'Αρθρα Εσωτερισμού > Μαγεία
Μαγικά τυπικά και τελετουργίες
Rose:
'Ενα σημαντικό βιβλίο, για τους ερευνητές της Μαγείας είναι το τυπικό του Αβραμελέν1.
Το κεντρικό νόημα του Βιβλίου, είναι μία Μαγική προετοιμασία, έτσι ώστε να έρθουμε σε επαφή με έναν "Οδηγό", και μέσω αυτού του "Οδηγού", ή "Φύλακα", να επιτελέσουμε τις υπόλοιπες τελετουργίες, για την επίτευξη των στόχων μας.
Τι είναι όμως όλες αυτές οι Μαγικές Τελετουργίες, ποια είναι η προέλευση τους, πως λειτουργούν, αν λειτουργούν, και για ποιο στόχο ή στόχους γίνονται?
__________________________________________________
1 http://www.tetraktys.gr/shoping?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=867&category_id=44
Αυτό το σπάνιο και μοναδικό στο είδος του χειρόγραφο, δίνει στον Έλληνα αναγνώστη με την μετάφρασή του, για πρώτη φορά, ένα πολύ σπουδαίο έργο περί Μαγείας.
Στο Πρώτο Βιβλίο υπάρχουν συμβουλές του Αβραάμ προς τον γιο του Λαμέχ και μια αυτοβιογραφία. Στο Δεύτερο Βιβλίο υπάρχει μια γενική και πλήρης περιγραφή των μέσων και των τρόπων για την απόκτηση των επιθυμητών μαγικών δυνάμεων και στο Τρίτο Βιβλίο αναφέρεται η χρησιμοποίηση των δυνάμεων αυτών για την επίτευξη πολλών μαγικών αποτελεσμάτων.
Το σύστημα αυτό έχει την βάση του στην Καββάλα. Τα καββαλιστικά τετράγωνα του Τρίτου Βιβλίου, στα οποία τα ονόματα είναι φορείς δυνάμεων, δίνουν στο χειρόγραφο αυτό μια μεγάλη αξία, ενώ ο τρόπος της χρήσης, του δίνει την μοναδικότητα στο είδος του.
Ορφέας:
ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ
Το βιβλίο αυτό το έδωσε ένας ευσεβής εβραίος σαν κληρονομιά στον γιο του. Σ' αυτό περιγράφει τα ταξίδια του και όλα όσα έμαθε από τις επίμονες έρευνές του. Επίσης περιγράφει, πως πρέπει να αναζητηθεί και πως να γίνει χρηστή χρήση της Μαγείας, μαζί με μια αυστηρή προειδοποίηση για την λανθασμένη εφαρμογή της.
"Αυτό είναι το βιβλίο της πραγματικής πρακτικής μαγείας, που εγώ ο Αβραάμ, γιος του Σίμωνα από την φυλή των ιουδαίων, την έμαθα εν μέρει από τον πατέρα μου, εν μέρει από άλλους πιστούς, έμπιστους και σοφούς ανθρώπους.
Έτσι πραγματοποίησα μεγάλα και θαυμαστά πράγματα, που τα βρήκα δίκαια και αληθινά. Το βιβλίο αυτό το έγραψα και το φύλαξα σαν έναν αμύθητο θησαυρό και το έδωσα στον μικρότερο γιο μου τον Λάμεχ, ώστε να μπορεί και αυτός να βλέπει, να παρατηρεί και να πραγματοποιεί τα παντοδύναμα θαύματα που ο θεός με την χάρη του επέτρεψε να πραγματώνει ο άνθρωπος. Στον άλλον μου γιο τον Ιωσήφ, έδωσα την παράδοση της ιερής Καμπάλα".
Ο αναφερόμενος ως συγγραφέας του βιβλίου, Μάγος Αβραάμ που γεννήθηκε το 1362 στην Worms της Γερμανίας και πέθανε το 1458, περιπλανήθηκε σε όλον τον γνωστό τότε κόσμο, αναζητώντας την Σοφία. Η ιστορία του σχεδόν προκλητικά θυμίζει -αν δεν ταυτίζεται- την μυθιστορία του Κρίστιαν Ρόζενκρόιτς, του υποτιθέμενου ιδρυτή των Ροδόσταυρων. Ο ζηλωτής Αβραάμ, (τα ονόματα που αναφέρονται έχουν συμβολική σημασία, έτσι και το "Αβραάμ", θυμίζει τον αναζητητή Αβραάμ που πήγε στους Χαλδαίους από τους οποίους διδάχθηκε την "Τέχνη"), όταν έλαβε το "Κάλεσμα", αναζήτησε για κάποιον σοφό διδάσκαλο κι έτσι στην αρχή, "άκουσα", όπως έγραψε, "για κάποιον Ραββίνο που λέγανε ότι έμενε στο Mainz και ότι ήταν γεμάτος από θεία και μαγική σοφία. ξεκίνησα λοιπόν και ταξίδεψα μέχρι τo Mainz. Εκεί έψαξα και βρήκα αυτόν τον άνθρωπο για να μου μάθει την σοφία. Όμως αυτός ο καλός άνθρωπος, δεν είχε λάβει ακόμα την χάρη από τον θεό να δημιουργεί κάτι τέλειο και αιώνιο. Γιατί όσο κι αν προσπαθούσε, όσο κι αν έλεγε πως μπορούσε να μου διδάξει μερικές σοφίες και Μυστήρια της ιερής Μαγείας, η διδασκαλία του δεν ήταν σωστή ούτε βασιζόταν στην Καμπάλα".
"Ήταν πολύ περισσότερο ταχυδακτυλουργίες γεμάτες προλήψεις και δεισιδαιμονίες. Είχε φτιάξει ένα μείγμα απ' όλες τις προλήψεις όλων των λαών και όλων των εθνών. Με τις προλήψεις όλων των λαών και όλων των εθνών. Με τις προλήψεις αυτές τον τύφλωσαν τα πνεύματα, αφού του πρόσφεραν υπάκουα τις υπηρεσίες τους. Έτσι όμως νόμιζε, ότι αυτά γινόντουσαν από την δύναμη της αληθινής μαγείας και δεν προσπαθούσε να αποκτήσει καμιά άλλη σοφία".
"Αυτό το λάθος το είχα κάνει και εγώ, μέχρις ότου συνάντησα μετά από δέκα χρόνια στην Αίγυπτο, τον Αμπραμελέν, που με οδήγησε, όπως θα δεις αργότερα, στον σωστό δρόμο...."
Το Μαγικό τυπικό του Αμπραμελέν, παρότι φαινομενικά δείχνει σαν βιβλίο δαιμονολογίας, στην πράξη είναι μια άριστη μέθοδος μύησης στην ιερή Τέχνη της Μαγείας, αρκεί βέβαια να αποκρυπτογραφηθεί και να διδαχθεί μετά από αποσυμβολισμό και να ερμηνευθεί επαρκώς. Διαφορετικά είναι απλά ένα παράξενο και μυστηριακά ενδιαφέρον ανάγνωσμα, του οποίου όμως η κυριολεκτική ερμηνεία, όχι μόνον δεν βοηθά, αλλά τουναντίον κρύβει και αρκετούς κινδύνους. Στα θέματα που είναι μόνον για τα μέλη, θα παρουσιαστεί αποκρυπτογραφημένη η μέθοδος μαθητείας στην Μαγεία, του Μαγικού τυπικού του Αμπραμελέν....
hierophantis:
ειλικρινα σας ευχαριστώ πολυ για την γνώση που μου παρέχεται !
το παρήγγειλα .
Rose:
--- Παράθεση από: hierophantis στις Σεπτεμβρίου 14, 2011, 13:25:43 ---ειλικρινα σας ευχαριστώ πολυ για την γνώση που μου παρέχεται !
--- Τέλος παράθεσης ---
Να ΄σαι καλά αδελφέ μου. 'Ολοι μας χρειάζεται να προσφέρουμε, έτσι ώστε ο κόσμος μας, να γίνεται καθημερινά, όλο και καλύτερος.
Ορφέας:
ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΟΥ ΑΜΠΡΑΜΕΛΕΝ
Βιβλίο πρώτο
Κεφάλαιο πέμπτο
Δεν αρκεί να γυρίζει κανείς από χώρα σε χώρα και από τόπο σε τόπο χωρίς να κάνει κάτι χρήσιμο. Πολύ περισσότερο είναι υποχρεωμένος να δίνει αναφορά για όλα τα πράγματα που είδε, που βίωσε και που έμαθε, ώστε να μπορεί κάποιος να αποφασίσει για το αν το θέμα του είναι απλή φαντασία ή είναι θεμελιωμένο πάνω στην αλήθεια. Για αυτό γιε μου για να μπορώ να σου δώσω ένα καλό παράδειγμα, θέλω σ' αυτό το πέμπτο κεφάλαιο να σου περιγράψω όλους τους δασκάλους που είδα στην τέχνη αυτή. Στο επόμενο κεφάλαιο θα διηγηθώ μερικά πράγματα που έμαθα και είδα από αυτούς.
Στην αρχή έμαθε πως ήταν ο πρώτος διδάσκαλος που επισκέφθηκα, ο Ραβίνος Μωυσής από το Mainz. Ήταν ευλαβικός, αλλά άπειρος στην σωστή μαγεία. Για αυτόν είχαν σημασία τα προληπτικά μυστικά που είχε μαζέψει από πολλούς εθνικούς λαούς, γεμάτα από ειδωλολατρισμό. Για αυτό το λόγο δεν τον σεβόντουσαν οι αγαθοί Άγγελοι και δεν έπαιρνε καμιά απάντηση από αυτούς. Απεναντίας οι κακοί τον έβριζαν. Τον εξυπηρετούσαν σε μηδαμινά θέματα που δεν είχαν καμιά αξία και έτσι τον εμπόδιζαν στο να μπει στον σωστό δρόμο.
Στο Στρασβούργο συνάντησα έναν χριστιανό, τον Meister Jakob. Ήταν ένας γελωτοποιός, χωρίς καμιά γνώση της αληθινής τέχνης.
Στην Πράγα είδα τον τριπάνουργο Αντώνιους. μας έδειξε πολλά θαυμάσια πράγματα. Ευτυχώς που ο Ύψιστος δεν με άφησε να βυθιστώ σε αυτά τα βάθη του διαβόλου, γιατί περί αυτού επρόκειτο. Πρόσεχε γιε μου, μην πέσεις στην παγίδα τέτοιων καμωμάτων.
Στην Αυστρία βρήκα πολλούς, αλλά όλοι τους ήταν φτωχοί ερασιτέχνες.
Στην Ουγγαρία βρήκα έναν λαό που δεν σεβόταν τον θεό, οτύε φοβόταν τον διάβολο και που ήταν χειρότερος από τα ζώα.
Στην Ελλάδα βρήκα αγαθούς γέροντες που όμως ήταν εθνικοί, άπιστοι. τρεις από αυτούς ήταν σπουδαιότεροι. Έμεναν σε μια έρημο και έκαναν διάφορα θαυμαστά πράγματα. Προξενούσαν καταιγίδες, χαλάζι, ηλιοφάνεια κατά την νύχτα και κατά το μεσονύκτιο, μπορούσαν να σταματούν ρυάκια και πολλά άλλα. Όλα δε αυτά τα έκανα με την δύναμη μερικών ύμνων και αριθμών, τους οποίους έγραφαν στην Γη. Στην τέχνη όμως αυτή δεν υπήρχε τίποτα για την δόξα του θεού, αφού δεν προέρχονταν από μια αληθινή μαγική βάση.
Στην Κωνσταντινούπολη βρήκα τον Σίμωνα Μωυσή και τον Ραβίνο Αβραάμ. Και οι δύο ήταν όπως ο Μωυσής από το Mainz.
Στην Αίγυπτο βρήκα κατά τα ταξίδια μου πέντε σοφούς άνδρες. Οι τρεις από αυτούς έκαναν τις υποθέσεις τους σύμφωνα με τα αστέρια., πράγμα πολύ δύσκολο και με μεγάλο χάσιμο χρόνου και οι δύο άλλοι με τα μέσα του διαβόλου, όπως ο Αντώνιους από την Πράγα.
Στην Αραβία βρήκα μάγους που δούλευαν με βότανα. Είχαν σπουδαία γνώμη για τον εαυτό τους και γενικά στα μεγάλα μου ταξίδια στην Αραβία δεν βρήκα τίποτα σπουδαίο, μέχρις ότου οδήγησε ο θεός τα βήματα μου στον Αμπραμελέν. Αυτός ήταν ο μοναδικός που μου έδειξε τον σωστό δρόμο προς την μαγεία των προγόνων μας.
Αργότερα βρήκα στο Παρίσι έναν που τον έλεγαν Ιωσήφ και που εργαζόταν σχεδόν όπως ο Αμπραμελέν, αλλά χωρίς να έχει την τελειότητα του.
Στην Ιταλία και στην Γερμανία βρήκα ανθρώπους οι οποίοι είχαν αποκτήσει την σοφία τους από το διάβασμα και από ακούσματα, χωρίς λοιπόν καμιά αξία....
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση