Ο Ροδόκηπος των Φιλοσόφων - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία > Κοινωνία - Αληθινή Δημοκρατία

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το χρησιμότερο πολίτευμα?

<< < (3/6) > >>

Rose:
Οι ΝΕΟΙ Μυημένοι στις Αρχές και τις Αξίες της Αρχαίας Ελληνικής Κοινωνίας, Ελευθεροτέκτονες της Αμερικής, δημιούργησαν το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής (1776-1787), ως το πιο φιλελεύθερο και δημοκρατικό σύστημα που είχε δημιουργηθεί ποτέ, μετά από εκατοντάδες χρόνια σκοταδισμού και θρησκευτικής μαφίας, που μάστιζε τον δυτικό κόσμο.

Και φυσικά αυτός ήταν ο λόγος που κυνηγήθηκε η Μασονία (ο Ελευθεροτεκτονισμός) από τον Χριστιανισμό, καθώς και όλη η Μαύρη Προπαγάνδα, που ξεκίνησε ως πόλεμος εναντίον τους, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Freemasons and Their Influences Upon the U.S. Constitution
http://www.youtube.com/watch?v=-rFCDFUecgA

WE THE PEOPLE
ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ

The Background of United States Constitution (clip)
http://www.youtube.com/watch?v=J5NosqRkq3s&feature=related

FOUNDING FATHERS US Constitution
http://www.youtube.com/watch?v=GXJ-q9Z_n-E&feature=related

United States Constitution 1/3
http://www.youtube.com/watch?v=9X5MZFGjTa0

United States Constitution 2/3
http://www.youtube.com/watch?v=nGamhm0-vAg&feature=related

United States Constitution 3/3
http://www.youtube.com/watch?v=bixQ59_22Q0&feature=related

Understanding the U.S. Constitution part 1- 5 Key Concepts Everyone Should Know
http://www.youtube.com/watch?v=ggXSO0ETvq4&feature=related

Understanding the U.S. Constitution part 2 - 5 Key Concepts Everyone Should Know
http://www.youtube.com/watch?v=eLQxigKFa5k&feature=related

Understanding How the Declaration of Independence and Constitution Work Together
http://www.youtube.com/watch?v=RjMQJ9v6Ic4&feature=related

Rose:
'Ενα φιλελεύθερο και δημοκρατικό σύνταγμα δημιουργήθηκε από τους Ελευθεροτέκτονες της Αμερικής, πριν 300 χρόνια.  Η Ελλάδα μας, όμως, η χώρα του ΦΩΤΟΣ, η γενήτωρας των Αρχικών Αυθεντικών Μυητικών Σχολών, βρίσκεται ακόμα αιχμάλωτη από τα μαύρα ράσα.

Και αναρωτιόμαστε όλοι μας, όσοι έχουν κατανοήσει το δράμα της χώρας μας...

Ο Ελευθεροτεκτονισμός της σημερινής Ελλάδος τι κάνει?  Ποιος είναι ο ρόλος του, αφού έχει ΠΡΟΔΩΣΕΙ τις Αρχαιοελληνικές Αξίες και Ιδανικά, της Ελευθερίας, της Ισότητας, και της Αδελφότητας, με την ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ?

Φυσικά το Κίνημα του Ελευθεροτεκτονισμού της χώρας μας, σήμερα, κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, μια και συνεργάζεται πλέον με τον εχθρό, τον θρησκευτικό φασισμό και σκοταδισμό, και έτσι κάνουν το εβδομαδιαίο αμπελο-φιλοσοφικό κλάμπινγκ τους ανενόχλητοι...

Μάλιστα έφτασαν και σε σημείο, να εργάζονται και μαύρα ράσα στις Στοές, μια και η φιλοσοφία του Ελευθεροτεκτονισμού άλλαξε, και αντιπροσωπεύει σήμερα, μία προτεσταντική χριστιανική θρησκειολογία.

Σήμερα (εκτός από κάποιες μεμονωμένες και ελάχιστες φωτεινές ατομικές εξαιρέσεις διανοούμενων) δεν εξασκείται κανένας Αυθεντικός Ελευθεροτεκτονισμός, δεν υπάρχει καμία Αυθεντική Τεκτονική Στοά Φιλοσοφίας, Επιστήμης, Υψηλών Ιδανικών, και Αυθεντικής Μυητικής ΓΝΩΣΗΣ, δεν δημιουργούνται ΗΡΩΕΣ, και φυσικά η χώρα μας δεν ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ.

Ειλικρινά ποιος Ελευθεροτέκτονας σήμερα, αισθάνεται βαθιά μέσα του το ΚΑΘΗΚΟΝ, να ΣΩΣΕΙ την χώρα του, να διώξει το σκοτεινό πέπλο που συνεχίζει να σκοτώνει τα παιδιά της Ελλάδος, και τι κάνει για αυτό?

Rose:
Σε μία πρόσφατη φιλική συζήτηση, προτάθηκε η Ομοφωνία, ως λύση αντί της Δημοκρατίας, έτσι ώστε να αποφεύγεται ο Φασισμός της Πλειοψηφίας, όπως ειπώθηκε.  Ο Φασισμός της Πλειοψηφίας όμως, αποφεύγεται, όταν υπάρχουν ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ κατωχυρωμένες, Ανθρωπιστικές αξίες και ιδανικά, που προστατεύουν τις μειονότητες.

Παρόλα αυτά, αξίζει να προβληματιστούμε, ανάμεσα στο σύστημα της Ομοφωνίας, και της Δημοκρατίας, για το πιο είναι το χρησιμότερο.  Η Ομοφωνία, έχει προταθεί, από αναρχικούς, αριστερούς, και γενικά επαναστατικούς χώρους, ως ένα καταλληλότερο σύστημα από την Δημοκρατία. 'Ομως δυστυχώς και εδώ υποκρύπτονται στοιχεία, φασισμού, ολοκληρωτισμού, και παγκοσμιοποίησης, πίσω από ένα ουτοπικά "χρηστικό" ή ψευτοχριστιανικό προσωπείο.

Στο παρελθόν, η μέθοδος της Ομοφωνίας, προτάθηκε και εφαρμόστηκε ως αντιαυταρχική αγωγή από τον Νήλ, (βλέπε http://www.amra.gr/forum/index.php/topic,530.0.html ).  Επίσης η μέθοδος της Ομοφωνίας έχει προταθεί και από τον ψυχολόγο Carl Rogers.

Παρακάτω παραθέτουμε ένα άρθρο που συγκρίνει τις 2 μεθόδους. 

http://inlovewithlife.wordpress.com/2009/11/10/unanimity/

Ομοφωνία, Άμεση Δημοκρατία & Λήψη Αποφάσεων

Ομοφωνία ή Συναίνεση – Ο τρόπος λήψης απόφασης με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παρισταμένων.

Άμεση Δημοκρατία – Ο τρόπος λήψης απόφασης κατόπιν ψηφοφορίας και επικράτησης της άποψης της πλειοψηφίας των παρισταμένων.

Συλλογικότητες & Κινήματα
Το ποια από τις δύο αρχές θα υιοθετείται ως τρόπος λήψης αποφάσεων στα κινήματα είναι ένα θέμα που ενδέχεται να έχει απασχολήσει κάθε κινηματική συλλογικότητα. Στις περισσότερες συλλογικότητες το ζήτημα λύνεται, όταν προκύπτει, και επικρατεί εκ των πραγμάτων ο κανόνας της ομοφωνίας. Η ομοφωνία έτσι εξυπηρετεί την ανάγκη για τη συνοχή της ομάδας, ενώ έχει το προσόν ότι μπορεί και αποκρύβει κάτω από το πέπλο της και τυχόν διαφωνίες, που εύλογα θα υπάρχουν, ώστε να μοιάζουν όλα μέλι γάλα. Όμως τα πράγματα δε σταματούν εκεί. Από πολλούς διεκδικείται η εφαρμογή του κανόνα της ομοφωνίας και στα κινήματα συνολικά.

Ιστορία
Από την ιστορία του αναρχικού κινήματος προκύπτει ότι ο προβληματισμός αυτός κρατά από παλιά με τους “κοινωνικούς” αναρχικούς (πχ Μαλατέστα) να τάσσονται υπέρ της άμεσης δημοκρατίας ως ενός πιο συμβατού με την ισότητα τρόπου πολιτικής λειτουργίας και με τους “ατομικιστές” αναρχικούς (πχ Στίρνερ) να τάσσονται υπέρ της ομοφωνίας, για το λόγο ότι η άμεση δημοκρατία καταπιέζει το άτομο που μειοψηφεί (μία άλλη συζήτηση είναι κατά πόσο οι “ατομικιστές” αναρχικοί έχουν γενικότερα να κάνουν κάτι με το σοσιαλιστικό αναρχικό κίνημα και τα μαζικά κοινωνικά κινήματα – ενδεικτικά ο Στίρνερ στο τέλος τρελάθηκε).

Υπέρ της Ομοφωνίας
Κατά τη γνώμη μου η ομοφωνία ως τρόπος λήψης αποφάσεων είναι τελείως αδόκιμη τόσο για μικρές πολιτικές συλλογικότητες όσο και για ευρύτερα κοινωνικά κινήματα. Η εμπιστοσύνη στην ομοφωνία στηρίζεται σε δύο υπεραπλουστευτικές παρανοήσεις :

- Ότι σε μία ιδανική κοινωνία δε θα υπάρχουν διενέξεις αλλά ομόνοια και κοινωνική αρμονία και ότι τελικά όλοι θα συμφωνούμε με όλους.

Η θέση αυτή παρανοεί την ανθρώπινη φύση και συγκεκριμένα το ανθρώπινο χαρακτηριστικό της αυτονομίας. Ακόμη και σε μία εν δυνάμει κατευθυνόμενη προς το ιδανικό κοινωνία θα υπάρχουν κοινωνικές διενέξεις. Οι κοινωνικές διενέξεις δεν προκύπτουν μόνο για λόγους ανισοτήτων ή/και διάστασης συμφερόντων, αν και οι ανισότητες είναι ένας πολύ βασικός παράγοντάς τους. Προκύπτουν και από άλλους παράγοντες, που έχουν να κάνουν με τη δυσχέρεια λύσης των προβλημάτων, την έλλειψη πληροφόρησης, τα ιδιάζοντα χαρακτηριστικά των εμπλεκομένων κτλ. Αν θεωρήσουμε ότι δε θα υπάρχουν διενέξεις, τότε θα πρέπει να αποδεχθούμε ότι δε θα υπάρχει και κοινωνική πρόοδος ή παρακμή αλλά στασιμότητα, πράγμα εξ ορισμού παράλογο.

- Ότι η άμεση δημοκρατία καταπιέζει την μειοψηφία.

Αυτή η θέση έχει μία αλήθεια. Αναγνωρίζεται άλλωστε ακόμη και στα αστικά κοινοβουλευτικά καθεστώτα, όπου επιχειρούνται κανόνες για την προστασία των μειοψηφιών, κυρίως των εθνοτικών μειονοτήτων. Σε μία πιο ελεύθερη κοινωνία θα πρέπει να βρεθούν (πάλι με άμεση δημοκρατία) οι κανόνες εκείνοι που θα διασφαλίζουν τα δικαιώματα των μειοψηφιών.

Αυτή όμως η θέση έχει και την εξής παρανόηση, άμεση απόρροια του γεγονότος ότι οι αναρχικοί ουδέποτε ανέλυσαν επιστημονικά το εξουσιαστικό φαινόμενο, ενάντια στο οποίο μάχονται. Και αυτό γιατί, όπως και αν οριστεί, η εξουσία έχει δύο όψεις : (α) την εξουσία για την εκτέλεση κάποιας πράξης και την επίτευξη κάποιου σκοπού και (β) την εξουσία επί άλλων ανθρώπων ή της φύσης. Η αντεξουσία ως ιδανικό (γιατί για ιδανικό πρόκειται) μάχεται για τον περιορισμό της δεύτερης όψης της εξουσίας. Η πρώτη μορφή εξουσίας δε δύναται να περιοριστεί (εκτός άμα αυτοκτονήσουμε όλοι μαζί) αλλά θα πρέπει να καταστεί συμβατή με την εξαφάνιση της πρώτης.

Συνεπώς και αν λάβουμε υπόψη ότι οι άνθρωποι συγκροτούμε κοινότητες για την επιβίωση και την ευτυχία μας και ότι οι κοινότητες αυτές έχουν δυναμική και άρα ανάγκη, για να αποφασίζουν πως θα δρούν και να ασκούν εξουσία για την επίτευξη στόχων (όπως πχ να υπάρχει ισότητα στη διανομή των αγαθών στα μέλη τους ή να γίνει κάποιο δημόσιο έργο), τότε θα πρέπει να βρούμε έναν κατάλληλο τρόπο λήψης αποφάσεων, που να μας περικλείει ισότιμα όλους. Στο μέτρο που η μειοψηφία που ανακύπτει σε κάθε περίπτωση (α) συμφώνησε να είναι μέλος της κοινότητας, (β) συμφώνησε σε αυτόν τον τρόπο λήψης αποφάσεων, (γ) διατηρεί κάποια δικαιώματα μη καταπίεσής της από την πλειοψηφία τα οποία συμφωνούνται από τα πριν, (δ) επικρατούν δίκαιοι όροι συζήτησης κατά τα χαμπερμασιανά πρότυπα και (ε) μπορεί, όποτε το επιθυμεί να αποχωρεί από την κοινότητα, δεν τίθεται θέμα εξουσίας επί αυτής.

Κατά της Ομοφωνίας
Από την άλλη κανείς δεν ανέλυσε τα προβλήματα που έχει ο κανόνας της ομοφωνίας στη λήψη αποφάσεων :

- Το ότι μπορεί να λειτουργήσει ως τρόπος λειτουργίας και λήψης αποφάσεων για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα σε μικρές ομάδες ανθρώπων αλλά όχι σε μακροκοινωνικό επίπεδο, πόσο μάλλον στα κινήματα.

- Το ότι ακόμη και σε μικρές ομάδες δεν είναι δόκιμος τρόπος λήψης αποφάσεων αλλά τρόπος θαψίματος, αντί συζήτησης, των διαφορετικών απόψεων, που έτσι και αλλιώς υπάρχουν.

Η Διαφωνία
Υπάρχει τέλος μια δεδομένη πολιτική στάση απέναντι στο φαινόμενο της διαφωνίας και της διάστασης απόψεων μέσα στα κινήματα και τις πολιτικές οργανώσεις. Η στάση ότι η ύπαρξη, ακόμη και η ένδειξη ή υπόνοια, διαφωνίας είναι φαινόμενο παθογένειας και διάρηξης της συνοχής της συλλογικότητας. Η στάση αυτή απέναντι στη διαφωνία είναι κληρονομιά της αριστεράς. Η αριστερά είχε πάντα ως σκοπό την κατάληψη της εξουσίας. Για να αναμετρηθεί όμως με τους εξουσιαστικούς μηχανισμούς, είχε την ανάγκη να τα θυσιάσει όλα στο βωμό της μπετόν αρμέ συνοχής. Κάπου εκεί ξεχάσαμε να συζητάμε. Αντίθετα, το πολιτικό σύστημα άφηνε πάντα ένα περιθώριο στην ανταλλαγή απόψεων, για να εξασφαλίζει την ευελιξία και προσαρμογή του στις εκάστοτε συνθήκες.

Δε χρειάζεται λοιπόν να συμφωνούμε. Αντίθετα θα πρέπει να διαφωνούμε, να συζητάμε, να ανταλλάσσουμε απόψεις και να ρίχνουμε κάτω τους δογματισμούς. Ο καθένας θα πρέπει να έχει και από μία άποψη, συγκροτώντας την μέσα από την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων. Ως προς το τι θα πράττουμε κάθε φορά, αυτό θα έχει να κάνει με την ποιότητα της συζήτησης και την ικανότητά μας να μπορούμε να καταλήγουμε σε αυτά που μας ενώνουν.

Η ομοφωνία είναι καταπιεστική και ολέθρια για τα άτομα και τις συλλογικότητες, δεδομένου ότι προϋποθέτει ότι στο τέλος κάθε συζήτησης θα πρέπει να υπάρχει μία και μόνο άποψη στα μυαλά των ανθρώπων. Αυτό δεν είναι εφικτό. Επειδή μπορεί να μην προκύπτει στην πράξη η ανάγκη να λειτουργούμε με άμεση δημοκρατία, αυτό δε σημαίνει ότι η ομοφωνία ως τρόπος πολιτικής λειτουργίας και συγκρότησης είναι λογική. Είναι τελείως παράλογη.

Rose:
Σήμερα, η κοινή γνώμη είναι βαθύτατα αναστατωμένη όσον αφορά, την Πολιτική Διαφθορά, και την Κοινωνική κατηφόρα της χώρας μας.

Δεν εμπιστεύονται πλέον ούτε Πολιτικούς, ούτε Κόμματα, και επιζητούν διακαώς μία Νέα Πολιτική Λύση, ένα Νέο Κοινωνικό-πολιτικό σύστημα, που θα αντικαταστήσει πλήρως την παρούσα διεφθαρμένη, έκπτωτη, σάπια κατάσταση, και θα οδηγήσει την Ελλάδα, σε μία Νέα Εποχή, Ελευθερίας, Αρετής, και Ευημερίας.

Σε μία πρόσφατη δημοσκόπηση, τα ποσοστά δυσαρέσκειας των πολιτών από το Πολιτικό μας σύστημα είναι αρκετά υψηλά. 

http://www.palo.gr/cluster.aspx?id=1031763
Υψηλά ποσοστά δυσαρέσκειας των Ελλήνων από το πολιτικό σύστημα
• Υψηλά είναι και τον Ιούλιο τα ποσοστά δυσαρέσκειας των πολιτών απέναντι στο υπάρχον πολιτικό σύστημα. Σύμφωνα με το βαρόμετρο του Ιουλίου της Public Issue, που δημοσιεύτηκε χθες, στην ερώτηση «ποια θεωρούν καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα», το 65% απαντά «καμία από τις δύο», 25% απαντά «μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ» και 4% «μια κυβέρνηση Ν.Δ.». Καμπανάκι για το πολιτικό σύστημα αποτελεί η αποχή και η ψήφος διαμαρτυρίας. Σε σχέση με την αποχή τον Οκτώβριο του 2009 (8,5%) τον Ιούλιο που διανύουμε φτάνει στο 35,5%. Το 79% δηλώνει δυσαρεστημένο από την Κυβέρνηση και το 88% από την Αντιπολίτευση. Το 34% ζητά πολυκομματικές κυβερνήσεις, το 20% αυτοδύναμες, το 17% ζητά οικουμενική Κυβέρνηση, το 7 …
Πρωϊνός Λόγος • 12/7/10[...]

3 δημοσκοπήσεις αποκαλύπτουν την αστάθεια του πολιτικού συστήματος και του δικομματισμού
Δημοσκοπήσεις της Public Issue , για την « Καθημερινή » και τον « ΣΚΑΪ », της Metron Analysis , για την « Αυγή»  της Κυριακής και της Pulse για τον « Τύπο της Κυριακής »: Παραμένει πρώτος σε δημοτικότητα ο πρωθυπουργός, σταθερότερο όλων των κομμάτων το ΚΚΕ, μια μονάδα μόνο διαφορά ... ΝΔ-ΛΑΟΣ, πάνω από 3% για Οικολόγους Πράσινους και «Δημοκρατική Αριστερά» Η αστάθεια του πολιτικού συστήματος …
eklogika.gr • 12/7/10[...]

Στο 80% η δυσαρέσκεια των πολιτών
Στη δημοσκόπηση της Public Issue για την «Καθημερινή» και το ΣΚΑΪ, το 65% των πολιτών, στην ερώτηση «ποια κυβέρνηση ?ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ- θεωρεί καλύτερη για τη χώρα», απαντά «καμία από τις δύο». Το 25% απαντά «μια κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ» και το 4% «μια κυβέρνηση ΝΔ».Το 79% δηλώνει δυσαρεστημένο από την κυβέρνηση και το 88% από την αντιπολίτευση! Επτά στους 10 πολίτες δηλώνουν δυσαρεστημένοι από τη ζωή τους.Τ …
Έθνος • 11/7/10[...]

Δυσαρεστημένοι με το πολιτικό σύστημα οι Έλληνες πολίτες
Δυσαρέσκεια και απογοήτευση εκφράζουν οι πολίτες για το πολιτικό σύστημα και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την οικονομική κρίση, όπως καταδεικνύουν δύο νέες δημοσκοπήσεις. Σύμφωνα με το «Βαρόμετρο Ιουλίου» της Public Issue και την έρευνα της Pulse, οι περισσότεροι Έλληνες χαρακτηρίζουν «κοινωνικά άδικα» τα μέτρα της κυβέρνησης. Πάντως, το ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί να προηγείται σταθερά -και, μάλισ …
Τα Νέα • 11/7/10

«Μαυρίζουν» το πολιτικό σύστημα οι πολίτες
Την έντονη δυσαρέσκεια των πολιτών για τους χειρισμούς και τη στάση των πολιτικών κομμάτων στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας καταγράφουν δύο νέες δημοσκοπήσεις. Σύμφωνα με το Βαρόμετρο Ιουλίου της Public Issue και την έρευνα της Pulse, η πλειοψηφία των πολιτών χαρακτηρίζει κοινωνικά άδικα τα μέτρα της κυβέρνησης. Πάντως η νεοσύστατη Δημοκρατική Αριστερά του Φώτη Κουβέλη, εξασφα …
Ελευθεροτυπία • 11/7/10[...]

Δυσαρεστημένοι 8 στους 10 από κυβέρνηση και αντιπολίτευση
Καμπανάκι στο πολιτικό σύστημα και τον δικομματισμό χτυπά το  Βαρόμετρο Ιουλίου της Public Issue για την «Καθημερινή της Κυριακής» και τον ΣΚΑΪ, που έγινε σε δείγμα 1.006 πολιτών. Ενδεικτικό στοιχείο του κλίματος δυσφορίας είναι η συρρίκνωση της εκλογικής επιρροής του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, την ώρα που επτά στους δέκα πολίτες  δηλώνουν δυσαρεστημένοι από τη ζωή τους Στην ερώτηση «ποια θεωρούν καλύτερη …
Madata.gr • 11/7/10

Rose:
Προσπαθώντας να συμπαρασταθούμε στον αγώνα που κάνει ο Ελληνικός Λαός, μέσα από τους πόνους του τοκετού και της γέννησης του Νέου Κοινωνικο-Πολιτικού συστήματος της Ελλάδας, θα προσπαθήσουμε τις επόμενες μέρες να παρουσιάσουμε μία Νέα Δομή Πολιτικού Συστήματος, που θα αντιπροσωπεύει μία Αληθινή Δημοκρατία, και θα εκφράζει την Πραγματική Λαϊκή Βούληση.

Τις προηγούμενες μέρες αναπτύξαμε πως το υπάρχων Ελληνικό Πολιτικό Σύστημα δεν είναι Δημοκρατικό αν και παρουσιάζεται έτσι, και αν θέλουμε να το αναλύσουμε σε μεγαλύτερο βάθος, εμπειρικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως αποτελείται από:

1. Αριστοκρατία (πολιτικά τζάκια) και Θεοκρατία (μαύρα ράσα) 95%
2. Αξιοκρατία (άξιοι αντιπρόσωποι του λαού) 4%
3. Δημοκρατία (η λαϊκή βούληση) περιστασιακά μέχρι και 1%

Δυστυχώς αυτή είναι η Ιδεολογική δομή της παρούσας μασκαρεμένης Δημοκρατίας μας, κάτω από την Πνευματική κυριαρχία της Εκκλησίας του Εβραίου Γεσουχά.  'Οταν το Πνευματικό σύστημα της Ελλάδος είναι μία Απάτη, και όταν τα Αυθεντικά Αυτόχθονα Ελληνικά μας Ιδεώδη είναι αιχμάλωτα, πραγματικά, γιατί εκπλησσόμαστε?

Εν Αρχή είναι η Συνειδητοποίηση!
Εν Αρχή είναι η Κατανόηση!
Εν Αρχή είναι η Νέα Ιδέα!

Στην εποχή της Ελλάδος του 21ου αιώνα, χρειαζόμαστε το κατάλληλο πολιτικό σύστημα, για να περάσουμε στην επόμενη φάση, να προχωρήσει η χώρα μας, σε μία υγιή πνευματική και κοινωνικο-πολιτική οδό, συνεχίζοντας το δημιουργικό της έργο, από εκεί που πριν 1700 χρόνια την σταμάτησαν οι Σκοταδιστές, οι Φασίστες, οι "Ναζί" του Γεσουχά...

Αυτή την Ανατολή της Νέας Εποχής, μιας Παγκόσμιας Κοινωνικο-πολιτικής Αναγέννησης, ενός Οικουμενικού Ελληνικού Διαφωτισμού, οραματίζονται όλοι οι Διαφωτιστές Παγκόσμια, όλοι οι Πεφωτισμένοι της Γης, που έχουν γνωρίσει την Ιστορία της Ανθρωπότητας, και γνωρίζουν την κρίσιμη ιστορική καμπή την οποία διανύουμε.

Ας προσπαθήσουμε λοιπόν μία γέννηση ενός Νέου Κοινωνικο-πολιτικού συστήματος, μία Νέα Δημοκρατική Σύνθεση, βασιζόμενοι πάντα στα λάθη του παρελθόντος, και ας ευχηθούμε πως θα αντιπροσωπεύσει την Ελληνική λαϊκή βούληση, ή θα εμπνεύσει περαιτέρω Ιδεολόγους, Οραματιστές, Φιλοσόφους και Πολιτικούς, να παράγουν καινοτόμες ιδέες, και να τολμήσουν με την σειρά τους, την διόρθωση ή τον εμπλουτισμό αρχικά του παρόντος συστήματος, μέχρι την τελική μετάβαση στην Νέα του μορφή.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση