'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Άλλες σχολές
Ακαδημία Phoenix Rising
Rose:
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Καμπαλά: Εισαγωγή στην ΕβραΪκή Μυστικιστική Παράδοση
--- Τέλος παράθεσης ---
'Οπως έχουμε τονίσει στο φόρουμ μας, η Αυθεντική Καμπάλα, είναι Ορφική Διδασκαλία, και δυστυχώς εδώ παρατηρούμε πως διδάσκεται η εβραϊκή θρησκειολογία.
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Εισαγωγή στον Εσωτερικό Δυϊσμό
--- Τέλος παράθεσης ---
Ο Δυϊσμός αναφέρεται και πάλι σε θρησκειολογία, και όχι σε εσωτερισμό. Η Πανθεϊστική προσέγγιση είναι η επιστημονική φιλοσοφική Ελληνική προσέγγιση.
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Ερμητισμός στην Ύστερη Αρχαιότητα
--- Τέλος παράθεσης ---
Πολλοί αποδίδουν τον Ερμητισμό, και τον Ερμή τον Τρισμέγιστο στην Αιγυπτιακή Παράδοση. Εύχομαστε να μην γίνεται και εδώ αυτό το λάθος, διότι αποτελεί ακόμα μία διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας.
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Ιστορία και Φαινομενολογία του Ροδοσταυρισμού Ι & ΙΙ
--- Τέλος παράθεσης ---
Εάν γίνεται αναφορά, σε διαμαρτυρόμενους χριστιανούς (προτεστάντες) που προσπάθησαν να το παίξουν ροδόσταυροι, αποκαλώντας τους εαυτούς χριστιανούς ροδόσταυρους, τότε απλά θα διδαχθείτε μία ιστορική απάτη.
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Σπουδές Εσωτερισμού με ειδίκευση στην Δυτική Μαγεία (εκτεταμένο Πρόγραμμα)
[...]
Ιστορία του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής
--- Τέλος παράθεσης ---
Το τάγμα της Χρυσής Αυγής, δεν δίδαξε μαγεία παρά μόνο μαγγανείες, βασισμένες σε λαϊκές δεισιδαιμονίες των Μεσαιωνικών χρόνων. Επίσης και αυτοί, στις διδασκαλίες τους, αναφέρουν ότι πήραν την γνώση τους, όχι από τους 'Ελληνες, αλλά από τους γύφτους (Αιγύπτιους). ;D
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 09:23:12 ---Κορμός Προχωρημένων Τμημάτων
[...]
Αγγελική Μυθολογία και Μαγεία
Δαιμονολογία και Δαιμονική Μαγεία
Ο Τζον Ντη και η Μαγεία των Οραμάτων
Αρχές Γοητικής (Γριμοριακής) Μαγείας
--- Τέλος παράθεσης ---
Η Μαγεία είναι Θεουργία. Τα παραπάνω θέματα, αναφέρονται σε μαγγανείες, λαϊκές δεισιδαιμονίες ή ακόμα και φαντασιοπληξίες επικοινωνίας με ανύπαρκτες οντότητες.
Rose:
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 11:03:05 ---Όσον αφορά στην ακαδημαϊκή μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού στον σύγχρονο κόσμο και στα σύγχρονα πανεπιστήμια, ομιλητές όπως οι Tilton, Πουλκούρας, Olsen, Bain, Λεφάκης και Τσέϊτοου, όπως και μέλη του κοινού, εξέφρασαν ή υπέδειξαν την ανάγκη για ενσωμάτωση της βιωματικής διάστασης, ή έστω της καλύτερης κατανόησής της, στην ακαδημαϊκή μελέτη του εσωτερισμού. Οι συλλήψεις όπως η κοσμολογία του Fideler και η σύσταση νέων πολιτισμών του Versluis δεν μπορούν παρά να παραμείνουν αφηρημένα ιδανικά χωρίς την πλήρη γκάμα των ανθρώπινων εμπειριών. Για οποιαδήποτε πιθανότητα γενικευμένης αποδοχής όπως ανέφερε ο Goodrick-Clarke, και πάλι πρέπει να διατηρηθεί μια ξεκάθαρη και έντιμη ισορροπία μεταξύ ακαδημαϊκής αντικειμενικότητας και βιωματικής προοπτικής που πηγάζει τόσο από την ιστορία όσο και από την σύγχρονη αντίληψη για τις θρησκευτικές εμπειρίες και τις εσωτερικές πρακτικές.
Ένα ζήτημα που μοιάζει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα στο τρέχων κοινωνικοπολιτικό κλίμα είναι αυτό των πολιτικών επιπτώσεων της εσωτερικής φιλοσοφίας, ένα θέμα που εύκολα παρερμηνεύεται, και ακόμη πιο εύκολα γίνεται αντικείμενο κατάχρησης από ακραία πολιτικά στοιχεία. Αναφορές σε αυτό το ζήτημα δεν έλειψαν από το συνέδριο Phoenix Rising. Δεδομένων των συχνά ελιτιστικών τάσεων κάποιων εσωτερικών ομάδων και της ιστορικής σύνδεσης μεταξύ αποκρυφιστικών παραδόσεων και μιας συγκεκριμένης πολιτικής θέσης, όπως αναφέρθηκε και ο ιδρυτής του Ευρωπαϊκού Ακαδημαϊκού Συλλόγου για την Μελέτη του Δυτικού Εσωτερισμού (ESSWE), Wouter Hanegraaff, στο συνέδριο της ESSWE στο Στρασβούργο τον Ιούλιο του 2009, είναι πολύ εύκολο να κατηγορηθούν ερευνητές που ασχολούνται με κάποιες πτυχές της ιστορίας του εσωτερισμού ότι υποστηρίζουν και κάποιες ακραίες πολιτικές θέσεις. Τίθεται τόσο πολιτισμικό ζήτημα και ζήτημα διερμηνείας, και αφού το συνέδριο Phoenix Rising έλαβε χώρα στην Αθήνα, θα προσεγγίσω το θέμα από Ελληνική προοπτική.
Η χρήση πολιτικά ορθής γλώσσας σπανίζει στην Ελλάδα, και οι λεπτές έννοιες που σχετίζονται με αυτήν για τους ελληνόφωνούς έχουν ελάσσων σημασία. Όροι που σε άλλα πολιτισμικά συμφραζόμενα θα μπορούσαν να παραπέμπουν σε δυσάρεστους συνειρμούς, εδώ συνήθως κατανοούνται με την κυριολεκτική τους έννοια και μόνο. Ταυτόχρονα, στην Ελλάδα οι όροι «εσωτερισμός, «αποκρυφισμός» και «μυστικισμός» είναι πράγματι παρεξηγήσιμες λέξεις που δεν είναι τόσο κοινά αποδεκτές εδώ συγκριτικά με άλλες Δυτικές χώρες, ενώ το συνέδριο Phoenix Rising αντιπροσωπεύει έναν θρίαμβο της ακαδημαϊκής προσέγγισης ως πρώτο βήμα στη γεφύρωση αυτών των αντιφάσεων – γιατί ενώ η θρησκεία μπορεί ακόμη να είναι ευαίσθητο θέμα στην Ελλάδα – και αλλού – η φιλοσοφία είναι η μεγαλύτερή μας κληρονομιά, η οποία δεν λογοκρίνεται και ούτε πρόκειται, ούτε επιτρέπεται να λογοκριθεί. Προσήλθαμε στο συνέδριο για να συζητήσουμε την φιλοσοφία, τον πολιτισμό, και τον Δυτικό εσωτερισμό που γεννήθηκε από την Ελληνική Φιλοσοφία, και καλό είναι να το θυμόμαστε αυτό πρωτού επιτρέψουμε την πόλωση σε βαθμό που θα μας κάνει να μετράμε την κάθε μας έκφραση. Μας έχει πάρει 300 χρόνια για να επιτραπεί η δημόσια συζήτηση γύρω από μια μαγεμένη κοσμοθεωρία που επέτρεπε στον άνθρωπο να σταθεί αρμονικά απέναντι στη φύση και να αγναντεύει το θείο πάνω από τις γέφυρες των αντιστοιχιών. Ας μην μας χωρίζουν οι φραστικές λεπτομέρειες και η καχυποψία – οι μεθοδολογικές διαφορές και η αναζήτηση ακαδημαϊκής πρωτιάς ήδη δημιουργούν αρκετά προβλήματα.
Εξίσου, και σημαντικότερα, δεν πρέπει να ξεχαστούν τα μαθήματα από τα σκοτεινότερα χρόνια της ιστορίας, ούτε αυτά που οδήγησαν στην απρόσεκτη διάβρωση της πολιτισμικής κληρονομιάς μας εν ονόματι της τεχνολογίας και της προόδου, ούτε αυτά που οδήγησαν σε αιματηρές σφαγές εν ονόματι της πολιτισμικής ανωτερότητας. Ως ακαδημαϊκοί και ως φιλόσοφοι υποτίθεται ότι αυτό το γνωρίζουμε. Αλλά έχουμε και ευθύνη απέναντι σε όσους δεν το γνωρίζουν, κι εδώ το κλειδί ίσως αποτελεί η ενωτική ιδιότητα της εσωτερικής σκέψης που βασίζεται στην ζωντανή φύση, την αδελφοσύνη των ανθρώπων, και την θεία σπίθα μέσα σε όλα τα έμψυχα όντα.
--- Τέλος παράθεσης ---
Συμφωνούμε, και αναμένουμε τον κατάλληλο εμπλουτισμό, των μαθημάτων μέσω αλληλογραφίας, με στοιχεία Αυθεντικού Εσωτερισμού, με βάση πάντα την Ελληνική Φιλοσοφία.
Rose:
--- Παράθεση από: Rose στις Οκτωβρίου 05, 2010, 11:03:05 ---Το Μέλλον
Η συμμετοχή και τα σχόλια τόσο από το Πανεπιστήμιο Ινδιανάπολης που μας φιλοξένησε, όσο και από το κοινό και τους ομιλητές, υπήρξε συγκλονιστικά ενθουσιώδες, και με σιγουριά μπορούμε να πούμε ότι το Phoenix Rising θα εξακολουθήσει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει ως διεθνής, μη-κερδοσκοπικός οργανισμός, που σύντομα θα περιλαμβάνει εκδόσεις και τη διοργάνωση περεταίρω εκδηλώσεων, με τους ρητούς στόχους της (α) ανάπτυξης της ακαδημαϊκής μελέτης των Δυτικών Εσωτερικών Ρευμάτων στην Ελλάδα, και (β) παροχής εναλλακτικού βήματος για την συζήτηση και διερεύνηση μεθοδολογικών και φιλοσοφικών ζητημάτων, και (γ) αναβίωσης της εξερεύνησης της Ελληνικής φιλοσοφίας και διδασκαλιών από ακαδημαϊκή οπτική. Όλα τα παραπάνω θα λάβουν χώρα μέσα σε ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από πολύπλευρες προσεγγίσεις.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ευχόμαστε να είναι η Ακαδημία αυτή, ένας ΜΗ κερδοσκοπικός οργανισμός, αν και δεν το αναφέρει η νέα σελίδα τους http://www.phoenixrising.org.gr
Phoenix:
Χαίρετε κι ευχαριστώ που μου επιτρέπετε την δυνατότητα απάντησης στους θεμιτούς προβληματισμούς σας. ΠΑρακάτω παραθέτω ερωτήσεις από τις παραπάνω που αφορούν στην υπόστασή μας ως Ακαδημία Εσωτερικών Σπουδών.
--- Παράθεση ---Για αυτό τον λόγο, επικροτούμε την πρωτοβουλία της κας Σάσσας Τσέϊτοου, να ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια για μία διεθνούς εμβέλειας ακαδημαϊκή προσέγγιση στον Εσωτερισμό με βάση την Ελληνική Φιλοσοφία.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σας ευχαριστούμε και σκοπός μας είναι να μην απογοητεύσουμε όσους πίστεψαν σε εμάς.
‘
--- Παράθεση ---Όμως προσπαθώντας να ασκήσουμε μία δημιουργική κριτική σε αυτήν την νέα κίνηση, που ευχόμαστε να προκόψει και να μας βγάλει ασπροπρόσωπους διεθνώς, θα ήταν καλό, να καταθέσουμε τις παρακάτω σκέψεις μας, ως αρχικά ερωτήματα.
1. Η ακαδημία αυτή, δίνει πτυχία, ή βεβαιώσεις παρακολούθησης, σε ακριβές αποστολές αρθογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή σεμιναρίων?
--- Τέλος παράθεσης ---
Όπως αναφέρεται και στην σελίδα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/structure/
Απονέμουμε βεβαίωση παρακολούθησης για το κάθε τμήμα που ολοκληρώνει ικανοποιητικά ένας σπουδαστής. Τα κριτήρια αξιολόγησης των σπουδαστών είναι όμοια με αυτά που υπάρχουν σε όλα τα αναγνωρισμένα πανεπιστήμια. Λεπτομέρειες εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/course-requirements/
Όσον αφορά την αναφορά σας στην ακρίβεια: Κάθε τμήμα χρεώνεται με δίδακτρα που αναγράφονται καθαρά στις λίστες τμημάτων και στη σελίδα διδάκτρων. http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/fees/
Από τα δίδακτρα αυτά, η ακαδημία κρατά ένα μικρό ποσοστό ώστε να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας. Τα υπόλοιπα πληρώνουν τον κόπο των καθηγητών. Προσωπικά, ως διευθύντρια, τα μόνα χρήματα, σύμφωνα με το καταστατικό λειτουργίας μας, που λαμβάνω εγώ, είναι το αντίστοιχο ποσοστό που λαμβάνει ο εκάστοτε καθηγητής, για όσα μαθήματα διδάσκω εγώ προσωπικά. Με λίγα λόγια, πληρώνομαι σαν καθηγήτρια, και τίποτε άλλο.
Κάθε εισαγωγικό τμήμα διαρκεί 9-11 εβδομάδες. Υπολογίστε πόσο κοστίζει σήμερα ένα μέσο ιδιαίτερο μάθημα, λαμβάνοντας υπόψη ότι εδώ μιλάμε για πανεπιστημιακό επίπεδο και καθηγητές πανεπιστημίου. Για την περεταίρω απορία σας περί διδάκτρων και μη κερδοσκοπικού οργανισμού απαντώ παρακάτω.
Όσον αφορά τις
--- Παράθεση ---«ακριβές αποστολές αρθρογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου».
--- Τέλος παράθεσης ---
Όχι, δεν είναι αυτός ο τρόπος λειτουργίας μας. Ο τρόπος παράδοσης περιγράφεται εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/course-requirements/
και στους κανονισμούς Σπουδαστών (πηγαίνοντας στην Αρχική σελίδα μας στα Ελληνικά http://www.el.phoenixrising.org.gr/, το βρίσκετε κάτω κάτω στην ενότητα που περιλαμβάνει τα Credits.
Χρησιμοποιούμε εξειδικευμένο λογισμικό σχεδιασμένο για διαδικτυακή διδασκαλία, την ίδια που χρησιμοποιούν πολλά πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Οι σπουδαστές είναι υποχρεωμένοι να παρίστανται σε προκαθορισμένες εβδομαδιαίες συνεδρίες με τους καθηγητές, και να προετοιμάζουν εβδομαδιαίως υλικό για τη συνεδρία. (βλ. Ημερολόγιο Μάθησης στην ενότητα Αξιολόγησης). Επιπλέον, οι καθηγητές είναι σε διαρκή επικοινωνία με τους σπουδαστές τους καθ’όλη τη διάρκεια του τμήματος, και η παράδοση των εργασιών συνοδεύεται από προφορική εξέταση των σπουδαστών, μηδενός εξαιρουμένου.
--- Παράθεση ---2. Οι δάσκαλοι που διδάσκουν, είναι μυημένοι σε σχολές εσωτερισμού, ή απλά έχουν διαβάσει, διάφορα βιβλία, ή κείμενα του διαδικτύου, και θεωρούν τον εαυτό τους γνώστη?
--- Τέλος παράθεσης ---
Στη σελίδα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/teachers/
Βλέπετε την πληροφορία που ζητάτε. Οι καθηγητές μας διακρίνονται τόσο για την ακαδημαϊκή τους καταξίωση όσο και για την μακροχρόνια ενασχόλησή τους με τη θεματολογία στην οποία ειδικεύονται, σε βιωματικό και δημιουργικό επίπεδο. Όλοι κατέχουν τουλάχιστον μεταπτυχιακό τίτλο Μάστερ στον τομέα που διδάσκουν όπως και πρότερη διδακτική και συγγραφική εμπειρία. Αρκετοί από αυτούς διδάσκουν ταυτόχρονα σε αναγνωρισμένα πανεπιστήμια παγκοσμίως. Δεν δεχόμαστε κανέναν καθηγητή που να μην πληρεί αυτά τα προσόντα.
3
--- Παράθεση ---. Ο εσωτερισμός διδάσκεται από βάρβαρες θρησκειολογίες, που αντέγραψαν την Ελληνική Φιλοσοφία, και την προσάρμοσαν στη δική τους εθνική παράδοση, όπως η θρησκειολογία της Εβραϊκής Καμπάλα?
--- Τέλος παράθεσης ---
Λυπάμαι, αλλά σαν ακαδημαϊκός αλλά και ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, δεν αναγνωρίζω τον όρο «βάρβαρος». Η Καμπαλά, όπως και πλήθος άλλων παραδόσεων, υπάρχει και αναγνωρίζεται ως ένα από τα πολλά ρεύματα των Δυτικών Εσωτερικών Παραδόσεων. Ποτέ δεν είπαμε ότι διδάσκουμε αποκλειστικά Ελληνική Φιλοσοφία, αλλά ότι το πνεύμα και ο τρόπος που προσεγγίζουμε την παιδεία εμπνέεται από αυτήν. Παρακαλώ να γίνει κατανοητή αυτή η διαφοροποίηση.
Σαφώς και η Καμπαλά εμπεριέχει παλαιότερες επιρροές, σαφώς και επηρέασε με τη σειρά της, όπως κι έγινε μέρος άλλων μεταγενέστερων συγκριτικών παραδόσεων. Άρα εξακολουθεί να είναι σημαντική ως ρεύμα, ανεξαρτήτως εάν είναι αποδεκτή, ή συμπαθής όχι σε άτομα ή και ομάδες που επιθυμούν να ασχολούνται με διαφορετικές παραδόσεις. Επιπ΄λέον με προβληματίζει αυτή σας η ερώτηση, καθώς και η Ροδοσταυρική παράδοση του 17ου αιώνα αλλά και μετέπειτα, παρουσιάζει κι εμπεριέχει Καμπαλιστικά στοιχεία - και μάλιστα συγκριτικά Καμπαλιστικά στοιχεία της λεγόμεης Χριστιανικής Καμπαλά.
--- Παράθεση ---4. Εφόσον δεν είναι κάποιοι Μύστες, ή μυημένοι σε αυθεντικές μυητικές σχολές, και δεν κατέχουν καθαρή αλήθεια, ή πληροφόρηση, έστω ιστορική στον εσωτερισμό, τι θα διδάξουν?
--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι επιθυμείτε να εκφράσετε λέγοντας «δεν είναι κάποιοι Μύστες». Επισημαίνω ότι σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μας αναγράφεται το γεγονός ότι είμαστε ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ και όχι μυητικός οργανισμός. Διδάσκουμε φαινομενολογία, ιστορία, και φιλοσοφία, όχι πρακτική άσκηση. Άρα, η προσωπική υπόσταση του κάθε καθηγητή δεν αφορά κανέναν παρά τους ίδιους. Μεταξύ των καθηγητών μας υπάρχουν αυτοί που επέλεξαν στο βιογραφικό τους σημείωμα να αναφέρουν ότι είναι μυημένοι σε κάποια παράδοση. Αυτή ήταν καθαρά δική τους επιλογή καθώς τα βιογραφικά τους σημειώματα τα συνέταξαν οι ίδιοι. Όμως, δεν αφορά κανέναν άλλον και ποτελεί αποκλειστικά προσωπική επιλογή. Δεν είμαστε μυητική σχολή, δεν τελούμε μυήσεις, και δεν μας απασχολεί η προσωπική πνευματική κατεύθυνση κανενός αρκεί να είναι σωστός άνθρωπος με ότι αυτό συνεπάγεται.
Επιπλέον δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι θεωρείτε εσείς «αυθεντική μυητική σχολή» και με ποια κριτήρια τα ορίζετε. Όμως, δεν είναι κάτι που αφορά ή που επηρεάζει την δική μας ακαδημαϊκή και ανθρώπινη υπόσταση.
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι εννοείτε λέγοντας ότι «δεν κατέχουν καθαρή αλήθεια, ή πληροφόρηση, έστω ιστορική στον εσωτερισμό, τι θα διδάξουν?»
Το τι είναι «καθαρή αλήθεια» δεν νομίζω ότι κανείς από μας είναι σε θέση να ισχυριστεί ότι κατέχει. Αυτό που κατέχουν όλοι οι καθηγητές της ακαδημίας μας είναι άρτια και έγκυρη κατάρτιση στη θεματολογία που διδάσκουν, ενώ όλοι ανεξαιρέτως κατέχουν διεθνώς αναγνωρισμένους πανεπιστημιακούς τίτλους. Γνωρίζω ότι η θέαση του Δυτικού Εσωτερισμού προβληματίζει ως αντικείμενο ακαδημαϊκής μελέτης. Πλήρη επεξήγηση του πως το αντιμετωπίζουμε και τι αντιπροσωπεύουν τα πτυχία μας – εκτός από χρόνια σκληρής εργασίας – θα βρείτε εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/contact/faq/#3.+%CE%95%CF%86%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%BD+%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%AF+%26%238220%3B%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1%26%238221%3B+%CE%B7+%CE%AF%CE%B4%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7+%CF%84%CE%B7%CF%82+%CE%91%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82%2C+%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF+%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5+%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B1%2C+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF+%CE%B4%CE%B5%CE%BD+%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9+%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%B5%CE%AF+%CF%89%CF%82+%26%238220%3B%CE%BC%CE%B7+%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82+%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%26%238221%3B+%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC+%CF%89%CF%82+%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1%3B
Βλ. ειδικά ερωτήσεις 5 & 9.
Όμως, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει τα ακαδημαϊκά μας διαπιστευτήρια. Εγώ η ίδια διδάσκω θρησκειολογία ως αναπληρώτρια καθηγήτρια πανεπιστημίου, και κανείς καθηγητής μας δεν έχει κατώτερο πτυχίο από (σχετικό με τη θεματολογία του) μεταπτυχιακό. Αυτό δεν νοείται να αμφισβητηθεί.
--- Παράθεση ---Μαζέματα από αρθρογραφίες του Διαδικτύου, ή περιοδικών, χωρίς προσωπική άποψη και κατανόηση, όπως πλήθος αμόρφωτων σύγχρονων ακαδημαϊκών, ή αρθρογράφων?
--- Τέλος παράθεσης ---
Είναι γνωστό ότι ειδικά στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Στόχος μας – και ιδιαίτερα προσωπικός μου στόχος, είναι να αρχίσουμε να αποτελούμε μια λύση στο θέμα αυτό, ακολουθώντας τα διεθνή κριτήρια τα οποία προσεγγίζουν με σεβασμό και ευαισθησία τις θεματολογίες αυτές. Ίσως περισσότερο φως στο θέμα να ρίξει μια πρόσφατη απάντησή μας σε συγγενή προβληματισμό με τον δικό σας:
--- Παράθεση ---5. Τι χαρακτηρίζει μία Ακαδημία? Μία ακαδημία δεν είναι πανεπηστημιακές σπουδές? Σε ένα πανεπιστήμιο, δεν υπάρχουν εξετάσεις? Δεν υπάρχουν πτυχία? Αν μία σχολή ονομάζεται Ακαδημία, αλλά δεν παρέχει ΠΤΥΧΙΑ, δεν είναι μια μαϊμού ακαδημία?
--- Τέλος παράθεσης ---
Σας παραπέμπω ξανά στις σελίδες που αναφερόμαστε στην πιστοποίηση και στην ακαδημαϊκή μας ιδιότητα: http://www.phoenixrising.org.gr/el/academy/accreditation/accreditation/
Παραθέτω: Με την ιδιότητά μας ως ανεξάρτητη εκπαιδευτική πρωτοβουλία, κατά τη διάρκεια των 2 πρώτων ετών λειτουργίας μας θα αιτηθούμε πιστοποίηση από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης και το Συμβούλιο Ανοιχτής και Εξ Αποστάσεως Μάθησης, έτσι ώστε να κατοχυρώσουμε την ιδιότητα του πιστοποιημένου κι ανεξάρτητου εκπαιδευτικού ιδρύματος σύμφωνα με την Βρετανική νομοθεσία στη οποία υπόκειται η Ακαδημία Phoenix Rising. Τα σεμινάρια και τα μαθήματα που παραδίδουμε έχουν σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώνουν τις απαιτήσεις αυτών των φορέων σε ό,τι αφορά την ακαδημαϊκή ποιότητα, την μαθησιακή εμπειρία και την υποστήριξη του διδακτικού προσωπικού.»
Και προσθέτω: Ο λόγος της διετούς χρονοκαθυστέρησης είναι διότι οι προαναφερθέντες φορείς μας υποχρεώνουν να είμαστε τουλάχιστον 2 χρόνια σε λειτουργία ώστε να τους παρουσιάσουμε φάκελο με εργασίες των σπουδαστών μας, ερωτηματολόγια που στέλνουν οι ίδιοι στους σπουδαστές μας, ενώ συνεπάγεται διαδικασία παρακολούθησης κι ελέγχου των τμημάτων (και των πτυχίων, και της νομικής και οικονομικής μας υπόστασης) μας από δικούς τους επιθεωρητές. Ήδη πληρούμε τις προϋποθέσεις πιστοποίησης, αλλά προφανώς είναι αδύνατον να αποκτήσουμε την πιστοποίηση πριν κλείσουμε τα δύο αυτά έτη. Αν επιθυμείτε μπορείτε να διασταυρώσετε την πληροφορία πηγαίνοντας απευθείας στους παραπάνω συνδέσμους. Με την απόκτηση της πιστοποίησης πλέον τα πτυχία που –ναι – χορηγούμε, πλέον θεωρούνται ισάξια μεταλυκειακής εκπαίδευσης, έως και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανάλογα με ποιες και πόσες ενότητες επιλέξει να παρακολουθήσει κάποιος σπουδαστής.
Όσον αφορά τις εξετάσεις σας παραπέμπω στην σελίδα που παρέχει τις πληροφορίες αξιολόγησης. Οι εξετάσεις είναι και γραπτές και προφορικές.
Με όλο το σεβασμό, να επισημάνω ότι αυτές οι πληροφορίες υπήρχαν στην ιστοσελίδα μας και πριν θέσετε τις ερωτήσεις αυτές, και ο χαρακτηρισμός που υπαινίσσεται ο τόνος της ερώτησης, μας αδικεί τουλάχιστον.
--- Παράθεση ---6. Πως θέλουμε να διδάξουμε αρχές Ελληνικής Φιλοσοφίας, όταν η έδρα της Ακαδημίας, είναι στο εξωτερικό, και όταν οι δάσκαλοι και οι διδασκαλίες τους, είναι εισαγόμενες, και όχι αυθεντικά αυτόχθονες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ, διδάσκοντας, 2ND HAND (από δεύτερο χέρι) ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, το πώς δηλαδή, οι βάρβαροι λαοί εξέλαβαν την Ελληνική Φιλοσοφία?
--- Τέλος παράθεσης ---
Αν και αντιλαμβάνομαι πολιτικές προεκτάσεις της ερώτησης στις οποίες αδυνατώ και αρνούμαι, ως ακαδημαϊκός, ή ως ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος, να απαντήσω, θα επιχειρήσω να καλύψω τα πρακτικά μέρη της ερώτησής σας.
Η έδρα της ακαδημίας είναι στο εξωτερικό, διότι η Ελληνική νομοθεσία περί Παιδείας είναι απαγορευτική για την ύπαρξή μας, και όχι, δεν διαθέτουμε τα 500.000 ευρώ εγγύσης που ορίζει η Ελληνική νομοθεσία. Ούτε διατηρούμε κτηριακό συγκρότημα καθώς δεν επιθυμούμε να περιοριστούμε στη δια ζώσης διδασκαλία, αλλά εξ’αρχής σκοπός μας ήταν να παρέχουμε την πρόσβαση στα τμήματά μας σε οποιονδήποτε επιθυμεί να μάθει.
Δεν κατανοώ, ως ακαδημαϊκός, τι διαφορά έχει η καταγωγή ενός ανθρώπου τη στιγμή που είναι κάτοχος γνώσης για την οποία έχει εργαστεί σκληρά να αποκτήσει. Είναι κάπως ειρωνικό, με βάση αυτή την ερώτηση, το γεγονός ότι: εγώ η ίδια, η ιδρύτρια της Ακαδημίας, είμαι Ελληνίδα. Ναι, έχω ξένο επίθετο. Ναι, είμαι Ελληνοαγγλίδα στην καταγωγή. Εάν αυτό είναι κάτι μεμπτό τότε λυπάμαι, αλλά αυτή αποτελεί πολιτική θέση η οποία – με όλο το σεβασμό - διόλου αρμόζει στην Ροδοσταυρική φιλοσοφία την οποία πρεσβεύετε. Νομίζω ότι μέχρι στιγμής αντιληφθήκατε εάν κατέχω ή όχι την Ελληνική γλώσσα και αν αντιλαμβάνομαι την Ελληνική πραγματικότητα – την οποία επέλεξα να ζήσω και να ζω– και για όποιον διατηρεί αμφιβολίες για το ποιος συνθέτει την παρούσα επιστολή, δεν έχετε παρά να παρευρεθεί σε κάποια από τις εκδηλώσεις μας (πληροφορίες εδώ: http://www.phoenixrising.org.gr/el/events/all-upcoming-events/) προκειμένου να το διαπιστώσει και από κοντά.
Phoenix:
Υ.Γ.
Ζητώ συγγνώμη για τα λάθη που έχουν γίνει στην μορφοποίηση, όπως και για κάποια τυπογραφικά. Προσπάθησα να τα διορθώσω αλλά δεν τα κατάφερα. Ευελπιστώ, παρ'αυτά, το μήνυμα να ήταν σαφές.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση