Ο Ροδόκηπος των Φιλοσόφων - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία > Κοινωνία - Αληθινή Δημοκρατία
Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
Rose:
Το Ελληνικό Δημόσιο σώθηκε, αλλά ο Ελληνικός Λαός δεν σώθηκε ακόμη...
Είναι γεγονός, πως το Διεθνές Κεφάλαιο, τελικά ξεπέρασε την υπέρμετρη αλαζονεία του, και έσκυψε να "σώσει" τα κράτη που χρεοκόπησε, διότι κατανόησε, πως η σωτηρία των "κρατών", όχι των εθνών, είναι προς συμφέρον του Κεφαλαίου...
Δυστυχώς το Παγκόσμιο Κεφάλαιο, παραμένει ακόμα, ασυγκίνητο, για τον ανθρώπινο πόνο, για τον πόνο του λαού, για την κάθε αθώα οικογένεια που υποφέρει, πληρώνοντας, για τις απάτες, των πολιτικών, των τζογαδόρων, του κάθε απατεώνα, που καταχράται το δημόσιο χρήμα, και απομυζά, ανυποψίαστα θύματα, αφελείς, αλλά και ταυτόχρονα ιδιώτες, μια και δεν ενδιαφέρονται για τα Κοινά.
Και εκεί είναι η αρχή του προβλήματος, αλλά και η λύση, που οδηγεί στην Ελευθερία του κάθε λαού, της κάθε Εθνότητας, από τον αέναο βαμπιρισμό του ασυγκίνητου, για τον ανθρώπινο πόνο, Κεφαλαίου.
Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ.
Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η 'Ερευνα, η Μελέτη, και ο Σχεδιασμός Νέων Κοινωνικοπολιτικών Συστημάτων, που θα θέτουν το Κεφάλαιο στην υπηρεσία του Λαού, και όχι τον Λαό στην δουλεία του Κεφαλαίου...
Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι η Εφαρμογή και η Πραγμάτωση, ενός Νέου Πολιτικού Συστήματος Αληθινής Δημοκρατίας, που να υπηρετεί την Λαϊκή Βούληση, και να εγγυάται την Ευημερία του Λαού.
Απαραίτητη συνθήκη από εδώ και στο εξής, είναι ο Ανασχεδιασμός του Κοινωνικού πλαισίου, των εργασιακών σχέσεων, του τρόπου ζωής μας, έτσι ώστε να εγγυάται, μέσω Αυτόνομων Παραγωγικών Συναιτεριστικών Οικισμών (ή Δήμων), την Ευημερία, και Αυτονομία μιας μικρής Κοινωνίας, η οποία δεν θα ελέγχεται πλέον από το Παγκόσμιο Κεφάλαιο.
Κάποια στιγμή πρέπει να πάψουμε να είμαστε δούλοι, και να γίνουμε ΕΤΑΙΡΟΙ,
Συνεταίροι, είτε στην Παραγωγή, είτε στην Δημόσια Διαχείριση, μιας Κοινωνίας,
διότι αυτός είναι ο δρόμος της Απελευθέρωσης που έχουν χαράξει οι Πρόγονοί μας,
μέσω της Φιλοσοφίας και της Δημοκρατίας.
Πριν χιλιάδες χρόνια, οι πρόγονοί μας, είχαν ήδη περάσει, παρόμοιες εμπειρίες, που περνάει σήμερα, και το Παγκόσμιο χωριό, και μας είχαν δείξει τον δρόμο, για την πραγμάτωση μιας εθνικής ή παγκόσμιας Ελευθερίας και Ευημερίας.
Αυτούς τους Πνευματικούς Πατέρες χρειάζεται να μελετήσουμε, και να ακολουθήσουμε την συμβουλή τους, για το πως μπορούμε να φέρουμε τη Χρυσή Εποχή, όχι μόνο για τη χώρα μας, αλλά και για όλη την Οικουμένη...
Ο Αγώνας μας, για την Απελευθέρωση, δεν τελείωσε...
Μπορεί όντως, το Ελληνικό Δημόσιο να σώθηκε... αλλά ο αγώνας των Αγανακτισμένων Πολιτών δεν σταματά εδώ, αλλά συνεχίζεται...
Διότι το σύστημα δεν άλλαξε, η Φιλοσοφία δεν άλλαξε, και θα αλλάξει μόνο, όταν το ζητήσει ο Λαός...
AKENATON:
θεωρω οτι η αμεση δημοκρατια ειναι το σωστοτερο πολιτευμα και φυσικα αμεση δημοκρατια παντου και στους χωρους δουλειας
Rose:
Αδελφέ μου,
κατά τον Β' αποικισμό, τον 7ο αιώνα πκχ. στις νέες αποικίες, γεννήθηκε η αμεσοδημοκρατία, όπου ο κάθε πολίτης πρόσφερε ακόμα και κοινωφελή εργασία, στο βωμό της Συνεργασίας.
Αυτή η Πολιτική επιλογή, έφερε μία άνθιση, μία ανάπτυξη, και οικονομική και πολιτισμική.
Στην πραγματικότητα υπήρχε πολύ μεγάλη οικονομική ευμάρεια, την εποχή της Αμφικτιονίας, ή των κοινών συνδέσμων που ομαδοποιούσαν τις πόλεις, όμως δεν υπήρχε ακόμα η κατάλληλη πολιτική ωρίμανση, έτσι ώστε η Ελληνική εθνότητα, να μην διαλυθεί.
Κάποιες πόλεις έγιναν πολύ πιο δυνατές οικονομικά, και προσπάθησαν να κυριαρχήσουν σε άλλες πόλεις λιγότερο δυνατές.
Από εκείνες ακόμα τις αρχαίες εποχές, βλέπουμε τελικά, πως παρά την εξυπνάδα μας, ως Ελληνική φυλή, δεν καταφέραμε, να επιβιώσουμε μονοιασμένοι, να αποκτήσουμε Εθνική συνοχή, και έτσι ως διαιρεμένοι ήμασταν πάντα εύκολος στόχος, στον κάθε κατακτητή.
Η Ρωμαϊκή Αριστοκρατία λοιπόν, βρήκε εύφορο έδαφος, στον Εμφύλιο μας, και από τότε δεν ελευθερωθήκαμε, ουσιαστικά ποτέ.
Η μόνη λύση για να επιτύχουμε την ενδυνάμωση του Ελληνικού έθνους λοιπόν, είναι να συνδυάσουμε το πλεονέκτημα της Αμεσοδημοκρατίας (γενική συνέλευση και ΔΣ) σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, με την Αξιοκρατία, ή Αληθινή Δημοκρατία σε επίπεδο πολιτεύματος, όπου θα συμμετέχουν, ακομμάτιστοι αντιπρόσωποι, και εκπρόσωποι του Ελληνικού Λαού, από όλες τις τοπικές αυτοδιοικήσεις συνθέτοντας έτσι, μία Κυβέρνηση Ομοψυχίας και Συνεργασίας.
Ουσιαστικά σε ένα σύστημα Αληθινής Δημοκρατίας, το Πολίτευμα της χώρας, θα λειτουργεί ως ένα πραγματικό Διοικητικό Συμβούλιο, της Εθνοσυνέλευσης.
'Ετσι λοιπόν, εξασφαλίζεται και η Εθνική μας Ευημερία, αλλά και η Εθνική μας Κυριαρχία.
Υ.Γ. Στον σύνδεσμο http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,2685.msg15735.html#msg15735
έχουμε παραθέσει την πρότασή μας, ως προσχέδιο ενός Αληθινά Δημοκρατικού Πολιτικού Συστήματος.
sakissakis:
Πάρα πολύ σημαντικό θέμα , ζωτικό θα έλεγα .Για εμένα το κατάλληλο πολίτευμα είναι η δημοκρατία με προαγωγή των αξιών ,δηλαδή με αξιοκρατία.
Τι είναι όμως αξιοκρατία και πως προωθείτε και καλλιεργείτε ,μαζί με άλλες αρετές και ιδεώδη ;
Κατά αρχάς η αξιοκρατία είναι μέσα στις αρετές που θα πρέπει να αναγνωρίζει εθελοντικά και κατανοητά το άτομο και συλλογικά οι κοινωνίες ,τοπικές και ευρύτερες.Η αξιοκρατία είναι μέσα στις στην κρίση δικαίου και στην ικανότητα αξιολόγησης .
Πως ένα πολίτευμα μπορεί να έχει και να εγκαθιδρύσει πρακτικός αξιοκρατική δημοκρατία ;Πως πρακτικά γίνετε αυτό; Πιστεύω πως ο κλασσικός τρόπος εφαρμογών στην αρχαιότητα μας δίνει μια καλή αρχή .Οι κοινωνίες και οι πολίτες μέσα σε αυτές κατα αρχάς θα πρέπει να καθιερώνουν λαϊκές συνελεύσεις και άσκηση μέσω αυτών του διανοητικού χαρακτηριστικού του ανθρώπου .Διότι και η κρίση προς το άξιο είναι θέμα διάνοιας .
Η ζωντανή βασικός ποιοτική επικοινωνία των πολιτών είναι η βασική αρχή για μία κοινωνία που συλλογικά θα αντιμετωπίζει σοβαρά κάθε σοβαρό πρόβλημα και θα επιφέρει το βασικό αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας στα μέλη της ..Όπως είπαμε η αρχη είναι η θεσμοθέτηση της επικοινωνίας και μάλιστα της ειλικρινούς επικοινωνίας.
Επειδή θέτουμε την ειλικρίνεια πρην απο την επικοινωνία ,δηλαδή ως προϋπόθεση ,απαραίτητα θα πρέπει να υπάρχει ο ανάλογος θεσμός που θα επεξηγεί κάποιες βασικές αρχές και αιτίες δομής της κοινωνίας των ανθρώπων ,δηλαδή τους ηθικούς κώδικες .Αυτό κανονικά είναι μέσα στην εργασία των ιερατείων ή των στοιχειωδών γνώσεων του συστήματος παιδείας .Δηλαδή όλοι μα όλοι οι πολίτες κάθε κοινωνίας θα πρέπει να εμπιστεύονται και να πιστεύουν πως η αρετή . η εντιμότητα και η αξίες ανταμείβονται και αναβαθμίζουν το όλων αλλά και το ατομικό και όταν αυτός ο κώδικας σπάσει σταδιακά επέρχεται συνολική καταστροφή .Εδώ βρίσκετε και το κλειδί παρεμπιπτόντως της καταστροφής της Ελλάδος μας...οι πολίτες πλέον ξεκάθαρα χάσανε κάθε πίστη στην εντιμότητα και στο κακό που μπορεί να επιφέρει η αδιαφορία για την εγκαθίδρυση της .Η σχέσεις στην Ελληνική κοινωνία γίνανε καθαρά σχέσεις υλικού εξουσιασμού και εξάρτησης και το ιδανικό της ηθικής και πνευματικής αξίας και δύναμης όχι μόνο απαξιώθηκε αλλά εξευτελίστηκε παντελώς .Το αίσθημα αξίας ,δικαίου και ισονομίας και ισοπολιτείας έπαψε να θεωρείται σημαντικό και τα πάντα μπήκαν σε μια σχέση προσωπικής αλλήλο εξάρτησης συμφερόντων και παραγόντων .Έτση η υποκρισία του να μην ανοίγεις τέτοια κοινωνικά θέματα ,για να μην φανούν έκανε στο τέλος το καράβι να πάρει νερά απο παντού ... Βέβαια το θέμα της Ελλάδος μας δεν ειναι τόσο απλό ,,οι κοινωνίες μας γενικός φτάσανε να έχουν πρόβλημα με την αλήθεια ...και το θέμα χρίζει εμβαθούς έρευνας και θεραπείας.
Εν τέλη για να μην μακρηγορώ , οι λαϊκές συνελεύσεις βασικός ώριμων πολιτών θα πρέπει να καλλιεργούν την διανόηση που θα εξετάζει τα κοινωνικά και πολιτικά θέματα και θα ενάγει την αξία την προοδευτικότητα και ότι καλό θα μπορεί να καρποφορήσει σε μια κοινωνία συνεργάσιμων πολιτών .Η εκκλησία του δήμου ΄δεν ήταν μία έκκληση ενός αόρατου θείου πνεύματος .,,αλλά η καθαρή συλλογική ξεκαθάριση των τοπικών θεμάτων μέσω της νοητικής ανθρώπινης ικανότητας ,,Η επένδυση και εργασία στον ανθρώπινο πνεύμα αξιοποίησε τις τότε κοινωνίες και τους πολίτες τους ,,αυτό θα πρέπει να γίνει ξανά.Η ζωντανή επικοινωνία ως αρχή.Δηλαδή δομές ,ελευθερίας λόγου και παράθεσης θεμάτων ,ισότιμα σε όλους και απο όλους .
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση