Όμως θα σου πω τι δεν θα δεις...(στον καθρέφτη)
Αποκλείεται να δεις ένα άνθρωπο χαρούμενο με καλοσύνη ...ένα άνθρωπο δίκαιο και ακέραιο ...ένα Άνθρωπο που έχει σκοπούς σαν αυτούς που ''θεωρητικά'' πρεσβεύει αυτή εδω η αδελφότητα που βρίσκεσαι εσύ..
υγ.Αν μου πει κάνεις για προσωπικές αντιπαραθέσεις και άλλα τέτοια , να θυμηθεί να το πει και στο Σεραπι …..και όχι να κάνει τα στραβά μάτια ε….[ δικαιοσύνη , ηθική κλπ διατυμπανίζετε εδώ περά]...
Αδελφούλα, «φόρτισες» και παρεκτρέπεσαι….
Πιθανότατα όμως να φταίμε και εμείς εδώ στην ΑΜΡΑ, που νομίσαμε ότι η στάση μας και η συμπεριφορά μας θα έκανε φανερό τον τρόπο που δρούμε και συνομιλούμε, καθώς και ο τρόπος που εκφραζόμαστε στους Νεόφυτους.
Ο Επίκτητος ορίζοντας την Φιλοσοφία, έγραφε: «Nα η αρχή της φιλοσοφίας: Η συνείδηση της διαμάχης των ανθρώπων μεταξύ τους, η αναζήτηση της προέλευσης της διαμάχης, η καταδίκη της απλής γνώμης, η δυσπιστία προς αυτήν την άποψη και κάποια έρευνα για το αν η άποψή μας είναι σωστή ή λάθος, και η ανεύρεση κάποιου κανόνα, όπως ανακαλύψαμε την ζυγαριά για να μετράμε τα βάρη ή την στάθμη, για να κρίνουμε το ίσιο και το στραβό.»( Β/ια,13).
Όσο για τον τρόπο και την «απόλαυση» της αναζήτησης, έγραφε: «Γι’ αυτό και η σχολή των φιλοσόφων δεν μπορεί να είναι ένα μέρος ψυχαγωγίας, διασκέδασης ή εγωπάθειας. Η φιλοσοφία πρέπει να είναι η Ιατρική της ψυχής:
Η σχολή του φιλοσόφου, άνδρες, είναι ιατρείο, δεν πρέπει να βγαίνετε χαρούμενοι αλλά πονεμένοι. Δεν έρχεστε βέβαια αν είστε υγιείς, ο ένας έχει τον ώμο βγαλμένο, ο άλλος έχει απόστημα, ο άλλος συρίγγιο κι ο άλλος πονοκέφαλο. Και θα καθίσω εγώ να σας λέω ωραία λόγια και φρασούλες, για να με επαινέσετε και να φύγετε, ο ένας με τον ώμο όπως τον έφερε, ο άλλος με τον ίδιο πονοκέφαλο, ο άλλος με το συρίγγιο κι ο άλλος με το απόστημα» (Γ/κγ,29-32).
Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε αδελφούλα. Δεν προσπαθούμε να είμαστε ευχάριστοι για να εξαπατήσουμε και να κερδίσουμε πελατεία. Ως έκκληση, μελέτα το κείμενο του Serapi, βγάζοντας τον εαυτό σου από τον αποδέκτη, για να μην σε επηρεάζει συναισθηματικά. Αυτό ακριβώς επιδιώκει να κάνει η ΑΜΡΑ. Να τα λέει «ντόμπρα και σταράτα», χωρίς ίχνος εμπάθειας, χωρίς καμιά προσπάθεια να γίνει αρεστός ο λόγος, χωρίς να νοιάζεται αν είναι αυστηρά ορθογραφημένα και καλαίσθητα (προσοχή μόνον, δεν λέμε ότι δεν είναι καλό να είναι ορθογραφημένα και κάποιας αισθητικής, απλά σημειώνουμε ότι εστιαζόμαστε περισσότερο στην ουσία και όχι στους τύπους).
Αυτό που τονίζει ο αδελφός Serapis, είναι ή ανάγκη να εστιάσουμε επιτέλους και στην επιστήμη. Καλή «η καρδιά», καλά είναι να βιώνουμε όμορφα πράγματα, αλλά προσοχή, γιατί μπορεί να γίνουν η παγίδα εγκλωβισμού και η γλυκιά συνήθεια που θα μας εξουσιάζει. Ο αδελφός μας κρούει τον κώδωνα καταδεικνύοντας ότι ο μυστικισμός ενίοτε μπορεί να γίνει το ναρκωτικό μας (δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι ουσίες που εκκρίνονται στον εγκέφαλό μας κατά την διάρκεια των μυστικιστικών εμπειριών, είναι ίδιες με τα πιο δυνατά παραισθησιογόνα και ναρκωτικά). Χρειάζεται πάρα πολύ γνώση και τεράστια δύναμη θέλησης για να επιβληθούμε στις σειρήνες των ψυχικών βιωμάτων.
Είχες γράψει παραπλήσια για το ασυνείδητο, ότι το άνοιγμά του από τσαρλατάνους και η άγνοιά τους για το πώς θα το κλείσουμε, είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντά ο ζηλωτής στους χώρους του εσωτερισμού. Εδώ μιλάμε για ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα. Τα ψυχικά βιώματα και το γεγονός να γινόμαστε έρμαια και να παραφρονούμε από αυτά. «Μελέτα τα (ψυχικά) φαινόμενα και τις πηγές τους», συμβουλεύει ο αδελφός Serapis. Όπως παρατηρεί ο καθένας, επαναλαμβάνω. Δεν σκοτωνόμαστε να γίνουμε αρεστοί – μπορεί να μην είμαστε αρεστοί, αλλά λέμε την αλήθεια, όπως έγραφε ο Σοφοκλής – προσπαθούμε να κρούσουμε τον κώδωνα του κινδύνου για την ασχετοσύνη, την εκμετάλλευση και την επικινδυνότητα των δήθεν εσωτερικών ταγμάτων. Δεν χρειάζεται κανείς ούτε να μας εκτιμά, ούτε να μας σέβεται, ούτε να μας ανταποδίδει κάτι. Ας ψάξει μόνον, ας ερευνήσει μήπως αυτά που λέμε, έχουν βάση. Και το κυριότερο, να αναλογιστεί, μήπως όσα του αποκαλύπτουμε (ή του καταλογίζουμε) για τον εαυτό του, είναι πραγματικά.
Αδελφούλα, ξέρω ότι είσαι «ψυχούλα», για αυτό το λόγο όμως και εύκολο θύμα. Μην αντιδράς σε αυτούς που δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα από σένα, μη θυμώνεις σε αυτούς που με ευθύτητα «σου την λένε». Ας είσαι σκεπτικίστρια, σε αυτούς που σε κανακεύουν, που σου υπόσχονται ότι αν ακολουθήσεις τον δρόμο τους – και τους πληρώνεις βέβαια –θα σε κάνουν κυρίαρχη και θα σε προσκυνάνε όλοι οι φιλόσοφοι του κόσμου και προπάντων να είσαι επιφυλακτική σε ψυχικές εμπειρίες και σε καταστάσεις που δεν ελέγχεις άμεσα.
Υπάρχουν, όπως έχουμε γράψει παραπάνω, απατεώνες που εκμεταλλεύονται, αλλά και αδαείς που ενίοτε επιφέρουν βλάβες. Τα βλέπουμε και στο Ρέικι. Η κάθε κυρά – Αγλαΐα και ο κάθε μαστρο-Κούλης, νοιώθουν ότι έγιναν ο Γιακούμπ και ντουγρού να θεραπεύσουμε όλον τον Ντουνιά. Θύματα αυτοί, θύματα μεγαλύτερα οι πελάτες τους. Οι μεγάλοι απατεώνες είναι συνήθως και μεγαλόβαθμοι σε εσωτερικά Τάγματα, παράδειγμα ο 33ος στη Θεσσαλονίκη, τον οποίο πριν τρία χρόνια έβγαλε ο Αντέννα να έχει πάρει από πελάτισσά του 300 Ευρώ για αρχή, κάνοντάς της θεραπεία Ρέικι, επειδή της διέγνωσε, λέει, καρκίνο στην μήτρα. Ευτυχώς που το θύμα έκανε και εξετάσεις, οι οποίες απέδειξαν ότι είχε μια απλή μόλυνση με αρκετό πόνο. Το υποκείμενο Ξ.Δ. λυμαίνεται τον τεκτονισμό ελαφρώνοντας τους μαθητές από μερικά χιλιάρικα Ευρώ, παρέχοντάς τους μυήσεις Ρέικι και πείθοντάς τους ότι με τα πενηντάρια που θα παίρνουν, αυτά που πλήρωσαν θα είναι ψίχουλα. Αυτοί βέβαια οι αγύρτες, είναι οι σοφώτατοι δάσκαλοι και φσυικά, το πρώτο που διδάσκουν είναι, να μην κάνουμε κριτική, να μην καταγγέλλουμε, να μην ξεμπροστιάζουμε, για να μπορούν να κάνουν τις απατεωνιές των ανεμπόδιστα. Γνωστή η συνταγή από τον ιουδαιοχριστιανισμό. «Αν αντιδράς στον δεσπότη σου, αντιστέκεσαι στον ίδιο τον θεό, γιατί ο θεός τον όρισε δεσπότη σου», με τέτοιες λαμογιές κατάφεραν τόσους και τόσους αιώνες να λυμαίνονται τον ιδρώτα του λαού και ο κοσμάκης να μην αντιδρά καθόλου. Την συνταγή των θρησκειών την αντιγράφουν κατά γράμμα οργανώσεις σέκτες όπως το AMORC, τάζοντας επαφές με κοσμικούς δασκάλους, δίνοντας ψυχικές εμπειρίες – όπιο για τους αφελείς, υποσχόμενοι το μεγάλο μυστικό, είτε της χρυσοποιίας είτε την ιερή λέξη της θαυματοποίας, κρατώντας αυτοί τα παλάτια και τα πλούτη και αφήνοντας στους αφελείς την ψεύτικη ελπίδα.
Ας σταματήσω, γιατί έτοιμος είμαι να καταθέσω και τις ατιμίες τους με ονοματεπώνυμο, νισάφι πια….