'Αρθρα Εσωτερισμού > Προτεινόμενα Βιβλία και Ταινίες από μέλη και φίλους της ΑΜΡΑ

What the bleep do we know (1 & 2)

<< < (3/16) > >>

nikos:

--- Παράθεση ---Έτσι, ο θυμός, ο φθόνος, το μίσος, η συμπόνοια, η αγάπη κλπ, ως συναισθήματα ξεκινούν με τη διαδικασία της σκέψης στα διάφορα τμήματα του εγκεφάλου και μετατρέπονται στο ανάλογο συναίσθημα (πεπτίδια) στον υποθάλαμο.
--- Τέλος παράθεσης ---

Γεια σας! Δεν θα έλεγα πως συμβαίνει κάτι τέτοιο ...

Κανένας:

--- Παράθεση από: nikos στις Ιανουαρίου 07, 2008, 08:54:08 ---
--- Παράθεση ---Έτσι, ο θυμός, ο φθόνος, το μίσος, η συμπόνοια, η αγάπη κλπ, ως συναισθήματα ξεκινούν με τη διαδικασία της σκέψης στα διάφορα τμήματα του εγκεφάλου και μετατρέπονται στο ανάλογο συναίσθημα (πεπτίδια) στον υποθάλαμο.
--- Τέλος παράθεσης ---

Γεια σας! Δεν θα έλεγα πως συμβαίνει κάτι τέτοιο ...

--- Τέλος παράθεσης ---

Αγαπητέ Nikos

Λες ότι το έργο παραπληροφορεί στο συγκεκριμένο θέμα?  Ή ότι συμβαίνουν πολλά περισσότερα?  Ξέρεις να μας πείς?

Εντάξυ.  Και η αύρα αλλάζει, χρωματίζεται και φορτίζεται διαφορετικα ανάλογα με το συναίσθημα.  Αλλά σε βιοχημικό είπεδο, για πιο λόγο αυτή η ανάλυση δεν ισχύει?

Rose:

--- Παράθεση από: suida στις Ιανουαρίου 06, 2008, 18:13:09 --- ειμαστε   οι   ασημαντοι   ΑΝΘΡΩΠΟΙ
--- Τέλος παράθεσης ---

Όσο ασήμαντοι είμαστε, άλλο τόσο σημαντικοί είμαστε, γιατί είμαστε και τα δύο, γιατί όλες οι αντιθέσεις ενυπάρχουν μέσα μας, και από εμάς εξαρτάται κάθε φορά, ποιον ρόλο θα επιλέξουμε να διαδραματίσουμε.

Και το Σκοτάδι και το Φως ενοικεί μέσα μας, το τι θα εκδηλώσουμε όμως, εξαρτάται από την Ελεύθερη Βούληση μας, την Αυτοπειθαρχία μας, αλλά και την Ψυχική μας Υγεία.

Rose:
Αγαπητέ Trithemius,

ευχαριστούμε για την εργασία σου, πάνω σε ένα καινοτομικό σύγχρονο ντοκιμαντέρ, που μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως Ροδοσταυρικό, μια και συνδυάζει την Επιστήμη με την Πνευματικότητα.

Το φιλμ όντως παρουσιάζει τα πιο σημαντικά υπαρξιακά ερωτήματα του σύγχρονου ανθρώπου, με τα οποία όμως ειδικά εμείς οι Έλληνες ασχοληθήκαμε πριν 3000 χρόνια τουλάχιστον... και τα περισσότερα από αυτά, οι Αρχαίοι ημών φιλόσοφοι και μύστες έχουν προσεγγίσει αρκετά ικανοποιητικά.


--- Παράθεση από: Trithemius στις Ιανουαρίου 06, 2008, 03:26:44 ---ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ:
....

Κατανοούμε λοιπόν πως πρέπει απλά να αφουγκραστούμε τις εσωτερικές μας ανάγκες, να μιλήσουμε με τον εαυτό μας και με μεγάλη δόση αυτοελέγχου να βελτιώσουμε την έκφραση και την κατανόηση των όσων χειριζόμαστε στην καθημερινή ζωή μας. Υπάρχουν πράγματα που κάνουμε και ξέρουμε ότι θα μας βοηθήσουν να εξελιχθούμε και άλλα πράγματα που δεν θα με βοηθήσουν σε αυτό. Αλλά δεν υπάρχει καλό και κακό. Δεν υπάρχει τιμωρός Θεός που περιμένει να μας τιμωρήσει επειδή πράξαμε το ένα ή το άλλο.
--- Τέλος παράθεσης ---


Στην Αρχαία Ελλάδα, υπήρχε η Νέμεσις η οποία τιμωρούσε την Αλαζονεία.  Δεν υπήρχε τιμωρός Θεός, αλλά ένας Συμπαντικός Νόμος, όπως το "κάρμα", ένας νόμος ανταποδόσεως, στις πράξεις μας, ανάλογα αν ήταν καλές ή κακές.  Είτε δεχόμαστε την ύπαρξη του καλού και του κακού είτε όχι, υπάρχουν σαν έννοιες μέσα στο Σύμπαν, ή στην κοινωνία μας, είτε ως ωφέλιμο ή μη ωφέλιμο, είτε ως ενάρετο ή μη ενάρετο.

Το πρόβλημα και πάλι ανάγεται στο επίπεδο αντίληψης ή ερμηνείας που δίνει ο άνθρωπος ή η κάθε κοινωνία στα φαινόμενα της φύσης στα οποία γίνεται μάρτυρας. Άλλοι κατανοούσαν την "τιμωρία" ως Θεϊκή επίδραση και άλλοι ως νόμο της φύσης. 

Η οδός της επιστήμης και της φιλοσοφίας έχει βοηθήσει τον άνθρωπο να χτίσει υγιέστερα συστήματα πεποιθήσεων και εξήγησης του κόσμου μας, και κατ' επέκταση της ανθρώπινης ζωής.

Trithemius:

--- Παράθεση από: nikos στις Ιανουαρίου 07, 2008, 08:54:08 ---
--- Παράθεση ---Έτσι, ο θυμός, ο φθόνος, το μίσος, η συμπόνοια, η αγάπη κλπ, ως συναισθήματα ξεκινούν με τη διαδικασία της σκέψης στα διάφορα τμήματα του εγκεφάλου και μετατρέπονται στο ανάλογο συναίσθημα (πεπτίδια) στον υποθάλαμο.
--- Τέλος παράθεσης ---

Γεια σας! Δεν θα έλεγα πως συμβαίνει κάτι τέτοιο ...
--- Τέλος παράθεσης ---

Θέλεις να μας αναλύσεις το σκεπτικό σου;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση