκωτίας τα αρχεία είναι ελλιπή μετά τον πόλεμο των Άγγλων,
έχουμε όμως
? Sir William Sincrair
? David Seton
1404 Sir Henry Sinclair Prince of Ocney
1446 Sir William Sinclair
? Oliver Sinclair
? Sir James Sandilands Baron of Torpicen
1598 William Schaw
1600 John Boswell Laird of Auchinleek
1689 James Drummonf Duke of Perth
1700-1742 Comte de Saint Germain (Κόμης του Αγίου Γερμανού) Γνωστός σε πολλούς κύκλους
1742 Hugh Lord Clifford of Chudleigh
? chev. Andrew Michael Ramsay
1745 Lt. Gen. David lord Ogilvie
? Prince Charles Edward Stuart
? Etienne Jacques Joseph Alexandre Macdonald Duke of Tarente
o Wendi Pallis 1279-1306.
Η διαδοχή συνεχίζεται έως σήμερα και παραμένει Μυστική, σε ορισμένα άτομα και ομάδες, επίσημα οργανωμένη όμως, διότι εμπεριέχει μυστικιστικές πρακτικές και απαιτεί αγνή καρδιά, θα μπορούσαμε να πούμε, ο Ιππότης θα πρέπει να είναι κάτοχος του εσωτερικού δώματος του υποσυνειδήτου και το παράδειγμα των Αγγέλων επί της γης.
Ακόμα Ο τεκτονισμός έχει δανειστεί ορισμένες μη ολοκληρωμένες εργασίες, συρραφή διαφόρων δηλαδή, από τους τότε εναπομείναντες Ναίτες ,ορισμένων που προσχώρησαν, στους τελευταίους τους βαθμούς, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ.
Δεν έχουν καμιά κάρτα λειτουργίας και αναγνώριση, επίσημη από τους Μαγίστρους που υπάρχουν και σήμερα, (Αναγνωρίζεται όμως, ότι υπάρχουν μεμονωμένες περιπτώσεις ατόμων που είναι όντως πτωχοί Ιππότες του Χριστού, στην ψυχή τους και την πράξη, διότι ο λόγος πρέπει να'ναι νόμος).Δεν εμπεριέχουν καμιά ιερουργία απλά αναλώνονται στη φλυαρία και τη ματαιοδοξία, επίσης το έμβλημα του φοίνικα που κληρονόμησε ο Jack De Mole "Ardet ut vivat" - Αυτός που καίγεται θα ζήσει, στη συμβολική πυρά του θεού. Είναι αρχέγονο σύμβολο της ανάστασης και εντοπίζεται στην Αρχαία Ελλάδα δεν τους ανοίκει
Kαζαντζακικός:
το θεμα Πτωχοί Ιππότες του Κυρίου (Ναίτες) ειναι ακρως αποκαλυπτικο και μπορω να πω ιδαιτερως εωσφορικο με την εννοια οτι κεντρισε την περιεργεια μου...
κεντρισμα και περιεργεια με την κυριολεκτικη εννοια των ορων...
να ευχαριστησω ορφεα και σεραπις...
ευγε...
αντε και ξανα τοσο δυνατα θεματα στο φορουμ...