Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Μυστικισμός - Αποκρυφισμός
Θαύματα?ή Φυσική?
Avaris:
(Αναγκαίος Διαχωρισμός απο το θέμα "Διάκριση").
--- Παράθεση από: Ορφέας στις Μαΐου 23, 2007, 20:24:43 ---Παρατηρώ τελευταία κάποιους να παραστρατούν από τον ορθό δρόμο και να διατείνονται ότι δήθεν δεν υπάρχουν τα ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΑ θαύματα....
Απολλωλότα πρόβατα,
απομακρύνεσθε από το κοπάδι ;;;;
ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΛΥΚΟΣ !!!!
--- Τέλος παράθεσης ---
Το θέμα φυσικά είναι σαφές. Το post του Ορφέα δεν αφήνει κανένα περιθώριο "παρανόησης".
Υφίστανται τα "Υπερφυσικά Θαύματα"? Ή είναι απλώς "Φυσική" που ακόμη δεν έχει "πιστοποιηθεί ως τέτοια"?
Που σταματάει η Φυσική και που αρχίζει η Μεταφυσική?
Avaris:
--- Παράθεση από: Κανένας στις Μαΐου 23, 2007, 15:45:20 ---Avaris
Για να καταλάβω τι έχεις στο μυαλό σου, μπορείς να μου δώσεις 2-3 παραδείγματα από φαινόμενα που δεν υπακούουν σε φυσικούς νόμους, άρα και η επιστήμη δε θα μπορέσει ποτέ να εξηγήσει?
--- Τέλος παράθεσης ---
Κανένα,
υπάρχουν εκατοντάδες φαινόμενα στον Αποκρυφισμό που αδυνατεί να εξηγήσει η επιστήμη.
Απο τηλεκίνηση μέχρι αυτοανάφλεξη, απο τηλεπάθεια μέχρι σκεπτομορφές, απο αστρικά ταξίδια μέχρι υλοποιήσεις αντικειμένων, απο θραύσεις αντικειμένων εξ' αποστάσεως μέχρι υπνωτισμό, απο επαφή με τα ακασικά αρχεία μέχρι τηλεμεταφορά και υλοποίηση σώματος σε απόσταση,
απο αναστολή φυσικών αναγκών επι μήνες μέχρι αιώρηση σώματος ή αντικειμένων, απο πρόκληση θανάτου με ή άνευ αγγίγματος μέχρι θεραπεία ανίατων ασθενειών με ή άνευ αγγίγματος, απο πολλαπλασιασμό τροφής ή άλλων αντικειμένων μέχρι φαινομενική εξαφάνιση, απο "διόραση" μέχρι "lucid dreams", απο πρόκληση φυσικών φαινομένων μέχρι το φαινόμενο της ακαϊας, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ
Το ότι πιστεύεις εσύ ή ο Anon πως όλα είναι γεννήματα φυσικών νόμων , ή πως η Επιστήμη ΘΑ εξηγήσει μια μέρα τα πάντα, εμένα δεν μου λέει τίποτα. Τίποτα απολύτως.
Εξήγησε τίποτα απο τα Υπερφυσικά Φαινόμενα μέχρις στιγμής? Και μην μου πεις πάλι για δυσειδαιμονίες τύπου "η Αστραπή είναι Θεός"....
Μιλάμε για "Υπερφυσικά Φαινόμενα" σαν αυτά που σου περιέγραψα.
Κι αφού δεν έχει εξηγήσει τίποτα, αλλά αρνείται ακόμη και να τα ερευνήσει επιστάμενα, το "ΘΑ" , προσωπικά φίλοι μου, ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Μην ξεχνάτε, πως οι Γιατροί - κλασσικοί εκπρόσωποι της τετράγωνης Υλιστικής Καρτεσιανής Λογικής, δηλαδή, κλασσικοί άπιστοι Θωμάδες - με τα χίλια ζόρια αποδέχτηκαν τα πειράματα Μεσμερισμού και Υπνωτισμού, μετά απο κάπου δύο ολόκληρους αιώνες ταπεινώσεων των τότε πρωτοπόρων του Υπνωτισμού.
Αυτοί οι πρωτοπόροι , είχαν κάνει χιλιάδες εγχειρήσεις με την βοήθεια του υπνωτισμού και παρ' όλα αυτά, οι γιατροί στα συνέδριά τους τους χαρακτήριζαν τσαρλατάνους και τους αποκήρυσσαν.
Εξίσου "κοντόφθαλμη" θεώρηση έχει και η σύγχρονη επιστήμη απέναντι σε αυτή την "Αθέατη πλευρά".
Άντε να τους μιλήσεις για "Ενεργειακή Θεραπευτική" και θα δεις τι όμορφη απάντηση θα εισπράξεις.
Όχι φίλοι μου....
Για μένα το "ΘΑ τα εξηγήσει η επιστήμη", ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.....
Ορφέας:
Προτού προχωρήσουμε, θάταν χρήσιμο να διαχωρίσουμε από την αρχή τα φαινόμενα - συμβάντα, στα αντικειμενικά συμβαίνοντα και στα μή αντικειμενικά, όπως υποκειμενικές παραισθήσεις ή ιστορίες "θαυμάτων" που αναφέρονται από τα δόγματα και αξιώνουν, δίκην δακτύλου θεού την ύπαρξή τους.
Π.χ., το να ξεκινάμε με την θέση, ότι ο Λάζαρος αναστήθηκε και πάνω σ' αυτήν την αντίληψη να επιζητούμε φυσική λιγική εξήγηση, είναι μάλλον μάταιο, αφού ξεκινάμε με την παράλογη αποδοχή του αφύσικου.
Αυτό βέβαια δεν μας αποτρέπει να ερευνήσουμε ΚΑΙ αυτές τις περιπτώσεις θαυμάτων, επεκτείνοντας όμως την αναζήτηση ερμηνειών στην εσωτερική παράδοση.
Αναμένουμε λοιπόν συμβάντα από όλες της κατηγορίες, ως άσκηση για διερεύνηση....
Avaris:
--- Παράθεση ---author=Ορφέας link=topic=144.msg1175#msg1175 date=1179991907]
Προτού προχωρήσουμε, θάταν χρήσιμο να διαχωρίσουμε από την αρχή τα φαινόμενα - συμβάντα, στα αντικειμενικά συμβαίνοντα και στα μή αντικειμενικά, όπως υποκειμενικές παραισθήσεις ή ιστορίες "θαυμάτων" που αναφέρονται από τα δόγματα και αξιώνουν, δίκην δακτύλου θεού την ύπαρξή τους.
--- Τέλος παράθεσης ---
Σίγουρα, εκεί βρίσκεται όντως η πρώτη μεγάλη παγίδα.
Η τάδε θρησκεία για να ισχυροποιηθεί χρειάζεται "αποθήκη θαυμάτων".....φροντίζει λοιπόν, εαν δεν τα έχει όντως, τουλάχιστον να τα "δημιουργήσει" εικονικά.
Πρώτη μεγάλη δυσκολία λοιπόν.
Συνεπώς, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να μείνουμε σε "συμβάντα" που μπορούν να πιστοποιηθούν απο μαρτυρίες....οπότε, πάμε αναγκαστικά σε "σύγχρονα τεκταινόμενα"....και όχι "ιστορικά"....
Δεύτερος δύσκολος διαχωρισμός όμως που θα προκύψει είναι ακριβώς το "Υποκειμενικό - αντικειμενικό".....
πχ η "προσωπική βίωση" ενός "αστρικού ταξιδιού" απο ποιόν θα "πιστοποιηθεί"?
Φυσικά, η ιστορία των "Πιστοποιήσεων του Εσωτερισμού" έχει αρχείο ολόκληρο απο τέτοιες "έρευνες".....
Λόγου χάρη, στο συγκεκριμένο παράδειγμα, έβαζαν κάποιον να "ταξιδέψει" σε "συγκεκριμένο σημείο" και να "παρατηρήσει ή να πράξει συγκεκριμένα πράγματα".
Ανεξάρτητοι παρατηρητές επιβεβαίωναν το "καλώς έχειν" κι έτσι πιστοποιούνταν (εξωτερικά, δηλαδή "αντικειμενικά") το "γεγονός".....
Δεν παύει όμως να είναι μια "προσωπική βίωση" ένα τέτοιο γεγονός....
Και φυσικά τα περισσότερα "Εσωτερικά Γεγονότα" .....
Και ως τέτοια, ούτε μεταφέρονται με λόγια προς τα έξω, συνεπώς ούτε και αποδεικνύονται εργαστηριακά....
Θα πρέπει συνεπώς, να προσδιορίσουμε το "πρίσμα" υπο το οποίο θα τα "διερευνήσουμε" χωρίς να πέσουμε στην παγίδα της απόλυτης "απάρνησης" ή της "απόλυτης αποδοχής"....
--- Παράθεση ---Π.χ., το να ξεκινάμε με την θέση, ότι ο Λάζαρος αναστήθηκε και πάνω σ' αυτήν την αντίληψη να επιζητούμε φυσική λιγική εξήγηση, είναι μάλλον μάταιο, αφού ξεκινάμε με την παράλογη αποδοχή του αφύσικου.
Αυτό βέβαια δεν μας αποτρέπει να ερευνήσουμε ΚΑΙ αυτές τις περιπτώσεις θαυμάτων, επεκτείνοντας όμως την αναζήτηση ερμηνειών στην εσωτερική παράδοση.
Αναμένουμε λοιπόν συμβάντα από όλες της κατηγορίες, ως άσκηση για διερεύνηση....
--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν ξέρω τι έγινε με τον Λάζαρο και αν έδωσε σε "πτώμα" ζωή ο Ιησούς, αλλά αδημονώ για τα "ερμηνευτικά σχόλια" του Ορφέα....
Καλό θα ήταν να έχουμε φυσικά και την αντίθετη (την "Χριστιανική Εκκλησιαστική Ιερατική Εσωτεριστική") άποψη, αλλά δυστυχώς, δεν θα "ευτυχήσουμε" για κάτι τέτοιο καθώς φαίνεται.....
Αυτό όμως που ξέρω, είναι πως κάθε "Μυστική Παράδοση" έχει την "Μύηση του Τάφου και της Ανάστασης". Και πως ο "Μυούμενος" πρέπει να περάσει "κάποιο χ χρονικό διάστημα κλεισμένος σε τάφο" προκειμένου να "βιώσει κάποια συγκεκριμένα πράγματα".....Εαν το καταφέρει, έχει καλώς...παει παραπέρα....εαν όχι.....μπορεί και να πεθάνει, ή να τρελλαθεί, ή στην καλύτερη των περιπτώσεων να επιβιώσει και να μείνει ολοκληρωτικά στάσιμος για τούτη την ζωή.....
Θυμάμαι επίσης, μια ιστοριούλα που διάβαζα πριν είκοσι χρόνια περίπου. Ήταν μια απο τις "Ιστορίες του Δρ Τάβερνερ" της D.Fortune.
Σε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα, ο οδηγός τραυματίζεται θανάσιμα. Η σύντροφός του τον παίρνει στα χέρια της και είναι τέτοια η αγάπη της γι' αυτόν και η θέλησή της να τον πείσει να ζήσει που ο Δρ Τάβερνερ βεβαιώνει πως είδε το Αιθερικό του ανδρός να "φεύγει" , να "ίπταται" έτοιμο να "πετάξει οριστικά μακριά απο το υλικό σώμα του" και χάρη στην σύντροφό του, "επέστρεψε" ξανά μέσα στο σώμα του δίνοντάς του φυσικά και πάλι ζωή.
Αυτό φυσικά, θυμίζει και "εξηγεί" εν πολλοίς τα περιστατικά "επιστρεψάντων στην ζωή"....
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν "ερμηνεύεται φυσικά"....Η ίδια η Ιατρική ομολογεί σε τέτοια περιστατικά πως "τώρα είναι στα χέρια του θεού"....
Παρόμοιους ισχυρισμούς θέτει όταν κάποιος επιστρέφει απο πολυετές κώμα επίσης....
Ας αρχίσουμε λοιπόν με αυτές τις διευκρινήσεις και αυτά τα περιστατικά τον διάλογό μας και στην πορεία, σίγουρα θα προστίθενται διαρκώς κι άλλα περιστατικά.
Avaris:
"Ο Πολεμιστής του Φωτός πιστεύει.....
επειδή πιστεύει στα θαύματα............
αρχίζουν να γίνονται θαύματα.........."
(Paulo Coelho, "Το Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός")
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση