Σχόλια > Η Στοά.΄. της Τέχνης

TOOL

<< < (3/4) > >>

Kαζαντζακικός:
ελικα του αρχιμηδη... που οδηγει αυτη η ελικα?ποιος ο σκοπος της υπαρξης και κατασκευης της, και χρυσος αριθμος φ...καταρχας γιατι τον αποκαλεις χρυσο αριθμο.?
την κατασκευασε αδερφε ορφεα...δεν αμφιβαλλω...
πως του ηρθε ομως η εμπνευση αυτης της κατασκευης... ???
προτυπο μετρο του σχεδιασμου των σχηματισμων στην φυση...
δηλαδη αν καταλαβα καλα η φυση 'μιλησε' με τον Αρχιμηδη και του εδωσε την αλφαβητο για να μιλησουμε στην γλωσσα της..?

Ορφέας:
    ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΈΤΟΙΑ ΕΡΩΤΉΜΑΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!!!!

    Καταρχάς να πούμε ότι ο Αρχιμήδης ήταν ένας "πρακτικός" σοφός με πάμπολλες "πατέντες", πρωτοπόρος στην εποχή του. Στα χρόνια της μαθητείας του στην Αίγυπτο, δίπλα στους Έλληνες σοφούς "Ερατοσθένη και Δοσίθεο και Κόνωνα τον Σάμιο", προσπάθησε να δώσει λύση για την άρδευση των αγρών από τα νερά του Νείλου, τα οποία ήταν μερικά μέτρα κάτω από το επίπεδο των αγρών. Ως ιδιόρρυθμος μαθηματικός, το πρόβλημα το προσέγγισε μαθηματικά, παρατηρώντας τα φύλλα των φυτών να διανέμονται ανερχόμενα πάνω στον βλαστό με μια συγκεκριμένη αρμονία. Από την άλλη, πολλά "ζώα" του νερού (όπως τα μαλάκια) είχε παρατηρηθεί ότι παρουσίαζαν στο καύκαλό τους την ίδια σχέση αναλογίας. Τότε πειραματίστηκε με ένα σχήμα "σαλίγκαρου" (κάτι σαν τους σημερινούς φυγογεντρικούς εξαεριστήρες) το οποίο περιέστρεφε και αυτό ως δια μαγείας πράγματι αντλούσε το νερό. Μή μπορώντας όμως να το κατευθύνει το αντλούμενο νερό, σταμάτησε να κινεί ολόκληρον τον σαλίγκαρο, αλλά τον προσάρμοσε μέσα σε έναν σωλήνα. Η καινοτομία του Αρχιμήδη, δεν ήταν στην κατασκευή του σαλίγκαρου με έναν κοχλία που τερμάτιζε, αλλά στην "πατέντα" του "ατέρμονα" κοχλία, τον οποίον κατασκεύασε επεκτείνοντας το έλασμα κάθετα στο επίπεδο στρέψης του.

    Έτσι, ακόμα και σήμερα, ο μέν κοχλίας που προκύπτει από την σειρά την λεγόμενη Φιμπονάτσι, χρησιμοποιείται και σήμερα στις φυγοκεντικές αντλίες, όπως οι φυγοκεντρικοί εξαεριστήρες, ο δε ατέρμονας κοχλίας, βρήκε και βρίσκει εφαρμογές σε μύριες κατασκευές, μηχανές και εργαλεία.

    Μία αδιαμφισβήτητη αλήθεια είναι ότι, κάθε μεγάλη ιδέα - εφεύρεση, στηρίχτηκε πάνω στα φαινόμενα και στις λειτουργίες της Φύσης, από την οποία εμπνέεται ο κάθε αξιόλογος παρατηρητής - μελετητής. Η Φύση, πράγματι "μίλησε" και "μιλάει" στον καθένα που βρίσκεται σε αρμονία μαζί της. Ακόμα, στην λέξη "Αρμονία" βρίσκεται το "μυστικό" του "χρυσού" αριθμού "φ", καθώς ο αριθμός "φ" είναι ο "αρμονικός" ανάλογος ενός μεγέθους που διαιρείται σε δύο αρμονικά ανάλογα μέρη, όπου ο λόγος του μικρότερου προς το μεγαλύτερο, είναι ίσος με τον λόγο του μεγαλύτερου προς το αρχικό όλον. Η σφαίρα της Αρμονίας είναι για τον αρχαιοελληνικό εσωτερισμό, ο Ήλιος το δε σύμβολό του είναι ο κύκλος με ευδιάκριτο το κέντρο του, μέτταλό του δε ο χρυσός. Αργότερα οι Αλχημιστές θα ονομάσουν τον χρυσό "στρογγύλον" μέτταλον, την δε Αρμονία "χρυσήν" μιμούμενοι την αναλογική ονομασία του αρμονικού μέσου (του αριθμού "φ"), τον οποίον οι πρόγονοί μας αποκαλούσαν αρμονικόν ή χρυσόν αριθμόν. Από δε αυτήν την ονομασία, ο Ήλιος, ο χρυσός και ο αριθμός "φ" ταυτίστηκαν, με συνέπεια να ομιλούν οι πρωτοχριστιανοί, ότι ο αριθμός "φ" είναι αριθμός του Υιού (Ήλιου) και ο αριθμός "π" του Πατέρα (Ουρανού).

Kαζαντζακικός:
οι ερωτησεις μας πανε στην κολαση....
οι απαντησεις ομως στο παραδεισο...

ευχαριστουμε ορφεα για τις κατατοπιστικοτατες απαντησεις....

Kαζαντζακικός:
θα παμε που θα παμε στην κολαση Ορφεα....
ας ρωτησω επομενως 2 πραγματα ακομη....
το σημειο απο οπου ξεκινα η ελικα ειναι τυχαιο? ειναι αυθαιρετο???
η μηπως οχι??
η ελικα εκτεινεται ως το απειρο???
παραξενη αυτη η ακολουθια...
ισως να ειναι η γραμμικη παρασταση της ιδιας της ζωης....
θεληση για ζωη, κινηση και δηιμιυργια απο ενα σημειο και προεκταση αυτης της δημιοργιας στο απειρο...

Kαζαντζακικός:
 :D :D ;D :D :D ;D

μολις συμβολισα τον ιμπεριαλισμο....
με την ελικα του αρχιμηδη...

 :o

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση