Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Αλχημεία
Ερωτική Αλχημεία
Frater Immortal:
Δεν μπορούμε παρά να κάνουμε μια τολμηρές υποθέσεις επάνω στους λεγόμενους μύθους και φυσικά για την φύση και την θέση των θεών της τότε ανθρωπότητας: Είχαν προέλθει -πιθανότατα- από ένα παλιότερο υπέρ – πολιτισμό, με ανώτατη τεχνολογία είχαν νικήσει το θάνατο, είχαν σαν σκοπό να επιτηρούν την γη και τους ανθρώπους της, και να επιβλέπουν την εξέλιξη τους. Ζούσαν φαίνεται μέσα σε ένα δορυφόρο (με την κωδική ονομασία "Όλυμπος"), που περιστρεφόταν γύρω από τη γη και επέβλεπαν τα πάντα επάνω στη υδρόγειο.
Το ιερατείο που τους υπηρετούσε στην Ελλάδα διέδιδαν ότι ζούσαν στον όρος Όλυμπο, στην βόρεια Ευρώπη στη Βαλχάλα κλπ. Φυσικά οι ναοί που ήταν αφιερωμένοι σ΄ αυτούς, ήταν οι επίγειοι σταθμοί τους και πιθανόν ο πρωταρχικός σκοπός των σταδίων ήταν για την προσγείωση των ιπταμένων σκαφών τους.
Από περιγραφές των αρχαίων συγγραφέων γνωρίζουμε ότι οι θεοί είχαν ανθρώπινο χαρακτήρα και αδυναμίες. Ζούσαν στον Όλυμπο, όλοι μαζί και επέβλεπαν από εκεί τον κόσμο, δίνοντας λύσεις ή κάνοντας επεμβάσεις στη ζωή των ανθρώπων. Σε όλες τις μυθολογίες του κόσμου σε όλες τις παραδόσεις οι θεοί έχουν μια ξεχωριστή θέση. Έχοντας θαυμαστές δυνάμεις, τέλεια όπλα, καταπληκτικές πτητικές μηχανές, Φυσικά είχαν διδάξει τους θνητούς να κτίσουν της πρώτες κατοικίες τους να ιδρύσουν τις πρώτες πόλεις, να οργώσουν την γη, να σπείρουν, να φτιάξουν όπλα και άλλες πολλές γνώσεις και τεχνικές πρωτόγνωρες για τους ανθρώπους εκείνης της εποχής, έχοντάς τους όμως πάντα κάτω από την εξουσία τους και έχοντας επιβληθεί των ανθρώπων ανακατεύονται στις υποθέσεις τους, ερωτεύονται θνητούς και θνητές, γεννούν παιδιά και γενικά έχουν όλοι μαζί μια αλληλεξάρτηση.
Όσο για τον ερωτικό τομέα: απ΄ ότι φαίνεται τις περισσότερες φορές – γυναίκες και άνδρες θεοί – προτιμούσαν πολλές φορές, θνητούς ανθρώπους (άντρες ή γυναίκες), είτε να παντρευτούν είτε να έχουν μια πρόσκαιρη ερωτική εμπειρία. Εξ΄ άλλου στην ελληνική μυθολογία βρίσκουμε μια πληθώρα ημίθεων ή παιδιά θεών, που συχνά γίνονται αθάνατα μετά από παρέμβαση του θεού πατέρα ή της θεάς μητέρας τους. Φαίνεται πως στον Ελλαδικό χώρο έχουν γεννηθεί τα περισσότερα παιδιά «θεών», παρά σε οποιοδήποτε άλλο μέρος της γης!
El Morya:
Αντι να αναζητούμε την αθανασία στην αιωνιότητα είναι σοφότερο να την αναζητούμε στην ίδια την παροδικότητα.
Λέχθηκαν κάποια πράγματα για την Τάντρα που αποτελούν κυρίως την δυτική λαικευμένη εκδοσή της. Ένας Ταντρικός κάνει πολλά άλλα πράγματα πριν έρθει σε επαφή με μια Ιερή Πόρνη και η προετοιμασία ψυχική και σωματική απαιτεί μεγάλα χρονικά διαστήματα που είμαι σίγουρος οτι κανένας από εμάς δεν είναι σε θέση κάνει.Συμφωνω παραυτα με τον Frater Immortal οτι δεν πρόκειται για μαύρη μαγεία, πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί και πάλι από τον τρόπο που ο δυτικός εσωτερισμός προσέγγισε την ανατολική πρακτική της τάντρα.
Frater Immortal:
--- Παράθεση από: El Morya στις Ιουλίου 03, 2007, 13:36:01 ---Αντι να αναζητούμε την αθανασία στην αιωνιότητα είναι σοφότερο να την αναζητούμε στην ίδια την παροδικότητα.
Λέχθηκαν κάποια πράγματα για την Τάντρα που αποτελούν κυρίως την δυτική λαικευμένη εκδοσή της. Ένας Ταντρικός κάνει πολλά άλλα πράγματα πριν έρθει σε επαφή με μια Ιερή Πόρνη και η προετοιμασία ψυχική και σωματική απαιτεί μεγάλα χρονικά διαστήματα που είμαι σίγουρος οτι κανένας από εμάς δεν είναι σε θέση κάνει.Συμφωνω παραυτα με τον Frater Immortal οτι δεν πρόκειται για μαύρη μαγεία, πεποίθηση που έχει δημιουργηθεί και πάλι από τον τρόπο που ο δυτικός εσωτερισμός προσέγγισε την ανατολική πρακτική της τάντρα.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ο άντρας στέκεται με σεβασμό μπροστά στη γυμνή γυναίκα και βιώνει το Κοσμικό Μυστήριο στο εσώτερο εαυτό του, εξυψώντας την σε μια ζωντανή θεά.
Η γυναίκα με τη σειρά της νιώθει τον ίδιο σεβασμό μπροστά στον γυμνό άντρα και μέσω του νου της τον εξυψώνει σε θεό.[/b][/color]
livelove:
από Frater Immortal
--- Παράθεση ---Όταν ο Δίας απήγαγε τον Γανυμήδη στην απολογία του στο δικαστήριο των θεών (ναι και οι θεοί δικάζονται), και απευθυνόμενος στους δικαστές και κυρίως στον πατέρα του Γανυμήδη είπε ότι "τον έκανε αθάνατο και τον απήλλαξε απο την αθλιότητα των γηρατειών..."
--- Τέλος παράθεσης ---
Στην Πολιτεία του Πλάτωνα πήγε το μυαλό μου διαβάζοντας αυτά και άλλα περί ελληνικής μυθολογίας.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στην Πολιτεία όπου οι διάλογοι εξετάζουν την παιδεία.
Εκεί λοιπόν λέγεται οτι τα μικρά παιδιά, νεαρά και ευαίσθητα καθώς είναι, απορροφούν κάθετι που επιχειρεί κανείς να τους εντυπώσει.
Έπειτα τίθεται το ερώτημα:
"Θα έπρεπε λοιπόν λοιπόν να επιτρέπουμε ν'ακούνε τα παιδιά μας όλες τις παλιές ιστορίες, τις οποίες έχει πει οποιοσδήποτε και να εισέλθουν στον νου τους απόψεις που, γενικά, έρχονται σε αντίθεση με εκείνες που θα θέλαμε να έχουν ως ενήλικες";
Η απάντηση είναι πως δεν θα έπρεπε. Για τον λόγο αυτό σκέφτηκαν οτι μάλλον πρέπει να ερευνήσουν και να δεχτούν μόνο τις καλές ιστορίες και να απορρίψουν τις υπόλοιπες. Στους διαλόγους αναφέρονται καταρχήν οι ιστορίες του Ομήρου και του Ησιόδου που είναι μή πραγματικές.....
Θεωρείται λοιπόν οτι ορισμένοι ποιητές χρησιμοποιούν τον γραπτό λόγο για να δώσουν μια αλλοιωμένη, παραποιημένη εικόνα για την φύση των Θεών και των ηρώων, όπως ακριβώς κάνει και ένας ζωγράφος που δημιουργεί ένα πορτρέτο το οποίο αποτυγχάνει εντελώς στην απόδοση της ομοιότητος του αυθεντικού.
Ναι, αλλά πώς το κάνουν αυτό; Τί είδους πράγματα λένε;
Ένα πρώτο παράδειγμα που αναφέρεται είναι οτι ο Ησίοδος επαναλαμβάνει τις πράξεις του Ουρανού και την εκδίκηση του Κρόνου απέναντι στον Ουρανό. Κι ύστερα, τις πράξεις του Κρόνου και τί του έκανε ο γιος του.
Λέγεται λοιπον στους διαλόγους πως ακόμα κι αν αυτές οι ιστορίες είναι αληθινές δεν θα έπρεπε να λέγονται στα μικρά παιδιά που αδυνατούν να διακρίνουν: είναι καλύτερα να σιωπούμε και αν κάποιος πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσει, τότε θα πρέπει να τις καταστήσει εσωτερικά μυστικά που να λέγονται σε όσο το δυνατόν λιγότερους ανθρώπους...(μετά αναφέρεται στις θυσίες πριν την μύηση στα Ελευσίνια μυστήρια).
Αυτέ λοιπον οι ιστορίες θεωρούνται επικίνδυνεw.
Ύστερα αναφέρονται στις ιστορίες εκείνες που παρουσιάζουν τους θεούς να πολεμούν ο ένας ενάντια στον άλλον, να κάνουν μάχες. Αυτές επίσης ειναι ακατάλληλες κατα τους πλατωνικούς διαλόγους στην Πολιτέια, διότι απλώς δεν είναι αληθινές,
Επίσης η ιστορία της Ήρας, την οποία έδεσε ο γιος της, η την σκηνή όπου ο Ήφαιστος απομακρύνεται από τον πατέρα του όταν προσπάθησε να σώσει την μητέρα του επειδή ο πατέρας του την χτυπούσε.....
Ακόμα την σκηνή του Ομήρου όπου ο Δίας στέλενει ένα όνειρο στον Αγαμέμνων ή εκείνη του Αισχύλου όπου η Θετις λέει οτι στον γάμο της ο Απόλλων τραγούδησε το πόσο χαρούμενη θα την έκαναν τα παιδιά της , πώς δεν θα αρρώσταιναν και πως θα ζούσαν για πολά χρόνια.. και πώς αυτη, μια και ο Φοίβος είναι Θεός και μπορεί να προφητεύει, αυτή περιμενε οτι της έλεγε την αλήθεια, αλλά που τελικά, παρόλα αυτά, είναι αυτός ο ίδιος που σκότωσε τον γιό της...
Και έιπαν πως όποιος έλεγε τέτοια πράγματα για τους Θεούς δεν θα έπρεπε να τραγουδιέται και οι δάσκαλοι δεν θα έπρεπε να διδάσκουν τα έργα του. Διαφορετικά οι νέοι δεν θα μεγάλωναν με θρησκευτικότητα ή δεν θα ομοίαζαν των Θεών όσο αυτό μπορεί να καταστή εφικτό για έναν άνθρωπο!!
Αυτά λοιπόν σκέφτηκα...
Και λέω οτι μάλλον θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε σε αυτά τα παραδείγματα και τα του Γανυμήδη περί θανάτου και αθανασίας.....
suida:
ΑΓΑΠΗΤΗ /ΤΕ , ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ πλατωνα ΕΙΝΑΙ το Λ Α Θ Ο Σ
του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑΚΗ!!!!
ΙΣΩΣ, ΓΙΑΤΙ το εγραψε απο μονος του σε ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
Π Ο Ν Ο Υ !!!
λογω του ΧΑΜΟΥ του ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ του.. ΑΔΙΚΟΥ και σκληρου!!!
ειναι, ΕΝΑ του ΑΝΑΛΟΓΟΥ " ΚΑΙΡΟΥ" αντικοινωνικο ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ....
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ οποιασδηποτε ΜΟΡΦΗΣ ειναι
ΟΜΙΧΛΩΔΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ....
ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ειναι ΣΑΦΕΣ... και ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ παρα ΜΟΝΟΝ οταν η
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ η ΑΤΟΜΙΚΗ
ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ την ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ω Ρ Ι Μ Η να το ΕΚΦΡΑΣΗ!!
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΝ οπως ΕΣΥ και ΕΓΩ , γνωριζουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι θελουμε ΝΑ εκφρασουμε
ασχετα απο ΔΙΔΑΧΕΣ και ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΕΙΣ ...!!!!
Γ Ι Α Τ Ι ???
γιατι ΓΕΝΝΙΩΜΑΣΤΕ με την ΕΠΙΘΥΜΙΑ !!! ΟΛΗ η προσπαθεια του ΕΓΩ ειναι να ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ τις
α να λ ο γ ε ς !!!
ΑΥΤΕΣ που ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ στην ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ της ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ!!
και ΦΥΣΙΚΑ αυτες που ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ, ΦΩΤΙΖΟΥΝ την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ!!!
ΕΤΣΙ
ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ δηλ. ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και Ο Χ Ι
η ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ε Μ Α Σ ....
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ η ΔΙΔΑΧΗ Του .... ΜΑΝΤΕΙΟΥ των Δ Ε Λ Φ Ω Ν - των ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ -ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ...
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗΣ.. ΜΕΣΩ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ!!!
Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ-ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ
Π Ν Ε Υ Μ Α ΜΑΣ!!!
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ - ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ Ο
ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ
ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ
Σ Υ Ν Α Ι Σ Θ Η Μ Α Τ Ω Ν !!!
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΦΥΛΗ ΤΗΣ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ Δ Ρ Α Μ Α Τ Ο Σ !!!
ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑ ΛΟ ΓΟ????
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΕΙΟ?? ΤΗΝ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ??? ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ???
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ "ΦΩΤΑ " ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ???
ΚΛΕΙΝΩ, και ας μου συγχωρεθη τουτη η ασχημια ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ Η ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Κ Α Τ Ι
ΩΣ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ??
ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΗΣΑΝ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ Μ Υ Σ Τ Ε Σ??
ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΦΑΝΕΡΩΘΗ ΚΑΠΟΙΟΣ??
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ???
ΓΙΑΤΙ τα ευαγγελια ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ???
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΝ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΟΜΙΛΟΥΣΕ ΔΥΟ ΓΛΩΣΣΕΣ??
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση