'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Ροδοσταυρικά Τάγματα
Η παραποίηση της Αλήθειας για την προέλευση του Ροδοσταυρισμού
Trithemius:
--- Παράθεση από: Rose_777 στις Δεκεμβρίου 20, 2008, 20:12:17 ---Αγαπητέ Trithemius,
ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να "πιστεύει" ότι θέλει... Η ΑΜΡΑ όμως έχει συγκεκριμένες απόψεις και προσεγγίσεις πάνω στην έννοια του Θείου, και της ανθρώπινης ύπαρξης, που είναι η ιδεολογία του Πανθεϊσμού, δηλαδή η Αρχαία Ελληνική Κοσμογονία. Αν και υπάρχουν συγκεκριμένες αρχές και διδασκαλίες στην ΑΜΡΑ, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις αρχές και όχι να τις αποδεχτούμε δογματικά.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σίγουρα χρειάζεται αρκετή ανάλυση η ουσία και ταυτότητα του αρχαιοελληνικού πανθεϊσμού αλλά θεωρώ πως πραγματικά οι Έλληνες φιλόσοφοι (και ιδίως οι προσωκρατικοί) προσέθεταν επιπλέον στοιχεία στη φυσική μορφή του κόσμου (από το "κόσμημα"), όπως ο Χρόνος και ο Έρως και ξέφευγαν από τη δεδομένη μορφή του πανθεϊσμού. Ταυτόχρονα, οι Ορφικοί προσεγγίζουν τον κόσμο ως πανθεϊστικό ενισμό, ότι δηλαδή το παν είναι ένα, προέρχεται από το ένα και καταλήγει στο ένα...
Σε αυτές τις προσεγγίσεις δεν διαφαίνεται σημαντική απόκλιση της ΑΜΡΑ...
* φυσικά υπάρχουν και οι προσεγγίσεις περί μυστικισμού του υπερβατισμού, του "αόρατου" κόσμου κλπ, οι οποίες εξ αρχής ελέγχονται ως αποκλίνουσες και απούσες από τον αρχαιοελληνικό πανθεϊσμό...
suida:
Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ .....ακριβως.....για οσους δεν ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ....
-- ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ....ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ....Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΝ...--.ΚΑΛΥΤΕΡΑ.....--
ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.....Σ"ΕΝΑΝ.....ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.....η"......
μια Φ Ρ Α Π Ε Δ Ι Α ......ΣΤΗ Β Α Ρ Κ Ι Ζ Α .....η" οπου Α Λ Λ Ο Υ .....
ΦΕΥΓΩ....ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΕΙ....
ΤΑ ΧΑΠΙΑ....ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ....
Rose:
Αγαπητέ Suida,
οι πνευματικές εμπειρίες είναι το ζητούμενο, όμως είναι σημαντικό να υπάρχει διάκριση στον Αστρικό Κόσμο, τον κόσμο των Μάγια και των Ψευδαισθήσεων... Πόσοι άνθρωποι και ειδικά μοναχοί δεν έχουν επικοινωνήσει με τον Χριστό, την Παναγιά, τον Θεό, τον αγαπημένο τους 'Αγιο... κτλ... ?
Αυτούς η επιστήμη ορθώς τους χαρακτηρίζει σχιζοφρενείς, διότι ΜΟΡΦΩΠΟΙΟΥΝ τα εσωτερικά αρχέτυπα και ΑΥΘΥΠΟΒΑΛΟΝΤΑΙ πως είναι πραγματικά...
Σίγουρα οι αρχετυπικές αξίες μέσα μας, παίρνουν μορφή, αλλά ως Μορφωμένοι εσωτεριστές είναι σημαντικό να αποκτούμε την Διάκριση και να κατανοούμε σε βάθος αυτά τα φαινόμενα...
...έτσι ώστε να αποφύγουμε τα "δίχτυα" των ψυχιάτρων... ;)
suida:
ΟΠΩΣ....ΣΟΦΑ ....ΛΕΕΙ....ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣΜΟΥ SERAPIS..... E N T A Ξ Ε Ι .....!!
ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ.....ΟΜΩΣ....ΘΑ ΤΟ Α Ν Α Ψ Ω ....
σ' ευχαριστω ......roze..... σ'ευχαριστω.....
Ορφέας:
--- Παράθεση από: Trithemius στις Δεκεμβρίου 21, 2008, 09:49:40 ---
--- Παράθεση από: Rose_777 στις Δεκεμβρίου 20, 2008, 20:12:17 ---Αγαπητέ Trithemius,
ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να "πιστεύει" ότι θέλει... Η ΑΜΡΑ όμως έχει συγκεκριμένες απόψεις και προσεγγίσεις πάνω στην έννοια του Θείου, και της ανθρώπινης ύπαρξης, που είναι η ιδεολογία του Πανθεϊσμού, δηλαδή η Αρχαία Ελληνική Κοσμογονία. Αν και υπάρχουν συγκεκριμένες αρχές και διδασκαλίες στην ΑΜΡΑ, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις αρχές και όχι να τις αποδεχτούμε δογματικά.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σίγουρα χρειάζεται αρκετή ανάλυση η ουσία και ταυτότητα του αρχαιοελληνικού πανθεϊσμού αλλά θεωρώ πως πραγματικά οι Έλληνες φιλόσοφοι (και ιδίως οι προσωκρατικοί) προσέθεταν επιπλέον στοιχεία στη φυσική μορφή του κόσμου (από το "κόσμημα"), όπως ο Χρόνος και ο Έρως και ξέφευγαν από τη δεδομένη μορφή του πανθεϊσμού. Ταυτόχρονα, οι Ορφικοί προσεγγίζουν τον κόσμο ως πανθεϊστικό ενισμό, ότι δηλαδή το παν είναι ένα, προέρχεται από το ένα και καταλήγει στο ένα...
Σε αυτές τις προσεγγίσεις δεν διαφαίνεται σημαντική απόκλιση της ΑΜΡΑ...
* φυσικά υπάρχουν και οι προσεγγίσεις περί μυστικισμού του υπερβατισμού, του "αόρατου" κόσμου κλπ, οι οποίες εξ αρχής ελέγχονται ως αποκλίνουσες και απούσες από τον αρχαιοελληνικό πανθεϊσμό...
--- Τέλος παράθεσης ---
Αναφέρεται από μελετητές ότι οι Έλληνες φιλόσοφοι (και ειδικά οι προσωκρατικοί), προσέθεταν επιπλέον στοιχεία στην φυσική μορφή του κόσμου, όπως ο Χρόνος και ο Έρως και ξέφευγαν έτσι από την δεδομένη μορφή πανθεϊσμού. Κάτι τέτοιο όμως είναι αναληθές, καθώς ο Έρως και ο Χρόνος απαρτίζουν την βάση ως έννοιες, πάνω στις οποίες στηρίζεται ολάκερο το περίλαμπρο οικοδόμημα της Ορφικής κοσμογονίας, όπως περιγράφεται στους ιερούς Λόγους του αξεπέραστου θεολόγου. Τους ιερούς αυτούς Λόγους θα έχει στην συνέχεια ως οδηγό και διδάσκαλο ο Ησίοδος, ο Πυθαγόρας και το σύνολο φυσικά των φυσικών φιλοσόφων. Ο τρόπος προσέγγισης του αρχαιοελληνικού πανθεϊσμού, καθοσιώθηκε με τον θεολόγο Ορφέα και συναντάται έκτοτε αναλλοίωτος, από τον Πυθαγόρα και τον Ηράκλειτο, από τον Θαλή μέχρι τον Δημόκριτο και από το σύνολο των φυσικών φιλοσόφων μέχρι τους Στωικούς. Το ΕΝ το ΠΑΝ προϊδεάζει για την αρχή και το τέλος ενός αιώνια αποσβενύμενου και εκπυρώμενου Σύμπαντος, πανθεϊστικού και ποικιλόμορφου μέσα στον Χρόνο, ΕΝωμένου συνεκτικά και αδιάσπαστα δια του Έρωτος, παρότι πολυτεμαχισμένου από το Νείκος, του Ηρικεπαίου Φάνητα σε σχεδόν άπειρα υποπολαπλάσια. Το μέγα μυστήριο έγκειται ακριβώς στην αδιαίρετη ΕΝότητα του πρωτογέννητου, του Άδμητου (α-τεμάχιστου) - ο οποίος στην συνέχεια θα αναφέρεται ως "Αδάμ" - του ατεμάχιστου στην ουσία, του οποίου απαρτίζουμε "τεμάχια" στην πράξη. Ιδού το μέγα μυστήριον του πολυδιασπασμένου και ποικιλόμορφου πανθεϊσμού μέσα στο ομοούσιον και αδιαίρετον του Ενοθεϊσμού. Στις διδασκαλίες της ΑΜΡΑ, παρουσιάζεται, αναλύεται και ερμηνεύεται η υπέρτατη κοσμογονία, η οποία ξεκινώντας από τους ιερούς Λόγους του θεολόγου Ορφέα, βρίσκεται αναλλοίωτη στο σύνολο της Ελληνικής σκέψης, σε κάθε εποχή και σε κάθε διαφορετική φιλοσοφική έκφανση.
Οι προσεγγίσεις περί μυστικισμού του υπερβατισμού, του "αόρατου" κόσμου κλπ, είναι παρούσες σε κάθε εποχή του πανθεϊσμού, μέσα στον οποίο βρίσκονται πάντοτε παρούσες, ως συγκλίνουσες απόλυτα με τον αρχαιοελληνικό πανθεϊσμό. Για τον κάθε φιλότιμο ερευνητή, αποκαλύπτεται ότι ο Δημόκριτος, ως παράδειγμα, δεν ήταν ένας απλά φυσικός φιλόσοφος με την σύγχρονη κλασσική έννοια του φυσικού, αλλά ένας φυσικός φιλόσοφος που απαρτίζει το πρότυπο, τον διδάσκαλο του κβαντικού φυσικού, του ολιστικού φιλοσόφου που επαναφέρει την μεταφυσική στην οικογένεια της φυσικής φιλοσοφίας, όπως μας την παρέδωσε ο Ηράκλειτος και εν γένει ο αρχαιοελληνικός Ιωνικός φιλοσοφικός αναστοχασμός. Ο μυστικισμός και ο υπερβατικός λογισμός του αόρατου κόσμου, είναι αδιαίρετα συνυφασμένος και εναρμονισμένος με την φυσική ενατένιση του κόσμου, απαρτίζοντας ένα ενιαίο και αδιαίρετο σύνολο της θεοσέβειας και της φυσιολατρικής διάθεσης του Έλληνα, παρόντος σε κάθε φιλοσοφικό πνευματικό δημιούργημα του Ελληνισμού, ακόμα και εκεί που κάποιοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν ως αγνωστικισμό και αθεϊσμό του υλισμού, όπως π.χ. της Επικούρειας κοσμοαντίληψης.
Ως εκ τούτου η ΑΜΡΑ βρίσκεται σε πλήρη εναρμόνηση με την διπλή οπτική που μας κληροδότησε η απαράμιλλη Ελληνική φιλοσοφική σκέψη, θωρώντας παράλληλα τα Άνω και τα Κάτω, τα Έξω και τα Έσω, τα Ορατά και τα Αόρατα, προσπαθώντας να αναβιώσει την ολότητα της φυσικής και της μεταφυσικής, όπως αυτή εκφράζεται ως διαρκής συνέχεια μέσα στην γνήσια Ελληνική κοσμοαντίληψη....
ΕΡΡΩΣΘΕ....
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση