Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Μυστικισμός - Αποκρυφισμός
Ο Θεός παιδεύει αυτούς που αγαπάει!
Avaris:
Μου θυμίζει "Εσωτερικό Σχολείο" αυτή η φράση....
Αναρωτιέμαι σε πόσα μαθήματα θα μπορούσε να προεκταθεί αυτό το σχολείο των "παιδεμάτων"....
Ή καλύτερα,
πόσων ειδών "Παιδέματα" θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτή η "Αγάπη του Κυρίου"?
Όντως, πάντως, φαντάζει εξαιρετικά πολύτιμο να μπορούσαμε να δούμε τα πάντα σαν ένα
"Σχολείο Εσωτερικής μας Ανάπτυξης"........
Ορφέας:
--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 30, 2007, 12:40:34 ---
πόσων ειδών "Παιδέματα" θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτή η "Αγάπη του Κυρίου"?
--- Τέλος παράθεσης ---
Τόσων, όσων εφευρίσκει η αγάπη του γονέα και υποβάλλει σε αυτά τα παιδιά του για να τα εξελίξει !!!!
Avaris:
--- Παράθεση από: Ορφέας στις Μαΐου 30, 2007, 14:34:43 ---
--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 30, 2007, 12:40:34 ---
πόσων ειδών "Παιδέματα" θα μπορούσε να περιλαμβάνει αυτή η "Αγάπη του Κυρίου"?
--- Τέλος παράθεσης ---
Τόσων, όσων εφευρίσκει η αγάπη του γονέα και υποβάλλει σε αυτά τα παιδιά του για να τα εξελίξει !!!!
--- Τέλος παράθεσης ---
Υπάρχει ένας διαδεδομένος θρύλλος που δεν γνωρίζω εαν αληθεύει....
Οι Εβραίοι επιχειρηματίες, λέγεται, πως ανοίγουν μια επιχείρηση στον γυιό τους και φροντίζουν αυτοί οι ίδιοι να "πέσει έξω" για να "διδαχτεί" απο αυτή την "απώλεια"....
Έχει κάποιο "Εσωτερικό Δίδαγμα" αυτή η ιστορία?
Εμείς θα το κάναμε αυτό στο παιδί μας?
ή ας πούμε,
τι "εσωτερικό διδακτικό κέρδος" μπορεί να έχει η απώλεια της ζωής ενός ανήλικου παιδιού για τους γονείς του?
τι "εσωτερικό διδακτικό κέρδος" μπορεί να έχει η άδικη φυλάκιση ενός ανθρώπου?
και φυσικά, υπάρχουν άπειρα τέτοια "δυσνόητα (εσωτερικά)" παραδείγματα.......
Ορφέας:
--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 30, 2007, 14:46:14 ---
ή ας πούμε,
τι "εσωτερικό διδακτικό κέρδος" μπορεί να έχει η απώλεια της ζωής ενός ανήλικου παιδιού για τους γονείς του?
τι "εσωτερικό διδακτικό κέρδος" μπορεί να έχει η άδικη φυλάκιση ενός ανθρώπου?
και φυσικά, υπάρχουν άπειρα τέτοια "δυσνόητα (εσωτερικά)" παραδείγματα.......
--- Τέλος παράθεσης ---
Πράγματι, "δυσνόητα" έως απρόσιτα για την διανοητική λειτουργία.
Ας μη μας διαφεύγει όμως το γεγονός ότι,
η εξέλιξη του ανθρώπου περνάει πρώτα από την συναισθηματική ωρίμανση και μετέπειτα εξελίσει το διανοητικό.
Ακόμη, είναι βασικός και απαραίτητος παράγοντας, το συναισθηματικό βίωμα,
για να είναι εφικτή η κατανόηση, διαφορετικά παραμένει στείρα και άνευ σημασίας πληροφορία.
Κάτω από αυτό το πρίσμα, νομίζω ότι είναι δυνατό να αποβεί ευκολονόητο εσωτερικά, κάθε τέτοιο συμβάν....
Trithemius:
Ο θεός δεν παιδεύει κανέναν, γιατί πολύ απλά δεν αγαπάει κανέναν. Η αγάπη είναι ανθρωπομορφικό χαρακτηριστικό, το οποίο, επειδή ακριβώς εφαρμόζεται επιλεκτικά, εμπεριεχει και τον κακό σπόρο της διάκρισης.
Κάθε συμβάν στη ζωή μας, κάπου θα είναι χρήσιμο, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να συμβεί. Τίποτα δεν είναι άχρηστο. Όσο για το εσωτερικό διδακτικό κέρδος μιας άσχημης/δύσκολης κατάστασης, θα έλεγα ότι απλά μας προσθέτει πολύτιμες εμπειρίες που βαθμιαία μας κάνουν πιο ώριμους, πιο σοφούς, πιο ολοκληρωμένους. Σίγουρα, κανείς δεν θέλει να βιώσει μια άσχημη εμπειρία, όμως σε κάποιους όλο και κάτι συμβαίνει. Τα αποτελέσματα της "παίδευσης" θα είναι εμφανή σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση