Σχόλια > Κοινωνικοί Προβληματισμοί
Ποιοι είναι οι ιθύνοντες που προωθούν νέο κύμα ΦΑΣΙΣΜΟΥ στην Ελλάδα?
Trithemius:
Rose,
Οι τελευταίες συνδέσεις που έχεις κάνει δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Τυγχάνει να έχω στον φιλικό μου κύκλο περίπου 3 συνοριοφύλακες. Σε πληροφορώ πως τους 2 τους γνωρίζω πάνω από 20 χρόνια και σε πληροφορώ πως η σχέση τους με τον στρατό, τη στολή, τα όπλα, την επιβολή βίας κλπ ήταν από τα νεαρά τους χρόνια μηδαμινή έως απούσα, ενώ ουδεμία σχέση δεν είχαν με ειδικές δυνάμεις. Σε καμμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ πως όλοι οι συνοριοφύλακες είναι επιλεγμένοι κατ' αυτόν τον τρόπο. Τα παιδιά ήθελαν δουλειά, μεροκάμματο και τη σιγουριά του δημοσίου. Μπήκαν στο σώμα των συνοριοφυλάκων για λόγους βιοπορισμού κι όχι για να ικανοποιήσουν περίεργα ψυχολογικά σύνδρομα...
Και επίσης θέλω πάλι να απεμπλέξω τις γενικεύσεις γιατί δεν μας βοηθάνε στην αξιολόγηση του συμβάντος. Το ότι ο δολοφόνος του παιδιού ήταν συνοριοφύλακας θεωρώ πως ήταν τυχαίο γεγονός. Αυτό δεν σημαίνει πως ΟΛΟΙ οι συνοριοφύλακες είναι εν δυνάμει δολοφόνοι παιδιών! Να το προεκτείνω λίγο ακόμα με μία υποθετική ερώτηση: Αν δολοφόνος του παιδιού ήταν πχ Τέκτων ή Θεοσοφιστής ή Ροδόσταυρος, αυτό σημαίνει πως η οργάνωση στην οποία ανήκει προωθεί φανερά ή μυστικά τέτοιες συμπεριφορές; Σίγουρα όχι...
Δεν δίνω κανένα δίκιο στην αψυχολόγητη και εμμετική συμπεριφορά του αστυνομικού αλλά επίσης για λόγους δικαιοσύνης, πρέπει να απεμπλέξουμε το αστυνομικό σώμα από τη φανερή ή κρυφή προώθηση τέτοιων συμπεριφορών. Ίσως χαρακτηριστώ αφαλής ή ευκολόπιστος αλλά τουλάχιστον μέχρι τώρα, η ίδια η ζωή δείχνει πως η αστυνομία δεν εκπροσωπείται από αυτόν τον (πρώην) αστυνομικό.
Την εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου ομολογώ πως δεν την είδα λόγω κούρασης και τώρα διαβάζω για τις 100 δολοφονίες από αστυνομικούς που αναφέρεις. Δεν έχω λόγο να μην το δεχτώ ως στοιχείο αλλά όσο μένουμε στο στατιστικό στοιχείο, χάνουμε χρόνο από το να βρούμε τι το προκάλεσε. Κατά τη γνώμη μου, το αστυνομικό σώμα πάσχει από διαρκή αξιολόγηση σε κάθε επίπεδο των αστυνομικών. Από την 1η μέρα που θα ενταχθούν στο σώμα, μέχρι τη συνταξιοδότησή τους. Εξ όσων γνωρίζω, δεν υπάρχουν δεδομένες και συνεχείς διαδικασίες αξιολόγησης αυτών ή γίνονται επιλεκτικά σε ορισμένες υποομάδες του αστυνομικού σώματος. Ακόμη κι εδώ η πρόληψη είναι η λύση. Από τη στιγμή που η αστυνομία αξιώνει την περιφρούρηση ενός κράτους, θα πρέπει να επανδρωθεί με τον "αφρό" κι όχι με κοιλαράδες καρεκλοκένταυρους που μόλις μπεις σε αστυνομικό τμήμα σου μιλάνε κοφτά και στον ενικό!
Ναι υπάρχουν πολλές αφορμές να σταυρώσουμε το αστυνονικό σώμα αλλά ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και ακόμη περισσότερες όπου το αστυνομικό σώμα αποτελεί παράδειγμα αυτοδιάθεσης και κοινωνικής αρωγής! Το 1998 ήμουν οδηγός φορειοφόρου στον στρατό (και νοσοκόμος παράλληλα), στο Πολύκαστρο Κιλκίς (ΣΤΕΠ). Μας έτυχε περιστατικό στρατιώτη που αυτοτραυματίστηκε και έχανε πολύ αίμα από κεντρική αρτηρία... Σας πληροφορώ πως από την έξοδο του Πολυκάστρου μέχρι το παλιό 424, συνολικά πάνω από 10 οχήματα μας άνοιγαν κατά τόπους δρόμο για να περάσουμε ακόμη και στο αντίθετο ρεύμα πάνω στην Εγνατία οδό! Το παιδί έφτασε μεν αναίσθητο στο 424 αλλά τελικά σώθηκε χάνοντας μόνον 3 δάχτυλα και μερικούς τένοντες αλλά ήταν σίγουρο πως θα πέθαινε από αιμορραγία αν εκείνοι οι αστυνομικοί δεν μας άνοιγαν τον δρόμο!
Δεν ξέρω αν κάποιοι έγιναν αργότερα συνοριοφύλακες ή τι σχέσηγ είχαν με το στρατό, τη στολή και τα όπλα. Αυτό που ξέρω ήταν πως ο ένας από αυτούς, ο συνοδηγός του περιπολικού που μας άφησε στην είσοδο του 424, περίμεινε μαζί με τον οδηγό του στην είσοδο του 424 για να μάθει τι έγινε τελικά με το παιδί. Σαν να τον έχω μπροστά μου, θυμάμαι πως χοροπηδούσε όταν έμαθε πως ο στρατιώτης θα γίνει (σχετικά) καλά!
Εκτός από αυτό το περιστατικό που έζησα, σαφώς υπάρχουν και πολλά άλλα παρόμοια, τα οποία δυστυχώς θεωρούνται δεδομένα. Έχω μεγάλο σεβασμό και πίστη στο αστυνομικό σώμα και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία θα θυμίζω πως άλλο ο κομπλεξικός αστυνομικός και άλλο το αστυνομικό σώμα. Άλλο το τι πρεσβεύει και προωθεί ένα τάγμα και άλλο το τι κάνει ένα μέλος του...
Όσο για το πως έπρεπε να αντιδράσει η αστυνομία για την προστασία των περιουσιών των πολιτών δεν ξέρω τι τελικά θέλει ο κόσμος. Όταν συλλαμβάνουν κάποιον, όλοι λένε "κοίτα κοίτα πως τον σέρνει στήν άσφαλτο σαν ζώο!", όταν δεν κάνουν τίποτα όλοι λένε "μα γιατί η αστυνομία δεν αντιδρά; γιατί κάθονται με σταυρωμένα χέρια και κοιτάνε;". Δηλαδή τι πρέπει να κάνει ο αστυνομικός για να επιβάλλει την τάξη; Να πει στους αναρχικούς "ελάτε κύριε κουκουλοφόρε, περάστε στο πίσω κάθισμα, θα σας προσφέρουμε καφέ, κρουασάν και αν θέλετε έχουμε και χυμό..." Τι άλλο δηλαδή να κάνουν οι αστυνομικοί; Να προτάξουν τα σώματά τους μπροστά στις βιτρίνες των καταστημάτων για να κάψουν αυτούς (ή μάλλον και αυτούς) οι αναρχικοί; Τέλος πάντων δεν θέλω να επεκταθώ άλλο.
Απλώς θυμίζω πως κανένα οργανωμένο σύνολο δεν μπορεί να δρα ομόρροπα, όπως και καμμία πράξη και κανένα γεγονός δεν μπορεί να είναι μονοσήμαντο...
* σε αυτή τη συζήτηση θεωρώ πως κάποιες φορές ίσως έφτασα αρκετά στα όρια κατά τη ροή του γραπτού λόγου αλλά μόνον γιατί με ενδιαφέρει το δίκαιο κι όχι οι όποιες προσωπικές αντιπαραθέσεις. Αν έθιξα συγκεκριμένα πρόσωπα εντός ή εκτός φόρουμ, ζητώ έστω και εκ των υστέρων συγγνώμη...
etidorhpa:
i ali8eia einai oti prokeitai gia merikes memonwmenes periptwseis....apla einai oi perissoteres...
http://www.youtube.com/watch?v=CrY3Utx_TgQ
greek police-donut time no2
+n-
ΣΕΡΑΠΙΣ:
Λοιπόν Αγαπητέ trithemie, κάπου έχει μπερδευτεί το πράγμα.
Ας το πάρουμε από την αρχή,
Η Rose μιλάει από ένα άλλο επίπεδο ύπαρξης, το διαυγές, αυτό που οι ηλίθιοι των ταγμάτων, ονομάζουν λευκό, χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει, και μιλάει από και με την ψυχή της, δεν εννοεί ότι είναι με την πλευρά κανενός, δεν σκέφτεται διπολικά δηλαδή, θεό ή διάβολο 1ο σημείο, μπάτσοι ή αναρχικοί, το έχει διαπεράσει χρόνια τώρα ως γνήσιο ον της φύσης. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΙΟ, που δεν εγκλωβίζεται σε επιλογές και μαρτυρίες ή γνώμες άλλων, που χρωματίζονται από το θέλω και της επιθυμίες του καθενός.
2ο Προσπαθεί να εξηγήσει τις αιτίες που παράγουν τέτοια φαινόμενα σε βάθος, και έτσι θα είναι πάντα.
3ο, Οι διαρκείς ερωτήσεις σου, σε αυτό το θέμα, δείχνουν ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις δικές σου επιλογές, που έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις, όχι όμως να τις προβάλεις στους άλλους.
4ο Σαφώς και κανένας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΒΙΑΣ, μέχρι ένα σημείο και αυτό, μέχρι το σημείο της αξιοπρέπειας, και σεβασμού της προσωπικότητας του άλλου, όσοι ασχολούνται με την γνώση, ή θέλουν να ασχοληθούν δεν είναι απαραίτητα απαθείς και άπραγοι, δεν είναι πρόβατα προς σφαγή.
5ο Συμφωνώ με το συναίσθημά σου, όλοι έχουμε γνωστούς αστυνομικούς, που ανάλογα την ψυχικηκοτητά τους διακρίνονται ή όχι σε Ανθρώπους, το ίδιο ισχύει και για τους κουκουλοφόρους.
6ο Για τους συνοριοφύλακες, όπως επισταμένα αναφέρεις, γνωρίζουμε, ότι επιλέγουν να κάνουν αυτό, να είναι αστυνομικοί δηλαδή, για να και μόνο λόγο, την ανεργία και το φόβο του αύριο, (ανασφάλεια) εάν δεν αλλάξουν οι συνθήκες όπως όλοι τονίζουμε, του τρόπου σκέψης δηλαδή και επιλογών τότε, όλοι θα συνεχίζουν να θέλουν να γίνονται συνοριοφύλακες στρατιωτικοί για εξασφάλιση και μόνο του μισθού, τηε καλύτερης γκόμενας και για διαγωνισμό ομορφιάς, θα παράγεται βέβαια και το αντίπαλο δέος, νόμος της ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ, μια που αναφέρεσαι σε αυτό,και όλοι πέρα βρέχει για τα υπόλοιπα.
6ο Οι "κουκουλοφόροι" δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους συνοριοφύλακες, στα θέλω, και τον εσωτερικό ψυχισμό είναι εγκλωβισμένοι άνθρωποι που αντιλαμβάνονται την έλλειψη του αύριο, οι μεν επιλέγουν τον ένα ρόλο οι δε τον άλλο, να αντιδράσουν. Στην ουσία και οι δύο πλευρές είναι παγιδευμένες στην διπολικότητα, που προτάσσουν οι θρησκείες οι αξουσίες και κάθε κακομοίρης αμόρφωτος. ΤΟ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΑ, ακόμα και των ταγμάτων.
7ο Η Rose ως ολόκληρη (ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ, ολοκληρωμένη), ως χρηστική προσωπικότητα, και η ευθύνη δική μου για αυτό που λέω, όπως και κάθε γνώστης αντιλαμβάνεται, ότι όσο και όταν ένα σύστημα αξιών και αρχών έχει αντικατασταθεί, με ένα ειδωλοποιημένο σύστημα και ψεύτικων ελπίδων, που έτσι και αλλιώς θα γκρεμίζεται από μόνο του, γιατί τα θεμέλια του ναού του είναι μόνο στη ύλη, θα αναπαράγονται συνεχώς ρόλοι διάσπασης και αρνητικότητας, είναι νόμος της εντροπίας, ή αλλιώς άπωσης, αυτό ισχύει για τις κοινωνίες στο μακρόκοσμο, αλλά και για τα κύτταρα του εαυτού μας, μικρόκοσμος. ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ
8ο 'Όσο ο λαός ή κάθε λαός θα επιλέγει φανέλα, κόμμα, γκόμενα, γκόμενο, φιλίες κατά συμφέρων, όχι βάση των Αρχαίων μεγάλων αληθειών, αλλά βάση του παραμυθιού που δέχτηκε να ζήση προερχόμενο από τους στενού οικογενειακού του κύκλους, που με τη σειρά τους εννοούν τους φόβους και την βλακεία ως γνώση, τότε θα αυξάνονται όλα αυτά.
ΓΙΑΤΙ Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ, Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ.
Ορφέας:
"Ανέστην αποφανούμενος, α γιγνώσκω περί τούτων, αισχρόν νομίσας, ει την ιδίαν του βίου τάξιν διαφυλάττων, περιόψομαι την πόλιν ανάξια ψηφισαμένην αυτής".
(Σηκώθηκα να πω όσα πιστεύω γι΄ αυτά, επειδή θεώρησα κακό, διαφυλλάσσοντας την ησυχία της ιδιωτικής ζωής μου, να αδιαφορήσω και να αφήσω την πόλη να παίρνει ανάξιες, γ' αυτήν αποφάσεις) - Ισοκράτης, Αρχίδαμος....
Μαύρες μέρες για την κοινωνία μας, μαύρες μέρες για την Δημοκρατία.... Γιατί;
Κάποιοι, ίσως οι πολλοί να αδιαφορούνε για τα τεκταινόμενα κοιτώντας τη δουλειά τους, οι λίγοι ενεργοί πολίτες όμως δίνουν παρών στα γεγονότα, τα παρακολουθούν, τα σχολιάζουν εκφράζοντας δημόσιες απόψεις, ενδυναμώνοντας ή απαξιώνοντας τους ελαχίστους που βρίσκονται παρόντες και πρωταγωνιστούν στις δράσεις. Πολλοί από τους λίγους συνήθως μένουν στα ίδια τα τεκταινόμενα και είτε από επιπολαιότητα, είτε αδυνατώντες να εντρυφήσουν στα βαθύτερα αίτια, σχολιάζουνε επαινετικά ή απαξιωτικά αυτά τα ίδια τα συμβάντα. Όμως αυτά είναι οι συνέπειες κάποιων βαθύτερων αιτίων κι αυτά τα πρωτογενή αίτια συνήθως βρίσκονται πέρα από τον λαό. "Η διαφθορά σπάνια ξεκινάει από τον λαό", έγραφε ο Μοντεσκιέ....
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία", έγραφε ο Ισοκράτης. Δυστυχώς είναι πολύ επίκαιρος.... Ατυχώς η εικόνα της πολιτικής τα τελευταία χρόνια είναι πολύ χειρότερη ακόμα από όσο την περιγράφει ο Ισοκράτης. Έγινε ένα τραγικό γεγονός λίγο πριν, ένα τεράστιο σφάλμα, ένα ανήκουστο έγκλημα. Η δολοφονία ενός 15χρονου παιδιού από τις δυνάμεις που είναι ταγμένες για την προστασία του ανθρώπου. Ποιος είναι ο θύτης; ποιος ο εγκληματίας; ποιος ο ηθικός αυτουργός και πραγματικός υπαίτιος; Προφανέστατα η προϊσταμένη αρχή των φυσικών αυτουργών, καθώς αυτοί που εγκλημάτισαν βρίσκονται υπό τις διαταγές κάποιων ανωτέρων. Ισχυρίζονται ότι κάναν ένα αθέλητο σφάλμα.
"Σ'όλους του ανθρώπους το λάθος είναι συνηθισμένο πράγμα. Όποιος κάνει λάθος δεν είναι ούτε αξιοκατάκριτος, ούτε ασυγχώρητος, αν ύστερα απ'το λάθος του δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια, αλλά προσπαθεί να το διορθώσει, όσο είναι δυνατό", έγραψε ο Σοφοκλής.
Φαίνεται όμως ότι η κρατική εξουσία παραμένει και την οικτρή αυτήν στιγμή ανάλγητη και με θεατρινισμούς και χιλιοειπωμένες χωρίς καμιά πλέον αξία εκφράσεις περί δήθεν μηδενικής ανοχής και επιείκια, συνεχίζει την απαράδεκτη πολιτική της.
Είναι πολύ κοντινές οι εποχές όπου μας κατασκοπεύαν οι αστυνομικοί μέσα στα πανεπιστήμια, προσποιούμενοι τους φοιτητές και μάλιστα τους πλέον ενεργούς. Είναι πολύ κοντινά τα γεγονότα, όπου αστυνομικοί εισχωρούσαν σε ομάδες αναρχικών προσπαθώντας να παρασύρουν τους αγνούς επαναστάτες σε βιαιοπραγίες, για να διακιολογούν στην συνέχεια τις απάνθρωπες κατασταλτικές των ενέργειες. Είναι δυστυχώς σύγχρονες οι δράσεις της σημερινής αστυνομίας, οι οποίες καταδεικνύουν ότι επανέρχεται σταδιακά η αστυνομοκρατία. Τα γεγονότα της χθεσινής νύχτας έρχονται να καταδείξουν μια νοοτροπία άλλων εποχών, όπου η κρατική εξουσία άμεσα ή έμμεσα με την σκόπιμη απουσία της επέτρεψε - αν δεν υποδαύλισε - εγκληματικές πράξεις, με οφθαλμοφανή σκοπό να αναδείξει ως ταραξίες και βιαοπραγούντες εγκληματίες τους αγανακτισμένους πολίτες. Το επόμενο που έπεται είναι η κρατική καταστολή μετά την προπαγάνδα, γεγονός που συντελείται σήμερα, αποδεικνύοντας την χιλιοειδωμένη πρακτική προπαγάνδισης, χειραγώγησης και καταστολής των λαϊκών μαζών από την κρατική εξουσία.
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι αντιδρώντες, οι αγανακτισμένοι, οι διαμαρτυρόμενοι δεν είναι τίποτα άλλο παρά βιαιοπραγούντες αντιεξουσιαστές κουκουλοφόροι, πλιατσικολόγοι και κλεφτρόνια, τσογλάνια που το μόνο που τους νοιάζει είναι να δημιουργούν φασαρίες και να καταστρέφουν, πλαισιωμένοι από μετανάστες που στην πλειοψηφία τους είναι δήθεν παραβατικοί. Με την βοήθεια και κάποιων ΜΜΕ και με την εσκεμμένη απουσία των δυνάμεων τάξης από τις μεγαλουπόλεις την νύχτα, παράγοντες που συντέλεσαν στην διάπραξη και στην ανάδειξη καταστροφών και κλοπών, προσπάθησαν να μας δείξουν -και δυστυχώς πολλούς τους επηρέασαν - ότι η αντίδραση είναι δήθεν πράξη των λίγων γνωστών αγνώστων κουκουλοφόρων που μοναδικό σκοπό έχουν να φέρουν το χάος.
Και όλη αυτή η αντίδραση, για την άδικη δολοφονία του παιδιού από την αστυνομία, για ένα δήθεν λάθος μιας κακής εξαίρεσης της καλής αστυνομίας, που οι αντιεξουσιαστικές ομάδες των κουκουλοφόρων των εξαρχείων γιγάντωσαν για να δημιουργήσουν τα έκτροπα που συνηθίζουν. Μάλον όμως είναι γελοία αυτή η απόδοση ευθυνών γιατί και ο ελάχιστα σκεπτόμενος πολίτης αδυνατεί να συσχετίσει τα γεγονότα της Λάρισσας ή της Θεσσαλονίκης με τις διαβόητες κατά την αστυνομία ομάδες των εξαρχείων. Βλέπετε, η Λάρισσα δεν έχει Εξάρχεια....
Αυτοί όμως είναι οι διαδηλώνοντες; αυτοί είναι οι αγανακτισμένοι; οι λίγοι ενοχοποιημένοι για κάθε έκτροπο; και πια η αιτία; η δολοφονία του παιδιού; Όσοι προσπάθησαν να περιορίσουν μέσα σε αυτά τα πλαίσια την όλη αντίδραση, σίγουρα είναι γρανάζια στην μηχανή εξουσιασμού της κρατικής επιβολής και του κρατικού καταναγκασμού. Όσοι πάλι έμειναν να ερμηνεύουν τα γεγονότα μόνον μέσα σε αυτά τα πλάισια, είτε είναι αδύνατοι νοητικά, είτε είναι δογματικοί οπαδοί και στηρίγματα του ακραίου φασίζοντος ηθικόλογου ολιγαρχικού κατεστημένου, είτε πάλι μπορεί νάναι και στυγνοί προπαγανδιστές μιας νοοτροπίας που εισήγαγε και εδραίωσε στην ολοκληρία του ο Νατσισμός....
Γίνεται μια ύπουλη προσπάθεια να υποβαθμιστούν τα πραγματικά αίτια αποσκοπώντας βέβαια στην παντελή εξάλειψή τους από τον διάλογο, αναδεικνύοντας προπαγανδιστικά κάποια πάρεργα. Προσπαθούν να αποκρύψουν την παντελή αναξιοπιστία της πολιτικής, την συνεχή υποβάθμιση του κοινωνικοί κράτους, την καταστρατήγηση του κράτους δικαίου, την επιδεινούμενη και εξαπλούμενη ένδοια των πολιτών. Το κυριώτερο, η σύγχρονη Ελλάδα έχει οδηγήσει τις νέες γενιές σε τραγικά αδιέξοδα. Αναίρεσε κάθε προοπτική για το μέλλον, έκλεισε κάθε παράθυρο - διέξοδο στην αγορά εργασίας για το σύνολο σχεδόν της νεολαίας μας, εγκλώβισε την πλέον δημιουργική και παραγωγική ηλικία στην εξευτελιστική απραξία και στην ντροπιαστική εξάρτηση από τους γονείς, σχεδόν μέχρι και τα τριανταπέντε για τις σημερινές γενιές. Παράλληλα δημιουργεί μια νέα ταξική κοινωνία των ολίγων ευνοούμενων και των πολλών πληβείων της ανέχειας, διογκώνοντας ένα κοινωνικό περιθώριο όπου απωθεί το σύνολο σχεδόν των νέων και μεγάλη μερίδα εξαθλιωμένων μεταναστών.
Σε μια κοινωνία όμως υπερεπάρκειας αγαθών πολυτελείας πού όμως μόνον ελάχιστοι δύνανται να έχουν πρόσβαση, είναι φυσιολογικό να γενώνται αντικοινωνικές τάσεις και εκδικητικές μανίες στους αδικήμένους - που στην πλειοψηφία τους είναι οι σημερινοί νέοι -του απάνθρωπου πλέον κοινωνικοί συστήματος. Αυτά τα χωρίς καμιά υπόσχεση για το μέλλον παιδιά, που τους στέρησε παντελώς το όραμα το αλλοπρόσαλο κράτος και η συνεχής πλημμυρίδα σκανδάλων, που τους αφαίρεσε κάθε ελπίδα για το αύριο, είναι επόμενο να αγανακτούν - μαζί με την πλειονότητα του λαού - και να εκφράζουν αυτήν την αγανάκτηση με τον πιο βίαιο τρόπο. Αυτή η λαϊκή αγανάκτηση, εκφράζεται μέσω των πλέον ζωντανών κυττάρων της κοινωνίας μας που είναι οι νέοι μας, οι οποίοι στρέφονται ενάντια στις δυνάμεις καταστολής, ενάντια στα κρατικά κυβερνητικά κτίρια και ενάντια στις τράπεζες οι οποίες -όχι τελείως άδικα - θεωρούνται συνυπεύθυνες για την στυγνή εκμετάλευση και κατάντια του σημερινού Έλληνα. Κάποιοι στρέφονται εκδικητικά και ενάντια σε ιδιοκτησίες, καταστήματα, σε φορείς της αγοράς από την οποία αυτά τα παιδιά θεωρούν ότι αδίκως αποκλειστήκανε. Τα μοναδικά ίσως έκτροπα που μένουν αδικαιολόγητα, είναι το πλιατσικολόγημα από συγκεκριμένα και γνωστά για την παραβατικότητά τους άτομα, τις δράσεις των οποίων καταδεικνύει το λαϊκό ρηττό: "Ο Λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται"....
Προτού λοιπόν βιαστούμε να προχωρήσουμε σε κριτικές, ας αναλογιστούμε τα πραγματικά αίτια που σπρώχνουν κάποτε τον άνθρωπο σε φαινομενικά αχαρακτήριστες δράσεις. Αναλογιζόμενοι αυτά ας θυμηθούμε και τον Μπρεχτ που έγραφε:
"Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε Εβραίους, δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε τσιγγάνους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος.
Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε κομμουνιστές δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ, αλλά δεν υπήρχε κανείς πια για να αντιδράσει"....
Κανένας:
Στην Πάτρα έχουν αρχίσει αψιμαχίες μεταξύ κουκουλοφόρων και πολιτών, ενώ η Αστυνομία περιορίζεται να περιφρουρεί το αρχηγείο της.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση