Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Ροδοσταυρικές Διδασκαλίες και Τεχνικές

Επίδραση του διαλογισμού στο σώμα

<< < (10/16) > >>

Ορφέας:

--- Παράθεση από: Avaris στις Απριλίου 17, 2007, 17:11:09 ---Θα μεταφέρω την δική μου εμπειρία εδώ. 23 χρόνια πριν, στα 17 μου, ξεκίνησα μια Ιαπωνική τεχνική, το Wado Ryu. Δεν υπήρχε σχολή, είμασταν οι πρώτοι μαθητές του δασκάλου κι έτσι εκπαιδευόμασταν παραδοσιακά. Στο σπίτι του επάνω στο βουνό, μέσα στα πεύκα.

Ένα από αυτά που έπρεπε να μάθουμε ήταν σπασίματα αντικειμένων και μέσω αυτού, «αυτοσυγκέντρωση».

Μας έβαλε μια ημέρα ξαφνικά να σπάσουμε από ένα γαλλικό κεραμίδι ο καθένας με την κόψη του χεριού. Σπάσαμε το χέρι μας και όχι το κεραμίδι. Το είχε κάνει επίτηδες ο Δάσκαλος. Ήξερε πως δεν θα τα καταφέρναμε, αλλά ήθελε να δημιουργήσει μέτρο σύγκρισης.

Μετά μας έβαλε να καθήσουμε σταυροπόδι, να κλείσουμε τα μάτια και να αδειάσουμε το μυαλό μας από κάθε σκέψη για 15 λεπτά περίπου. Κάποια στιγμή μας είπε να ανοίξουμε τα μάτια, να σηκωθούμε ήρεμα, να πάρουμε θέση ο καθένας μπροστά στο κεραμίδι του και να πάρουμε μια σειρά αναπνοών όλο και πιο εντεινόμενων, χωρίς να σκεπτόμαστε τίποτε άλλο και να χτυπήσουμε το κεραμίδι. Το κεραμίδι αυτή την φορά έγινε κομμάτια.

Τι είχε συμβεί? Τι άλλαξε? Το χέρι μας ήταν το ίδιο όπως προηγουμένως…..Μέσω αυτής της τεχνικής όμως, ο Δάσκαλος μας έβγαλε στην επιφάνεια «άλλες δυνάμεις»….

Το ονόμαζε «αυτοσυγκέντρωση των 100»….κλιμακωτά ανέβαινε μέχρι….ποιός ξέρει που …..

Με τακτική εξάσκηση, καταφέρναμε να κρατάμε το κεφάλι μας «κενό» για όλο και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα…..με αποτέλεσμα, να σπάμε όλο και περισσότερα κεραμίδια…..

Ο σκοπός ήταν – μας έλεγε -  να μπορούμε να πετύχουμε τα ίδια «εκρηκτικά αποτελέσματα» σε κλάσματα δευτερολέπτου, χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε αυτή την άσκηση αυτοσυγκέντρωσης…..να «ανακαλέσουμε αυτή την εσωτερική ορμή» ακαριαία από φάση ηρεμίας όποτε μας «χρειαστεί σε συνθήκες μάχης»….

Και το κατάφερε, σε μεγάλο βαθμό… Η άσκηση του «κενού κεφαλιού» λοιπόν, είδαμε πως «δούλευε», έφερνε αποτελέσματα…..έβγαζε «δυνάμεις» στην επιφάνεια….

Τότε έμοιαζε σαν απλή άσκηση….πολύ αργότερα κατάλαβα πως ήταν «κάτι πολύ περισσότερο»….

Σήμερα Ορφέα, μου έμαθες πως προέρχεται από την Φιλοσοφική Σχολή του Soto….στην πορεία, προφανώς, κάποιοι Sensei των Ιαπωνικών πολεμικών τεχνών, το απλοποίησαν ακόμη πιο πολύ….να όμως, που δουλεύει το «σύστημα»….δεν έφερε κανέναν «εφιάλτη» στην επιφάνεια από το ασυνείδητο….αντιθέτως, έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει «ενδιαφέροντα πράγματα» στην επιφάνεια….εφόσον «συνεχίζω μέχρι σήμερα, 22 χρόνια μετά στο ίδιο μοτίβο, αν και το έχω «παντρέψει με διάφορα άλλα ακόμη»…..

--- Τέλος παράθεσης ---
........Μέσω αυτής της τεχνικής όμως, ο Δάσκαλος μας έβγαλε στην επιφάνεια «άλλες δυνάμεις........

........Η άσκηση του «κενού κεφαλιού» λοιπόν, είδαμε πως «δούλευε», έφερνε αποτελέσματα…..έβγαζε «δυνάμεις» στην επιφάνεια…....

.......»….δεν έφερε κανέναν «εφιάλτη» στην επιφάνεια από το ασυνείδητο….αντιθέτως, έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει «ενδιαφέροντα πράγματα» στην επιφάνεια….εφόσον «συνεχίζω μέχρι σήμερα, 22 χρόνια μετά στο ίδιο μοτίβο, αν και το έχω «παντρέψει με διάφορα άλλα ακόμη»…..


Το ζητούμενο σε κάθε άσκηση είναι να βρίσκεται ΠΑΝΤΑ κάτω από την εποπτεία της συνείδησης...
Δεν υπάρχει κακή τεχνική η κακή άσκηση.
Κακό είναι όταν εκτελείται σε λάθος χρόνο, κακό είναι όταν εκτελείται από ζηλωτές που δεν είναι ακόμα έτοιμοι για τέτοιου είδους ασκήσεις.
Κακό είναι όταν δεν έχει ασκηθεί κατάλληλα η συνείδηση για να εποπτεύει, αλλά το χειρότερο απ' όλα, είναι να οδηγείται ο μαθητής σε παραγκωνισμό και άρνηση της ίδιας του της συνείδησης.
Ακόμα και για οσποιοδήποτε και οσοδήποτε μεγάλο όφελος, είναι έγκλημα....

Δεν έφερε κανέναν εφιάλτη στην επιφάνεια, γράφεις φίλε μου. Αντίθετα, λες, έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει ενδιαφέροντα πράγματα.....

Φίλε μου, εσύ προσανατόλισες τις ασκήσεις σου στην ενέργεια, στη δύναμη...
Την ελέγχεις ;;;

Οι ενέργειες που αναδύονται στην επιφάνεια, ελέγχονται και κατευθύνονται από την συνείδησή σου ;;;
Ή μήπως κάποιες φορές "κάνουν του κεφαλιού τους" και παρατηρείς ενίοτε κάποια "αυθαίρετα" αποτελέσματα γύρω σου ;;;

Η συνείδησή σου ελέγχει την έκφραση της δύναμης - ενέργειας, ελέγχει το σώμα σου,
ή η ίδια η δύναμη κάνει κατάληψη κάποιες φορές που εκδηλώνεται σε όλο της το μεγαλείο, στο σώμα αλλά και στην ίδια σου την ύπαρξη ;;;

Avaris:

--- Παράθεση από: Ορφέας στις Απριλίου 20, 2007, 16:30:39 ---........Μέσω αυτής της τεχνικής όμως, ο Δάσκαλος μας έβγαλε στην επιφάνεια «άλλες δυνάμεις........

........Η άσκηση του «κενού κεφαλιού» λοιπόν, είδαμε πως «δούλευε», έφερνε αποτελέσματα…..έβγαζε «δυνάμεις» στην επιφάνεια…....

.......»….δεν έφερε κανέναν «εφιάλτη» στην επιφάνεια από το ασυνείδητο….αντιθέτως, έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει «ενδιαφέροντα πράγματα» στην επιφάνεια….εφόσον «συνεχίζω μέχρι σήμερα, 22 χρόνια μετά στο ίδιο μοτίβο, αν και το έχω «παντρέψει με διάφορα άλλα ακόμη»…..


Το ζητούμενο σε κάθε άσκηση είναι να βρίσκεται ΠΑΝΤΑ κάτω από την εποπτεία της συνείδησης...
Δεν υπάρχει κακή τεχνική η κακή άσκηση.
Κακό είναι όταν εκτελείται σε λάθος χρόνο, κακό είναι όταν εκτελείται από ζηλωτές που δεν είναι ακόμα έτοιμοι για τέτοιου είδους ασκήσεις.
Κακό είναι όταν δεν έχει ασκηθεί κατάλληλα η συνείδηση για να εποπτεύει, αλλά το χειρότερο απ' όλα, είναι να οδηγείται ο μαθητής σε παραγκωνισμό και άρνηση της ίδιας του της συνείδησης.
Ακόμα και για οσποιοδήποτε και οσοδήποτε μεγάλο όφελος, είναι έγκλημα....

Δεν έφερε κανέναν εφιάλτη στην επιφάνεια, γράφεις φίλε μου. Αντίθετα, λες, έβγαλε και συνεχίζει να βγάζει ενδιαφέροντα πράγματα.....

Φίλε μου, εσύ προσανατόλισες τις ασκήσεις σου στην ενέργεια, στη δύναμη...
Την ελέγχεις ;;;

Οι ενέργειες που αναδύονται στην επιφάνεια, ελέγχονται και κατευθύνονται από την συνείδησή σου ;;;
Ή μήπως κάποιες φορές "κάνουν του κεφαλιού τους" και παρατηρείς ενίοτε κάποια "αυθαίρετα" αποτελέσματα γύρω σου ;;;

Η συνείδησή σου ελέγχει την έκφραση της δύναμης - ενέργειας, ελέγχει το σώμα σου,
ή η ίδια η δύναμη κάνει κατάληψη κάποιες φορές που εκδηλώνεται σε όλο της το μεγαλείο, στο σώμα αλλά και στην ίδια σου την ύπαρξη ;;;

--- Τέλος παράθεσης ---

Εκπληκτικό φίλε μου!!!

Αυτός ο "συνδυασμός γεγονότων" δεν είχε πάει στο νου μου....

Μάλλον εντόπισες τελικά τον "καταλύτη" φίλε Ορφέα.....το "Γεγονός/διαδικασία" που "ευθύνεται" για τις "ανεξέλεγκτες δυναμικές εκτονώσεις" που λέγαμε...

Παρ'ολα αυτά, νομίζω ότι κάπου έλεγες, πως, ακόμη και αν "μπει τυχαία" εκεί που δεν πρέπει ο "ανέτοιμος μαθητής" δεν θα πάθει και τίποτα γιατί η φύση προνοεί για τους ηλίθιους.....και ούτε πρόκειται να "κατανοήσει και τίποτα", αφού δεν θα είναι "έτοιμος"....

...να προσθέσω ότι "ούτε και θα ενεργοποιηθεί τίποτα μέσα του" αφού ο Μαθητής δεν θα είναι "έτοιμος"?

Εαν είναι έτσι και δεν "ήμουν έτοιμος" τότε (για να τις ελέγξω), είναι ένα ερώτημα "γιατί ενεργοποιήθηκαν δυνάμεις" που δεν ήταν η ώρα τους να ενεργοποιηθούν!!!

Με αυτό το σκεπτικό, είναι σαν να λέμε πως , ακόμη και άκαιρα να κάνει κάποιος αυτούς τους "ακροβατικούς διαλογισμούς", θα ενεργοποιήσει δυνάμεις μέσα του?

Ορφέας:

--- Παράθεση από: Avaris στις Απριλίου 20, 2007, 17:07:24 ---Παρ'ολα αυτά, νομίζω ότι κάπου έλεγες, πως, ακόμη και αν "μπει τυχαία" εκεί που δεν πρέπει ο "ανέτοιμος μαθητής" δεν θα πάθει και τίποτα γιατί η φύση προνοεί για τους ηλίθιους.....και ούτε πρόκειται να "κατανοήσει και τίποτα", αφού δεν θα είναι "έτοιμος"....

...να προσθέσω ότι "ούτε και θα ενεργοποιηθεί τίποτα μέσα του" αφού ο Μαθητής δεν θα είναι "έτοιμος"?

Εαν είναι έτσι και δεν "ήμουν έτοιμος" τότε (για να τις ελέγξω), είναι ένα ερώτημα "γιατί ενεργοποιήθηκαν δυνάμεις" που δεν ήταν η ώρα τους να ενεργοποιηθούν!!!

Με αυτό το σκεπτικό, είναι σαν να λέμε πως , ακόμη και άκαιρα να κάνει κάποιος αυτούς τους "ακροβατικούς διαλογισμούς", θα ενεργοποιήσει δυνάμεις μέσα του?

--- Τέλος παράθεσης ---

Έτσι είναι, ο ανέτοιμος μαθητής δεν κινδυνεύει αφού δεν έχει αποκτήσει την ικανότητα νε ενεργοποιεί δυνάμεις ή ενέργειες.
Και όλα όσα γράφουμε για τον διαλογισμό και για τις άκαιρες και γιαυτό επικίνδυνες ασκήσεις, για να πούμε την αλήθεια, για τον απλό άνθρωπο είτε τα κάνει ή όχι, δεν έχουν κμμία επίδραση και δεν εγκυμνούν και κανέναν κίνδυνο.

Για να ενεργοποιηθεί κάτι, πρέπει ήδη να υπάρχει σαν κατάκτηση.
Κι αυτά είναι τα ταλέντα...
Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν αναπτύξει κάποιες εσωτερικές ικανότητες και έχουν ασκήσει και αναπτύξει δυνάμεις.

Κάποιος που σε προηγούμενη ενσάρκωση έχει αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό την ικανότητα επικοινωνίας με το ατομικό και με το μαζικό ασυνείδητο,
έρχεται στη ζωή με το ταλέντο αυτό, αλλά σε λανθάνουσα κατάσταση.
 Τέτοιο άτομο, αν ασκηθεί από την αρχή σε προχωρημένες τεχνικές, προτού όμως ασκήσει επαρκώς την βούλησή του, θα αφυπνίσει και θα εκδηλώσει το ταλέντο του, θα αδυνατεί δυστυχώς όμως να το ελέγξει.
Ένα τέτοιο άτομο, παρότι θα ακδηλώσει ένα ισχυρό μέντιουμ, στη συνέχεια θα ρέπει προς την πλάνη και την απάτη και τελικά θα καταλήξει υποχείριο των πιο ζωωδών του ενστίκτων και αν δεν καταντήσει τρόφιμος ψυχιατρείου, σίγουρα θα γίνει θύμα των παραισθήσεων και θα ρέπει προς βαθιά κατάθλιψη.

Αν αυτό όμως το άτομο ασκηθεί σε έναν σωστό μυητικό δρόμο, το αποτέλεσμα θα είναι μια φωτισμένη ιέρεια, μητέρα και αρωγός για ολάκερη την ανθρωπότητα.

Στους ενασχολούμενους με τον εσωτερισμό, το ποσοστό που έχουν αναπτύξει τέτοιου είδους ταλέντα, είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο του κόσμου, γιαυτό και οι μυητικές σχολές έχουν πολλαπλό χρέος να είναι πολύ προσεχτικές στο τί εργαλεία παρέχουν στους ζηλωτές.

Avaris:

--- Παράθεση από: Ορφέας στις Απριλίου 20, 2007, 17:50:42 ---
Έτσι είναι, ο ανέτοιμος μαθητής δεν κινδυνεύει αφού δεν έχει αποκτήσει την ικανότητα νε ενεργοποιεί δυνάμεις ή ενέργειες.
Και όλα όσα γράφουμε για τον διαλογισμό και για τις άκαιρες και γιαυτό επικίνδυνες ασκήσεις, για να πούμε την αλήθεια, για τον απλό άνθρωπο είτε τα κάνει ή όχι, δεν έχουν κμμία επίδραση και δεν εγκυμνούν και κανέναν κίνδυνο.

Για να ενεργοποιηθεί κάτι, πρέπει ήδη να υπάρχει σαν κατάκτηση.
Κι αυτά είναι τα ταλέντα...
Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν αναπτύξει κάποιες εσωτερικές ικανότητες και έχουν ασκήσει και αναπτύξει δυνάμεις.

Κάποιος που σε προηγούμενη ενσάρκωση έχει αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό την ικανότητα επικοινωνίας με το ατομικό και με το μαζικό ασυνείδητο,
έρχεται στη ζωή με το ταλέντο αυτό, αλλά σε λανθάνουσα κατάσταση.
 Τέτοιο άτομο, αν ασκηθεί από την αρχή σε προχωρημένες τεχνικές, προτού όμως ασκήσει επαρκώς την βούλησή του, θα αφυπνίσει και θα εκδηλώσει το ταλέντο του, θα αδυνατεί δυστυχώς όμως να το ελέγξει.
Ένα τέτοιο άτομο, παρότι θα ακδηλώσει ένα ισχυρό μέντιουμ, στη συνέχεια θα ρέπει προς την πλάνη και την απάτη και τελικά θα καταλήξει υποχείριο των πιο ζωωδών του ενστίκτων και αν δεν καταντήσει τρόφιμος ψυχιατρείου, σίγουρα θα γίνει θύμα των παραισθήσεων και θα ρέπει προς βαθιά κατάθλιψη.

Αν αυτό όμως το άτομο ασκηθεί σε έναν σωστό μυητικό δρόμο, το αποτέλεσμα θα είναι μια φωτισμένη ιέρεια, μητέρα και αρωγός για ολάκερη την ανθρωπότητα.

Στους ενασχολούμενους με τον εσωτερισμό, το ποσοστό που έχουν αναπτύξει τέτοιου είδους ταλέντα, είναι πού μεγαλύτερο σε σχάση με τον αντίστοιχο μέσο όρο του κόσμου, γιαυτό και οι μυητικές σχολές έχουν πολλαπλό χρέος να είναι πολύ προσεχτικές στο τί εργαλεία παρέχουν στους ζηλωτές.

--- Τέλος παράθεσης ---

Νομίζω πως, η "ουσία" όλων, είναι η φράση σου Ορφέα "προτού ασκήσει επαρκώς την Βούλησή του".

Θα μπορούσε να είναι απο μόνο του θέμα. Αλλά τελικά, το παρόν topic απο την φύση του πιάνει τα πάντα.

Θα σε παρακαλέσω λοιπόν, να επεκταθείς όσο γίνεται πιο αναλυτικά σε αυτή την παράμετρο.

Τι σημαίνει (σε όρους Εσωτερικής Εκπαίδευσης) "ασκώ την Βούλησή μου" (προτού μπω σε "προχωρημένες τεχνικές")?

Θεωρία και Πράξη όσο σου είναι δυνατόν κι επιτρεπτό φίλε μου.

Ορφέας:

--- Παράθεση από: Avaris στις Απριλίου 20, 2007, 18:06:35 ---Νομίζω πως, η "ουσία" όλων, είναι η φράση σου Ορφέα "προτού ασκήσει επαρκώς την Βούλησή του".

Θα μπορούσε να είναι απο μόνο του θέμα. Αλλά τελικά, το παρόν topic απο την φύση του πιάνει τα πάντα.

Θα σε παρακαλέσω λοιπόν, να επεκταθείς όσο γίνεται πιο αναλυτικά σε αυτή την παράμετρο.

Τι σημαίνει (σε όρους Εσωτερικής Εκπαίδευσης) "ασκώ την Βούλησή μου" (προτού μπω σε "προχωρημένες τεχνικές")?

Θεωρία και Πράξη όσο σου είναι δυνατόν κι επιτρεπτό φίλε μου.

--- Τέλος παράθεσης ---

Ααα, το να ασκήσει επαρκώς την βούλησή του,
είναι μια εύκολη και απλή διαδικασία που επιτυγχάνεται με απλά βηματάκια...
1.Να γνωρίσει ΟΛΕΣ τις επιστήμες που ανέπτυξε η ανθρωπότητα.
2.Να κάνει κατάδυση στο εσωτερικό του είναι και να γνωρίσει πλήρως το ασυνείδητό του.
3.Να αναγνωρίσει και να ελέγξει όλες τις επιθυμίες του.
4.Να αναγνωρίσει το λειτουργικό του πρόγραμμα αντίληψης και να το αναβαθμίσει.
5.Και τελευταίο, να γίνει κύριος των ενστίκτων του, επιθυμιών του και του τρόπου σκέψης του.

Τότε πλέον είναι σε θέση να ασκήσει επαρκώς την βούλησή του και καθίσταται πλέον ικανός να χειριστεί την δύναμη...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση