Συζητήσεις: Θέματα Ροδοσταυρισμού, Φιλοσοφίας και Εσωτερισμού > Ροδοσταυρικές Διδασκαλίες και Τεχνικές

Μετενσάρκωση!

<< < (11/11)

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ:

--- Παράθεση από: Avaris στις Μαΐου 31, 2007, 20:39:13 ---Χωρίς τη Μετενσάρκωση δεν υπάρχει Εσωτερισμός.....

....Δεν υπάρχει κανένα νόημα στην όποια προσπάθεια Εσωτερικής Ανάπτυξης.....

....Γιατί δεν υπάρχει χρόνος σε μια ζωή για τέτοια Τεράστια Εσωτερικά αποτελέσματα.....

--- Τέλος παράθεσης ---

αυτη η διαπιστωση ειναι  αυτη που με οδηγει να οπιστευω στην μετανασαρκωση  και ο λογος αντιθεσης μου με τις διδασκαλιες της εκκλησιας περι αιωνιας κολασης και αιωνιου παραδεισου γιατι ποιος ειναι αξιος να κερδιζει αιωνια μακαριοτητα απο τα λιγα χρονια που ζει μα επισης ποιος ειναι τοσο επικυνδινος ωστε να κερδισει αιωνια κολαση απο την συμπεριφορα του σε μια και μονο ζωη παρουσιαζεται με αυτον τον τροπο μια θεοτητα ασπλαχνος δικαστης των δημιουργηματων της και μαλιστα σαδιστικα ατιθαση θεοτητα ομως αυτο δεν μπορει να συμβαινει ....αρα επαγωγικα ορωντας το θεμα θα λεγαμε οτι σε μια μονο ζωη δεν μπορεισ να πετυχεισ την εξελιξη ειναι αλλωστε κατι τετοιο αδυνατο πρακτικα και παραλογο.

Ορφέας:
    Το τραγικό είναι ότι, η αντίληψη που πηγάζει από τις γραφές ΔΕΝ είναι αντλιθετη με την θεωρία της μετενσάρκωσης. Τουναντίον μάλλιστα, όπως προκύπτει από εδάφια της βίβλου.

Α) Στην Καινή διαθήκη ρωτά ο Χριστός στους Μαθητές Του: "Τίνα με λεγωσι οι άνθρωποι, ότι ειμί εγώ ο Υιός του Θεού" και αυτοί του απαντούν: "Α?λλοι μεν Ιωαννην Βαπτιστή, άλλοι δε Ηλιαν και άλλοι δε Ιερεμιαν ή έναν εκ των Προφητών. ( Ματθαίος 13:14-16)

Β) "Και ενώ κατέβαινον από του όρους, παρήγγειλεν εις αυτούς ο Ιησούς λέγων, μη είπητε προς μηδένα το όραμα εωσού ο Υιός του ανθρώπου αναστηθεί εκ νεκρών. Και ηρώτησαν αυτόν οι μαθηταί αυτού λέγοντες, δια τι λοιπόν λέγουσιν οι γραμματείς ότι πρέπει να έλθει ο Ηλίας πρώτον; ο δε Ιησούς αποκριθείς είπε προς αυτούς: Ο Ηλίας μεν έρχεται πρώτον και θέλει αποκαταστήσει πάντα. Σας λέγω όμως ότι ήλθαν ήδη ο Ηλίας και δεν γνώρισαν αυτόν αλλ' έπραξαν εις αυτόν όσα ηθέλησαν. Ούτω και ο Υιός του ανθρώπου μέλλει να πάθει υπ' αυτών. Τότε εννόησαν οι μαθηταί ότι περί Ιωάννου του Βαπτιστού είπε προς αυτούς" (Ματθ. 17: 10-13).

Γ) "Ενώ δε ούτοι ανεχώρουν, ήρχισεν ο Ιησούς να λέγει προς αυτούς περί του Ιωάννου... και αν θέλητε να δεχθείτε τούτο, αυτός είναι ο Ηλίας όστις έμελλε να έλθει. Ο έχων ώτα ακουέτω" (Ματθ. 11: 6 και 13-14).


Δ) "...επειδή η φύση μου ήταν αγαθή σαν του παιδιού, τώρα, είχα την τύχη να έρθω σε ένα αμόλυντο σώμα..." (Σοφία Σολ. Η : 19-20).

Ε) "...βάσανα θα έχουν οι αμαρτωλοί που ξεχνούν το Νόμο του Ύψιστου Θεού...όταν πεθάνουν θα βασανιστούν και όταν ξαναγεννηθούν θα υποφέρουν..."(Εκκλησιαστής).

Κατά τα πρώτα χρόνια του χριστιανισμού, ονομαστοί πατέρες της Εκκλησίας δίδαξαν την μετενσάρκωση . Ο Ρουφίνος δηλώνει ότι οι πρώτοι πατέρες της Εκκλησίες πίστευαν γενικά στη μετενσάρκωση, ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε τον Ωριγένη και τον Μποναβεντούρα . Πολύ αργότερα οι αντίθετες απόψεις επιβλήθηκαν σαν δόγμα, από φανατική μερίδα "πατέρων της εκκλησίας".

Όπως ορθά επισημαίνει ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ παραπάνω, "το να πιστεύει κάποιος ότι σε μια ζωή μπορεί να επιτύχει την εξέλιξη, είναι αδύνατο πρακτικά και παράλογο".

Θάλεγα ότι, δεν υπάρχει άνθρωπος που στη ζωή του  καταφέρνει να τα κάνει όλα λάθος, ώστε να αξίζει την αιώνια καταδίκη.

Από την πλευρά της φιλοσοφικής σκέψης, αν για τον Κόντγουορθ και τον Χιούμ η μετενσάρκωση είναι η λογικότερη θεωρία της αθανασίας και ο Γκλαίνβιλ, ο Φουριέ και ο Λερού την μνημονεύουν, ο Φίχτε ο Έρντερ και ο Λέσσιγκ πιστεύουν ακράδαντα ότι η θεωρία λύνει προβλήματα, τα οποία θα ήταν άλυτα χωρίς αυτήν.

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ:
μην ξεχναμε και  οτι ο Ωριγενης απο τους πρωτους χριστιανους πατερες διδαξε

   την προαιώνια δημιουργία ή την αιωνιότητα του κόσμου.
 την προΰπαρξη της ψυχής του Χριστου, την προΰπαρξη των ψυχών, την πτώση και τον εγκλεισμό τους σε σώματα με σκοπό την τιμωρία.
τα ουράνια σώματα ωςπνευματικές οντότητες. την μετενσάρκωση.

την μη  ανάσταση των σωμάτων.ΤΗΝ άρνηση της ύπαρξης πραγματικού παράδεισου και κόλασης ως αιώνια αμοιβή ή καταδίκη
την αποκατάσταση των πάντων.

ΟΙ διδασκαλιες του ενω στην αρχη ηταν ανεκτες αν οχι αποδεκτες  βρηκαν αντιπαλλους σληροπυρηνικους  υποστηρικτεσ του δογματοσ η  παραδεισος η κολαση και ετσι μετα απο μια σειρα καταδικω σε τοπικες συνοδους  Η Ε' οικουμενική σύνοδος ενέκρινε και κοινοποίησε δεκαπέντε (15) αναθεματισμούς κατά του προσώπου και της διδασκαλίας του Ωριγένη, παρόμοιους με αυτούς της ενδημούσας συνόδου του 543, οι οποίοι δεν αναφέρονται στα διασωθέντα πρακτικά αλλά από εκκλησιαστικούς συγγραφείς της εποχής.
Και ειναι να απορει κανεις δηλαδη οσοι πιστεψαν πριν και ακολουθησαν τον Ωριγενη πηγαν στην κολαση?δηλαδη  ελεος!!!!!!

Rose:
Υπάρχουν 3 θεωρίες που περιγράφουν την μεταθανάτια ζωή.

1. ο άνθρωπος δεν υπάρχει μετά τον θάνατο,
2. ο άνθρωπος ζει μία ζωή και μετά παραμένει στο πνευματικό πεδίο,
3. ο άνθρωπος επιστρέφει σε νέο σώμα και συνεχίζει την ψυχική του εξέλιξη.

Στην προηγούμενη εποχή των Ιχθύων, ο καθένας πίστευε μία από τις παραπάνω θεωρίες προσπαθώντας με την ανάλογη λογική, να υποστηρίξει το πιστεύω του.

Στην εποχή του Υδροχόου, χρειαζόμαστε την κατάλληλη υποδομή, για να ερευνήσουμε επιστημονικά, και να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, ποια από τις παραπάνω θεωρίες ισχύει.  Ο άνθρωπος δεν ησυχάζει όταν δεν έχει χειροπιαστές αντικειμενικές αποδείξεις στα χέρια του.  Μέχρι τότε, το τι συμβαίνει μετά τον θάνατο, θα είναι απλά μία θεωρία χωρίς καμία απόδειξη.

Για τον λόγο αυτό ως πρώτο μέλημα είναι η ανάπτυξη της πνευματικότητας ή της πνευματικής εμπειρίας εν ζωή, και η προσπάθειά μας να αφήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά του αύριο... και ίσως λιγότερα ερωτηματικά να τους βασανίζουν, και λύσεις που θα τους ανοίγουν δρόμο για ανώτερα συνειδησιακά επίπεδα.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση