'Αρθρα και συζητήσεις: 'Εσωτερικές Σχολές και Μυητικά Συστήματα > Ο Ναός των Βαμπίρ
VAMPIRES! (Βρυκόλακες). Νεοβαμπιρισμός....
Ορφέας:
4. Ποιος είναι ο συμβολικός αιμοδιψής βαμπιρισμός (symbolicvampires).[18]
Εδώ συγκαταλέγονται όσοι χρησιμοποιούν την αιμοποσία συμβολικά, χωρίς αυτό ν’ αποτελεί ανάγκη τους, αλλά ως μέσο για να εκφράσουν τις λατρευτικές τους ανάγκες, στις θεότητες που πιστεύουν. Όπως γίνεται κατανοητό, εδώ συμπεριλαμβάνονται όλες οι μαγικές τελετές, η λατρεία δηλαδή με τον έναν η άλλον τρόπο του Σατανά[19].
Για να χαριτολογήσουμε λίγο, σε αυτό το σημείο εξαιρούν την θρησκεία του Χριστιανισμού, διότι καθώς υποστηρίζουν ο Ιησούς Χριστός, δεν πρόσφερε το αίμα Του στους μαθητές του και με την ίδια αντίληψη οι Χριστιανοί δεν πίνουν αίμα αλλά κρασάκι, απλά είναι κακοί αντιγραφείς των επικρατουσών τότε παραδόσεων, που ήθελαν θυσίες αίματος!
….συνεχίζεται….
Ορφέας:
5. Ποιος είναι ο φετιχιστικός αιμοδιψής βαμπιρισμός (fetish[20] vamps).
Εδώ συγκαταλέγονται όσοι έχουν την πεποίθηση, ότι όλες αυτές οι αιμοβόρες[21] ιστορίες που περιγράψαμε, τους προσδίδουν «το κάτι τι». Δεν έχουν συμπτώματα στέρησης, απλά είναι παθιασμένοι με το θέμα. Αυτοί επειδή κινούνται με κριτήριο τι τους ευχαριστεί, και μόνον, μπορούν να γίνουν και συχνά γίνονται οι πιο επικίνδυνοι απ’ όλες τις άλλες κατηγορίες που αναφέρθηκαν. Εδώ συναντάς άτομα με σαδομαζοχιστικές[22] τάσεις, που αναζητούν απεγνωσμένα πολλές φορές, ερωτικά ταίρια!
Η κατηγορία αυτή προβαίνει σε κάποιες κινήσεις οι οποίες θεωρούνται τουλάχιστον ηλίθιες από τους προηγούμενους, όπως να φορούν ψεύτικα δόντια για να δαγκώνουν, να κάνουν μπάνιο με αίμα, να ρουφούν το δικό τους αίμα κι όλα αυτά κατά την διάρκεια των ερωτικών τους συναντήσεων. Εδώ πάλι είναι ένα θέμα προς συζήτηση. Συχνά οι σαδομαζοχιστικοί ιστοχώροι των φετιχιστικών βαμπίρων, με τα πορνικά τους εκθέματα και το ζωντανό “chatting[23] ” (τσάτινγκ) με τους εικονιζόμενους η κυρίως με κάποιες εικονιζόμενες, γίνονται πεδία ψαρέματος νέων θυμάτων “δοτών-μηδενικών”.
….συνεχίζεται….
Ορφέας:
6. Τι είναι το βαμπιρικό παιχνίδι ρόλων (V.R.P.G. Vampire Role PlayGame).
Αρχικά να πούμε τι είναι τα “R.P.G.”. Είναι παιχνίδια που παίζονται και μέσω Η/Υ. Σημαντικό για να παίξεις σε αυτά είναι να γνωρίζεις καλά ένα μυθιστόρημα, που περιγράφεται συνήθως σε κάποιο βιβλίο αρκετών εκατοντάδων σελίδων. Αν δεν γνωρίζεις «καλά» το μυθιστόρημα, τους τεχνικούς όρους και το ψυχογράφημα των ηρώων που παίρνουν μέρος, απλά δεν μπορείς να παίξεις το παιχνίδι. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εκδίδεται κάποια συνέχεια με τους ίδιους ήρωες σε νέες περιπέτειες. Βιβλίο και ηλεκτρονικό παιχνίδι μαζί και με αυτό τον τρόπο καλείται ο παίχτης, να γίνει μέρος του μυθιστορήματος του οποίου το τέλος –την κρίση – την δίνει ο ίδιος μέσω του Η/Υ κι όχι ο συγγραφέας. Όπως γίνεται κατανοητό, όλη αυτή η διαδικασία «πορώνει» τους παίχτες που αποδρούν στην κυριολεξία στον εικονικό κόσμο του παιχνιδιού.
Η όλη ιστορία των R.P.Gs ξεκίνησε το 1982 από τον Ravenloft, όταν παρουσίασε ένα από τα πρώτα R.P.Gs. το γνωστό σε αυτούς τους κύκλους “Dungeons and Dragons” το οποίο γνώρισε και γνωρίζει τεράστια επιτυχία. Το δεύτερο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα R.P.G. που παρουσίασε ήταν ένα παιχνίδι το οποίο λεγόταν “Chill” ("Ανατριχίλα") και παρουσίαζε μάχες και αγώνες εναντίον βαμπίρων. Το 1991 παρουσιάσθηκε ίσως το πιο διαδεδομένο R.P.G. και είναι αυτό που έρχεται αμέσως στο μυαλό, όταν γίνεται αναφορά σε τέτοιου είδους παιχνίδια το “V.T.M.” [Vampires the Masquerade (Βαμπίροι η Μεταμφίεση)], το οποίο μεταφέρθηκε σε τρεις ταινίες στον κινηματογράφο. Άλλα συναφή παιχνίδια είναι το “Vampire's Kingdoms” (Τα βασίλεια των Βαμπίρων) κομμάτι ενός μεγαλύτερου R.P.G. του “Rifts” (σχίσματα), το “Nigtlife”, το “Bram Stokers Dracula” και το “Blood omen -The Legacy of Kain” (Το σημάδι του αίματος – Η κληρονομιά του Κάϊν)[24].
Θα σταθούμε λίγο στο τελευταίο παιχνίδι, διότι στην κυριολεξία ο παίχτης διαδοχικά καλείται να μπεί μέσα στην ψυχοσύνθεση του βαμπίρου. Αρχικά γίνεται αναφορά στην κατάρα του Κάϊν. Μία ιστορία αρκετά διαδεδομένη στο χώρο. Επειδή ο Κάϊν ήταν ο πρώτος που έχυσε αίμα ανθρώπου, τον θεωρούν ότι είναι ο πρώτος άνθρωπος βαμπίρος, ο οποίος κάποτε θα γυρίσει από την κόλαση για να εκδικηθεί για την αδικία του Θεού. Παρακάτω μεταφέρω αυτούσιο το εισαγωγικό κείμενο που γράφεται στην οθόνη και ακούγεται ταυτόχρονα, όταν ξεκινά το παιχνίδι και τα συμπεράσματα τ’ αφήνω σ’ εσάς: “A dark, hellish RPG: Become engaged in the powerful tale of a man whose obsession with revenge is so deep, he's willing to pay the ultimate price: his soul.” (Ένα σκοτεινό, διαβολικό R.P.G.: ξεκινά να έχει σχέση με μία ισχυρή ιστορία ενός άνδρα, του οποίου η έμμονη ιδέα της εκδίκησης είναι τόσο βαθιά, που είναι πρόθυμος να πληρώσει την έσχατη τιμή: την ψυχή του!). Τον ρόλο αυτού του ατόμου, με αυτή την ιδιοσυγκρασία πρέπει να ενστερνισθεί ο παίχτης, ίσως το παιδί σας, διαφορετικά στις συνειδησιακές επιλογές του παιχνιδιού, αν απαντήσει λάθος, για το παιχνίδι, απλά θα χάσει!
….συνεχίζεται….
Ορφέας:
7. Τι είναι η κίνηση Γκόθικ[25] (Gothic-style).
Η κίνηση Γκόθικ ξεκίνησε ουσιαστικά το 1979, όταν το μουσικό συγκρότημα Μπάουχάουζ (Bauhaus[26] ) έβγαλε το τραγούδι "Bela Lugosi's Dead", όπου μέσα σ’ αυτό περιγραφόταν πως φέρεται ένας βαμπίρος, τραγούδι που θεωρείται “ύμνος” μεταφυσικής έμπνευσης για τους “fan” του χώρου. Μέσα στο τραγούδι αναφέρεται ο όρος “tongue-in-cheek” σε ελεύθερη μετάφραση: (πρόστυχη γλώσσα σε στέρηση η διψασμένη πρόστυχη γλώσσα). Τον επόμενο χρόνο το 1980 το μουσικό συγκρότημα Σίστερς οφ Μέρσυ “Sisters of Mercy” (Αδελφές του Ελέους) ανέβασαν και πρόβαλαν πολύ μέσα από τα τραγούδια τους την γκόθικ συμπεριφορά και κίνηση. Η κίνηση αυτή λοιπόν συνίσταται[27] στο να έχει κάποιος το στύλ του βαμπίρου δηλαδή, να ντύνεται, να περπατά, να φέρεται, να βάφεται, ν’ αρωματίζεται με συγκεκριμένο τρόπο. Να αρέσκεται σε φαγητά και ποτά με σκόρδα[28], να συχνάζει σε γκόθ μπαράκια, ν’ ακούει μουσική[29], να βλέπει ταινίες[30], να κάνει συγκεκριμένης τεχνοτροπίας τατουάζ[31] κ.ο.κ.
Επιπλέον χρησιμοποιούν, για ν’ αναγνωρίζονται μεταξύ τους, κάποια σύμβολα στην αλληλογραφία τους τα οποία τα ονομάζουν “sexbats [32] ”. Έχουν τα δικά τους καλλιστεία, όπου βραβεύεται ο καλύτερος Γκόθ-στάϊλερ κ.α. Τα Γκόθμπαράκια προσφέρονται ως χώροι για να γίνονται οι τελετές και τα “μυστήρια”τους όπως για παράδειγμα ο “γάμος” του «Πέϊγκαν Γκόθ» “Pagan Goth” κιθαρίστα του μπλάκ μέταλ συγκροτήματος «Κρέϊντλ όφ Φίλθ» “Cradle of Filth” ("Λίκνο της Βρώμας"), και της Λμπερένα, μοντέλου σαδομαζοχιστικών φετίχ αξεσουάρ, που έγινε στο γκόθ-μπάρ του Λονδίνου «Μπέν Κράουτς». Αλλά και διάφοροι διάσημοι, αρχίζουν να τα προτιμούν για κάποιες εκδηλώσεις τους.
Όπως για παράδειγμα στο προαναφερόμενο μπαράκι διαφήμισε και η ηθοποιός Αντζελίνα Τζολί, την ταινία της “Tomb Raider” που είναι άλλη μία μεταφορά, ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού στον κινηματογράφο[33]. Σε αυτά τα μπαράκια μαζεύονται όσοι έχουν η θέλουν να έχουν σχέση με το όλο θέμα η απλά ανυποψίαστοι περίεργοι για κάτι διαφορετικό. Οι τελευταίοι μάλιστα, ανυποψίαστοι όντως, ίσως ποιος ξέρει, να είναι κάποιοι από τους μελλοντικούς «δότες». “Φυσικά” δεν λείπουν και από την Ελλάδα τα γκόθ-μπαράκια [34].
Παιδική κίνηση Γκόθικ (Χάρρυ Πότερ)
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μία παιδική γκόθ-κίνηση, μία δηλαδή προτιμητέα αρέσκεια των παιδιών μας σ’ εξοικείωση με βαμπίρικες καταστάσεις. Έτσι υπάρχουν στο εμπόριο ψεύτικα τατουάζ μιας μέρας αλλά και πιο μόνιμα με χέννα με βαμπίρικα δόντια, αλλά και με κλασικούς δράκουλες. Υπάρχουν γλυφιτζούρια με τ’ όνομα “Dracu Pop”, στο περιτύλιγμα των οποίων παρουσιάζεται η μορφή του Δράκουλα, από τον οποίο τρέχει αίμα από το στόμα του και τα μάτια του αστράφτουν. Στο εσωτερικό το γλυφιτζούρι είναι φυσικά κόκκινο κι έχει το κεφάλι μίας δαιμονομορφής κι αυτό, το παιδάκι το γλύφει! Κούκλες παιδικές, που αν τις πιέσεις με κάποιο τρόπο τρέχει αίμα από το στόμα τους, τις οποίες αποκαλούν “κούκλες του διαβόλου” και άλλα παρόμοια παιχνίδια, που διαστρέφουν τις προτιμήσεις και τα μυαλά των παιδιών μας.
Βέβαια δεν θα μπορούσε να λείψει από την αναφορά μας και ο γνωστός μας πια Χάρρυ Πότερ. Τα βιβλία του βρίθουν από στοιχεία, που εξοικειώνουν τα παιδιά μας με βαμπίρικες καταστάσεις, αλλά το σημαντικότερο απ’ όλα είναι ότι γίνεται προσφιλή η ορολογία και οι πεποιθήσεις τους, σε πολύ μικρές ηλικίες. Παρακάτω παραθέτω χωρία από τα τέσσερα βιβλία του Χάρρυ Πότερ και τα συμπεράσματα τα αφήνω σ’ εσάς[35].
….συνεχίζεται….
Ορφέας:
8. Τι είναι το βαμπιρικό παιχνίδι ζωντανών ρόλων[36] (Active R.P.G.).
Η όλη ιδέα ξεκίνησε από το R.P.G. “Vampire the Masquerade” και δημιούργησε έναν παγκόσμιο σύλλογο παιχτών με το όνομα “Camarilla”. Στο παιχνίδι εμπλέκονται επτά φατρίες - οικογένειες βαμπίρων: Μπρούτζαχ “Brujah”, Γκάνγκρελ “Gangrel”, Μαλκάβιαν “Malkavian”, Νοσφεράτου “Nosferatu”, Τορεαντόρ “Toreador”, Τρεμέρ “Tremere” και Βέντρου “Ventrue”.
Οι παίχτες καλούνται να ενστερνιστούν τους σκοτεινούς σκοπούς και πόθους των ηρώων. Το παιχνίδι προϋποθέτει τη συγκέντρωση των παικτών σ’ έναν χώρο, όπου ντύνοναι κατάλληλα, κάποιος απ’όλους παίζει το ρόλο του διαιτητή - ρυθμιστή του παιχνιδιού και με την βοήθεια κάποιου ζαριού και με κάρτες καθοδήγησης, παίζουν θεατρικά, κατά κάποιο τρόπο, το παιχνίδι. Πολλοί μάλιστα επεκτείνουν το παιχνίδι φτιάχνοντας δικές τους ιστορίες.
Το θέμα είναι ότι καθώς υποστηρίζουν οι ίδιοι οι σημερινοί νεοβαμπίροι, τα παιχνίδια αυτά τους οδήγησαν στο «ξύπνημα», το οποίο ίσως, καθώς λένε, δεν θα είχε γίνει ποτέ, εάν δεν είχαν αναμιχθεί σε αυτά τα παιχνίδια. Αξιοπρόσεχτο είναι το γεγονός ότι στις συγκεντρώσεις αυτές μετέχουν άτομα και των δύο φύλων, τα οποία είναι κυρίως έφηβοι που εθίζονται σε δαγκώματα και άλλες διαστροφές, για να παίξουν και να φθάσουν έως το τέλος το “παιχνίδι”.[37]
….συνεχίζεται….
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση