'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Ναϊτικά Τάγματα
Πτωχοί Ιππότες του Κυρίου (Ναίτες)
Rose:
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 05, 2008, 02:07:48 ---Απολλωνίου του Τυανέως (Φιλοστράτου, Απολλ. του Τυανέως)
Είναι καλό να θεωρούμαι όλη τη γή πατρίδα μας και όλους τους Ανθρώπους αδελφούς και φίλους μας, γιατί είναι όλοι παιδειά του θεού.
--- Τέλος παράθεσης ---
Αδελφέ μου, η παραπάνω τοποθέτηση είναι αυτό που προάγει και η ΑΜΡΑ. Την παγκόσμια οικουμενικότητα και την συνεργασία όλων των λαών, σεβόμενοι όμως την κάθε διαφορετικότητα, είτε ατομική είτε συλλογική. Την Αρχαιοελληνική Οικουμενικότητα, έχει εκφράσει σήμερα η Ευρωπαϊκή 'Ενωση, μετά την διαδικασία του Διαφωτισμού, δηλαδή της επανασύνδεσης με το Αρχαιοελληνικό ιδεώδες και την αντίδραση στον θρησκευτικό σκοταδισμό.
Η διαφορά ανάμεσα στο Αρχαιοελληνικό Οικουμενικό Ολυμπιακό πνεύμα και ιδεώδες και στην νεοεποχήτικη παγκοσμιοποίηση είναι πως το κίνημα της παγκοσμιοποίησης δεν σέβεται την διαφορετικότητα, αλλά φασιστικά και ύπουλα προωθεί την ισοπέδωση και την εξομοίωση όλων των διαφορετικοτήτων, έτσι ώστε να ασκείται καλύτερα ο έλεγχος των λαών και εξουσιασμός του κεφαλαίου.
Ο χριστιανισμός ενώ διακηρύττει την οικουμενικότητα όμως, προωθεί την παγκοσμιοποίηση, κατηγορεί την Αρχαία Ελλάδα για εθνικισμούς αλλά ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει είναι ακριβώς το αντίθετο.
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 05, 2008, 02:07:48 ---(Εθνικοί λοιπόν π.χ. είναι, αυτοί που πίστευαν και πιστεύουν στα είδωλα και στα σύμβολα, ότι οι θεοί είναι πρόσωπα και όχι δυνάμεις, ότι κατέχουν μόνο αυτοί την αυθεντία και κανένας αλλος λαός κλπ, αυτοί που έχουν παγιωμένο τρόπο αντίληψης, και έχουν οριοθετήση τον τρόπο σκέψης τους)
--- Τέλος παράθεσης ---
Ο παραπάνω χαρακτηρισμός, ταιριάζει στην ιδεολογία που προωθεί ο χριστιανισμός και όχι στην αρχαιοελληνική (ανοιχτού πνεύματος και διαλόγου) φιλοσοφία. Σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό, "εθνικοί" θα πρέπει να αποκαλούνται οι ιουδαιοχριστιανοί.
Ενώ λοιπόν ο χριστιανισμός, φαινομενικά μάχεται εναντίον της παγκοσμιοποίησης είναι ο κύριος υπεύθυνος και προαγωγός ολοκληρωτικών εξουσιαστικών καθεστώτων. Ας μην παρασυρόμαστε πια, από το τι λέει η κάθε κίνηση ή θρησκεία αλλά από το τι ουσιαστικά προάγει στην πράξη...
Ο Γεσουχά, εξυπηρετούσε τα συμφέροντα ενός μεμονωμένου λαού, με αυξημένο σύνδρομο κατωτερότητας, ο οποίος αυτοονομάστηκε "εκλεκτός λαός του θεού" και ιμπεριαλιστικά επιβλήθηκε σε όλο τον δυτικό κόσμο, καπελώνοντας, αλλοιώνοντας, εξαφανίζοντας, ισοπεδώνοντας, κάθε πολιτισμική και θρησκευτική διαφορετικότητα που προϋπήρχε στον κάθε χώρο.
Μία φίλη μου, μου είχε πει πρόσφατα, "δεν αισθάνομαι Ελληνίδα", και θεωρούσε εθνικιστικό και ρατσιστικό να νιώθει διαφορετικά ως Έλληνας. Αυτό δεν είναι αποτέλεσμα πολιτισμικής εξέλιξης αλλά εκμηδένισης σημαντικών θεσμών, που προστατεύουν την διαφορετικότητά μας, παράγοντας απαραίτητος για την συνειδησιακή και πολιτισμική μας εξέλιξη ως ανθρωπότητα. Ας μην προβληματιζόμαστε λοιπόν γιατί έχει απειληθεί και ξευτελιστεί τόσο πολύ ο θεσμός της οικογένειας καθώς και έχει κλονισθεί η ψυχική μας υγεία, μια και η παραπάνω φράση είναι συνώνυμη με το "δεν γνωρίζω και δεν νοιάζομαι για την οικογένειά μου", "δεν έχω πολιτισμική ταυτότητα", "δεν γνωρίζω την παράδοση, την ιστορία, τις ρίζες μου", "δεν γνωρίζω ποιος είμαι".
Αυτό λοιπόν είναι το αποτέλεσμα της φασιστικής χριστιανικής παγκοσμιοποίησης, (που ρίχνει στάχτη στα μάτια, ο λύκος δηλαδή ντυμένος με προβιά), να χάσουμε την Ελληνική μας ταυτότητα, και τα ειλικρινή συναισθήματα οικουμενικότητας και ανεξιθρησκίας, που προήγαγε ο αρχαίος μας πολιτισμός, πριν καπελωθεί από κάποιους Εθνικόφρονες Ιουδαίους φασίστες που θεωρούσαν πως είναι ο εκλεκτός λαός, όλης της γης, παρόλη την αγραμματοσύνη τους.
Φυσικά την έλλειψη γνώσης τους, την έκαναν σημαία, κυνηγώντας την γνώση, προωθώντας την πίστη σε ένα καλοστημένο παραμύθι, που προωθούσε την φυγή από την πραγματικότητα, και τον θάνατο, και έτσι έριξαν την δύση στο σκότος... δηλαδή κυριολεκτικά την σκότωσαν...
Ο Πάπας ζήτησε συγνώμη αλλά η αλαζονεία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας ποτέ! Καιρός λοιπόν να αναρωτηθούν τα εγκλήματά τους, γιατί από τώρα και στο εξής η δικαιοσύνη και ο θείος νόμος, θα γίνει σφοδρότερος πάνω τους, μια και όλο και περισσότεροι βλέπουν πλέον την αλήθεια.
Ορφέας:
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 05, 2008, 02:07:48 ---
Μενάνδρου (Σιμία, 140)
Καμμιά διαφορά δεν έχει η μιά φυλή από την άλλη.
Ευριπίδη (Ελένη, 906-907)
Κοινός είναι για όλους τους Ανθρώπους ο ουρανός και η γή
Ιπποκράτης (Νόμος, V)
Τα ιερά πράγματα αποκαλύπτονται σε Ιερούς ανθρώπους
Έθνος ονομάζεται ένα σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα που διακρίνουν το σύνολο αυτό, σε παγκόσμια κλίμακα...............................................
Φαίνεται λοιπόν καθαρά ο διαχωρισμός αυτών που γνωρίζουν, μετέχουν των μυστηρίων που αντιλαμβάνονται το ενιαίο έθνος των Ανθρώπων, που ήταν και είναι λίγοι, σε κάθε τόπο, από τον όχλο,.....
Απολλωνίου του Τυανέως (Φιλοστράτου, Απολλ. του Τυανέως)
Είναι καλό να θεωρούμαι όλη τη γή πατρίδα μας και όλους τους Ανθρώπους αδελφούς και φίλους μας, γιατί είναι όλοι παιδιά του θεού.
Και όπως ήδη γνωρίζεις, Αδελφέ του φωτός, Ορφέα, όποιος στον αμύητο λέγει τα σοφά, δεν είναι σώφρων.
Ευριπίδης, Βάκχαι, 480)
Γιατί, η πνευματική μόρφωση είναι ένας δεύτερος ήλιος για εκείνους που την αποκτούν. Ηράκλειτος (Αποσπ 134, Diels)
Και όπως μου είπε ένας δασκαλός μου κάποτε, καλό είναι να αγαπάς την πατρίδα σου, αλλά γιατί η αγάπη πρέπει να έχει σύνορα?
Διότι η φύση μας δεν μας επιτρέπει να περιοριζόμαστε.
Και η Αλήθεια είναι πάντα στη μέση. Τρίτη κορυφή.
Κατά την αποψή μας.
--- Τέλος παράθεσης ---
Αλήθεια είναι,το γένος των ανθρώπων ολάκερο απαρτίζει μιαν αδιάσπαστη και ισότιμη αδελφότητα και ως αληθινό αδελφό αντιλαμβάνεται και αισθάνεται τον οιποιονδήποτε κάτοικο της μητέρας Γης, ο πραγματικός μυημένος. Όμως οφείλουμε να επισημάνουμε και να κάνουμε διακριτό ποιο πνεύμα αδελφοσύνης εννοούμε. Όχι βέβαια το καθολικό ολωκληρωτικό πνεύμα του χριστιανισμού που συντάσσεται πάντα με τον εκάστοτε δυνάστη, φασισμό και δικτατορία, ούτε το νεοεποχίτικο παγκοσμιοποιητικό που στο όνομα της δήθεν αδελφοσύνης, πολεμά τις ρίζες του ανθρώπου - την παράδοσή του - πασχίζοντας να τον καταστήσει άβουλο και κατευθυνόμενο ον σε μια ομογενοποιημένη μάζα καταναλωτών.
Η ΑΜΡΑ είναι κάθετα ενάντια στην κατάλυση των εθνικών συνειδήσεων και των πολιτισμικών και πολιτιστικών ηθών, εθίμων και διαφορετικοτήτων και πρώτιστα σέβεται τα εθνικά σύνορα που ορίζουν τα όρια μιας κοινωνίας με κοινές παραδόσεις, με ξεχωριστή πραγματικότητα, που προσδιορίζουν έναν αυτόνομο και αυτοτελή κοινωνικό οργανισμό, όπως το δέρμα σημαίνει όρια της δραστηριότητας των οργάνων και των κυττάρων ενός οργανισμού που από την μια τα προστατεύει από κάθε εξωτερική επιβολή και από την άλλη τα συγκρατεί σε έναν φυσικό και απόλυτα φυσιολογικό οργανισμό, αποτρέποντας την χαοτική διάχυση των κυττάρων σε μια χύδην κυτταρική μάζα.
Η ΑΜΡΑ, θεωρεί ικανό και αναγκαίο παράγοντα για την υγιή και ομαλή ανάπτυξη του ανθρώπου, την επανασύνδεσή του με τις ρίζες της κληρονομιάς του, με την φυλετική του παράδοση, γιαυτό και υποστηρίζει απόλυτα την ανάπτυξη και διάδοσή της παράδοσης κάθε λαού, σεβόμενη τις δοξασίες, πεποιθήσεις, λατρείες και κάθε έθος και ήθος κάθε φυλετικής ομάδας ανθρώπων. Ως εκ τούτου, η ΑΜΡΑ είναι κάθετα αντίθετη στις θεωρίες που δυστυχώς προάγουν κάποιοι στο όνομα του εσωτερισμού, στις θεωρίες περί παγκοσμιοποίησης, περί μιας παγκόσμιας κοινωνίας και κυβέρνησης, όπως επίσης είναι ενάντια σε κάθε ιδέα μίας παγκόσμιας θρησκείας. Μάλλιστα, η ΑΜΡΑ και οι ιδρυτές της είναι ορκισμένοι αγωνιστές του δικαιώματος κάθε λαού και κάθε ανθρώπου να εκφράζει ελεύθερα τις πεποιθήσεις του και την διαφορετικότητά του και ως εκ τούτου, είναι ορκισμένοι ενάντιοι σε κάθε προσπάθεια επιβολής μιας παγκόσμιας κυβέρνησης και μιας πανθρησκείας.
Για την ΑΜΡΑ, το αληθινό πνεύμα διεθνούς Αδελφοσύνης, είναι ο σεβασμός στην ξεχωριστή ατομικότητα και διαφορετικότητα καθενός ανθρώπου και ο σεβασμός στην πολιτιστική ταυτότητα και στο έθος που χαρακτηρίζει κάθε διαφορετική εθνικότητα. Η ΑΜΡΑ, κηρύσσει και προάγει την διεθνή Αδελφοσύνη, σύμφωνα πάντα με όσα η φύση διδάσκει. Έτσι, δεν συντάσσεται με την αντίληψη της ένωσης όλων των κυττάρων – ανθρώπων σε έναν παγκόσμιο οργανισμό, αλλά σύμφωνα με την φυσική διαδικασία της εξέλιξης, υποστηρίζει και προάγει την ξεχωριστή – εθνική ανάπτυξη οργάνων – κοινωνιών, τα οποία όργανα – κράτη θα συνεργάζονται σε μια παγκόσμια συνομοσπονδία – οργανισμό, για την ειρήνη και ευημερία όλων ανεξαιρέτως των κυττάρων – ανθρώπων και την υγεία και ισορροπία όλων των οργάνων – κρατών, επιτυγχάνοντας την παγκόσμια αρμονία και Αδελφοσύνη.
Rose:
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 04, 2008, 23:25:10 ---Σε ικανό χρόνο θα έχουμε αντίγραφο του αυθεντικού χειρογράφου.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σε περίπτωση που υπάρχει ένα τέτοιο χειρόγραφο και είναι αυθεντικό, σημαίνει πως ο εβραίος Γεσουχά της Βίβλου, ήταν σχιζοφρενής, γιατί από την μια αποκαλούσε τους 'Ελληνες "σκυλιά" και από την άλλη "φως του κόσμου".
Επειδή όμως έχουμε γίνει μάρτυρες τα τελευταία χρόνια, ψευδούς προπαγάνδας, του ακροδεξιού ρεύματος που ταυτίζεται με τον θρησκευτικό δογματισμό, και απεγνωσμένα προσπαθεί να παντρέψει τον Αρχαιοελληνισμό με τον Χριστιανισμό, μια και το ρήγμα καθημερινά μεγαλώνει... είναι πολύ πιθανόν και η "φήμη" για το παραπάνω χειρόγραφο, να είναι μία ακόμα προσπάθειά τους, να ταιριάσουν τα αταίριαστα, και να αλλοιώσουν την ιστορική αλήθεια.
Ας δούμε τι ανάφερε ο αφορισμένος εθνικός μας ηγέτης Ελευθέριος Βενιζέλος, επί του θέματος.
http://dimitrisdoctor.blogspot.com/2007/04/blog-post.html
«H ελευθεροθρησκεία είναι αρετή ιδιάζουσα κατ’ εξοχήν εις το Ελληνικόν Έθνος, αλλ’ έχω να διαμαρτυρηθώ κατά της αντιλήψεως ότι ο Ελληνισμός ταυτίζεται προς την έννοιαν της Ορθοδοξίας, ο Ελληνισμός προϋπήρξεν αιώνας όλους πριν ή εμφανισθή ο Χριστός κομίζων το Ευαγγέλιον της σωτηρίας. Η έννοια λοιπόν του Ελληνισμού δεν δύναται ποτέ να ταυτισθή με την έννοιαν της Ορθοδοξίας».
Αναφερόμενος δε στην ρήση του πληρεξουσίου Σφακίων, ότι «ο Ελληνισμός δεν δύναται να νοηθή άνευ Ορθοδοξίας», ο Βενιζέλος συνέχισε το μαστίγωμα αυτών των απόψεων:
«Κατά της αντιλήψεως αυτής διαμαρτύρομαι. Είπον ότι ο Ελληνισμός υπήρξεν αιώνας όλους προ του Xριστιανισμού και προσθέτω ακόμη ότι η λαμπρότερα περίοδος του ελληνικού πολιτισμού είναι ατυχώς η αρχαιοτέρα. Ο Eλληνισμός, ο καταυγάζων δι’ ανεσπέρου φωτός και ημάς τους νάνους απογόνους, δεν είναι ο πρόσφατος, δεν είναι ο Xριστιανικός Eλληνισμός, αλλ’ είναι ο Eλληνισμός των εθνικών χρόνων. Λοιπόν, η έννοια του Ελληνισμού δεν δύναται ποτέ να ταυτισθή προς την έννοια της Ορθοδοξίας, και θα προσθέσω μάλιστα ότι αν γίνη παραδεκτή η θεωρία αυτή (εφ’ όσον δεν είναι ορθόδοξος ένας άνθρωπος, δεν είναι δυνατόν να είναι Έλλην), τότε βεβαίως όσοι ευρίσκονται εις την Eλλάδα, εάν πιστεύουν άλλην θρησκείαν, τότε αυτοί δεν είναι Έλληνες.
Δεν δύναμαι λοιπόν να εννοήσω πώς άνδρες κατ’ εξοχήν φιλελεύθεροι, είναι δυνατόν να πιστεύουν τας δύο αυτάς εννοίας και να σας λέγουν ότι η έννοια του Eλληνισμού ταυτίζεται προς την έννοιαν της Ορθοδοξίας, ενώ δεν υπάρχουν ίσως δυστυχώς δύο τόσον αντίθετοι προς αλλήλας όσον είναι σήμερον η έννοια του Eλληνισμού προς το επικρατούν μέρος της Ορθοδοξίας.».
«Πώς δύνασθε να παραγνωρίζητε το γεγονός αυτό, και να έρχησθε εδώ, επαναλαμβάνω, ταράττοντες την θρησκευτικήν συνείδησιν των πολλών, να ισχυρίζεσθε ότι η έννοια του Ελληνισμού ταυτίζεται προς την έννοιαν της Ορθοδοξίας;
Αλλά πώς, κύριοι πληρεξούσιοι, παραγνωρίζομεν ότι η ανακήρυξις τοιούτων δογμάτων περιορίζει το μέγα όνειρον του Ελληνισμού, πώς δεν αναγνωρίζομεν ότι το εθνικόν μέλλον το συντρίβομεν, καθ’ ην στιγμήν ερχόμεθα να ανακηρύξωμεν ότι εις τους κόλπους του Ελληνισμού δεν δύνανται να χωρήσουν παρά οι πρεσβεύοντες το Ορθόδοξον Ανατολικόν δόγμα;
Ποίος δεν γνωρίζει ότι, αν ταχέως ή βραδέως πρόκειται να πληρωθώσι τα εθνικά μας όνειρα, εις την Ελλάδα του μέλλοντος πρόκειται να περιλαμβάνωνται αλλόθρησκοι και αλλόδοξοι πληθυσμοί;
Πώς δεν εννοείτε ότι κεφαλαιώδες συμφέρον του Ελληνισμού είναι να διακηρύξη ότι η έννοια αυτού είναι τόσον ευρεία και τόσον άσχετος προς τα θρησκευτικά δόγματα, ώστε εις την έννοιαν αυτήν δύναται να χωρήσωσι όχι μόνον οι πρεσβεύοντες τα του Χριστού δόγματα, αλλά και οι πρεσβεύοντες τα δόγματα πάσης άλλης γνωστής ή αγνώστου θρησκείας;».
Και ένα μήνα αργότερα υπογράμμισε: «Αφ’ ετέρου, κύριοι, είμαι βέβαιος ότι η ανάπτυξις του πολιτισμού, η επερχομένη οσημέραι συνείδησις όλων των πολιτισμένων λαών, ότι τα πράγματα του κόσμου αυτού πρέπει να ρυθμίζωνται ασχέτως όλως διόλου προς τας πεποιθήσεις τας θρησκευτικάς, τας οποίας έχει έκαστος εκ των πολιτών, και η καθ’ ημέραν μείζων σπουδαιότης των κοινωνικών ζητημάτων, η οποία καταλαμβάνει ολόκληρον τον πεπολιτισμένον κόσμον, θα φέρη ταχέως μετά δεκαετηρίδας τινάς, έστω εν ανάγκη και μετά εκατονταετηρίδα, εις το σημείον, ώστε και παρ’ ημίν να νοηθή, ότι ο εθνισμός δεν δύναται να συγχυσθεί παντάπασι προς την θρησκείαν» (25.11.1906).
Ορφέας:
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 05, 2008, 02:07:48 ---
Ιπποκράτης (Νόμος, V)
Τα ιερά πράγματα αποκαλύπτονται σε Ιερούς ανθρώπους
Έθνος ονομάζεται ένα σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα που διακρίνουν το σύνολο αυτό, σε παγκόσμια κλίμακα. Τα κυριότερα από τα γνωρίσματα αυτά μπορεί να είναι η φυλή, η γλώσσα, το θρήσκευμα, η κοινή ιστορία και πολιτισμός και η γεωγραφική καταγωγή. Ιστορικά όμως, βασικότερο στοιχείο για την ύπαρξη ενός έθνους είναι η ανάπτυξη της εθνικής του συνείδησης, δηλαδή ο ιδεολογικός παραγκωνισμός των υπόλοιπων στενότερων (π.χ. φατριασμός, τοπικισμός) ή και ευρύτερων (π.χ. φυλετισμός, αυτοκρατορισμός, οικουμενισμός) ομαδοποιήσεων, χάριν του εθνικισμού.
Το έθνος όντας ιστορικό φαινόμενο εξελίσεται.
--- Τέλος παράθεσης ---
Πράγματι το έθνος ως ιστορικοκοινωνικό φαινόμενο εξελίσσεται. Το ανθρώπινο είδος, από την αυγή ακόμα της ανάδυσής του μέσα από τον ασυνείδητο κόσμο των προγόνων του θηλαστικών, αρχίζει και δομεί μικρές κοινωνίες - κοινότητες. Αυτές οι μικρές πρωταρχικές κοινότητες, παρότι μοιάζουν με τις αγέλες των ζώων, έχουν μια ουσιώδη διαφορά. Δομικά στοιχεία της κοινότητας δεν είναι απλά τα μέλη, αλλά οι αυτόνομες οικογένειες. Η κοινοτική ζωή και νοοτροπία που αναπτύχθηκε, όχι μόνον δεν διέλυσε τους μικρούς κοινωνικούς πυρήνες που ήταν οι οικογένειες, αλλά αντίθετα, η πρωταρχική μέριμνα της κοινότητας ήταν η διασφάλιση και η προστασία του θεσμού της οικογένειας.
Αργότερα οι ανεξάρτητες αυτές κοινότητες θα προχωρήσουν σε συνενώσεις, συνιστώντας μεγαλύτερους σχηματισμούς, όπου όχι μόνον δεν απειλήθηκε το αυτόνομο της κοινότητας, αλλά ενισχύθηκε σε μέγιστο βαθμό. Η έννοια του αυτόνομου και του αυτοδιοίκητου αυτών των κοινοτήτων, παραμένει ακόμα και σήμερα σε πολεοδομικά συγκροτήματα, όπως οι σύγχρονες μεγαλουπόλεις, όπου, παρότι φαίνεται άνευ ουσίας, διατηρείται όμως με την σημερινή μορφή των ξεχωριστών Δήμων μέσα στην ενιαία Πόλη....
Όταν συγκροτήθηκαν τα έθνη, ούτε οι οικογένειες ως φυσική ύπαρξη και θεσμός απειλήθηκε, ούτε οι κοινότητες ( και οι Δήμοι) καταργήθηκαν. Η οργάνωση των κοινωνιών και των εθνών, στο βαθμό που εναρμονίζονταν με τον φυσικό νόμο, επεκτείνονταν και αναβαθμίζονταν οργανωτικά, βελτιώνοντας συνεχώς το επίπεδο ευημερίας των.
Μόνον τα τελευταία χρόνια που η νεοεποχίτικη παγκοσμιοποίηση προπαγανδίζει την δήθεν παγκόσμια αδελφότητα, ενώ στην ουσία προωθεί την ομογενοποίηση και άβουλη κοπαδοποίηση των ανθρώπων, μόνον τα χρόνια αυτά έχει γιγαντωθεί υπέρμετρα η κρίση πατροπαράδοτων θεσμών, όπως η οικογένεια και η κοινότητα, καθιστώντας σταδιακά τον άνθρωπο "ιδιώτη" και κατά κοινή ομολογία, υπέρμετρα δυστυχή....
Ας μελετήσουμε την πλεκτάνη που υφαίνεται σε βάρος μας, από αυτούς που προπαγανδίζουν ότι δήθεν δρουν προς όφελός μας. Ας επανέλθουμε στον φυσικό τρόπο ζωής, στην φυσιολογική διαδικασία εξέλιξης, όπου εκεί η υπόσχεση ευημερίας και ευτυχίας είναι αποδεδειγμένα αληθινή.
Έρρωσθε και ευδαιμονείτε....
Rose:
--- Παράθεση από: SERAPIS στις Μαΐου 05, 2008, 02:07:48 ---Σωστές οι παρατηρήσεις για τους εθνικούς, αλλά εννοεί τον λαό, όχι τους μυημένους
--- Τέλος παράθεσης ---
Στο Κοινωνικοί Προβληματισμοί > Χριστιανική Αγάπη http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,865.0.html παρουσιάζονται τα υβριστικά κείμενα που απαγγέλνονται κατά των Ελλήνων ακόμα και σήμερα, στις λειτουργίες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας. Στρέφονται τελείως κατά του Ελληνικού τρόπου σκέψης, της Γνώσης, του ελεύθερου διαλόγου, της φιλοσοφίας, και της επιστήμης.
Και για όσους από εμάς, ακόμα φέρουν μέσα τους το φιλελεύθερο και ανεξίθρησκο Ελληνικό ιδεώδες, καλό θα είναι να γνωρίζουμε πως η Ελλάδα μας, βρίσκεται ακόμα υπό κατοχή, ενός άλλου κράτους-εξουσίας, μια και το σύνταγμα της Ελλάδος αναφέρει...
'Αρθρο 3 - (Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας):
1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. (Πηγή: Βουλή των Ελλήνων: http://www.parliament.gr/politeuma/default.asp)
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση