Ο Ροδόκηπος των Φιλοσόφων - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία > Κοινωνία - Αληθινή Δημοκρατία
Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?
Rose:
Κάθε Συλλογικότητα αποτελείται από επιμέρους συλλογικότητες που όλες μαζί, ως όργανα, συνθέτουν μία ολοκληρωμένη οντότητα, ή έναν Κρατικό οργανισμό.
Ο άνθρωπος από την φύση του, έχει την τάση, να ομαδοποιείται, έτσι ώστε, από κοινού, να διεκδικεί, πιο αποτελεσματικά, κάποιον κοινό στόχο.
Υπάρχουν πολλές Κοινωνικές ομάδες, σύλλογοι, ή ενώσεις, που έχουν δημιουργηθεί, για να εκφράσουν, κοινά συμφέροντα. Διακρίνουμε όμως, εμπειρικά, 3 γενικές κατηγορίες, οι οποίες εκδηλώθηκαν από την διαχρονική ζύμωση μιας Κοινωνίας.
Οι κατηγορίες αυτές ξεχωρίζουν βάση:
Α. το συνειδησιακό επίπεδο
Β. την επαγγελματική δραστηριότητα
Γ. την Διοίκηση μιας Κοινωνίας
A. Σε συνάρτηση με το συνειδησιακό επίπεδο ή εξέλιξη κάθε ατόμου, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω κοινωνικές ομάδες:
1. Παιδιά (0-18): αντιπροσωπεύουν τις Ενστικτώδεις τάσεις της φύσης
2. Νέοι (18-35): αντιπροσωπεύουν τους Ιδεολόγους και τους Οραματιστές
3. Ενήλικες (35-65): αντιπροσωπεύουν τους Διαχειριστές και τους ‘Ηρωες
4. Ηλικιωμένοι (πάνω από 65): αντιπροσωπεύουν την Εμπειρία και την Σοφία μιας Κοινωνίας
B. Σε συνάρτηση με την επαγγελματική δραστηριότητα, της σημερινής κοινωνίας1, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω γενικές συνομοσπονδίες ή συντεχνιακές ενώσεις:
1. Αγρότες
2. Εργατο-υπάλληλοι
3. Επαγγελματο-βιοτέχνες
4. Εμπορο-βιομήχανοι
Γ. Σε συνάρτηση με την Διοίκηση μιας Κοινωνίας, εφόσον αναφερόμαστε σε Δημοκρατική δομή, μπορούμε να διαχωρίσουμε τις παρακάτω βαθμίδες αυτοδιοίκησης:
1. Δήμος (τοπικός οικισμός)
2. Νομαρχία (ομοσπονδία οικισμών)
3. Περιφέρεια (συνομοσπονδία οικισμών)
4. Κράτος (Γενική συνομοσπονδία οικισμών)
Παρατηρούμε πως οι παραπάνω 3 Κατηγορίες που αποτελούνται από 4 ομάδες ή βαθμίδες η κάθε μία, συνθέτουν μία Δωδεκαπλότητα, που είναι η βασική δομή της φυσικής λειτουργίας μιας Κοινωνίας.
Στην συνέχεια θα αναλύσουμε πως αυτές οι Κοινωνικές ομάδες ή βαθμίδες συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους, συνθέτοντας ένα Αληθινό Δημοκρατικό Πολίτευμα.
______________________________________________________________________
1 Σε περίπτωση που η μελλοντική κοινωνική δομή διαφοροποιηθεί από την σημερινή, (π.χ. Συνεταιριστικοί οικισμοί ως τοπικές αυτοδιοικήσεις ή Δήμοι), οι συντεχνιακές ενώσεις ή γενικές συνομοσπονδίες, πιθανόν να αλλάξουν.
Rose:
Το παρακάτω Πολιτικό σύστημα, είναι μία πρόταση επιστροφής της εξουσίας πίσω στον Ελληνικό Λαό,
1. εκχωρώντας τα μέγιστα δυνατά δικαιώματα στις Αυτοδιοικήσεις.
2. περιορίζοντας την Δημόσια Διοίκηση στις βασικές δημόσιες ανάγκες και εθνικού συμφέροντος λειτουργίες.
3. διασφαλίζοντας την συνεργασία και την συναίνεση των Κοινωνικών Εταίρων, μέσω του πλαισίου λειτουργίας της Κάτω Βουλής,
4. ελέγχοντας αποτελεσματικά, τα Κοινωνικά και Εθνικά συμφέροντα, μέσω του πλαισίου λειτουργίας της ‘Ανω Βουλής.
5. εκπορεύοντας άμεσα, το Δικαστικό Σύστημα, από τον Λαό.
6. ελέγχοντας όλες τις παραπάνω λειτουργίες, μέσω Λαϊκών ΜΜΕ.
Στο παρόν πολιτικό μας σύστημα υπάρχουν 4 μορφές εξουσίας.
1. Νομοθετική (Η Κυβέρνηση)
2. Εκτελεστική (Η Κυβέρνηση)
3. Δικαστική (το διορισμένο από την Κυβέρνηση Δικαστικό σύστημα)
4. Δημοσιογραφική (τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης)
Στο σύστημα που προτείνουμε όλες οι παραπάνω εξουσίες μεταβιβάζονται στον Λαό, και η δομή τους αλλάζει ως εξής:
1. Νομοθετική Εξουσία
Α. ‘Ανω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους αντιπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης (2 αντιπρόσωποι από κάθε Νομό).
Ο ρόλος της ‘Ανω Βουλής
Η Ανω Βουλή είναι ο Θεματοφύλακας των Κοινωνικών και Εθνικών συμφερόντων. Ο Πρόεδρος της ‘Ανω Βουλής, είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος εκλέγεται απ' ευθείας από τον Λαό.
α) εποπτεύει όλη την Δημόσια Διοίκηση και λειτουργία του Κράτους,
β) εκδίδει προεδρικά διατάγματα που άπτονται σοβαρών εθνικών ή κοινωνικών θεμάτων,
γ) προΐσταται άμεσα Υπουργείων Κοινωνικού και Εθνικού συμφέροντος,
δ) λαμβάνει εισηγήσεις από την Κάτω Βουλή για Κυβερνητικά στελέχη των Υπουργείων που εκπροσωπούν συντεχνιακά συμφέροντα, και διορίζει την Κυβέρνηση,
ε) ελέγχει και εγκρίνει, τα νομοσχέδια, που προτείνει η Κάτω Βουλή, αν βρίσκονται σε συμφωνία με το Σύνταγμα.
Β. Κάτω Βουλή: αποτελείται από εκλεγμένους εκπροσώπους του Λαού, που εκλέγονται σε επίπεδο Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και αποτελούν εκπροσώπους των συντεχνιακών ενώσεων, αναλογικά με το ποσοστό συμμετοχής των πολιτών στις επιμέρους ενώσεις.
Ο ρόλος της Κάτω Βουλής
α) συζητάει, διαπραγματεύεται και καταθέτει προτάσεις νομοσχεδίων στον Ελληνικό Λαό, που εξυπηρετούν αλληλοσυγκρουόμενα συντεχνιακά συμφέροντα.
Σε περίπτωση που ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού Λαού, ή μία Συντεχνία ή η ‘Ανω Βουλή, κρίνει πως διακυβεύονται σημαντικά θέματα σε συγκεκριμένο Νομοσχέδιο, η ‘Ανω Βουλή το παραπέμπει στον Ελληνικό Λαό για Δημοψήφισμα.
β) προτείνει στην ‘Ανω Βουλή, στελέχη για όσα Υπουργεία άπτονται συντεχνιακών συμφερόντων.
2. Εκτελεστική εξουσία
Κυβέρνηση, και κυβερνητικά στελέχη: διορίζονται από την ‘Ανω Βουλή, ως οι κατάλληλοι Διαχειριστές, και εκτελεστικά όργανα της Βούλησης των Ελλήνων, για το Δημόσιο όφελος.
Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας, ως αυτόνομη διοίκηση της Περιφέρειας. Τα μέλη του Περιφερειακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Περιφέρειας.
Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης της Νομαρχίας, ως αυτόνομη διοίκηση της Νομαρχίας. Τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών της Νομαρχίας.
Δημοτική Αυτοδιοίκηση: εξυπηρετεί θέματα Αυτοδιοίκησης του Δήμου, ως αυτόνομη διοίκηση του Δήμου. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβούλιου, εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των πολιτών του Δήμου.
Δημοτική Επιτροπή Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης: αντιπροσωπεύει ειδικά ζητήματα Ποιότητας ζωής και απαρτίζεται από εκπροσώπους των Κοινωνικών ομάδων (παιδιών, νέων, ενήλικων, και ηλικιωμένων). Ο ρόλος της Επιτροπής είναι να καταθέτει προτάσεις, παρατηρήσεις και αιτήματα προς υλοποίηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
3. Δικαστική εξουσία
Οι Δικαστές θα εκλέγονται από τον Λαό σε επίπεδο Aυτοδιοίκησης:
α) ‘Αρειος Πάγος, Συμβούλιο Επικρατείας, Συνταγματικό Δικαστήριο: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Κράτους.
β) Εφετείο: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Περιφέρειας.
γ) Ειρηνοδηκεία: εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση Πολιτών σε επίπεδο Νομαρχίας.
4. Δημοσιογραφική εξουσία
Η κάθε Αυτοδιοίκηση σε επίπεδο Δήμου, Νομαρχίας, Περιφέρειας, και Κράτους, θα διορίζει τα δικά της στελέχη των ΜΜΕ, που θα εξυπηρετούν στον έλεγχο της λειτουργίας μιας επιμέρους Κοινωνίας και θα ενημερώνει τους πολίτες.
Rose:
Κανόνες διασφάλισης της εξουσίας του Λαού, και της αποτελεσματικής διαχείρισης των Κοινών συμφερόντων από τους εκλεγμένους πολιτικούς.
Οι εκλογές γίνονται κάθε τετραετία. Ο ετήσιος απολογισμός του έργου κάθε Διοικητικού Συμβουλίου, ή εκλεγμένου σώματος κοινοποιείται στον Λαό.
Κάθε διετία μετά τον συνολικό απολογισμό του έργου τους, ζητείται ψήφος εμπιστοσύνης για την συνέχεια τους, για καθένα εκλεγμένο πολιτικό προσωπικά, που μπορεί κάλλιστα, να χάσει την θέση του, αν κριθεί ακατάλληλος.
Σε περίπτωση προβλήματος, με κάποιο συγκεκριμένο πολιτικό πρόσωπο, ανά πάσα στιγμή, έχει δικαίωμα, ο κάθε πολίτης, να καταθέσει δημόσια καταγγελία, να αιτηθεί την έκπτωση του πολιτικού από το αξίωμα του, και αν συγκεντρώσει το αίτημα του αυτό, ικανοποιητικό αριθμό υπογραφών, το αίτημα τίθεται σε δημοψήφισμα, στο ανάλογο επίπεδο Διοίκησης ή Αυτοδιοίκησης.
Επίσης αν ένα πολιτικό πρόσωπο, κατηγορηθεί πως έχει διαπράξει απάτη κατά του Ελληνικού Δημοσίου, ακολουθεί άμεσα έρευνα και η οδός της Δικαιοσύνης. Στο παρόν πολιτικό σύστημα, πολιτική ασυλία δεν υπάρχει.
συνεχίζεται....
Rose:
Ο ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ
Πριν προχωρήσουμε σε μία περαιτέρω ανάλυση των Κανόνων διασφάλισης μιας Αληθινής Δημοκρατίας, ας ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ, γιατί σήμερα δεν έχουμε Δημοκρατικά συστήματα στον Δυτικό κόσμο με αφετηρία την χώρα μας, καθώς και σε άλλες χώρες που ονομάζονται Δημοκρατίες.
Για να κατανοήσουμε το σημερινό φαινόμενο της ΨΕΥΔΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, χρειάζεται να ερευνήσουμε ιστορικά, την περίοδο που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, καταστρέφοντας για πάντα, από την ρίζα την Λαϊκή Βούληση.
Αν ερευνήσουμε την εποχή της εξάπλωσης του Ελληνισμού, μέσω της Μακεδονικής εκστρατείας, θα δούμε, πως οι ΕΛΛΗΝΕΣ, δημιουργούσαν Θεούς, εξουσίαζαν θρησκευτικά προϊόντα, παρά το αντίθετο. Απόδειξη είναι η δημιουργία της Θεότητας Serapis, γύρω στα 300πκχ. από τον Πτολεμαίο, προσπαθώντας να δημιουργήσει μία νέα θρησκεία, ως ενδιάμεση λύση ανάμεσα στον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, και στον Αρχαίο Αιγυπτιακό.
Αυτή η Φιλοσοφία, της Δημιουργίας Θεοτήτων, από τους Αρχηγούς, Βασιλιάδες, Φαραώ, Αυτοκράτορες κτλ, ήταν διαδεδομένη, μια και ο λαός, λόγω χαμηλού επιπέδου, και αμορφωσιάς, χρειαζόταν είδωλα, και μέσω της εισαγωγής, νέων θρησκειολογιών γινόταν η κατάλληλη χειραγώγηση.
ΟΙ ‘Ελληνες όμως για πρώτη φορά, εισήγαγαν την ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, που ελευθέρωνε, όλους τους αμόρφωτους σκλάβους, και τους καθιστούσε Ελεύθερους και Επιστήμονες.
Μετά την κυριαρχία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, παρότι, πολλά στοιχεία της Ρωμαϊκής Κοινωνίας, ήταν Ελληνοπρεπή, όπως και η Δημοκρατία της Ρώμης, υπήρχε ένα έντονο αριστοκρατικό κλίμα, που αντιμάχονταν την έννοια της Δημοκρατίας.
‘Ετσι όταν αριστοκρατικές φωνές, όπως ο Ιούλιος Καίσαρας, και ο Νέρωνας, παρουσίασαν μία ΦΙΛΟΛΑΪΚΗ πολιτική, οι αριστοκράτες που ήθελαν την εξουσία πάνω στο λαό, και όχι την Δημοκρατική Βούληση, εισήγαγαν την ΦΤΙΑΧΤΗ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.
Μέσα από αυτό το ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της Ανθρωπότητας, οι Ρωμαίοι Αυτοκράτορες, που ήταν υπέρ της ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, και κατά της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, όπως ο «Μέγας» (Απατεώνας-Εγκληματίας) Κωνσταντίνος, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ κάθε ίχνος εξουσίας του λαού, ιδρύοντας το νέο δόγμα.
ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ.
Σήμερα έχουμε ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ, ΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ή ΠΡΟΕΔΡΟΣ μιας ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.
‘Ετσι ΥΠΟΥΛΑ η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, χρησιμοποίησε, τους ταλιμπάν Εσσαίους, που ήταν τραγικά ΜΙΣΣΕΛΗΝΕΣ, εναντίον κάθε έννοιας ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και εδραίωσαν, έναν παγκόσμιο ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, καθώς και τον έλεγχο του κάθε λαού από μια Παγκόσμια ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ.
Γι’ αυτό η Σωτηρία της Ελλάδος μας, αλλά της Ανθρωπότητας, είναι να ξεσκεπάσουμε, αυτή την συνομωσία και το έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας, και να αποκαταστήσουμε τον Ελληνισμό ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ, φέρνοντας πίσω την ΜΥΗΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΑΊΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ που χάθηκε, καθώς και να αποκαταστήσουμε ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Αυτό είναι το έργο της Ελληνικής Αναγέννησης, και όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε, τόσο πιο γρήγορα, η ΗΘΙΚΗ, η ΑΡΕΤΗ, η ΜΟΡΦΩΣΗ, καθώς και η ΕΥΗΜΕΡΙΑ, θα αποκατασταθούν στην Ελληνική Κοινωνία, αλλά και θα δώσουν και πάλι το Ελληνικό ΦΩΣ που επί χιλιάδες χρόνια χάθηκε, πίσω σε όλες τις Κοινωνίες παγκόσμια.
Αυτός είναι ο λόγος που ο Ελληνοχριστιανισμός, και η σημερινή Δημοκρατία αποτελούν εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας, διότι χρησιμοποιούν Ελληνικούς χρηστούς όρους, φιλο-λαϊκούς για να αποκρύψουν μία εγκληματική παγκόσμια ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΙΤ ΠΛΟΥΣΙΩΝ, ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΩΝ, ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ, ΦΑΡΑΩ κτλ...
Αυτός είναι ο λόγος που ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΟΣ σήμερα δεν έχει καμία απολύτως εξουσία...
Rose:
Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ έχει συνηθίσει τον κάθε ΛΑΟ, να παρακαλάει για τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του, ή να θυσιάζει καταχρατικά πλήθος ζωών σε αγώνες για οφέλη που δικαιωματικά θα του άνηκαν σε ένα Αληθινό Δημοκρατικό σύστημα, όταν την ίδια ακριβώς στιγμή με πλήθος άλλους νόμους και νομοσχέδια η εξουσιομανής ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, καταλύει και πάλι την Λαϊκή Ελευθερία και Βούληση.
Σήμερα παρατηρείται το φαινόμενο, όταν μία ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ, θέλει περισσότερα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ οφέλη, να τα διεκδικεί από τον ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ, τον Πρωθυπουργό, ακόμα και ΠΑΡΑΝΟΜΩΝΤΑΣ ή ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ την Κοινωνία, κλείνοντας τους δρόμους, απεργίες κτλ, παρά να λύνεται το πρόβλημα μέσα από έναν υγιή διάλογο με όλους τους υπόλοιπους ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (συντεχνίες).
Και η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ της «ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», η οποία δεν εκφράζει επί τω πλείστω, την Λαϊκή Βούληση, αλλά συμφέροντα της Αριστοκρατίας και της Θεοκρατίας, (εκτός κάποιων λαμπρών εξαιρέσεων - φιλολαϊκών αριστοκρατών) αλλά και ο ίδιος ο Λαός, δεν θέλουν τον Διάλογο, μεταξύ Κοινωνικών Εταίρων, ούτε την λύση μιας Αληθινής Δημοκρατίας.
Διότι η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, δεν θέλει να παραδώσει την εξουσία στην Λαϊκή Βούληση, αλλά ούτε ο Λαός θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του, μέσα από συλλογικούς αγώνες και διαλόγους.
'Ετσι λοιπόν καταλήγουμε στο τραγικό συμπέρασμα, πως...
ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, λόγω ανωριμότητας, ανευθυνότητας και αμορφωσιάς, έδωσε ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΕΣ να τον εκμεταλλευτούν.
Γιατί άραγε να παραπονιόμαστε σήμερα?
Εφόσον δεν θέλουμε να αναλάβουμε την ευθύνη της προσωπικής και της πολιτικής μας ζωής, ενασχολούμενοι με τα Κοινά, γιατί παραπονιόμαστε ότι κάποιοι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, που ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, έχουν ληστέψει ή συνεχίζουν να ληστεύουν τους ‘Ελληνες πολίτες, καταστρέφοντας και διαλύοντας χιλιάδες Ελληνικές επιχειρήσεις και νοικοκυριά?
Το φαινόμενο της Καταστροφής της Ελληνικής Κοινωνίας, είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο, και η ΛΥΣΗ, δεν έχει ακόμα δοθεί, διότι ΑΠΑΙΤΕΙ, την ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, και την ΙΔΡΥΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση