Σχόλια > Κοινωνικοί Προβληματισμοί

Ο αιρετικός της παιδείας

<< < (2/2)

Rose:

--- Παράθεση από: Avaris στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 18:36:15 ---Προσπάθησα επανειλημμένα να αλλάξω πράγματα στον τρόπο λειτουργίας των σχολείων ή σχολής που έτυχε να βρίσκομαι....

Πότε με σωστό , πότε με λάθος τρόπο....έφηβος γαρ...

Και το πλήρωσα ακριβά...πολύ ακριβά...
--- Τέλος παράθεσης ---

Δυστυχώς, όσοι τολμούν να φέρουν την Αλλαγή στην Ομαδική Συνείδηση, πάντα πληρώνουν το Τίμημα...

Ο πιο επώδυνος σταυρός, δεν είναι ο Ατομικός, αλλά ο Συλλογικός...

'Ενα σύστημα διαφθοράς, οδύνης και απάτης δεν αλλάζει εύκολα... αλλά αλλάζει από μέσα...
Αλλάζει... καθώς αλλάζουμε εμείς, καθώς αποκτάμε την Δύναμη να προχωρήσουμε... παρά τα ανεπάλληλα χτυπήματα που δεχόμαστε...

Όταν κάποιος τολμά να είναι Πρωτοπόρος, χρειάζεται να αποδεχτεί και την Πραγματικότητα της Αντίδρασης...

Η Δύναμή του θα φανεί... στο αν θα συνεχίσει τον Αγώνα του... παρά τα αγκάθινα στεφάνια, παρά τους σιδερένιους σταυρούς, παρά τους λιθοβολισμούς και τα χλευάσματα...

Προχώρα και ας πονάς προσωρινά... γιατί αν σταματήσεις ο πόνος θα είναι αβάσταχτος...

Hiram:
τώρα το είδα το ποστ...(ε πως μου ξέφυγε!)

Τι μας θύμησες...Και που τον θυμήθηκες τον Νηλ? Ναι,βιβλία του κυκλοφορούν από πολύ καιρό πλέον στα ελληνικά και εύκολα θα τα βρείς από κεντρικά βιβλιοπωλεία(αν δεν έχουν ήδη εξαντληθεί).
Βασικά,δεν είναι κάτι καινούργιο.Ακόμα και σήμερα πολλοί εκπαιδευτικοί παραδέχονται τα κατάμαυρα χάλια του τωρινού "νεοελληνικού" σχολείου.Και όλοι τους θέλουν να αλλάξει(όχι τη βολεψή τους βεβαίως :-> )κάτι σε αυτό.Και ανέκαθεν υπήρξαν (και θα υπάρχουν)εκείνοι οι εκπαιδευτικοί που εμμέσως-πλαγίως προσπαθούν να παρακάμψουν τα κατεστημένα του σχολικού ΄χώρου με άλλες τακτικές και μεθόδους.Το κύριο πρόβλημα; Ποτέ το ΥΠΕΠΘ δεν...τους ρωτά,διότι ως πάρα πολύ γνωστόν...ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας ως υψίστος τηλεπαθητικός και πάνσοφος προφήτης ξέρει πολύ καλά τι ακριβώς χρειάζεται ένα σχολείο στην Ελλάδακαι βεβαίως ποιο επιστημονικό σύστημα είναι το πιο κατάλληλο για τη περαιτέρω αποβλάκωση και χειραγώγηση των μαθητών.Ξέρει αυτός(και η κουστωδία του φυσικά-καθότι τα ποναν τα παιδιά και τα λατρεύουν,στέλνοντάς τα στα πιο άθλια δημόσια σχολικά συγκροτήματα της Ευρώπης-ή και του κόσμου ολόκληρου;

Αλλά ίσως και να υπερβάλουμε...

Rose:
Εν αρχή είναι ο Λόγος...

Ας συλλάβουμε πρώτα τον Ορθό λόγο, τις "ορθές" ιδέες, τις Ενάρετες Ιδέες, το σωστό Σχέδιο, ας συλλάβουμε πρώτα το όραμα μιας Ελεύθερης και Πνευματικής Κοινωνίας, ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα μέσα μας, την Πληροφορία, την Γνώση...

Ας Κατανοήσουμε πως η Συνεργασία και η Ελευθερία είναι οι βάσεις μιας Υγιούς Κοινωνίας...

Ας έχουμε το κουράγιο, να ερευνήσουμε, να σκάψουμε, να βυθιστούμε, και να αποκαλύψουμε, όλα τα μυστήρια και τις λύσεις που θα αναγεννήσουν την Κοινωνία μας.

Ας έχουμε το θάρρος να αγωνιστούμε, γιατί είναι Καθήκον μας, προς τα παιδιά μας, είναι υποχρέωσή μας, για να μην φύγουμε με βαριά την καρδιά μας, αναλογιζόμενοι τι αφήσαμε πίσω μας...

Ο Νήλ, είναι ένα πρότυπο ελευθερίας και σεβασμού στην ανθρώπινη ύπαρξη, μία επαναστατική φωνή, μία αγανακτισμένη κραυγή, προς την εγκληματική χειραγώγηση των πρωταρχικών αθώων ψυχών, που έρχονται στην κοινωνία μας, και μέχρι στιγμής τα περισσότερα σχολεία τους διδάσκουν πως να γίνονται σωστοί σκλάβοι, υπακούοντας και σκύβοντας το κεφάλι στον κάθε "περιορισμένης αντίληψης" δογματικό.

Ο αγώνας για την Ελευθερία είναι πολύπλευρος και πολυποίκιλος...

Η Συνεργασία ενδυναμώνει την Θέληση, και ο Θεός Νικά....


Σημείωση: O σχεδιασμός του μυητικού συστήματος της ΑΜΡΑ είναι βασισμένος στην Αντιαυταρχική εκπαίδευση, στις ίδιες αρχές που πρεσβεύει και ο Νήλ, γιατί μόνο έτσι καλλιεργούνται ελεύθεροι άνθρωποι και όχι χειραγωγημένοι οπαδοί.

Η ΑΜΡΑ είναι μία δημοκρατική αδελφότητα, διότι δίχως δημοκρατικές διαδικασίες και αρχές, δεν υφίσταται αδελφότητα, αλλά μία απάτη...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση