σχετικα με τον Μ. Καλοπουλο,επειδη πραγματικα με εχει εντυπωσιασει το εργο του,το μονο που με εχει λιγο παραξενεψει,ειναι το γεγονος πως σε μερικες συνεντευξεις,ειναι αρκετα ευγενικος με τους ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΟ/ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΔΕΣ..Σε καποια εκπομπη μαλιστα ο [θα ηθελε να ειναι] Αδωνις,του διαφημιζει και τα βιβλια..!!
αδ. Ορφεα,απ'οτι καταλαβαινω,τον γνωριζεις...εχει πολιτικες δεξιες εμμονες? Επισης,ανηκει στο ρευμα των 'αρχαιολατρων'??
θενξ,
+n-
Η μεγάλη προσφορά του Καλόπουλου βρίσκεται στην απομυθοποίηση της βίβλου. Προερχόμενος από χώρους μελετητών των γραφών, άριστος γνώστης ο ίδιος της λεγόμενης παλιάς διαθήκης, έχει καταφέρει στα έργα του να απομυθοποιήσει και να καταδείξει τα απάνθρωπα στοιχεία, τις απάτες, τον ρατσισμό και την απεριόριστη μισαλλοδοξία των δήθεν θεόπνευστων γραφών, ουσιαστικά την ασύστολη εθνικιστική προπαγάνδα του ιουδαϊκού ιερατείου.
Με τον Άδωνι και με άλλους του λεγόμενου Ελληνοκεντρικού χώρου είχαμε θεωρητικά κοινούς στόχους και οράματα σε σχέση με την αφύπνιση του Ελληνισμού. Πριν από μια δεκαετία περίπου, δεν είχε ξεκαθαρίσει το τοπίο των «Ελληνοκεντρικών», με αποτέλεσμα ο όρος αυτός να γίνει ομπρέλα για πολλές τάσεις, όχι πάντα με ανθρωπιστικούς στόχους.
Στην «Ελληνική Εταιρεία Απόλλων», ως αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για το σύνολο του λεγόμενου «Ελληνοκεντρικού χώρου», είχαν παρεισφρήσει ακροδεξιά στοιχεία, συνομωσιολόγοι, σειριόπληκτοι και λοιποί ουφοδαρέντες κλπ κλπ. Επί προεδρίας μου σε μια συγκλονιστική Γενική Συνέλευση, ο σύλλογος διασπάστηκε σχεδόν στη μέση (με μία ψήφο διαφορά υπέρ μας και όταν αμφισβητήθηκε η ψηφοφορία από τους ηττημένους, στην επαναληπτική ψηφοφορία με τρεις ψήφους διαφορά) και έτσι απαλλαγήκαμε από τα διάφορα «σταγονίδια» και τους εξωγήινης καταγωγής. Χαρακτηριστικό βέβαια είναι ότι τα φασιστοειδή αυτά ήταν όλοι τους ανεξαιρέτως «χριστιανόπουλα», πασχίζοντας να συνταιριάξουν το «Ελληνικό» Πνεύμα με τον δογματικό φανατισμό, μάλλον να χρησιμοποιήσουν το «Ελληνικό» πνεύμα για να εξυπηρετήσουν τις νεοχριστιανικές ακροδεξιές των υστεροβουλίες.
Τότε είχα την τύχη ως πρόεδρος να συνεργάζομαι με γνήσιες ελεύθερες Ελληνικές ψυχές, όπως ο Ιακώβου, η Μυλωνά, ο Παπαϊωάνου, άτομα με αληθινό ελληνόψυχο χαρακτήρα, με αξίες και ιδανικά που δεν τα πρόδιδαν για κανένα προσωπικό συμφέρον. Και φυσικά όλα τα ανώνυμα μέλη του συλλόγου – τότε στις εποχές μεγάλης άνθισης – τα οποία εργάστηκαν για να προάγουμε τις αρχές της ελεύθερης έκφρασης, της Δημοκρατίας, της φιλλαληλίας, του ανθρωπισμού.
Σε εκείνο το ξεκαθάρισμα, ο Καλόπουλος μας υποστήριξε ενεργά, συμπλέοντας με τις διακηρύξεις μας για δημοκρατικές λειτουργίες. Έτσι, τον Καλόπουλο και την Τζάνη, σε μια πανηγυρική τελετή, τους ανακηρύξαμε επίτιμα μέλη του συλλόγου.
Τα αντισημιτικά, νεοναζιστικά, νεοδεξιοχριστιανικά ουφατζίδικα και συνομωσιολογικά στοιχεία – αυτά που μόλυναν και χαρακτήρισαν με αρνητισμό το αγνό και αυθόρμητο κίνημα των Ελληνοκεντρικών- βρήκαν στέγη στο παραπλήσιας ιδεολογίας καιροσκοπικό κόμα του ΛΑΟΣ.
Μια μερίδα από την κεντροαριστερά – θα λέγαμε – του Ελληνοκεντρικού κινήματος, είναι οι θρησκευτές, τους οποίους είναι αλήθεια ότι τους βλέπουμε με συμπάθεια, με το σκεπτικό ότι, αν έχει κάποιος ανάγκη να θρησκεύεται, χίλιες φορές καλύτερα να είναι δωδεκαθεϊστής παρά ιουδαιοχριστιανός. Ο Καλόπουλος πάντως είναι ορθολογιστής και κατά συνέπεια ποτέ δεν εξέφρασε ανάγκες λατρείας. Φυσικά, βρίσκεται πιο κοντά σε αρχαιολάτρες, αλλά, παρότι έχει απογυμνώσει κυριολεκτικά το ιουδαιοχριστιανικό μύθευμα, δεν έχει κανένα πρόβλημα να συνομιλεί ακόμα και με τον Άδωνι, αν ο δεύτερος παρότι καλό «χριστιανόπουλο», δέχεται να συγκάθεται με τον «αμαρτωλό» Καλόπουλο.
Στο σημείο που δεν συμφωνούσαμε με τον Καλόπουλο, ήταν στην εμμονή του να προάγει δόλιες πρακτικές στον αγώνα ενάντια στον σκοταδισμό, με το σκεπτικό ότι το ιουδαιοχριστιανικό μόρφωμα από καταγωγής του (εβραϊκής) και γένεσής του ως ξεχωριστής εβραϊκής αίρεσης, χρησιμοποιούσε κατά κόρον τον δόλο και την απάτη και γιαυτό επικράτησε έναντι του Ελληνισμού που είχε την ντομπροσύνη να αντιμάχεται στα ίσα τον κάθε ενάντιο. Με λίγα λόγια, δέχεται ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, κάτι που η πλευρά των υπηρετών των γνήσιων ανθρωπιστικών αξιών, αποκρούει, με το σκεπτικό ότι, χρήση τέτοιων μέσων και πρακτικών, μας καταντάει να γίνουμε ίδιοι και να ακολουθούμε την ίδια νοοτροπία με αυτούς τους οποίους αντιπαλεύουμε.
Το Ελληνοκεντρικό κίνημα δυστυχώς σπιλώθηκε από τα ακροδεξιά στοιχεία, τα οποία ουσιαστικά ποτέ τους δεν ήταν Ελληνοκεντρικά, για τον λόγο ότι παραμένουν αμετανόητα ιουδαιοχριστιανοί. Ως πιστοί σε παραμύθια, πολλοί εξ αυτών είναι τα θύματα νεοεποχίτικων ουφολογιών, συνομωσιολογιών και φαινομενικού αντισημιτισμού. Ουσιαστικά παίξαν τον δόλιο ρόλο να ευτελίσουν μια αγνή κίνηση αυθόρμητης επιστροφής στις αξίες του κλασσικού Ελληνισμού και δυστυχώς το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό, αφού η πλειονότητα, ακούγοντας «Ελληνοκεντρικός» το ταυτίζει με τον νεοναζισμό και την εξωγήινη μυθιστοριολογία. Έτσι, ο αγνός πατριωτισμός καπελώθηκε από τον ακραίο εθνικισμό και βγαίνουν να μιλάνε σήμερα στο όνομα του Ελληνισμού, αυτοί που σε ολόκληρη την διάρκεια της ιστορίας, βίαζαν και βιαιοπραγούσαν εναντίον του.
Φυσικά, αυτό που υπηρετείται είναι η άκρατη ιδιοτέλεια και για μια φορά ακόμα, ξανακορόιδεψαν πολλούς που τους θεωρήσανε άδολους και καλοπροαίρετους. Θυμάμαι σε συνομιλία που είχαμε με τον έτερο βουλευτή του ΛΑΟΣ, τον Κυριάκο Βελόπουλο. Στις παρατηρήσεις μας ότι δεν είναι καθαρός στις δράσεις του και εξυπηρετεί σκοπιμότητες, ορκιζόταν μεγαλόστομα ότι ο αγώνας του είναι ανιδιοτελής και στα επόμενα δύο – τρία χρόνια, θα αποσύρονταν στον Όλυμπο, όπου έλεγε, ήθελε να κατοικήσει. Στα επόμενα δύο – τρία χρόνια, από πολέμιος της παλαιάς διαθήκης, απέκτησε πνευματικό στον Άθω και έγινε μαχητής της νεοορθοδοξίας. Φυσικά πάσχιζε να τον δεχθούν στην Ν.Δ. – άδικα – και με χαρά του βέβαια «βολεύτηκε» στο ομοϊδεατικό του ΛΑΟΣ, όπως φυσικά και ο Άδωνις που στην αρχή πουλούσε «Ελληνισμό» για να αγοράσει μάλλον θώκους….