Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Γενικά θέματα προβληματισμού

Χορτοφαγία και Πνευματικότητα

(1/6) > >>

Rose:
http://www.sos-athens.gr/portal/pdfs/genika/xorto-pneym.raji.pdf

Χορτοφαγία και Πνευματικότητα
του Διδασκάλου ΣαντΡατζίντερ Σινγκ

Όταν φέρνουμε στη σκέψη μας το θέμα της χορτοφαγίας, συνήθως τοσυνδέουμε με την υγεία του φυσικού μας σώματος. Πράγματι, όσοιασχολούνται με τα θέματα αυτά που συμβάλλουν στη βελτίωση της φυσικήςμας κατάστασης και υγείας, γνωρίζουν ότι η χορτοφαγία έχει αρχίσει πλέον νασυνιστάται και να προωθείται από πολλούς γιατρούς, που πιστεύουν ότι ηδιατροφή αυτή όχι μόνο παρέχει άριστες διατροφικές προϋποθέσεις στονανθρώπινο οργανισμό, αλλά συγχρόνως λειτουργεί και προληπτικά σε σχέση μεπολλές νόσους, οι οποίες οφείλονται στην κατανάλωση συγκεκριμένωνμη χορτοφαγικών τροφών. Ποια είναι όμως η σχέση της χορτοφαγίας με τηνπνευματική πλευρά της ζωής μας και με ποιο τρόπο συνδέεται η πνευματική μαςπρόοδο με τις τροφές που τρώμε; Εκτός από τα οφέλη της χορτοφαγίας στον τομέα της φυσικής ευεξίας και τηςυγείας, υπάρχει και μια άλλη εξ ίσου σημαντική διάσταση, η οποία αφορά στοντρόπο με τον οποίο η διατροφή αυτή μπορεί να βοηθήσει το νου και την ψυχήμας. Κατ' αρχήν, η πνευματικότητα δεν σχετίζεται με την εσωτερική μας ανάπτυξη, μόνο σε προσωπικό επίπεδο.

Η πνευματικότητα, στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα τρόπο ζωής, ο οποίος προϋποθέτει αγάπη και ενδιαφέρον για όλατα ζωντανά πλάσματα της Δημιουργίας. Ακόμη η πνευματικότητα έχει σανστόχο το να μας φέρει πιο κοντά στην αληθινή μας φύση, στον αληθινό μαςεαυτό, ο οποίος είναι ομοούσιος με τον Πατέρα. Από τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι ολόκληρο το σύμπαν και επομένως και η γηστην οποία ζούμε και όλα τα πλάσματα που υπάρχουν, έχουν δημιουργηθεί απότον ίδιο το Θεό, είναι φυσικό να σεβόμαστε κάθε μορφή ζωής και νααποφεύγουμε κάθε πράξη που θα μπορούσε να καταστρέψει ταέργα του Δημιουργού μας. Όσοι είναι αληθινά συνδεδεμένοι με τον Κύριο, αισθάνονται αγάπη για όλα ταπλάσματα, μικρά ή μεγάλα. Το Φως του Θεού που βλέπουμε μέσα στουςάλλους, υπάρχει και μέσα σε όλες τις υπόλοιπες μορφές ζωής, από το ταπεινόμυρμήγκι, μέχρι το πανίσχυρο λιοντάρι. Υπάρχει τόσο μέσα στο φίδι, όσο καιμέσα στην αγελάδα, στα ψάρια και στα πτηνά.

Όταν κοιτάζουμε τη ζωή με τα μάτια της ψυχής μας, βλέπουμε το Θεό ακόμη και μέσα στα πιο ασήμαντα ή στα πιο αλλόκοτα πλάσματα που υπάρχουν σ' αυτό τον κόσμο. Βλέποντας τα πράγματα μέσα απ' αυτό το πρίσμα, αναπτύσσουμε αγάπη για κάθε τι που υπάρχει. Η ψυχή, η οποία αναγνωρίζει την ύπαρξη του Θεού μέσα σε κάθε ζωντανόπλάσμα, θεωρεί αδιανόητο το να αφαιρεί κάποιος τη ζωή ενός άλλου όντος. Όταν αρχίζουμε να βλέπουμε τη ζωή μέσα από το πρίσμα της συνειδητότηταςτης φωτισμένης ψυχής, αρχίζουμε να αναπτύσσουμε ευγένεια και σεβασμόαπέναντι σε κάθε μορφή ζωής. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τονοποίο πολλοί άνθρωποι, που έχουν επαφή με την ψυχή τους, στρέφονται στηνχορτοφαγία. Αισθάνονται, μάλιστα, ότι ο Θεός έχει φροντίσει ώστε να υπάρχειαρκετή τροφή για τον άνθρωπο σε φυτική μορφή, πράγμα που σημαίνει ότιαφού αυτή είναι αρκετή για να μας συντηρεί, δεν υπάρχει λόγος να αφαιρούμε τη ζωή άλλων πλασμάτων, που κι αυτά έχουν δημιουργηθεί από το Θεό, προκειμένου να τραφούμε εμείς. Πνευματικότητα σημαίνει να έχουμε συμπόνιακαι να ενδιαφερόμαστε για τους άλλους. Σε σχέση με την τροφή, σε παγκόσμιο επίπεδο, παρατηρείται μίαανομοιομορφία και άνιση κατανομή των τροφικών πόρων, πράγμα που σημαίνειότι σε κάποιες χώρες υπάρχει αφθονία τροφίμων, ενώ σε άλλες συμβαίνει τοαντίθετο.

Η χορτοφαγία, όμως, θα μπορούσε να εξασφαλίσει ένα σοβαρό οικονομικό πλεονέκτημα, προς όφελος των φτωχών χωρών της Γης, αφού όπωςέλεγε και ο Διδάσκαλος Σαντ Ντάρσαν Σινγκ, αν χρειάζονται 10 στρέμματαβοσκοτόπων για την παραγωγή μίας συγκεκριμένης ποσότητας ζωικήςπρωτεΐνης, η ίδια ποσότητα πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης, θα μπορούσε ναπαραχθεί από ένα μόνο στρέμμα γης. Έτσι, 9 στρέμματα γης σπαταλιούνται, προκειμένου να εξασφαλίσουμε ζωικές πρωτεΐνες. Όταν γίνεται τόσος αγώναςγια την εξάλειψη της πείνας στον κόσμο, αυτός ο υπολογισμός δε μπορεί ναπαραβλέπεται. Για όσους επιδιώκουν να ακολουθήσουν το δρόμο της πνευματικότητας, ηχορτοφαγία αποτελεί μία επέκταση της πνευματικής τους άσκησης. Τα φυτά, καθώς έχουν ελάχιστη συνειδητότητα, αποτελούν την ιδανικότερη τροφή γιαόσους έχουν αναπτύξει συμπόνια για κάθε πλάσμα της Δημιουργίας.

Οι πνευματικοί Διδάσκαλοι αναφέρουν πολύ συχνά, ότι η χορτοφαγία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για όσους επιθυμούν να βρουν το Θεό. Γι αυτούς που θέλουν να ακολουθήσουν το μονοπάτι που οδηγεί στην αυτογνωσία και στην πραγμάτωση του Θεού, η καθαρά χορτοφαγική διατροφή έχει καθοριστική σημασία.

Γιατί συμβαίνει, όμως, να συμφωνούν απόλυτα οι μεγάλοι άγιοι όλων των εποχών, οι μεγάλοι φιλόσοφοι, οι μύστες και οι ιδρυτές όλων των γνωστών θρησκειών, σε σχέση με την αναγκαιότητα της χορτοφαγίας για την πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου; Ένας από τους λόγους της ομοφωνίας αυτής είναι ηκοινή παραδοχή του νόμου της "Δράσης και Αντίδρασης", ενός γνωστού νόμουτης φυσικής, σύμφωνα με τον οποίο, για κάθε δράση υπάρχει πάντα η ανάλογηαντίδραση.

Είναι επομένως λογικό να συμπεράνουμε και να κατανοήσουμε ότι αν για τονπόνο που προκαλούμε στους άλλους με τις σκέψεις, τα λόγια ή τις πράξεις μας, πρέπει να πληρώσουμε υποφέροντας κι εμείς, οι συνέπειες που έχουμε όταναφαιρούμε τη ζωή ενός πλάσματος, ακόμη κι όταν πρόκειται για τα κατώτεραόντα της Δημιουργίας, είναι πολύ σοβαρές. Ο νόμος αυτός της "Δράσης και τηςΑντίδρασης" που προκαλείται από κάθε δική μας δράση, αποτελεί τη βάση τηςδιδασκαλίας όλων των μεγάλων αγίων, των πνευματικών Διδασκάλων και τωνιδρυτών όλων των θρησκειών του κόσμου. Έτσι μπορούμε να κατανοήσουμε τώρα τους λόγους για τους οποίους ο Βούδας, ο Μαχαβίρα, ο γκουρού Νανάκ, ο Ιησούς, ο Μωυσής, οι Έλληνες φιλόσοφοι καιοι Ινδοί άγιοι, ζητούσαν από τους μαθητές τους να ακολουθούν τη χορτοφαγία. Όποιες κι αν είναι οι θρησκευτικές ή οι πνευματικές πεποιθήσεις τωνανθρώπων, υπάρχουν κατά βάση ορισμένα σημεία τα οποία είναι κοινά και σταοποία συμφωνούν όλοι. Κατ' αρχήν όλοι συμφωνούν στο ότι υπάρχει μίαΔημιουργική Δύναμη, για την οποία μπορεί να χρησιμοποιούμε τονόρο "Θεός" ή οποιοδήποτε άλλο όνομα.

Συμφωνούν επίσης ότι όλοι εμείς είμαστε ψυχές, τμήματα Εκείνου, του ΕνόςΔημιουργού. Επί πλέον, οι περισσότερες θρησκείες συμφωνούν στο ότι και ταζώα έχουν συνειδητότητα, δηλαδή ψυχή, πράγμα που σημαίνει ότι κι αυτάεπίσης αποτελούν ένα μέρος του Θεού. Επομένως, η πνευματική βάση τηςχορτοφαγίας ανάγεται στην κοινή αποδοχή της αλήθειας αυτής και τουγεγονότος ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να αφαιρεί τη ζωή άλλων όντων, ούτε ναπροκαλεί βλάβη στα υπόλοιπα πλάσματα της Δημιουργίας. Ένα υπέροχο παράδειγμα μη-βίας, απέναντι σε όλα τα πλάσματα, συναντούμεστη ζωή του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης. Ο μεγάλος αυτός Άγιος αγαπούσε όλα τα ζώα, που όπως αναφέρεται μαζευόταν γύρω του και καθόταν κοντά τουχωρίς να τον ενοχλούν, όταν εκείνος ήταν βυθισμένος σε προσευχή καιδιαλογισμό. Υπάρχει ακόμα και μία άλλη χαρακτηριστική ιστορία, σύμφωνα μετην οποία ένας ψαράς έπιασε κάποτε ένα μεγάλο ψάρι και καθώς περνούσε μετη βάρκα του, είδε τον Άγιο Φραγκίσκο που καθόταν κοντά στην όχθη τηςλίμνης και θέλησε να του το προσφέρει σαν δώρο. Ο Άγιος το δέχτηκε μεμεγάλη χαρά και το πήρε στα χέρια του με αγάπη, αποκαλώντας το μάλιστα"αδελφό"!

Στη συνέχεια το έβαλε πάλι προσεκτικά μέσα στα νερά της λίμνης, χαρίζοντας του έτσι τη ζωή. Λέγεται ότι το ψάρι τότε, αντί να κολυμπήσει καινα φύγει μακριά, παρέμεινε κοντά στο σημείο όπου καθόταν ο άγιοςΦραγκίσκος και προσευχόταν και δεν απομακρύνθηκε παρά μόνο αφού ο άγιοςσταμάτησε να προσεύχεται και του είπε να φύγει! Επομένως, αν θέλουμε να βρούμε το Θεό, πρέπει να έχουμε στοργή και αγάπηαπέναντι σε κάθε πλάσμα της Δημιουργίας Του. Αυτός είναι και ο λόγος που ηχορτοφαγική διατροφή πρέπει να αποτελεί ένα αναπόσπαστο μέρος τηςπνευματικής ζωής. Αν πιστεύουμε αληθινά ότι όλοι εμείς αποτελούμε ένα κόσμο, τότε πρέπει ναθεωρούμε ότι όλα τα όντα που ζουν μέσα σ' αυτόν, είτε είναι ζώα, είτε είναιάνθρωποι, είναι μέλη μίας οικογένειας, της δικής μας οικογένειας. Μόνο τότεθα μπορέσουμε να αγαπούμε και να φροντίζουμε και τα άλλα πλάσματα, όπωςφροντίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους. Μ' αυτό τον τρόπο θα συμβάλουμε κιεμείς από την πλευρά μας στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, ενός κόσμουειρήνης και αγάπης. Ακόμα αν θέλουμε να συνδυάσουμε την ανάγκη γιασυντήρηση του υλικού μας σώματος με την αρχή της μη-βίας, πρέπει ναακολουθούμε τη χορτοφαγική διατροφή, η οποία προκαλεί και τη μικρότερηβλάβη στη φύση. Αυτοί που ασχολούνται με την πνευματικότητα, γνωρίζουν ότι όλοι οι άγιοι, όλων των θρησκειών και όλων των εποχών, τονίζουν ότι ο Θεός που είναι ηΔημιουργική Δύναμη των πάντων, βρίσκεται μέσα μας. Για να βρούμε το Θεόκαι Δημιουργό μας, καθώς και τον αληθινό μας εαυτό που είναι η ψυχή, πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας εσωτερικά. Η διαδικασία αυτή τηςεσωστροφής ονομάζεται διαλογισμός. Για να διαλογιστούμε, πρέπει νακαθίσουμε σε σιγή και να εστιάσουμε την προσοχή μας στο σημείο που μπορείνα γίνει η σύνδεσή μας με τη Θειότητα, εσωτερικά, στο σημείο του ΤρίτουΟφθαλμού. Για να είναι επιτυχής ο διαλογισμός μας είναι απαραίτητο, κατ' αρχή θα πρέπει να ακινητοποιήσουμε το νου μας και να αρχίσουμε ναχρησιμοποιούμε την εσωτερική μας όραση και ακοή, έτσι ώστε να μπορέσουμενα δούμε το Φως και να ακούσουμε τον Ήχο του Θεού μέσα μας. Το ρεύμα αυτό του Φωτός και του Ήχου του Θεού, είναι το ρεύμα που ανακαλύπτουμε ότι υπάρχει μέσα μας, καθώς διαλογιζόμαστε.

Οι Διδάσκαλοι της Πνευματικότητας διδάσκουν μία μέθοδο διαλογισμού, η οποία ονομάζεται"Σούρατ Σαμπντ Γιόγκα" ή Διαλογισμός στον Ιερό Ήχο. Σύμφωνα με τη μέθοδοαυτή, η προσοχή μας πρέπει να εστιασθεί εσωτερικά για να βιώσουμε το ρεύματου Φωτός και του Ήχου του Θεού. Το Θείο Ρεύμα υπάρχει ήδη μέσα μας καιπρέπει απλά να μάθουμε την τεχνική του διαλογισμού, που θα μας επιτρέψει νασυνδεθούμε με αυτό. Για το διαλογισμό απαιτείται ηρεμία και ακινητοποίηση του νου. Όμως η ακινητοποίηση του νου δεν μπορεί να επιτευχθεί όταν μέσα μας κυκλοφορούνουσίες που έχουν σχέση με την πέψη κρέατος και αβγών. Η προσοχή μαςεξακολουθεί να παραμένει εστιασμένη, μέσω των αισθήσεων, στα εξωτερικάερεθίσματα αυτού του κόσμου, δηλαδή τους ήχους, τις εικόνες, τις οσμές, τιςγεύσεις, κτλ. Και η κατάσταση αυτή, μέσα στο συνεχή θόρυβο και τα"παράσιτα" αυτού του κόσμου, δε μας επιτρέπει να συντονιστούμε με το ΙερόΡεύμα εσωτερικά. Υπάρχει και μία προκαταρκτική μέθοδος, που ονομάζεται "Διαλογισμός στοΘείο Φως", που μας επιτρέπει να έχουμε μία πρώτη γεύση της τεχνικής αυτής. Κατά βάση πρόκειται για μία πολύ απλή μέθοδο. Για το σκοπό αυτό, πρέπει νακαθίσουμε σε μέρος και με τρόπο που να αισθανόμαστε βολικά και άνετα, ώστενα μπορέσουμε να παραμείνουμε όσο γίνεται περισσότερο χρόνο, χωρίς νααλλάξουμε στάση. Κλείσετε τα μάτια σας απαλά, όπως όταν τα κλείνετε ότανπρόκειται να κοιμηθείτε. Προσηλώσετε την προσοχή σας ακριβώς μπροστά σας. Για να ακινητοποιήσετετο νου, αρχίστε να επαναλαμβάνετε νοερά όποιο όνομα του Θεού νομίζεται ότιμηχανικά μπορείτε να επαναλαμβάνετε καλύτερα. Κοιτάζοντας σταθερά στοκέντρο του πεδίου που εμφανίζεται μπροστά σας, μπορείτε να βιώσετεμακαριότητα, ειρήνη και χαρά. Όσοι έχουν ήδη μυηθεί στα μυστήρια τουΥπερπέραν, αρχίζουν καθώς διαλογίζονται να βλέπουν αστραπές φωτός, φώταδιαφόρων χρωμάτων, καθώς και διάφορες εσωτερικές εικόνες. Για όλα αυτά, όμως, απαιτείται εσωτερική συγκέντρωση. Η συγκέντρωση αυτήεπιτυγχάνεται όταν είμαστε ήρεμοι και ατάραχοι. Αν όμως χρησιμοποιούμε γιατροφή μας τις σάρκες σκοτωμένων ζώων, η συνειδητότητά μας επηρεάζεταιαρνητικά. Ας αναλογιστούμε μόνο πόσες τοξικές ουσίες βάζουμε στονοργανισμό με την πέψη του κρέατος. Οι ουσίες αυτές, διαχέονται στο αίμα καιδιαποτίζουν τους ιστούς του κρέατος που θα φάμε, τη στιγμή που κάποιοςσκοτώνει το ζώο ή το ψάρι. Οι ουσίες αυτές μπαίνουν στο σώμα μας καιγίνονται ένα μέρος του εαυτού μας όταν τα τρώμε. Η τροφή που καταναλώνουμε καθημερινά, δε μας επηρεάζει μόνο σωματικά, συναισθηματικά και νοητικά, αλλά έχει μεγάλη επίδραση και στην πνευματικήμας συνειδητότητα.

Αν προσπαθούμε λοιπόν να ακολουθήσουμε μία ζωή γεμάτη συμπόνια, μία ζωή χωρίς βία, μία ζωή γαλήνης και ειρήνης και ανακόμη προσπαθούμε να θέσουμε κάτω από τον έλεγχο μας το νου και τιςαισθήσεις μας, για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε εσωτερικά και να βρούμετο Θεό, είναι φυσικό να θέλουμε να υιοθετήσουμε κι ένα τέτοιο είδοςδιατροφής, που να μπορεί να μην αποτελεί εμπόδιο. Αναφέρεται πως όταν ο γνωστός Ρωμαίος ποιητής Σενέκας, άρχισε να διαβάζειτα διδάγματα των Πυθαγορείων, έγινε αμέσως χορτοφάγος. Σύντομα διαπίστωσε, προς μεγάλη του χαρά και έκπληξη, ότι ο νους του έγινε οξύτεροςκαι περισσότερο δημιουργικός. Τα οφέλη, επομένως, που μπορεί να έχει κάποιος από τη χορτοφαγία είναι, όπως βλέπουμε, πολλαπλά. Άσχετα από το αν κάποιος αποφασίσει να γίνει χορτοφάγος για να έχεικαλύτερη υγεία, για να βελτιώσει τη νοητική του ικανότητα ή για ναπροοδεύσει πνευματικά. Σε κάθε περίπτωση είναι βέβαιο ότι με αυτή τηδιατροφή μπορεί να ωφεληθεί πολύ.

Rose:
Ερωτήσεις:

1. Μπορείτε να επισημάνετε όλα τα λάθη στο παραπάνω άρθρο?
2. 'Ενας άνθρωπος που δεν είναι χορτοφάγος δεν μπορεί να είναι πνευματικός?

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ:
ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ.....ναι,  ισως, ξερεται εεεε....ναι,ναι...   ΑΥΤΗ  ΗΤΑΝ   Η  ΑΠΑΝΤΗΣΗ   ΤΟΥ   ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ  ΜΑΘΗΤΗ,  ΠΡΟΣ   ΤΟΝ   ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ...ΤΟΥ   ΘΙΒΕΤ..

                                                                                                          ΣΡΙ  ΚΡΙΣΝΑ ΜΑΧΑΜΠΟΥΤ  ΤΙΚΑ  ΣΡΟΥΜΠ.

        ΕΙΝΑΙ   ΑΛΗΘΕΙΑ,  ΟΤΙ  Η  ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ  ΞΕΚΙΝΗΣΕ  ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ   ΜΕ  ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ   ΔΥΤΙΚΑ.   ΒΕΒΑΙΑ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΣΚΕΦΘΟΥΜΑΙ   ΕΠΑΝΩ  ΣΤΗΝ  --

                         ΓΝΩΣΤΙΚΗ   ΠΑΡΑΔΟΣΗ   ΤΟΥ  ΟΡΦΙΣΜΟΥ.   ΜΕ   ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ  ΠΑΝΤΑ....ΑΦΟΥ   Ο  ΔΙΟΝΥΣΟΣ -ΟΡΦΕΑΣ  ΗΤΑΝ  ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΙ   ΜΕΧΡΙ  ΤΟΤΕ....

         ΤΕΛΟΣ  ΠΑΝΤΩΝ,   ΤΟ  ΦΑΓΗΤΟ   ΤΟΥ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΦΤΩΧΟΥ,   Η   ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ , ΔΕΝ   ΠΡΟΑΓΕΙ.    ΠΡΟΚΑΛΕΙ,  ΣΕ  ΜΕΓΑΛΟ  ΔΙΑΣΤΗΜΑ,  ΠΑΘΗΣΕΙΣ  ΤΩΝ 

                           ΕΝΤΕΡΩΝ,   ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ   ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,   ΠΑΘΗΣΕΙΣ   ΤΩΝ  ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ,   ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ,   ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,  ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...

           ΤΑ   ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ   Χ Ο Ρ Τ Α ,   ΕΙΝΑΙ   ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ  ΒΟΤΑΝΑ,  ΜΕ   ΚΛΙΣΗ  ΣΤΑ  Π Α Ρ Α Ι Σ Θ Η Σ Ι Ο Γ Ο Ν Α !!!!!!  ΚΑΙ   ΤΑ  ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.....


          ΜΟΝΟΝ   ΤΑ  Ο Π Ω Ρ Ο Φ Ο Ρ Α ,   ΕΙΝΑΙ   ΕΝ   ΜΕΡΕΙ   ΑΚΙΝΔΥΝΑ.....ΟΙ  ΚΑΡΠΟΙ  ΑΠΟ  ΤΑ  ΔΕΝΤΡΑ,   ΚΟΙΝΩΣ  ΦΡΟΥΤΑ.....

          ΟΙ   ΗΛΙΘΙΟΙ   ΤΑΧΑΜ-ΤΑΧΑΜ    ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ  ΔΑΣΚΑΛΟΙ,   ΕΧΟΥΝ  ΠΑΡΕΙ   ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ   ΚΟΣΜΟ   ΣΤΟ  ΛΑΙΜΟ  ΤΟΥΣ......  Κ Ρ Ι Μ Α .

          ΛΕΝΕ,  ΓΙΑ  ΤΟΝ  ΑΓΙΟ  ΦΡΑΣΚΙΣΚΟ  ΤΗΣ  ΑΣΙΖΗΣ,  ΟΤΙ  ΜΙΛΑΓΕ  ΜΕ  ΤΑ  ΖΩΑ,  ΛΟΓΩ  ΚΑΙ  ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑΣ,    ΒΛΑΚΕΙΕΣ....

          ΠΟΣΟΙ   ΑΝΘΡΩΠΟΙ,   ΔΕΝ  ΜΙΛΟΥΝ  ΜΕ  ΑΥΤΑ,  ΣΗΜΕΡΑ,  ΣΤΑ  ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ   ΤΗΣ  ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ,,,,,!?!?

          ΠΟΣΟΙ   ΕΧΟΥΝ  ΖΩΑ  ΣΤΟ  ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ  ΤΟΥΣ,   ΣΤΟ  ΚΗΠΟ  ΤΟΥΣ,  ΣΤΟΥΣ  ΑΓΡΟΥΣ,  ΣΤΟ   ΤΣΙΡΚΟ,  ΣΤΟΥΣ  ΔΡΟΜΟΥΣ......

          Ο  ΑΝΘΡΩΠΟΣ,   ΑΠΟ   ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ   ΑΥΤΟΥ  ΤΟΥ  ΚΥΚΛΟΥ,   ΞΕΚΙΝΗΣΕ   ΩΣ  ΚΥΝΗΓΟΣ,   ΤΟ  ΠΕΠΤΙΚΟ  ΣΥΣΤΗΜΑ  ΤΟΥ   ΕΙΝΑΙ   ΑΥΤΟ  ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ....

          Η   Η Θ Ι Κ Η ,   ΠΡΕΠΕΙ   ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΟΡΘΗ,   ΟΥΤΕ   ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΕΣ,   ΟΥΤΕ   ΒΟΤΑΝΑ.....                            ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......

ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ:
ΑΔΕΛΦΗ  ROZE,  ΑΝ  ΚΑΙ  ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΣ  ΛΙΓΑΚΙ,  ΤΩΡΑ   ΠΟΥ  ΤΟ  ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ,  ΑΛΗΘΕΙΑ....

                             ΓΙΑΤΙ,  ΟΙ   ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ  ΔΑΣΚΑΛΟΙ ,   ΕΡΧΟΝΤΑΙ  ΕΔΩ  ΝΑ  ΔΙΔΑΞΟΥΝ...!?!?

                             ΕΙΜΑΣΤΕ   ΤΑΧΑΜ-ΤΑΧΑΜ,  ΟΙ  ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ-  ΟΙ  ΑΠΟΛΩΛΟΣ...-ΟΙ  ΥΛΙΣΤΕΣ- η"-  ΑΥΤΟΙ  ΠΟΥ  ΔΕΝ  ΞΕΡΟΥΝ   ΠΩΣ  ΝΑ   ΠΙΑΣΟΥΝ

                                                                        ΤΟ   ΜΑΧΑΙΡΙ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΠΗΡΟΥΝΙ....

                            ΜΑΛΛΟΝ   ΔΕΝ  ΤΡΩΜΕ  ΜΕ  ΤΑ  ΔΑΧΤΥΛΑ...η"  ΤΑ  ΞΥΛΑΚΙΑ... ΟΠΟΤΕ,  ΝΑΙ-ΝΑΙ,  ΝΑΣΟΥ  ΚΑΙ  ΟΙ  ΒΡΑΧΜΑΝΟΙ- ΡΕ  ΤΙ  ΠΑΘΑΜΕ...

                             ΚΑΙ   ΝΑ  ΣΚΕΦΘΕΙΣ....Ο,ΤΙ   ΕΝΑΣ  ΓΚΑΝΤΙ  ΜΕ  ΔΥΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ,  ΕΠΡΕΠΕ   ΝΑ  ΠΑΕΙ  ΓΙΑ  ΝΑ  ΦΤΙΑΞΟΥΝ  ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ....

                                                                      ΜΕΧΡΙ  ΤΟΤΕ   ΤΑ  ΕΚΑΝΑΝ   ΟΠΟΥ  ΤΟΥΣ  ΒΟΛΕΥΕ....

                             ΚΑΙ   ΟΙ  ΑΓΕΛΑΔΕΣ,   ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ   ΑΚΟΜΑ  ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ...ΕΝΩ   ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΑ  ΠΩΛΟΥΝ  ΣΤΑ  ΠΟΡΝΕΙΑ....ΘΑΥΜΑΣΙΑ...

                             ΚΑΜΑ-ΣΟΥΤΡΑ....ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ....ΚΑΙ   ΒΡΑΧΜΑΝΙΣΜΟΣ....ΤΕΛΕΙΑ.

Rose:

--- Παράθεση από: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ στις Ιουνίου 20, 2009, 23:31:17 ---                          ΚΑΜΑ-ΣΟΥΤΡΑ....ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ....ΚΑΙ   ΒΡΑΧΜΑΝΙΣΜΟΣ....ΤΕΛΕΙΑ.
--- Τέλος παράθεσης ---

Τα είπες τέλεια αδελφέ μου, καλύτερα δεν γίνεται...  :D


--- Παράθεση από: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ στις Ιουνίου 20, 2009, 23:07:44 ---         ΤΕΛΟΣ  ΠΑΝΤΩΝ,   ΤΟ  ΦΑΓΗΤΟ   ΤΟΥ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΦΤΩΧΟΥ,   Η   ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΑ , ΔΕΝ   ΠΡΟΑΓΕΙ.    ΠΡΟΚΑΛΕΙ,  ΣΕ  ΜΕΓΑΛΟ  ΔΙΑΣΤΗΜΑ,  ΠΑΘΗΣΕΙΣ  ΤΩΝ 

                           ΕΝΤΕΡΩΝ,   ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ   ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,   ΠΑΘΗΣΕΙΣ   ΤΩΝ  ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ,   ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ,   ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ,  ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...

[...]
          ΟΙ   ΗΛΙΘΙΟΙ   ΤΑΧΑΜ-ΤΑΧΑΜ    ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ  ΔΑΣΚΑΛΟΙ,   ΕΧΟΥΝ  ΠΑΡΕΙ   ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ   ΚΟΣΜΟ   ΣΤΟ  ΛΑΙΜΟ  ΤΟΥΣ......  Κ Ρ Ι Μ Α .
--- Τέλος παράθεσης ---

'Ετσι ακριβώς...

Και συνεχίζοντας τις ερωτήσεις μου...

1. Τα φυτά δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε που τα τρώμε?  Τα φυτά δεν είναι ζωντανά?
2. Και αν τα λυπούμαστε όλα, τότε τι θα τρώμε? Μόνο φρούτα?
3. Και αφού δεν κάνει να τρώμε ζώα γιατί επηρεαζόμαστε από τις ενέργειες των ζώων, μήπως δεν κάνει να τρώμε και βλήτα γιατί γινόμαστε βλήτα?
4. Μήπως χρειάζεται επίσης να μην πάρουμε κανένα φάρμακο ή καμία αντιβίωση αν αρρωστήσουμε γιατί θα σκοτώσουμε μικρόβια? ζωντανά όντα δηλαδή...
5. Μήπως καλύτερα μας συμβουλεύουν να πεθάνουμε, γιατί όσο ζούμε κάποια ζωή και θα αφαιρούμε?
6. Μήπως τελικά, η φιλοσοφία της χορτοφαγίας είναι παντελώς παράλογη και επικίνδυνη για την ζωή μας?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση