VII. Το Κάλεσμα των Απέθαντων Θεών
(Βαμπιρική Κοινωνία μέσω μαγικού Τελετουργικού)
Η επίτευξη της Βαμπιρικής καταστάσεως απαιτεί προσέλκυση και απόκτηση Κοινωνίας με τους Απέθαντους, τα Βαμπίρ που δεν περπατούν πλέον με σάρκα, αλλά είναι αστρικά ελεύθερα. Αυτοί οι Απέθαντοι Θεοί έχουν μειώσει τους περιορισμούς του φυσικού σώματος και μπορούν να επικοινωνήσουν και να εμφανιστούν σε εκείνους, οι οποίοι ακόμα έχουν ζωντανά φυσικά σώματα.
Η επίτευξη του να γίνει κάποιος Ζωντανό Βαμπίρ, ή ακόμα καλύτερα να εισαχθεί στις τάξεις των Απέθαντων Θεών μετά τον θάνατο του φυσικού σώματος, στηρίζεται πάνω σε αυτήν την Κοινωνία με τους Απέθαντους. Είναι οι προθέσεις τους και η επιθυμίες τους οι οποίες πρέπει να γίνουν αποδεκτές και να κατευναστούν.
Εισαχθείτε τώρα στην αναστολή της δυσπιστίας. Εισαχθείτε στον κόσμο της φαντασίας χωρίς προκατάληψη. Γιατί η αληθινή μαγεία απαιτεί απελευθέρωση από τις περιορισμένες πεποιθήσεις του τι είναι πραγματικό ή μη πραγματικό. Επειδή το κλειδί στη μαγεία και η επίτευξη της μαγικής δύναμης προέρχονται από τη χαλάρωση του πιασίματος του κλειστού μυαλού και το αγκάλιασμα της πραγματικότητας άλλων κόσμων.
Εδώ ανοίγετε τώρα τις πύλες της δύναμης και καλείτε τους Απέθαντους Θεούς μέσω του Τελετουργικού του Καλέσματος.
Η Θυσία.
Στο αληθινό μαγικό τελετουργικό οι Απέθαντοι καλούνται να είναι παρόν με το Ζωντανό Βαμπίρ με σκοπό τη Κοινωνία. Να προσελκύσετε τους Απέθαντους με τη βοήθεια της προσφοράς της ζωτικής ενέργειας είναι το κλειδί στο επιτυχές μαγικό τελετουργικό. Περαιτέρω, μόνο το προσωπικό απόθεμα ζωτικής ενέργειας θα εξυπηρετήσει αυτό το σκοπό.
Μην θεωρείτε ότι θυσιάζοντας τη ζωή οποιασδήποτε οντότητας θα εξυπηρετήσει σε κάποιο σκοπό της τελετουργικής μαγείας! Περαιτέρω, η καταστροφή μίας φυσικής ζωής δεν εξυπηρετεί οποιοδήποτε σκοπό και είναι σπατάλη ζωτικής ενέργειας. Τέτοια σπατάλη δεν είναι δεκτή από τους παλαιότερους Θεούς και μπορεί, στην πραγματικότητα, να προκαλέσει την οργή Τους. Μην δολοφονήσετε ποτέ ανθρώπους. Μην σπαταλήσετε ποτέ φαγητό. Μην προκαλέσετε την οργή των Απέθαντων.
Ταυτόχρονα, το επιτυχές Ζωντανό Βαμπίρ θα προσφέρει την προσωπική του συλλογή ζωτικής ενέργειας ως δώρο και δελεασμό για να επιστήσει την προσοχή και τη δίψα των Απέθαντων. Στην παρουσία αυτών των αληθινών Θεών, το ίδιο το Ζωντανό Βαμπίρ μετασχηματίζεται βαθμιαία ή ακόμα λαμβάνει, σώμα και ψυχή, με τους Θεούς στη διανομή τους. Αν και είναι σχετικά σπάνιο ένας τέτοιος άμεσος μετασχηματισμός στην πλήρη Βαμπιρική κατάσταση να εμφανιστεί, δεν είναι άγνωστος. Όμως τελικά οι Απέθαντοι Θεοί πράττουν όπως επιθυμούν!
Κατά συνέπεια, η πληρέστερη προετοιμασία για το μαγικό τελετουργικό είναι να συλλέξετε ζωτική ενέργεια από τους ανθρώπους μέσω της προσωπικής σας προσπάθειας προκειμένου να υπάρξει μια αντάξια θυσία για να προσφερθεί στους Απέθαντους Θεούς.
Η Τελετουργική Αίθουσα.
Το Κάλεσμα των Απέθαντων Θεών πρέπει να πραγματοποιηθεί σε μέρος που δεν θα είναι ορατό από τα μάτια του βέβηλου ανθρώπου. Αυτό πρόκειται όχι μόνο να προστατεύσει το Ζωντανό Βαμπίρ που δεν έχει επιτύχει την αθανασία, αλλά επειδή οι Απέθαντοι δεν θα βρίσκονται στην παρουσία Εκείνων που Υψώθηκαν ενώ είναι παρόντες εκείνοι που καλύπτονται με τη δυσωδία της θνησιμότητας. Επομένως, κλείστε την πόρτα και κλειδώστε την. Σφραγίστε τη θέση της Εργασίας σας από τους περιστασιακούς και τους αδιάκριτους. Μην αφήσετε κανέναν που δεν είναι ενεργό μέλος του Ναού να είναι παρών ή να συμμετέχει στην πιο ιερή από όλες τις πράξεις της μαγείας!
Τυλίξτε την αίθουσα στο σκοτάδι. Εάν η αίθουσα βρίσκετε σε μια φυσική τοποθεσία τη νύχτα, αυτό είναι αρκετό. Μέσα σε ένα χτίσμα φυσικό ή τεχνικό, μειώστε όλο το φωτισμό στο ελάχιστο, ακριβώς της φλόγας ενός ή δύο κεριών. Το λιγότερο φως είναι καλύτερο και το να Εργασθείτε σε απόλυτο σκοτάδι είναι καλύτερο. Οι Απέθαντοι βρίσκουν το σκοτάδι αναπαυτικό και ελκυστικό για αρκετούς λόγους. Μια ανώτερη πηγή φωτός είναι η χρησιμοποίηση της φλόγας από ένα ενιαίο δοχείο. Εάν απαιτείται περισσότερο φως για την ανάγνωση των σημειώσεων κατά τη διάρκεια ενός ομαδικού τελετουργικού, η χρήση κόκκινου φωτός χαμηλών βατ που χρησιμοποιείται συνήθως στα φωτογραφία μπορεί να εξυπηρετήσει χωρίς να βλάψει την ατμόσφαιρα.
Σύμβολα του Μαγικού Τελετουργικού.
Το ντύσιμό σας πρέπει να ταιριάζει με το θέμα του σκοταδιού και της θυσίας. Ελάτε στους Απέθαντους ως αληθινοί μάγοι και μάγισσες. Πολλοί θα ντυθούν με μαύρες τηβέννους και ρόμπες ενώ άλλοι θα τυλίξουν τα σώματά τους μόνο με το σκοτάδι της νύχτας! Εν πάση περιπτώσει μην ντυθείτε για να αποσπάσετε το μυαλό σας από τον περιττό στόχο, αλλά για να ενισχύσετε το σκοπό του.
Τα κοσμήματα είναι τόσο πολύ μια επιλογή του ιματισμού, αλλά εάν δεν είστε μέρος της ιεροσύνης μη φορέσετε καθόλου σίδηρο, γιατί οι ιδιότητες του σιδήρου μπορούν να προσβάλουν τους Απέθαντους Θεούς. Η φορεσιά του φτερωτού κρανίου της Ουρ (UR) ως δακτυλίδι ή μενταγιόν ευχαριστεί τους Απέθαντους και ενισχύει τη δύναμη του τελετουργικού.
Ένας βωμός είναι οποιαδήποτε επίπεδη επιφάνεια για να τοποθετηθούν τα λίγα σύνεργα της τελετουργικής μαγείας και αντιπροσωπεύει τη σταθερή ίδρυση της γης επάνω στην οποία κινούμαστε και ζούμε. Εάν είναι εφικτό, τοποθετείσθε το βωμό στη δύση. Επάνω από το βωμό, τοποθετήστε έναν καθρέφτη στο επίπεδο των ματιών ή υψηλότερα. Ο καθρέφτης ενεργεί ως οπτικό σημείο συγκέντρωσης, ενεργώντας συχνά ως πύλη στο αστρικό.
Το ραβδί μπορεί να είναι οποιαδήποτε ξύλινη ράβδος. Ο σκοπός του ραβδιού είναι να ενισχυθεί η θέληση της εστίασης του ιερέα.
Τα κεριά προσφέρουν φως όταν απαιτείται και είναι μαύρα για να συμβολίσουν τις δυνάμεις του σκοταδιού ή κόκκινα για να συμβολίσουν το αίμα της ζωτικής ενέργειας.
Το θυμίαμα βρίσκεται επίσης επάνω στο βωμό. Λιβάνι και άλλες μυρωδιές παραδοσιακές στις κηδείες και το θάνατο είναι κατάλληλα. Ο κάλυκας αντιπροσωπεύει το ανθρώπινο σώμα και το υγρό μέσα συμβολίζει τη ζωτική ενέργεια του σώματος.
Το μαχαίρι με τη μαύρη λαβή (Αθάμι) ή ξίφος χρησιμοποιείται μόνο από τα μέλη της ιεροσύνης και ενεργεί ως σύμβολο λήψης της ζωτικής ενέργειας (ως όπλο) και ως υπενθύμιση στην ιεροσύνη του Εσωτερικού Μυστηριακού Ναού.
Τα τύμπανα, κουδουνίσματα, κουδούνια και gongs μπορούν να χρησιμοποιηθούν ιδιαίτερα καλά σε μια ομαδική τελετή. Με το σύγχρονο στερεοφωνικό εξοπλισμό ο ιερέας δεν χρειάζεται την αναμονή για την ακουστική δύναμη των αστραπών (των βρόντων δηλαδή που παράγει μια καταιγίδα). Εντούτοις, προσοχή πρέπει να δοθεί ώστε οι λέξεις του ιερέα να μην εξουδετερώνονται από άλλους ήχους.
Ομαδική Μαγική Τελετή.
Το Κάλεσμα των Απέθαντων κατέχει πάντα περισσότερη δύναμη σε μια ομάδα λόγω της αύξησης της διαθέσιμης ενέργειας για τη θυσία. Σε οποιοδήποτε τέτοιο ομαδικό τελετουργικό είναι απαραίτητο ότι μόνο ένας ιερέας οδηγεί την τελετή μέσω των επτά βημάτων του τελετουργικού ενώ οι υπόλοιποι υποστηρίζουν τον ιερέα ως κατάλληλη κοινότητα.
Τα Επτά βήματα του τελετουργικού.
1. Είσοδος στην Αίθουσα.
2. Η Διακήρυξη του Εαυτού.
3. Το Κάλεσμα στους τέσσερις ανέμους.
4. Η Θυσία.
5. Βαμπιρική Κοινωνία.
6. Αναπλήρωση της Δύναμης.
7. Αναχώρηση από την Αίθουσα.
1. Είσοδος στην Αίθουσα.
Η θέση της μαγικής τελετής μπορεί να είναι εσωτερικά ή υπαίθρια αλλά πρέπει να είναι ασφαλής από την παρέμβαση από το βέβηλο. Κλειδώστε τις πόρτες ή τοποθετήστε φύλακα. Αποσυνδέστε τα τηλέφωνα. Κλείστε παντζούρια, κουρτίνες, κ.λπ. Να έχετε όλα τα εθιμοτυπικά εργαλεία έτοιμα και τοποθετημένα πριν από την συγκεκριμένη στιγμή.
Η είσοδος στην θέση της μαγείας (Αίθουσα) σας επιτρέπει να απομονώσετε τους εαυτούς σας από το βέβηλο κόσμο της καθημερινής ζωής. Η φυσική πράξη της μετάβασης στην αίθουσα ενισχύει τη διανοητική και συναισθηματική απόφαση για να εισέλθετε στην Βαμπιρική Κοινωνία. Είναι καλύτερο να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μαγική αίθουσα μόνο για αυτό το σκοπό, δεδομένου ότι καθαγιάζει το δωμάτιο αλλά είναι καλύτερο να υπάρξει Κοινωνία από ότι όχι σε κάθε περίπτωση.
Επίσης, δεν εισέρχεστε μόνο στη φυσική αίθουσα αλλά μπαίνετε σε μια αίθουσα χωρίς δυσπιστίες. Εδώ επιλέγετε να πιστέψετε πλήρως και να δεχτείτε τις πραγματικότητες της μαγείας, και των Απέθαντων Θεών που θα καλέσετε. Εδώ αφήνετε πίσω το σκεπτικισμό αμφισβήτησής σας και ανοίγεστε πλήρως στον εορτασμό αυτού του οποίου είστε: Ένα Ζωντανό Βαμπίρ, Κύριος των κόσμων αυτών που φαίνονται και αυτών που δεν φαίνονται, Υπέρτατος Μάγος και Αφιερωμένος Πιστός σε Εκείνους που έχουν Υψωθεί (Απέθαντοι Θεοί)!
2. Η Διακήρυξη του Εαυτού.
Κοιτώντας στη μεριά της δύσης, προς τον καθρέφτη (η κυρίαρχη εστίαση της κατεύθυνσης του τελετουργικού πρέπει να είναι προς τη δύση, εάν είναι εφικτό) ο ιερέας της τελετής χτυπά κοφτά δύο φορές παλαμάκια σε γρήγορη διαδοχή. Αυτό είναι ένα σημάδι ότι όλη η προσοχή κατευθύνεται πλήρως επάνω στο τελετουργικό. Κατόπιν ο ιερέας κηρύσσει τη κατάστασή του ως Ζωντανό Βαμπίρ, και το της τελετής με δικά του λόγια. Ένα παράδειγμα:
“Ακούστε με Τώρα! Είμαι ένα Βαμπίρ, ένας κυνηγός των ανθρώπων! Έχω εισέλθει εν τω παρόντι για να καλέσω τους Απέθαντους Θεούς σε αυτήν την ιερή θέση. Έχω συλλέξει Ζωτική Ενέργεια από τους ανθρώπους. Είμαι γεμάτος για να ξεχειλίσω! Προσφέρω αυτήν την ζωτική μου ουσία στους Βαμπιρικούς Θεούς, σε Αυτούς που έχουν Υψωθεί. Πρόκειται εδώ να ταΐσω και να στραγγιχτώ! Πρόκειται εδώ να πεθάνω και να ξαναγεννηθώ. Πρόκειται εδώ να υψωθώ από το θάνατο στη ζωή! Πρόκειται να ενισχύσω το δεσμό μου με τους αληθινούς θεούς αυτού του κόσμου! Είμαι Βαμπίρ!”
3. Το Κάλεσμα στους τέσσερις ανέμους.
Ο ιερέας της τελετής στρέφεται σε κάθε μια από τις τέσσερις πίντες της πυξίδας με την ακόλουθη σειρά: νότος, ανατολή, βορράς και δύση. Σε κάθε κατεύθυνση, ο ιερέας σηκώνει το ραβδί ή άλλο ξύλινο μέσο, προς τον ορίζοντα και, με δικά του λόγια, καλεί τους Απέθαντους Θεούς να έρθουν να ενωθούν σε αυτήν την τελετή. Η κλήση πρέπει να είναι φιλική, άμεση και γεμισμένη με τη συναισθηματική δύναμη. Εδώ είναι μόνο ένα παράδειγμα:
Κοιτάξτε το Νότο-
“Ύψιστοι Απέθαντοι Θεοί! Ισχυρότατα και Αρχαία Βαμπίρ! Αληθινοί Κύριοι αυτής της γης! Ενωθείτε με εμένα εδώ! Να είστε μαζί μου σε αυτό το μέρος! Σας Καλώ τώρα!”
Κοιτάξτε την Ανατολή-
“Σας καλώ, τους μόνους πραγματικούς θεούς, και σας προσφέρω την ζωτική μου ουσία! Ελάτε Τραφείτε από μένα! Σας καλώ τώρα!”
Κοιτάξτε το Βορρά-
“Επιδιώκω τη Συντροφιά Σας! Επιδιώκω τη Φρόνησή Σας! Επιδιώκω τη Δύναμη Σας! Εισέλθετε ελεύθερα σε αυτό το μέρος γιατί είστε καλοδεχούμενοί! Σας Καλώ τώρα!”
Κοιτάξτε τη Δύση-
“Παραμερίστε τις αμφιβολίες σας γιατί είμαι ειλικρινής! Προσφέρω σε Σας τη ζωή μου! Λάβετε! Φάγετε! Πιείτε από μένα! Γιατί είμαι δικός Σας να με χρησιμοποιήσετε όπως Επιθυμείτε. Σας καλώ τώρα!”
4. Η Θυσία
Εδώ ο ιερέας κατευθύνει τη συσσωρευμένη ζωτική ενέργεια στους Απέθαντους που είναι παρόντες. Εάν ο ιερέας δεν έχει αναπτύξει ικανοποιητική αστρική συνειδητοποίηση για να αισθανθεί άμεσα την Παρουσία Εκείνων που Έχουν Απαντήσει στο Κάλεσμα, πρέπει να κατευθύνει τη δύναμη μέσω του καθρέφτη. Ο καθρέφτης εδώ ενεργεί εδώ ως πύλη στον άλλο κόσμο.
Σε μια ομαδική τελετή, οι άλλοι συμμετέχοντες πρέπει να κατευθύνουν τη θυσία της ζωτικής τους ενέργειας στον ιερέα, που στρέφεται προς το μεσαίο μέρος κοντά στο ηλιακό πλέγμα. Σε ένα τέτοιο ομαδικό τελετουργικό, ο ιερέας ενεργεί έπειτα ως φακός στην περαιτέρω εστίαση και προβάλει το ρεύμα της ζωής στους Απέθαντους οι Οποίοι μπορούν να φανερωθούν ως εικόνες στον καθρέφτη.
Η ζωτική ενέργεια εκπνέεται μέσω του στόματος με έναν μακροχρόνιο, αργό και ελεγχόμενο ήχο συρισμού. Το Ζωντανό Βαμπίρ κυριολεκτικά αντλεί τη ζωτική ενέργεια έξω από το σώμα του σε ένα συνεχές ρεύμα της δύναμης με την επανάληψη αυτής της ακολουθίας (1) να εισπνέει βαθιά μέσω των ρουθουνιών και έπειτα (2) να εκπνέει αργά και εντελώς μέσω του στόματος.
Η προσπάθεια να αποβληθεί η ενέργεια πρέπει να συνεχιστεί χωρίς τη σκέψη της προσωπικής επιβίωσης. Η εξάντληση πρέπει να αναμένεται. Η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί έως ότου υπάρχουν καλά στοιχεία ότι οι Απέθαντοι δέχονται τη θυσία. Όσο περισσότερο κάποιος μπορεί να δώσει και όσο περισσότερο κάποιος αδειάζει τον εαυτό του από τη ζωτική ενέργεια, τόσο περισσότερη ροή επιστροφής για μετασχηματισμό και ενίσχυση μπορεί να ληφθεί.
Θυμηθείτε ότι τίποτα δεν είναι ελεύθερο και οι Απέθαντοι πρέπει να κινηθούν ενώπιόν της προσφοράς σας, προτού Επιλέξουν να βοηθήσουν στην Αληθινή σας Μύηση. Τα μέλη της Ιεροσύνης του Ναού είναι μυημένα στην Υψηλότερη Θυσία που έχει τη μορφή λιγότερης προσπάθειας αλλά απαιτεί μια εσωτερική πειθαρχία μιας Υψηλότερης Διαταγής. Αυτά αποκαλύπτονται στο σωστό χρόνο σε εκείνους που αποδεικνύονται αντάξιοι μέσω της αφιέρωσης και της προσωπικής Θυσίας τους στο ναό.
Μερικά από τα σημάδια που δείχνουν την παρουσία των Απέθαντων περιλαμβάνουν:
1. Το συναίσθημα της κίνησης του αέρα, όπως σε ένα δροσερό αεράκι (Ο Ερχομός των Ανέμων).
2. Αισθήσεις τσουξίματος στα άκρα δακτύλου και στο πρόσωπο ειδικότερα.
3. Ασυνήθιστες αισθήσεις τραβήγματος στο ηλιακό πλέγμα.
4. Ξαφνική άνοδος των μικτών συγκινήσεων της χαράς, της αγάπης, της λατρείας, του φόβου, κ.λπ.
5. Αίσθημα ιστών αράχνης που τοποθετούνται πέρα από το πρόσωπο ή τα χέρια.
6. Κουδούνισμα (βούισμα) στα αυτιά.
7. Οπτική αίσθηση του δωματίου να γεμίζει με misty ατμούς.
8. Αισθήσεις αγγίγματος ή χτυπήματος.
9. Άκουσμα του ονόματός σου δυνατά.
10. Κλασσικά φαινόμενα Πολτεργκάιστ (μετεωρισμός/ανύψωση του εαυτού σας ή αντικειμένων στην αίθουσα).
11. Οπτική επαφή των παρόντων Απέθαντων πρώτα στον καθρέφτη, έπειτα στην αίθουσα.
12. Όνειρα πετάγματος, πτώσης ή ταξιδιού μέσω τούνελ μετά από το τελετουργικό.
13. Αστρική προβολή μετά από το τελετουργικό στην Παρουσία των Απέθαντων.
5. Βαμπιρική Κοινωνία
Δεδομένου ότι οι Απέθαντοι δέχονται το “αίμα” της Θυσίας, και η εξάντληση πλησιάζει η φθάνει, έρχεται μια λεπτή μετατόπιση. Οι παρόντες Απέθαντοι Θεοί έχοντας λάβει τη πλήρωσή Τους, κρίνουν τον/τους συμμετέχοντα(ες) ως προς την αξία τους για τον μετασχηματισμό και την Υψηλότερη Μύηση. Ακόμη και να είστε απλά στην Παρουσία των Παλαιότερων Θεών, εντούτοις επιταχύνει την προσωπική εξέλιξη.
Σε εκείνους που βρίσκονται αντάξιοι στις προσπάθειές τους, οι Θεοί μπορούν να επιλέξουν να απελευθερώσουν τη σπανιότερη υψηλότερη ενέργεια της Ουσίας Τους σε μια ροή επιστροφής. Εάν αυτό συμβεί (όπως σχεδόν πάντα συμβαίνει στην παρουσία ενός μέλους του Εσωτερικού Ναού της ιεροσύνης) τότε ο/οι συμμετέχοντας(ες) θα ανακαλύψει μια ανανέωση της ενέργειας και της ζωτικότητάς του. Αυτή η Βροχή του Ελέους μπορεί να είναι δυνατή ή ισχυρή και μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της τελετής.
6. Αναπλήρωση της Δύναμης.
Καθώς η Κοινωνία τελειώνει, ο ιερέας πίνει από τον κάλυκα και κηρύσσει πάλι την επιλεγμένη του κατάσταση ως αφιέρωση. Εδώ είναι ένα παράδειγμα:
Υψώστε τον κάλυκα στον καθρέφτη.
“Αυτό είναι το αίμα των θυμάτων μου, παρελθοντικών, παρόντων, και αυτών που πρόκειται να γίνουν. Πίνω την ουσία της ζωής εκείνων που υπάρχουν μόνο για να εξυπηρετήσουν τη θέλησή μου. Πίνω αυτό στην ενθύμηση αυτού του οποίου είμαι, Βαμπίρ, ο κυνηγός των ανθρώπων.”
Πιείτε από τον κάλυκα. Χαμηλώστε τον κάλυκα στο βωμό. Κοιτάξτε τον καθρέφτη και χτυπήστε πάλι δύο φορές τα χέρια, κοφτά.
7. Αναχώρηση από την Αίθουσα.
Εάν ένα μέλος της ιεροσύνης είναι παρόν, το ξίφος ή μαχαίρι σύρεται και κατευθύνεται σε κάθε μία από τις τέσσερις πίντες της πυξίδας στη μνήμη της Αρχαιότερης Συμφωνίας και ως Μυστήριο της Ιεροσύνης, οι Λέξεις και τα Ονόματα Λέγονται.
Κατόπιν ο ιερέας σβήνει όλη την υπόλοιπη φωτιά και πιστοποιεί την Περάτωση με τις λέξεις όπως:
“Έτσι έχει γίνει.”
Χωρίς κάποια άλλη λέξη, αφήστε την αίθουσα και πηγαίνετε σε μια θέση με φωτεινότερα φώτα. Φάτε και πιείτε για να αποκαταστήσετε μια κανονικότερη αίσθηση της ζωής. Εάν είστε ομάδα, γιορτάστε και γίνετε εύθυμοι.
Το τελετουργικό είναι στο τέλος.