Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Μυστικισμός - Αποκρυφισμός

"Ατραπός ή Ατραποί"?

Σελίδες: << < (2/3) > >>

Ορφέας:


--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 22, 2007, 13:39:59 ---
Try and Error?


--- Τέλος παράθεσης ---

Την αδελφή μας την Try την ξέρω  ;)  :D  :D
Ο Error ποιός είναι  ;D  ;D  ;D

Trithemius:


--- Παράθεση από: Ορφέας στις Μαΐου 22, 2007, 14:45:37 ---
--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 22, 2007, 13:39:59 ---
Try and Error?


--- Τέλος παράθεσης ---

Την αδελφή μας την Try την ξέρω  ;)  :D  :D
Ο Error ποιός είναι  ;D  ;D  ;D
--- Τέλος παράθεσης ---
:D :D :D Κορυφαίο!

Τώρα σχετικά με τους προβληματισμούς του αδελφού Avaris:


--- Παράθεση ---Πρώτο δυσάρεστο χαρακτηριστικό του χώρου των Φιλοσοφικών Ομάδων και Ταγμάτων:

                                    η Μισαλλοδοξία. "Πας μη Έλλην Βάρβαρος".
--- Τέλος παράθεσης ---
Πιστεύω πως κάθε σοβαρό τάγμα είναι άσχετο με την ανωτέρω στάση. Αν δεις κάτι τέτοιο, είναι θέμα χρόνου να αποχωρήσεις...


--- Παράθεση ---Δεύτερο δυσάρεστο χαρακτηριστικό πολλών Ομάδων:

                                     "Ο Πλουτισμός". Ο σκοπός είναι να δένουν και να "αρμέγουν" διαρκώς τα μέλη τους.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ομοίως με την πρώτη μου απάντηση. Σχετικά με τα οικονομικά ενός τάγματος, όλα πρέπει να διέπονται από διαφάνεια, ορθολογική χρήση των χρηματικών διαθέσιμων και να λειτουργούν βάσει καταστατικού, για το οποίο πρέπει να είναι ενήμερα όλα τα μέλη (νέα και παλιά).


--- Παράθεση ---Τρίτο δυσάρεστο χαρακτηριστικό επίσης πολλών Ομάδων:

                                         "Η Άγνοια των Ιδρυτών". 
--- Τέλος παράθεσης ---
Πιστεύω πως ένα τέτοιο τάγμα φωνάζει "φύγε μακριά". Σημαντικό δε είναι το ότι εδώ δεν παίζει ρόλο το να είναι ο ιδρυτής ένας παμμέγιστος εσωτεριστής αλλά οι σκοποί ίδρυσης του τάγματος αυτού.


--- Παράθεση ---Μα το χειρότερο απ' όλα, είναι η Πανσπερμία των "Ιερών Δοξασιών και Δογμάτων".
--- Τέλος παράθεσης ---
Εδώ δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι αδύνατο να υπάρχει καθολική αποδοχή μίας ιδέας ή μίας αντίληψης από όλα τα τάγματα. Ταυτόχρονα βρίσκω ευτυχές το γεγονός να υπάρχουν πολλές αντιλήψεις γύρω από ένα ζήτημα γιατί έτσι το εξετάζουμε από κάθε οπτική και του αποδίδουμε μια πιο σφαιρική εικόνα. Η καθολική αποδοχή στην ερμηνεία ενός ζητήματος μου μοιάζει με εσωτερικά ολοκληρωτικά καθεστώτα... Επίσης ας μην ξεχνάμε πως δεν υπάρχει τίποτα πιο υποκειμενικό από το απόλυτα αντικειμενικό ;)


--- Παράθεση ---Άλλο δυσάρεστο χαρακτηριστικό είναι η "Μη Ολοκληρωμένη (Γνωστικά) Εσωτερική Δομή" διαφόρων Ομάδων.
--- Τέλος παράθεσης ---
Πιστεύω πως μια τέτοια κατάσταση δεν είναι απαραίτητα κάτι το αρνητικό. Όσο τα επιμέρους τμήματα-υποομάδες της μητρικής ομάδας δένουν αρμονικά μεταξύ τους και σχηματίζουν μια οργανωμένη δομή, τότε όλα καλά. Αν όμως το κάθε τμήμα του τάγματος δρα σχεδόν αυτόνομα και δυσαρμονικά σε σχέση με το προφίλ του μητρικού τάγματος, ακόμα και σε βαθμό που θα αλλοτρίωναν την αρχική αποστολή του τάγματος, τότε υπάρχει πρόβλημα. Επίσης, με σκοπό την αναλυτική διερεύνηση των ζητημάτων και αντικειμένων έρευνας που απασχολούν ένα τάγμα, ίσως κρίνεται αναγκαίο να υφίσταται κάποια υποδιαίρεση, ας πούμε σαν τμήματα μαθημάτων υπό τη σκιά ενός ενιαίου σχολείου. Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό. Επίσης, είναι πιθανό, το κάθε μέλος να έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει τη δική του μαθησιακή ατραπό, πάντα όμως ως μέλος του μητρικού τάγματος. Βαθμιαία, αν περάσει από όλες τις υποομάδες, θα έχει αποκτήσει τη μεγαλύτερη μαθησιακή εμπειρία.

Σχετικά τώρα με τη διαδικασία επιλογής ενός τάγματος, πιστεύω πως εδώ δεν υπάρχουν κανόνες. Σίγουρα, η διαδικασία επιλογής είναι κάτι δύσκολο κι εξαιρετικά υπεύθυνο για τη ζωή μας. Όμως, όπως έχω αναφέρει και αλλού, πλέον έχουμε άμεση και εκτεταμένη πληροφόρηση για το προφίλ του κάθε τάγματος. Από τα στοιχεία που θα αντλήσουμε (αντικείμενο έρευνας, σκοπός, υποχρεώσεις του μέλους, καταστατικό κλπ), μπορούμε να προβούμε σε κάποια απόφαση. Φυσικά, άλλο η προκαταρκτική έρευνα και άλλο η εισδοχή.

Τέλος, ας μην ξεχνάμε κάτι πάρα πολύ σημαντικό και θεμελιώδες στο προφίλ των ταγμάτων:

Πρέπει να καταλάβουμε πως από ένα μέλος ενός τάγματος μπορεί να απογοητευτούμε, από το ίδιο το τάγμα όμως όχι.

Αυτό ισχύει στα υγιή τάγματα, με μακρά πορεία, τα οποία έχουν δοκιμαστεί πολλάκις στην πάροδο των ετών. Πρέπει να καταλάβουμε πως σε αρκετές περιπτώσεις, η στάση και νοοτροπία ενός μέλους είναι άσχετη με αυτό που πρεσβεύει το τάγμα. Εκεί, δεν πρέπει να πέφτουμε σε παγίδα και να ισοπεδώνουμε τα πάντα, βάζοντας στο ίδιο σακί, τόσο το μέλος, όσο και το τάγμα. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου η λάθος στάση ενός μέλους έγινε η αιτία να βληθεί αδίκως και το τάγμα όπου ανήκει. Νομίζω δεν χρειάζονται παραδείγματα γι' αυτό. Άλλωστε, το τι αντιπροσωπεύει ένα τάγμα ορίζεται από το καταστατικό και τους κανόνες λειτουργίας του και αυτό δεν έχει σχέση με το τι μπορεί να πιστεύει το κάθε μέλος. Εκεί είναι που έχει εφαρμογή το "take it or leave it" ;)

Φυσικά, η στάση και το προφίλ των μελών, δύναται να επηρρεάσει και το προφίλ του τάγματος, όμως όταν ένα τάγμα ορίζεται ως παλαιό και παραδοσιακό, τότε είναι ξεκάθαρο το τι πρεσβεύει και που αποσκοπεί η δράση του.

Eleni:


--- Παράθεση ---Εαν μπλέξει ο Υποψήφιος μαθητής, με "λάθος άτομα", "λάθος ομάδες" ή/και "λάθος δόγματα και δοξασίες", ίσως χάσει τα ίδια τα Λογικά του.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ολη η ζωή είναι ένα ρίσκο και μια περιπέτεια. Καθημερινά δεν συναντάμε όλα αυτά τα '' λάθος'' γύρω μας?
Και κάθε στιγμή δεν αποφασίζουμε τι μας κάνει και τι όχι?
Το ίδιο είναι και η συγκεκριμμένη επιλογή.
Πάντως επειδή δεν ξέρω απο ποιά ηλικία και μετά γίνεται κανείς δεκτός [και αν υπάρχει όριο σε αυτό ]σε σχολές και τάγματα, πιστεύω οτι σε πολύ νεαρές ηλικίες είναι ίσως επικίνδυνο.

Avaris:


--- Παράθεση από: try στις Μαΐου 23, 2007, 11:53:27 ---
--- Παράθεση ---Εαν μπλέξει ο Υποψήφιος μαθητής, με "λάθος άτομα", "λάθος ομάδες" ή/και "λάθος δόγματα και δοξασίες", ίσως χάσει τα ίδια τα Λογικά του.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ολη η ζωή είναι ένα ρίσκο και μια περιπέτεια. Καθημερινά δεν συναντάμε όλα αυτά τα '' λάθος'' γύρω μας?
Και κάθε στιγμή δεν αποφασίζουμε τι μας κάνει και τι όχι?
Το ίδιο είναι και η συγκεκριμμένη επιλογή.
Πάντως επειδή δεν ξέρω απο ποιά ηλικία και μετά γίνεται κανείς δεκτός [και αν υπάρχει όριο σε αυτό ]σε σχολές και τάγματα, πιστεύω οτι σε πολύ νεαρές ηλικίες είναι ίσως επικίνδυνο.

--- Τέλος παράθεσης ---

Δυστυχώς όμως εδώ ένα "λάθος" μπορεί να καταστεί "ολέθριο" try....

Υπάρχουν "Ομάδες" όπου έχουν "χαθεί άτομα" στους "διεθνείς λαβυρίνθους" τους και οι γονείς τους ψάχνουν για χρόνια.....

Υπάρχουν "Ομάδες" που δίνουν παραισθησιογόνα στα μέλη τους ....με όλες τις γνωστές συνέπειες....πολλοί απο αυτούς "χάνονται για πάντα" σε "άλλους άγνωστους (Τοξικούς) κόσμους"......

Υπάρχουν "Ομάδες" που έχουν τέτοιο "στυλ εκπαίδευσης" που μέλη τους αυτοκτονούν....

Υπάρχουν "Ομάδες" που χρησιμοποιούν ότι "τρελλή μέθοδο" "δήθεν εκπαίδευσης" μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους (πχ διαρκές ηλεκτροσοκ στο κεφάλι)

Υπάρχουν "Ομάδες" που κάνουν τέτοια πλύση εγκεφάλου στα μέλη τους που χάνονται κι αυτοί και οι περιουσίες τους, οδηγώντας τις οικογένειές τους στην απόγνωση και ενίοτε στο θάνατο....

Και υπάρχουν κι αυτές οι "Ομάδες" που ασυλλόγιστα "εκθέτουν" τα μέλη τους στις "Δυνάμεις" και στο "Άγνωστο"....

Παραθέτω το παρακάτω....είναι πιστεύω αρκετά περιεκτικό:

******************************************************************

ΔΟΝ ΧΟΥΑΝ: "...Το να "Βλέπεις"

                                                χωρίς πρώτα να είσαι Πολεμιστής,

                                                                                                 θα σ' "εξασθένιζε".

Θα σου έδινε μια απατηλή ηρεμία, θα σου γεννούσε την επιθυμία της απόσυρσης.

Το σώμα σου θα έφθινε γιατί θα γινόσουν αδιάφορος. Είναι προσωπική μου δέσμευση να σε κάνω Πολεμιστή, ώστε να μη συντριβείς..."

(Κ.Καστανέντα, "Μια Ξεχωριστή Πραγματικότητα", σ.261)

******************************************************************************************


Το ....."Υπουργείο Μαγείας προειδοποιεί":


Τα ...."αστρικά ταξίδια" και η χρήση της "Όρασης του Τρίτου Ματιού" καθώς και της "Κουνταλίνι",


                                                                          χωρίς να έχει προηγηθεί η επιτυχής Εσωτερική Λάξευση του Εαυτού (Αυτοβελτίωση)

μέσω της "Αυτογνωσίας",  (δηλ. να γίνει Πολεμιστής).....


                                          ......βλάπτουν σοβαρά την υγεία....."  8)


Ορφέας:


--- Παράθεση από: try στις Μαΐου 23, 2007, 11:53:27 ---
--- Παράθεση ---Εαν μπλέξει ο Υποψήφιος μαθητής, με "λάθος άτομα", "λάθος ομάδες" ή/και "λάθος δόγματα και δοξασίες", ίσως χάσει τα ίδια τα Λογικά του.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ολη η ζωή είναι ένα ρίσκο και μια περιπέτεια. Καθημερινά δεν συναντάμε όλα αυτά τα '' λάθος'' γύρω μας?
Και κάθε στιγμή δεν αποφασίζουμε τι μας κάνει και τι όχι?
Το ίδιο είναι και η συγκεκριμμένη επιλογή.
Πάντως επειδή δεν ξέρω απο ποιά ηλικία και μετά γίνεται κανείς δεκτός [και αν υπάρχει όριο σε αυτό ]σε σχολές και τάγματα, πιστεύω οτι σε πολύ νεαρές ηλικίες είναι ίσως επικίνδυνο.

--- Τέλος παράθεσης ---

Χωρίς να αμφισβητείται στο ελάχιστο το απαράβατο δικαίωμα του κάθε ατόμου να πράττει σύμφωνα πάντα με την συνείδησή του και το δικαίωμά του να δρα και να πειραματίζεται με ότι προστάζει η βούλησή του και μόνον, χωρίς στο ελάχιστο να υποτιμάται η αναγκαιότητα πολλές φορές της λανθασμένης επιλογής -καθότι κατα κανόνα από τα λάθη μας μαθαίνουμε-
θεωρώ παράλληλα ότι είναι πρωταρχικό μέλημα και καθήκον να προειδοποιούμε δημόσια, προφυλάσσοντας το κάθε εν δυνάμει μέλος τέτοιων ομάδων, όπου έχουμε διαγνώσει καταστρατήγηση των στοιχειωδών αρχών και ανθρώπινων δικαιωμάτων,
όχι πάντα με την έννοια να αποτρέψουμε, αλλά να υποψιάσουμε και ει δυνατόν τα υποψήφια μέλη να δομήσουν στον ελάχιστο έστω βαθμό, κάποιες προστασίες.

Για άτομα βέβαια μη ενηλικιωμένα, προφανέστατα είναι αισχρά ενάντιο στα χρηστά ήθη και παράνομο,
το να υφίσταται κάποια μονομερή εκπαίδευση, μη έχοντας αναπτύξει ακόμα την ικανότητα κρίσης, διάκρισης και σφαιρικής αντίληψης
και φυσικά καταδικαστέο....

Σελίδες: << < (2/3) > >>

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση