Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Φιλοσοφικά κινήματα και σχολές της Αρχαιότητας

Θεόπνευστο?ή μήπως όχι?

<< < (2/2)

Ορφέας:

--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 22, 2007, 20:56:55 ---Εαν όχι "θεόπνευστο", λοιπόν Φίλε Ορφέα, τότε πάμε στο δεύτερο σενάριο:

Τι λες για τα "Ακασικά Αρχεία"?

Μήπως "Συλλογικό Ασυνείδητο"?

Κατ' αρχήν, να θεωρούμε ότι υφίστανται αυτά?

 ή μήπως και αυτά είναι άλλο ένα "Σενάριο" όπως τα περί "Θεόπνευστων έργων"?


Τελικά, υπάρχει περίπτωση κάποιος με "Υψηλού επιπέδου Συνειδητότητα" να "αντλήσει γνώσεις" απο "άλλα εσώτερα επίπεδα" ή "Οντότητες" άλλων "Εσώτερων Επιπέδων"?

Ή πρόκειται περί Επιστημονικής Φαντασίας?


--- Τέλος παράθεσης ---

Προφανέστατα από τα ακασικά αρχεία ....

Ας δούμε όμως τι είναι τα "περίφημα" αυτά Ακασικά αρχεία.
Για να μην μπούμε σε λεπτομέρειες, πάμε κατευθείαν στις βεβαιωμένες αποθήκες γνώσεων που είναι η μνήμη και πάλι η μνήμη -αυτή όμως που περιλαμβάνει τις πληροφορίες που έχουν καταχωνιαστεί ή απωθηθεί σε κάποια βάθη, ώστε καθίστανται μή προσβάσιμα από την ενεργό μνήμη της συνείδησης.
Ο χώρος που περιέχονται όλες αυτές οι μή συνειδητές πληροφορίες, είναι το ασυνείδητο.
Το ασυνείδητο όμως "κουβαλά" κατά κάποιον τρόπο και όλες τις κληρονομικές πληροφορίες, οικογενειακές - πατρογονικές, φυλετικές και πανανθρώπινες, όπως μας υποδηλώνουν τα αρχέτυπα.

Υπάρχει λοιπόν το προσωπικό ασυνείδητο σε κάθε άνθρωπο, ως τεράστια αποθήκη γνώσεων και πληροφοριών
και αυτό ακριβώς η Ανατολή αποκάλεσε κατώτερο Ακάσα ή Ακασικά Αρχεία (κατώτερα).

Το προσωπικό ασυνείδητο, επειδή είναι και ο "κάλαθος των αχρήστων", των απωθημένων από την συνείδηση, εμπεριέχουν σοφίες αλλά συχρόνως και πλάνες και αρρωστημένους παραλογισμούς, οπότε κάθε χρήση αυτής της μεγάλης δεξαμενής πληροφορίας, χρειάζεται να γίνεται με μεγάλη προσοχή και λεπτομερή σχολαστικότητα.

Το προσωπικό όμως ασυνείδητο, όπως εμπειρικά έχει δείξει η ψυχολογία (ο εσωτερισμός το δίδασκε από ...αμνημονεύτων χρόνων), έχει μια μαγική ιδιότητα να επικοινωνεί εύκολα με το μαζικό ασυνείδητο.

Για τον εσωτερισμό, το ατομικό ασυνείδητο συμβολίζεται με μια σκοτεινή λιμνούλα, ενώ το μαζικό ασυνείδητο,
με τον τεράστιο αβυσσαλέο ωκεανό.
Το μαγικό στην υπόθεση είναι ότι, η λιμνούλα και ο ωκεανός, με ένα υπόγειο κανάλι επικοινωνούν
και έτσι, κάθε κυματισμός του ωκεανού, γίνεται αισθητός -αν και αδύναμα- στην λιμνούλα.

Ήδη περιγράψαμε το ανώτερο Ακάσα, το μαζικό ασυνείδητο το οποίο κρίνεται πιο ασφαλές ως προς την ποιότητα της πληροφορίας του για αρκετούς λόγους που δεν είναι της στιγμής να αναλύσουμε.
Να τονίσουμε μόνον ότι οι δυνατά φορτισμένες γνώσεις και πληροφορίες, είναι οι κοινά αποδεκτές από τεράστιο αριθμό ανθρώπων, γεγονός που τις καθιστά πιο αντικειμενικές, χωρίς βέβαια να μπορούμε να ισχυριστούμε ότι σίγουρα είναι και αλήθειες.

Όλες οι μεγάλες θεωρίες και αποκαλούμενες "αλήθειες",
βρίσκονται καταχωρημένες στο μαζικό ασυνείδητο.
Η διδασκαλία του Πλάτωνα και του Ηράκλειτου π.χ., "ζει" στα ανώτερα ακασικά αρχεία, στο μαζικό ασυνείδητο της ανθρωπότητας, έτσι ο ευαισθητοποιημένος, δύναται να έρθει σε επικοινωνία με το "πνεύμα" του Πλάτωνα ή του Ηράκλειτου -φυσικά όχι βέβαια με την "οντότητα" Πλάτωνας ή Ηράκλειτος- και ερχόμενος σε επικοινωνία με τις καταγραφές αυτές, αντλεί υψηλές πληροφορίες και γνώσεις,
κάνοντλας το λάθος όμως πολλές φορές να τις αποδίδει σε φανταστικές οντότητες που η παιδεία του τον προετοίμασε να πιστεύει.

Είναι τόσο απλή η λειτουργία της φύσης, είναι τόσο "φυσική" που δυσκολευόμαστε να την δούμε, γιατί δυστυχώς, τα θρησκευτικά δόγματα αλλά και πολλές εσωτερικές διδασκαλίες, έχουν παρανοήσει τόσο πολύ, προετοιμάζοντάς μας και κατευθύνοντάς μας σε ανύπαρκτες ουτοπικές αναζητήσεις....

Trithemius:
Εξαιρετική η ανάλυση του fr. Ορφέα 8)

Η αλήθεια είναι πως η "θεωρία" των ακασικών αρχείων έχει πάμπολλες υλοποιήσεις. Τόσο που αποτελεί για εμένα προσωπικά τον ισχυρότερο αντίπαλο της θεωρίας της μετενσάρκωσης, αλλά αυτό είναι ένα άλλο (και μεγάλο) θέμα ::)

Τελικά, αν το καλοσκεφτεί κανείς, κάθε "εξ αποκαλύψεως" διδασκαλία, αν προήλθε από ανιδιοτελή αίτια, θα μπορούσε όντως να χαρακτηριστεί ως θεόπνευστη. Αυτό γιατί αν υποθέσουμε πως αυτή η ιερά έξαψη εμφύσησε στον τάδε μύστη τη δείνα διδασκαλία, τότε, επειδή ακριβώς η διδασκαλία αυτή προέρχεται από μια ξαφνική ή μεθοδευμένη πρόσβαση στα ακασικά αρχεία (που θεωρούνται 100% αυθεντικά), κι επειδή τα ακασικά αρχεία αποτελούν μέρος του Παντός (λέγε με θεό), υπό την ευρύτερη έννοια, όντως η διδασκαλία αυτή είναι θεόπνευστη.

Το θέμα είναι να μη συβαίνει η αντίστροφη διαδικασία. Δηλαδή να σκαρφίζεται κάποιος μία διδασκαλία που η μόνη αποδεικτική της βάση ως προς το θεόπνευστο να είναι το "μην ασχολείσαι με τα θέματα του θεού, αυτά δεν είναι για εμάς τους ταπεινούς θνητούς"...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση